Nová Škoda Octavia sedmkrát v testu

Nová Škoda Octavia sedmkrát v testu

Vybírate novou Octavii a nevíte kterou? Zkuste se inspirovat našimi dosavadními testy, na AutoRevue.cz se jich od příchodu nové Octavie na trh objevilo již sedm. Máme pro vás testy liftbacků i kombíků, s benzinovými i naftovými motory, s manuálními i automatickými převodovkami. Pro fajnšmekry máme i videa a najde se i srovnávací test s větším Superbem.

Šťastné číslo 7 nám velí na chvíli zpomalit a podívat se do historie na dosavadní testy "oktávky", než vám přineseme recenze dalších variant. Je z čeho vybírat, začneme od konce:

Škoda Octavia Combi 1,6 FSI: pro každého drahá, pro někoho úsporná (test)
Naposledy jsme Vám přinesli test kombíku s moderní benzinovou šestnáctistovkou. Motor se ukázal být velice tichý a příjemný a v určitých režimech až neuvěřitelně úsporný. Vyváží ale svými přednostmi svou vyšší cenu?

Škoda Octavia Combi 2,0 TDI DSG: spíše komfort než rychlost (velký test)
Otestovali jsme jeden z vrcholů nabídky mladoboleslavské automobilky. Vrcholná specifikace doplněná o nejnovější nafťák a špičkový dvouspojkový automat vyjde skoro na milion Kč. Jaká je jedna z perliček nabídky Škody. To a mnoho dalšího o převodovce DSG se dočtete se v tomto testu doplněném o názorné video.

Škoda Octavia Combi 2,0 FSI: ticho překvapí (test)
Nejsilnější motor pod kapotou běžné Octavie nás svého času překvapil. Dnes ale víme, že motor 2,0 FSI patří mezi nejlepší čtyřválcové benziny vůbec. Je silný, tichý a úsporný. Přečtěte si náš test tohoto zajímavého modelu.

Škoda Superb nebo Octavia? (srovnávací test)
Ač se může zdát jako nesmysl srovnávat tato auta, tak mimo to zase není. S příchodem nové Octavie vyrostl Superbu v rámci automobilky zdatný konkurent. Nabízí totiž dostatek místa, moderní technologie a velký zavazadlový prostor. Má i nadále smysl kupovat dražší Superb?

Škoda Octavia 2,0 TDI: hlučný tahoun (test)
Nejvýkonnějším motorem pod kapotou nové Octavie je nafťák 2,0 TDI 103 kW. Mezi klady motoru patří velmi dobrá pružnost, mezi zápory pak hlučnost a málo kultivovaný běh. Vyzkoušeli jsme špičkově vybavený model Elegance. (video)

Škoda Octavia 1,6 MPI: pro klidnou jízdu (megatest)
Škoda Octavia 1,9 TDI: sázka na jistotu (velký test)
Testy dvou běžnějších a nejoblíbenějších modelů Octave odhalily většinu jejích pozitiv i negativ a jsou východiskem pro mnoho dalších testů. Vybíráte-li novou Octavii rozumem, pravděpodobně skončíte u jedné z těchto variant. Srdcaři nechť pohlédnou výše.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků