Nová Škoda Octavia Scout naživo: Může nás pořád stejný recept ještě překvapit?

29 komentářů

karel
31. července • 23:40

Na technické parametry nové Octavie jsem se díval už na https://kralmotoru.cz/media/skoda-octavia-techn... ... a musím říct, že to auto má pořád něco do sebe. Ve své kategorii mi příjde jako ta nejpraktičtější volba, která je navíc zabalená do naprosto krásného designu - prostě super automobil

Lord Owl
9. července • 21:41

Škodovka už může překvapit jedině obřím LCD displejem, který příjemně chladí, když do něj budete povinně otiskávat svou dlaň, která odemkne další funkce, jako třeba větrák.

Optimista
7. července • 16:47

vzhledem k tomu, že to napálí přes milion tak si to mohou nabouchat, takový zázrak aby to stálo o 1/3 více než před pár lety to s ohledem čím dál větší šetření na všem nebude a ještě držkující laura :-D

Lethal924
6. července • 22:16

Proc ma tento clanek stejny nazev i podobnou fotku jako ten se superbem? A proc to vubec nikoho neprekvapuje? Muze nas tento stejny recept jeste prekvapit?

Alias
4. července • 9:49

Tak s dieselem lepsi jak RS s dieselem...

k22
3. července • 21:21

Už to nekupují ani firmy.....

Burešek
5. července • 10:08

To tě sere, co? Nafasuješ v práci Bačii :-D

pacho
3. července • 20:14

škodovka, by mala radšej zapracovať na podvozku a bezpečnosti. Tak aby prešla losim testom a pri banálnej búračke aby sa neroztrhla na polovicu. https://www.cas.sk/fotogaleria/997726/hororo... ...

Burešek
5. července • 10:12

Čobole, co si do dočíst do konce? Napriek totálne zničenému vozidlu sa vodič vážnejšie nezranil. Takže je to velice bezpečné auto.

Nocniq
7. července • 18:31

Je to mrdka, co nedrží pohromadě a Burešek je holt neléčený koncernofil, tomu by pomohla snad leda chemická kastrace.

pacho
5. července • 10:42

Pre paštikára určite totálne bezpečné auto, ale čobol ho nechce, lebo občas veziem spolujazdcov, na ktorých mu záleží.

Burešek
6. července • 18:11

Na čobolech vůbec nezáleží, můžeme z nich nadělat paštiky.

Jožko
3. července • 21:01

S tým lepším testom je to tak, že minulý rok by prešla. Tohoto roku zvýšili rýchlosť a preto neprešla.

Pacho
4. července • 16:59

Netrep sprostosť nikto nič nezvysoval, vždy bola hraničná rýchlosť 77km. To čo predviedla o4 je úbohosť. Trocha slušne auta bežné prekročia tych 77km. Priamy konkurent o4 P 308 ,v pohode s rezervou 82km. Je to len a len o zlom podvozku a naladení ESP. Konkrétne v teste to tuším porovnávali K vzor, ako sa má auto Chovat s corolou a neviem či nie s p 508. Proste nebe a sudy.

Jožko
3. července • 18:38

S tým 2.0tsi by to nebolo zlé približovalo.

šofér
3. července • 12:46

Ten dřevěný dekor na palubce a dveřích, ..to je prosím, co za výkřik? :-O:-O:-O

OTTO
3. července • 11:29

Bohužel nepřekvapila, ten zadní stříbrný plast je v aktuální generaci stále stejně hnusně tvarovaný. Před 10-15 lety byly takové hrůzy vidět leda na tuzingových srazech...

XYZ
3. července • 10:55

Spíš by se škodovka mohla naučit navrhovat design aut jako celek. Poslední dobou to totiž vypadá, že předek, zadek a boky navrhovaly 3 různé týmy a pak to před montáží jen rychle spasovali. Linie na sebe nevazují, světla jsou nakřivo a navrch ještě nesmyslné prolisy kufry, který vypadá jak po bouračce. Jako když pejsek s kočičkou pekli dort, dali tam spoutu zajímavých detailů, ale dohromady je z toho přeplácaný frankenstein. V případě Scoutu to ještě umocňuje příšerný interiér - rádoby závodní sedadla v rodinném kombíku a dřevěná lišta přes palubku, jak z vytuněného starého mercedesu pro ruské zbohatlíky. Jediná pěkná škodovka za posledních 10 let je trojkový Superb před faceliftem.

Burešek
5. července • 10:07

Co jsi vytvořil ty? Maximálně tak hnusné hnědé hovno...

JK
3. července • 11:43

Ta dřevěná lišta koncepčně nezapadá, ale zase tak moc mě neuráží - co je horší je to zelené podsvícení. To je strašný trend. Např dnešní mercedesy v tomto ohledu v interiéru opravdu zaujaly postavení auta pro kolotoče.

Eurohujer
3. července • 10:19

Skodovku nemam protoze jsem chudy clovek a mam ctrnactiletou jeponskou karu, ale posledni skodovky jsou pekny to se musi nechat! At si kdo chce co chce rika, je mi to fuk.

Burešek
5. července • 10:06

Máš ctrnactiletou jeponskou kraksnu

WRC Fabia R2 TwinCharger
3. července • 10:43

Skodovky jsou pekne a drahe auta. Dnes bych dal za svuj milovany CTHE Hothatch (teda kdyby se vyrabel) v te maximalni vybave co mam, tak 750 000,-

JK
3. července • 10:15

Na živo je Octavia velké zklamání. Ošklivka.

Joe Doe
3. července • 10:09

"Může nás pořád stejný recept ještě překvapit?"Nie. Ale moze pobavit. Napr. tymto:"Zatímco se čtyřkolkou chce jít značka proti Subaru Outback.... " Pridat centimeter svetlej vysky, tak si vyslapne na Landcruiser.

skuby
3. července • 11:05

Ty centimetry - kolik je teda celkem světlá výška s těma +1,5 cm: Zajímavý, že OIII byla +4cm.
Zmíněný Outback má s.v. 22cm, což bylo vždy proti Legacy (kt. už se v Evropě neprodává) +6cm (stejně tak u Imprezy/XV).
Všech tyhle "jakožecrosskombíky" se zvýšením 2-3 cm, k čemu to je? Navíc když std. varianta je dost nízko, takže vlastně "cross" je na úrovní normálního auta před 10 lety...

skuby
3. července • 11:08

Mea culpa, nedočetl jsem tabulku... 163mm
A ten Outback nakonec 200mm, což je pořád víc než většina "SUV" (Kodiakq, CR-V, RAV4...)

Joe Doe
3. července • 12:50

Mna z poslednych modifikacii pobavila aplikacia Scouta na ... CUV/SUV modely.

supa dupa
3. července • 10:15

Ano muze! Se Skodou je to vzdy "poprve"! :-D:-)):-);-)

Doporučujeme

Články odjinud