Nová Škoda Octavia Scout naživo: Může nás pořád stejný recept ještě překvapit?

Joe Doe  |  03. 07. 2020 10:09

"Může nás pořád stejný recept ještě překvapit?"

Nie. Ale moze pobavit. Napr. tymto:

"Zatímco se čtyřkolkou chce jít značka proti Subaru Outback.... "

Pridat centimeter svetlej vysky, tak si vyslapne na Landcruiser.

Odpovědět  |   | 
supa dupa  |  03. 07. 2020 10:15

Ano muze! Se Skodou je to vzdy "poprve"!

Odpovědět  |   | 
skuby  |  03. 07. 2020 11:05

Ty centimetry - kolik je teda celkem světlá výška s těma +1,5 cm: Zajímavý, že OIII byla +4cm.
Zmíněný Outback má s.v. 22cm, což bylo vždy proti Legacy (kt. už se v Evropě neprodává) +6cm (stejně tak u Imprezy/XV).
Všech tyhle "jakožecrosskombíky" se zvýšením 2-3 cm, k čemu to je? Navíc když std. varianta je dost nízko, takže vlastně "cross" je na úrovní normálního auta před 10 lety...

Odpovědět  |   | 
skuby  |  03. 07. 2020 11:08

Mea culpa, nedočetl jsem tabulku... 163mm
A ten Outback nakonec 200mm, což je pořád víc než většina "SUV" (Kodiakq, CR-V, RAV4...)

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 07. 2020 12:50

Mna z poslednych modifikacii pobavila aplikacia Scouta na ... CUV/SUV modely.

Odpovědět  |   | 
JK  |  03. 07. 2020 10:15

Na živo je Octavia velké zklamání. Ošklivka.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  03. 07. 2020 10:19

Skodovku nemam protoze jsem chudy clovek a mam ctrnactiletou jeponskou karu, ale posledni skodovky jsou pekny to se musi nechat! At si kdo chce co chce rika, je mi to fuk.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  03. 07. 2020 10:43

Skodovky jsou pekne a drahe auta. Dnes bych dal za svuj milovany CTHE Hothatch (teda kdyby se vyrabel) v te maximalni vybave co mam, tak 750 000,-

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  05. 07. 2020 10:06

Máš ctrnactiletou jeponskou kraksnu

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  03. 07. 2020 10:55

Spíš by se škodovka mohla naučit navrhovat design aut jako celek. Poslední dobou to totiž vypadá, že předek, zadek a boky navrhovaly 3 různé týmy a pak to před montáží jen rychle spasovali. Linie na sebe nevazují, světla jsou nakřivo a navrch ještě nesmyslné prolisy kufry, který vypadá jak po bouračce. Jako když pejsek s kočičkou pekli dort, dali tam spoutu zajímavých detailů, ale dohromady je z toho přeplácaný frankenstein. V případě Scoutu to ještě umocňuje příšerný interiér - rádoby závodní sedadla v rodinném kombíku a dřevěná lišta přes palubku, jak z vytuněného starého mercedesu pro ruské zbohatlíky. Jediná pěkná škodovka za posledních 10 let je trojkový Superb před faceliftem.

Odpovědět  |   | 
JK  |  03. 07. 2020 11:43

Ta dřevěná lišta koncepčně nezapadá, ale zase tak moc mě neuráží - co je horší je to zelené podsvícení. To je strašný trend. Např dnešní mercedesy v tomto ohledu v interiéru opravdu zaujaly postavení auta pro kolotoče.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  05. 07. 2020 10:07

Co jsi vytvořil ty? Maximálně tak hnusné hnědé hovno...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  03. 07. 2020 11:29

Bohužel nepřekvapila, ten zadní stříbrný plast je v aktuální generaci stále stejně hnusně tvarovaný. Před 10-15 lety byly takové hrůzy vidět leda na tuzingových srazech...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  03. 07. 2020 12:46

Ten dřevěný dekor na palubce a dveřích, ..to je prosím, co za výkřik?

Odpovědět  |   | 
Jožko  |  03. 07. 2020 18:38

S tým 2.0tsi by to nebolo zlé približovalo.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  03. 07. 2020 20:14

škodovka, by mala radšej zapracovať na podvozku a bezpečnosti. Tak aby prešla losim testom a pri banálnej búračke aby sa neroztrhla na polovicu. https://www.cas.sk/fotogaleria/997726/hororo... ...

Odpovědět  |   | 
Jožko  |  03. 07. 2020 21:01

S tým lepším testom je to tak, že minulý rok by prešla. Tohoto roku zvýšili rýchlosť a preto neprešla.

Odpovědět  |   | 
Pacho  |  04. 07. 2020 16:59

Netrep sprostosť nikto nič nezvysoval, vždy bola hraničná rýchlosť 77km. To čo predviedla o4 je úbohosť. Trocha slušne auta bežné prekročia tych 77km. Priamy konkurent o4 P 308 ,v pohode s rezervou 82km. Je to len a len o zlom podvozku a naladení ESP. Konkrétne v teste to tuším porovnávali K vzor, ako sa má auto Chovat s corolou a neviem či nie s p 508. Proste nebe a sudy.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  05. 07. 2020 10:12

Čobole, co si do dočíst do konce? Napriek totálne zničenému vozidlu sa vodič vážnejšie nezranil. Takže je to velice bezpečné auto.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 07. 2020 10:42

Pre paštikára určite totálne bezpečné auto, ale čobol ho nechce, lebo občas veziem spolujazdcov, na ktorých mu záleží.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  06. 07. 2020 18:11

Na čobolech vůbec nezáleží, můžeme z nich nadělat paštiky.

Odpovědět  |   | 
Nocniq  |  07. 07. 2020 18:31

Je to mrdka, co nedrží pohromadě a Burešek je holt neléčený koncernofil, tomu by pomohla snad leda chemická kastrace.

Odpovědět  |   | 
k22  |  03. 07. 2020 21:21

Už to nekupují ani firmy.....

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  05. 07. 2020 10:08

To tě sere, co? Nafasuješ v práci Bačii

Odpovědět  |   | 
Alias  |  04. 07. 2020 09:49

Tak s dieselem lepsi jak RS s dieselem...

Odpovědět  |   | 
Lethal924  |  06. 07. 2020 22:16

Proc ma tento clanek stejny nazev i podobnou fotku jako ten se superbem? A proc to vubec nikoho neprekvapuje? Muze nas tento stejny recept jeste prekvapit?

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  07. 07. 2020 16:47

vzhledem k tomu, že to napálí přes milion tak si to mohou nabouchat, takový zázrak aby to stálo o 1/3 více než před pár lety to s ohledem čím dál větší šetření na všem nebude a ještě držkující laura

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  09. 07. 2020 21:41

Škodovka už může překvapit jedině obřím LCD displejem, který příjemně chladí, když do něj budete povinně otiskávat svou dlaň, která odemkne další funkce, jako třeba větrák.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro