Nová Škoda Octavia RS se prý turbodieselu nevzdá. Může mít až 200 koní

33 komentářů

Frančák
13. listopadu • 10:01

Ani se tomu nedivim, že od dvojitých předních světel upustili, vždyť to byl hnus. Jsem zvědavej s čím příjdou příští rok, ale asi nás moc nepotěší, hlavně co se týče stálého zvyšování cen, že?

Gorda
6. listopadu • 17:52

Moc nechápu proč se ho nechce vzdát ? Dávají něčemu označení Rs a chtějí v tom mít diesel ?

DBelej
6. listopadu • 10:03

Nějak mi nejde do hlavy označení RS a k tomu dieselový motor, nebo hybrid, co Vám? Proč tam nedají pořádný benzin? Tady je krásně vidět, že označení RS je prostě jen "nálepka" za hodně peněz, nemyslíte?

Pepek
12. listopadu • 18:48

Stejně jako u Kodiaqa...tahle taktika "RS" u octávek v benzinu jim sice vyšla, ale u takového Kodiaqa to je totálně zabitý. Bude to mít hodně malou prodejnost, ale to oni brzo zjistí.

Dominik Kulhavý
7. listopadu • 19:09

RS už dávno není značkou kvality, natož sportovního výkonu. Dieselové motory, či hybridy, nedejbože elektrické motory pod označením eRS je prostě výsměch ze strany Škoda Auto. Já bych to nechtěl ani zadarmo.

Patrik Strnad
31. října • 8:58

Na jednu stranu je hezké, že nezapomínají na diesel, ale proč ho cpát do RS? To samé hybridní pohon a označení eRS? To už přece nemá s výkonem co dělat ne? Nemluvě o nadsazené ceně, ale na tu už jsme si u škodovky všichni zvykli ne?

Yohnas
1. listopadu • 14:36

Lépe bych to nenapsal, RS má být známkou sportovního výkonu a to jednoduše diesel nesplňuje. No a k hybridu se ani vyjadřovat nebudu, to už je prostě jen špatný vtip, jinak si to vysvětlit neumím.

Milda
23. října • 14:32

Jen nechápu proč když je to Octavie tak se má spíše podobat SuperBu. A co všude pročítám tak tedˇ se do každého jejich auta budou snažit narvat hybridní pohony tak aby se na těch pohonech nezasekli, ale zas na druhou stranu kvůli eco normám je to asi nejjednodušší způsob

Norky
1. listopadu • 11:56

Tak když se člověk zaměří tak je to všechno na jedno brdo ne ? A přece je lepší všude dát hybridní pohon aby jim to nemuselo stát na letišti kvůli homologaci, i když na letiště se něco ještě vejde ne ? :D

eMaNcipátor
18. října • 19:49

Že se nafty nevzdají? Ale jak dlouho jim to vydrží? Jen do doby, než se opět zpříšní limity na emise, pak od toho potichu upustí. Stejně nafta ve sporťáku není to pravý ořechový. Jak dlouho na octávce RS vydrží výroba v urobdieselu?

Kohut
6. listopadu • 19:04

Nafty se nevzdají a tvrdohlavě do ní budou investovat čas a zdroje, ale s inovací na segmentu elektromobility kašlou z výšky, ikdyž toto téma již je více než aktuální.

Stěrače na ponorku
4. ledna • 12:12

A jaký inovace elektromobility by sis představoval? Elektromobily jsou už sto let plně funkční, a stejně je nikdo nechce, protože jsou drahý a prd to ujede. Mají jedinej problém - velký a levný baterie.
Co si asi tak myslíš, že s tímhle nějaká automobilka udělá? když na tom maká 100+ vědeckých výzkumných týmů na světě, a za 20 let se nikam nedostali - ani jedna z těch technologií není použitelná pro levnou masovou výrobu.

Bendič
8. listopadu • 16:46

Jejich taktika je s elektroautama čekat na to, jak dopadne konkurence a případně i okoukat technologii, která se bude u elektroaut používat. Pak teprve do toho pomalu vlítnou, ale to už pro ně bude stejně pozdě!

Michal
16. října • 13:01

No Rs se velice dobře prodává a v německu snad víc než běžných verzí.Oproti Gti/gtd,cupre vypadá i sportovně byť není.Já mám 220koní benzín.

Sam
15. října • 13:57

Tak ne jen, že nehodlají vyměnit něják extra vzhled aby too vypadalo novější ale furt tam budou rvát ten diesel ? Proč něco co je moje sportovní "loď" budu rvát ropou když benzín je pro sporty prostě lepší ?

Fresh
1. listopadu • 9:53

Je pravda že prostě když se veme sportovní auto tak prostě k tomu patří benál F1 taky nedávají ropu protože to prostě nesedí. Když chci jet na spotřebu tak jo ale nekoupím si něco co má označení RS

Kubka
18. října • 11:30

Nikdy když se řekl sport co se týče aut tak si člověk neřekl nafta přeci podle mě to nemá co se sportovní verzí nic společného

Jan
15. října • 15:46

Z nejakeho neznameho duvodu asi naftova sportovni auta lide chteji. Skodovka musi vedet, proc zacne vyrabet kodiaqa rs jen v nafte, ale je to divna kombinace.

God
15. října • 18:27

Naftové sportovní auto je naprostý nesmysl. Stejně jako naftová sportovní motorka, loď, motokára, letadlo,.......
Nafta patří do lokomotivy, tanku, tankeru, traktoru,....
Nafta ,,sportovní" auto degraduje právě jen na ten traktor, tanker, lokomotivu, mlátičku obilí ap.

Procházka
13. října • 16:06

Ochcávka RS stejně nemá dost výkonu na konkurenční vozidla i v lepší cenové kategorii, takže ať si jí laskavě nechají.

Jan
15. října • 15:39

Myslim ze 245 koni u benzinovy RS uz staci ne? Kdyz nebudeme srovnavat ceny s konkurenci a rekneme ze si nekdo Octavku koupi, protoze ji chce.

Jan
15. října • 20:08

Nekomu to evidentne nestaci, nebo ma 30 let stary pekac a zavidi, ze ho natrhne i Octavka, na kterou nikdy mit nebude :-D

God
12. října • 18:43

Jděte už s těma škoděbákama - služebákama, navíc v TDI, do pryč! Ne každý chce být strojvůdce umaštěný a smradlavý od nafty... Prý RS:-D:-D:-D Volksškodawagen nebrat! Největší hnůj na silnicích!

JohnST
12. října • 18:58

Si ma pobavil. Daj este nejaky z tvojej dielne....:-D

ff
12. října • 21:56

Jak by nestačilo, že automobilka Volkswagen má po svém dieselovém průšvihu v USA na mnoha místech zaparkované tisíce naftových vozů, které musela zpětně odkoupit. Teď vymýšlí co s nimi. Do podobné situace se dostává také v domovském Německu, kdy koncern vyrábí auta, která nemůže kvůli novým předpisům prodat

Jedna Bedna
13. října • 11:09

....aneb jak spatlat hodinky, holínky, Dalmácii a decimálku do jednoho příspěvku o třech větách :-D:-D

kolík
12. října • 16:16

Hlavně musí táhnout vocpodu a musí mít čip a hlínu.

Anti-automat
12. října • 11:04

S tym dieselom a manualom by som urcite problem nemal. Celkom slusne silne auto.
Ale tie kolesa, to naozaj nie.

Tohru
12. října • 22:45

Tak ono samo o sobě je verze RS v naftě zvrhlotina pokud si tam dají škodováci logo RS. Jediné a správné RS je benzínová verze.
Nafta by tak měla mít v názvosloví GT. Ale rozumím tomu, že dnes mám pocit, že na kdejaký 200K motor a výše se dává z marketingového pohledu RS a to je prostě špatně.
Vždycky mě rozsekne na silnicích Škoda Octavia RS v naftě s jedním fejkovým motorem.
Mimochodem měl jsem možnost sedlat obě verze a rozdíl neskutečnej. Diesel v tomto provedení s dgs převodovkou k uzoufání... Ale chápu, že mokrý sny se mají plnit...

Anti-automat
15. října • 18:46

Dsg samozrejme neberiem. Ale nevidim dovod, preco by som nemohol byt spokojny. ja nepotrbujem lietat ako blazon, jemne lepsie jazdne vlastnosti, a silny pohon davaju auto s dobrym pomerom vykon, jazda, spotreba. A coze je tam diesel, motor ako motor. Je iny. Svoj nazor nevnucujem, ale ak tuto verziu auta, bral by som prave naftu.

FRČ
13. října • 7:42

Kde to mám podepsat?

Sam Sihonim
13. října • 23:59

Podepsat prosím přímo v tom rozseku, což bude na některých ze dvou chlupatych polokoulích hned pod zádama. Ale vytáčet "RS diesel" do červeného pole, který začíná snad někde u 3000rpm, musí být onanie. Nekupujte to a oni to nebudou vyrábět.

Vladan Kunovsky
12. října • 10:16

Spravne!alespon jednou denne si precteme nebo aspon zamumlejme ono magicky bozske sluvko: SKODA...

Doporučujeme

Články odjinud