Na technické parametry nové Octavie jsem se díval už na https://kralmotoru.cz/media/skoda-octavia-techn... ... a musím říct, že to auto má pořád něco do sebe. Ve své kategorii mi příjde jako ta nejpraktičtější volba, která je navíc zabalená do naprosto krásného designu - prostě super automobil
Škodovka už může překvapit jedině obřím LCD displejem, který příjemně chladí, když do něj budete povinně otiskávat svou dlaň, která odemkne další funkce, jako třeba větrák.
vzhledem k tomu, že to napálí přes milion tak si to mohou nabouchat, takový zázrak aby to stálo o 1/3 více než před pár lety to s ohledem čím dál větší šetření na všem nebude a ještě držkující laura :-D
Proc ma tento clanek stejny nazev i podobnou fotku jako ten se superbem? A proc to vubec nikoho neprekvapuje? Muze nas tento stejny recept jeste prekvapit?
Tak s dieselem lepsi jak RS s dieselem...
Už to nekupují ani firmy.....
To tě sere, co? Nafasuješ v práci Bačii :-D
škodovka, by mala radšej zapracovať na podvozku a bezpečnosti. Tak aby prešla losim testom a pri banálnej búračke aby sa neroztrhla na polovicu. https://www.cas.sk/fotogaleria/997726/hororo... ...
Čobole, co si do dočíst do konce? Napriek totálne zničenému vozidlu sa vodič vážnejšie nezranil. Takže je to velice bezpečné auto.
Je to mrdka, co nedrží pohromadě a Burešek je holt neléčený koncernofil, tomu by pomohla snad leda chemická kastrace.
Pre paštikára určite totálne bezpečné auto, ale čobol ho nechce, lebo občas veziem spolujazdcov, na ktorých mu záleží.
Na čobolech vůbec nezáleží, můžeme z nich nadělat paštiky.
S tým lepším testom je to tak, že minulý rok by prešla. Tohoto roku zvýšili rýchlosť a preto neprešla.
Netrep sprostosť nikto nič nezvysoval, vždy bola hraničná rýchlosť 77km. To čo predviedla o4 je úbohosť. Trocha slušne auta bežné prekročia tych 77km. Priamy konkurent o4 P 308 ,v pohode s rezervou 82km. Je to len a len o zlom podvozku a naladení ESP. Konkrétne v teste to tuším porovnávali K vzor, ako sa má auto Chovat s corolou a neviem či nie s p 508. Proste nebe a sudy.
S tým 2.0tsi by to nebolo zlé približovalo.
Ten dřevěný dekor na palubce a dveřích, ..to je prosím, co za výkřik? :-O:-O:-O
Bohužel nepřekvapila, ten zadní stříbrný plast je v aktuální generaci stále stejně hnusně tvarovaný. Před 10-15 lety byly takové hrůzy vidět leda na tuzingových srazech...
Spíš by se škodovka mohla naučit navrhovat design aut jako celek. Poslední dobou to totiž vypadá, že předek, zadek a boky navrhovaly 3 různé týmy a pak to před montáží jen rychle spasovali. Linie na sebe nevazují, světla jsou nakřivo a navrch ještě nesmyslné prolisy kufry, který vypadá jak po bouračce. Jako když pejsek s kočičkou pekli dort, dali tam spoutu zajímavých detailů, ale dohromady je z toho přeplácaný frankenstein. V případě Scoutu to ještě umocňuje příšerný interiér - rádoby závodní sedadla v rodinném kombíku a dřevěná lišta přes palubku, jak z vytuněného starého mercedesu pro ruské zbohatlíky. Jediná pěkná škodovka za posledních 10 let je trojkový Superb před faceliftem.
Co jsi vytvořil ty? Maximálně tak hnusné hnědé hovno...
Ta dřevěná lišta koncepčně nezapadá, ale zase tak moc mě neuráží - co je horší je to zelené podsvícení. To je strašný trend. Např dnešní mercedesy v tomto ohledu v interiéru opravdu zaujaly postavení auta pro kolotoče.
Skodovku nemam protoze jsem chudy clovek a mam ctrnactiletou jeponskou karu, ale posledni skodovky jsou pekny to se musi nechat! At si kdo chce co chce rika, je mi to fuk.
Máš ctrnactiletou jeponskou kraksnu
Skodovky jsou pekne a drahe auta. Dnes bych dal za svuj milovany CTHE Hothatch (teda kdyby se vyrabel) v te maximalni vybave co mam, tak 750 000,-
Na živo je Octavia velké zklamání. Ošklivka.
"Může nás pořád stejný recept ještě překvapit?"Nie. Ale moze pobavit. Napr. tymto:"Zatímco se čtyřkolkou chce jít značka proti Subaru Outback.... " Pridat centimeter svetlej vysky, tak si vyslapne na Landcruiser.
Ty centimetry - kolik je teda celkem světlá výška s těma +1,5 cm: Zajímavý, že OIII byla +4cm.Zmíněný Outback má s.v. 22cm, což bylo vždy proti Legacy (kt. už se v Evropě neprodává) +6cm (stejně tak u Imprezy/XV).Všech tyhle "jakožecrosskombíky" se zvýšením 2-3 cm, k čemu to je? Navíc když std. varianta je dost nízko, takže vlastně "cross" je na úrovní normálního auta před 10 lety...
Mea culpa, nedočetl jsem tabulku... 163mmA ten Outback nakonec 200mm, což je pořád víc než většina "SUV" (Kodiakq, CR-V, RAV4...)
Mna z poslednych modifikacii pobavila aplikacia Scouta na ... CUV/SUV modely.
Ano muze! Se Skodou je to vzdy "poprve"! :-D:-)):-);-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.