To není škodofka - to je jako Bugatti Veyron, je božý a jistě bude i sylná...:-)
Ále houbeledz! Budeto škofka jakodycki, slabá jag čajýg!
BRS je něco jako teleshopping s Horstem Fuxem :-D oni posunuly omezovač na 275 km/h, problém je, že se na tuto rychlost dostane maximálně na dynu, protože s odporem vzduchu by to muselo mít o 100 koní více, aby to jelo 275 km/h :-)
Posunutí omezovače na 275 km/h?Když vezmeme v úvahu, že Octavia TDI 110 kW DSG má maximálku 227 km/h a že při vyšších rychlostech rozhoduje o maximálce především aerodynamický odpor, tak maximálka 144 kW motoru vychází výpočtem na 248 km/h. K tomu připočtěme 10 km/h odchylku rychloměru a máme nanejvýš 260 km/h.
Pěkně to sice zní, ale víc věřím továrně než nějakým honěmírům
a nesli by to potunit hned 2x, treba na 242 koni, nebo 3x na 288koni? sak cim vickrat tim vic adidas :-O
No, myslím, že se to nemusí tunit ani o 1 ‰ , ono to bude mít i tak chabou spolehlivost, protože je to jen klon VW.
Koncern auta mají nejlepší spolehlivost.Kdyby neměli tak se neprodávají.
To se hodně pleteš. Mají totiž po Fiatu nejhorší spolehlivost na trhu. Ale to jejich majitelům nějak nedochází... a nechtějí si to přiznat.
Koncern auta se používají od nova z 70 a více procent jako služební a najedou ročně minimálně to co já soukromě za více než 5-6/10let.Pak to bazary stahují na max 15-20tkm/rok.Potkal jsem 2letou O2 s nájezdem 300tkm a vypadala perfektně.Mám O3rs benzín 6rokem a závady 0.
Nevím jestli je opravdu tolik nových koncernových aut fleetová věc. Ale zkušenosti mám už dlouhé roky pouze s koncernem (Fabia, Octavia I a II, III, Seat Leon ST 1.4 TSI, 2.0 TDI, Superb II a III, Golf VII).Z hlediska spolehlivosti opravdu nadstandard závady prakticky žádné, pouze běžná údržba. I služební škodovky, které dostávají jen to nejnutnější a je s nimi zacházeno opravdu bez smilování jsou bez větších problémů. Úprava malého turbobenzínu mi moc smysl nedává. Proč asi VW nenabízí tento motor např. ve verzi 110 a 135 kW, jak bývá často zvykem. Protože bez dodatečných úprav na motoru a jeho příslušenství by to znamenalo množství reklamací, minimálně spojka dostane takovým zvýšením krouťáku zabrat a životnost bude podstatně kratší. Tyhle motory s přímým vstřikem se hodně zakarbonovávají a dlouhý servisní interval je obvykle úplně odrovná.U 2.0 TDI s tím mám při rozumném provedení dobrou zkušenost. Motor se rychleji roztáčí a reakce na polohu plynu je zvlášť po emisních úpravách motorů o mnoho lepší než v sérii. Při pravidelném servisu a dobré naftě se životnost agregátu prakticky vůbec nesníží a přitom nárůst výkonu a točivého momentu je hodně znát. Dokonce DPF méně trpí zanášením.Mimochodem, pokud bych volil z koncernových rychlíků, tak určitě Seat Leon Cupra ST s 2.0 TSI 221 kW ideálně předokolku (bohužel s manuálem už se nedělá). Octavia RS jsou vyhozené peníze za průměrné auto, které si nesáhlo ve VW na tu nejlepší dostupnou techniku, ale cena je nehorázná.
Neni mi jasna ta zaruka. Co udelam v pripade, ze jsem treba v zahranici, a auto hlasi "porucha motoru" nebo tak? Muzu tam navstivit bezplatne mistni autorizovany servis?
Navstivit mozes bezplatne.Opravu ti budu uctovat ;)
Tak čistě teoreticky by ještě měli prokázat, že vada motoru byla způsobema v důsledku úpravy výkonu. Ale tak nějak všichni víme, na jak dlouhou dobu by to bylo, když by se stejně cukali, i kdyby tam žádnej čip nebyl.
No stalo se to otci, auto 2 roky stare, v DE hlaska porucha motoru, nejel na plny vykon. Prijeli z nejblizsiho autorizaku, auto odtahli, hledali problem, nakonec jen vymazali chybu. Celkem asi 4 hodiny, vse zdarma, zaruka. Jak by to probehlo s nacipovanym autem nevim.
Koza vysoká ... :-|
Údaj výkonu v koních je nic moc, ale ten údaj točivého momentu už vypadá lépe.
Já tu Škodovku prostě mám strašně rád. Skvělá auta, dostupny servis, vzdy ji dobre prodam, skvele jezdi a vypada. Bezva!
Tak a teď tu o Mrazíkovi. Prosím.
Ten pobavil :-D
Škodovky se nekupují, ty se fasují.
196? To je jako druhé místo. Nemohli alespoň napsat, že 200? Škodovácký motor je rád, že je rád. Nakládat mu bonusy je cesta do pekel. Měli tam dát nějakou schopnout 3.0 V6 od někoho jiného. Pak možná, takhle jen plameny na dveřích a obviňování lesníků, že strom u silnice který svojí nebetyčnu blbostí sejmul mu tam vysadili schválně.
Zvyšiť softverovo vykon o 50 koní bez vymeny komponentov v motore,alebo spojke je ista cesta k predčasnemu zničeniu agregatu.Takyto seriovy motor v pohode zvladne pol miliona km,ale po takomto tuzingu je zrely na nakladnú generalku po 200000 tisic km,alebo na celkovu vymenu.Automobilky velmi dobre vedia prečo neponukaju takyto veľky softverovy vykon z fabriky.Kamarat mi takto môže vytuneloť karu za 25 ečka s laptopom pred tescom.
Vzdy sa nad tymito tuzingovymi firmickami usmejem - ak si niekto mysli, ze ma lepsie know-how ako vyrobca tak je na velkom omyle.S rocnym rozpoctom na urovni toho, co vyrobca utrati za toaletny papier pre zamestnancov za tyzden sa holt engineering robit neda.
Přísahám první příspěvek, kde se nevsunul poznámku o Japonsku nebo o japonských autech. Naprosto neuvěřitelné. Fanatik, zaslepenec a posedlý člověk napsal něco bez Japonska. Jdu si dat velkého panáka.
Zato ty si svojim prispevkom nesklamal.A ak hladas dovod si naliat... pred nami to naozaj nemusis zdovodnovat.
???
BSR si nemyslím, že je o tuzingu. Švédská firma tuším co má dost poboček. Nevypadá to na nějaké patlaly.
Jak víš že to zvedly o 50koní?Série mívají víc než je v tabulkách.Taky jsem měl chip na autě a nic se nekazilo.Stejně větší výkon používáš hlavně při předjíždění.Max spojka dřív odejde.
To asi ano. Jenže typický zákazník to pošle už na 60-80tis km dál do světa.
Typicky zakaznik skody je fleet - a fleet nebude davat robit tuzing.Takze si to da bud spravit sukromna osoba, ktora kupi ex-fleet auto, alebo ta jedna sukromna osoba, ktora si Octaviu kupi novu.
Pche, za 16k si upravit oktavkou fasovanou na 2-3 roky je uplne v pohode.
Takový zásah snad v autorizovaném servisu poznají a zaměstnavatel by z toho nemusel mít 2x radost. Navíc, co nějaký update? Když mi po každoroční prohlídce v autorízaku říkají, co na tom autě dělali, tak nějaká aktualizace software tam určitě už taky zazněla.
Diagnostika motoru není u VW standardním úkonem servisní prohlídky. A i kdyby, předpokládám, že tuninoví firma to má "ošeéfované" tak, aby to na první diagnostický pohled nebylo poznat.
275 kolmo ze skály
Upřímně bych těch 275 taky chtěl vidět. U 3,6 případně 2.0 TSI 200/206 kW bych tomu i věřil, ale 196 dízlová Octa?:-D:-D
Z "mírného" 10procentního klesání by 275dala nebo i víc.Série má omezovač?
Přesně tak. Protože v téhle rychlosti by se každá škodule doslova rozpadla. S autem s podvozkem od nějaké škodovky, která ještě žádný pořádný podvozek nikdy nevyrobila, bych se nechtěl zabít.
Už Octavia 2 má oficiální rychlostní rekord 325,32 km/h! A i dětem ze školky je jasné, že Octavia 4 může být ještě mnohem, mnohem rychlejší!
Nemůže.
Může.
super koncernové čtení..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.