Nová Škoda Octavia RS se prý turbodieselu nevzdá. Může mít až 200 koní

Vladan Kunovsky  |  12. 10. 2018 10:16

Spravne!alespon jednou denne si precteme nebo aspon zamumlejme ono magicky bozske sluvko: SKODA...

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  12. 10. 2018 11:04

S tym dieselom a manualom by som urcite problem nemal. Celkom slusne silne auto.
Ale tie kolesa, to naozaj nie.

Odpovědět  |   | 
Tohru  |  12. 10. 2018 22:45

Tak ono samo o sobě je verze RS v naftě zvrhlotina pokud si tam dají škodováci logo RS. Jediné a správné RS je benzínová verze.
Nafta by tak měla mít v názvosloví GT. Ale rozumím tomu, že dnes mám pocit, že na kdejaký 200K motor a výše se dává z marketingového pohledu RS a to je prostě špatně.
Vždycky mě rozsekne na silnicích Škoda Octavia RS v naftě s jedním fejkovým motorem.
Mimochodem měl jsem možnost sedlat obě verze a rozdíl neskutečnej. Diesel v tomto provedení s dgs převodovkou k uzoufání... Ale chápu, že mokrý sny se mají plnit...

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  13. 10. 2018 07:42

Kde to mám podepsat?

Odpovědět  |   | 
Sam Sihonim  |  13. 10. 2018 23:59

Podepsat prosím přímo v tom rozseku, což bude na některých ze dvou chlupatych polokoulích hned pod zádama. Ale vytáčet "RS diesel" do červeného pole, který začíná snad někde u 3000rpm, musí být onanie. Nekupujte to a oni to nebudou vyrábět.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 10. 2018 18:46

Dsg samozrejme neberiem. Ale nevidim dovod, preco by som nemohol byt spokojny. ja nepotrbujem lietat ako blazon, jemne lepsie jazdne vlastnosti, a silny pohon davaju auto s dobrym pomerom vykon, jazda, spotreba. A coze je tam diesel, motor ako motor. Je iny. Svoj nazor nevnucujem, ale ak tuto verziu auta, bral by som prave naftu.

Odpovědět  |   | 
kolík  |  12. 10. 2018 16:16

Hlavně musí táhnout vocpodu a musí mít čip a hlínu.

Odpovědět  |   | 
God  |  12. 10. 2018 18:43

Jděte už s těma škoděbákama - služebákama, navíc v TDI, do pryč! Ne každý chce být strojvůdce umaštěný a smradlavý od nafty... Prý RS Volksškodawagen nebrat! Největší hnůj na silnicích!

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  12. 10. 2018 18:58

Si ma pobavil. Daj este nejaky z tvojej dielne....

Odpovědět  |   | 
ff  |  12. 10. 2018 21:56

Jak by nestačilo, že automobilka Volkswagen má po svém dieselovém průšvihu v USA na mnoha místech zaparkované tisíce naftových vozů, které musela zpětně odkoupit. Teď vymýšlí co s nimi. Do podobné situace se dostává také v domovském Německu, kdy koncern vyrábí auta, která nemůže kvůli novým předpisům prodat

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  13. 10. 2018 11:09

....aneb jak spatlat hodinky, holínky, Dalmácii a decimálku do jednoho příspěvku o třech větách

Odpovědět  |   | 
Procházka  |  13. 10. 2018 16:06

Ochcávka RS stejně nemá dost výkonu na konkurenční vozidla i v lepší cenové kategorii, takže ať si jí laskavě nechají.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 10. 2018 15:39

Myslim ze 245 koni u benzinovy RS uz staci ne? Kdyz nebudeme srovnavat ceny s konkurenci a rekneme ze si nekdo Octavku koupi, protoze ji chce.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 10. 2018 20:08

Nekomu to evidentne nestaci, nebo ma 30 let stary pekac a zavidi, ze ho natrhne i Octavka, na kterou nikdy mit nebude

Odpovědět  |   | 
Sam  |  15. 10. 2018 13:57

Tak ne jen, že nehodlají vyměnit něják extra vzhled aby too vypadalo novější ale furt tam budou rvát ten diesel ? Proč něco co je moje sportovní "loď" budu rvát ropou když benzín je pro sporty prostě lepší ?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 10. 2018 15:46

Z nejakeho neznameho duvodu asi naftova sportovni auta lide chteji. Skodovka musi vedet, proc zacne vyrabet kodiaqa rs jen v nafte, ale je to divna kombinace.

Odpovědět  |   | 
God  |  15. 10. 2018 18:27

Naftové sportovní auto je naprostý nesmysl. Stejně jako naftová sportovní motorka, loď, motokára, letadlo,.......
Nafta patří do lokomotivy, tanku, tankeru, traktoru,....
Nafta ,,sportovní" auto degraduje právě jen na ten traktor, tanker, lokomotivu, mlátičku obilí ap.

Odpovědět  |   | 
Kubka  |  18. 10. 2018 11:30

Nikdy když se řekl sport co se týče aut tak si člověk neřekl nafta přeci podle mě to nemá co se sportovní verzí nic společného

Odpovědět  |   | 
Fresh  |  01. 11. 2018 09:53

Je pravda že prostě když se veme sportovní auto tak prostě k tomu patří benál F1 taky nedávají ropu protože to prostě nesedí. Když chci jet na spotřebu tak jo ale nekoupím si něco co má označení RS

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 10. 2018 13:01

No Rs se velice dobře prodává a v německu snad víc než běžných verzí.Oproti Gti/gtd,cupre vypadá i sportovně byť není.Já mám 220koní benzín.

Odpovědět  |   | 
eMaNcipátor  |  18. 10. 2018 19:49

Že se nafty nevzdají? Ale jak dlouho jim to vydrží? Jen do doby, než se opět zpříšní limity na emise, pak od toho potichu upustí. Stejně nafta ve sporťáku není to pravý ořechový. Jak dlouho na octávce RS vydrží výroba v urobdieselu?

Odpovědět  |   | 
Kohut  |  06. 11. 2018 19:04

Nafty se nevzdají a tvrdohlavě do ní budou investovat čas a zdroje, ale s inovací na segmentu elektromobility kašlou z výšky, ikdyž toto téma již je více než aktuální.

Odpovědět  |   | 
Bendič  |  08. 11. 2018 16:46

Jejich taktika je s elektroautama čekat na to, jak dopadne konkurence a případně i okoukat technologii, která se bude u elektroaut používat. Pak teprve do toho pomalu vlítnou, ale to už pro ně bude stejně pozdě!

Odpovědět  |   | 
Stěrače na ponorku  |  04. 01. 2019 12:12

A jaký inovace elektromobility by sis představoval? Elektromobily jsou už sto let plně funkční, a stejně je nikdo nechce, protože jsou drahý a prd to ujede. Mají jedinej problém - velký a levný baterie.
Co si asi tak myslíš, že s tímhle nějaká automobilka udělá? když na tom maká 100+ vědeckých výzkumných týmů na světě, a za 20 let se nikam nedostali - ani jedna z těch technologií není použitelná pro levnou masovou výrobu.

Odpovědět  |   | 
Milda  |  23. 10. 2018 14:32

Jen nechápu proč když je to Octavie tak se má spíše podobat SuperBu. A co všude pročítám tak tedˇ se do každého jejich auta budou snažit narvat hybridní pohony tak aby se na těch pohonech nezasekli, ale zas na druhou stranu kvůli eco normám je to asi nejjednodušší způsob

Odpovědět  |   | 
Norky  |  01. 11. 2018 11:56

Tak když se člověk zaměří tak je to všechno na jedno brdo ne ? A přece je lepší všude dát hybridní pohon aby jim to nemuselo stát na letišti kvůli homologaci, i když na letiště se něco ještě vejde ne ? :D

Odpovědět  |   | 
Patrik Strnad  |  31. 10. 2018 08:58

Na jednu stranu je hezké, že nezapomínají na diesel, ale proč ho cpát do RS? To samé hybridní pohon a označení eRS? To už přece nemá s výkonem co dělat ne? Nemluvě o nadsazené ceně, ale na tu už jsme si u škodovky všichni zvykli ne?

Odpovědět  |   | 
Yohnas  |  01. 11. 2018 14:36

Lépe bych to nenapsal, RS má být známkou sportovního výkonu a to jednoduše diesel nesplňuje. No a k hybridu se ani vyjadřovat nebudu, to už je prostě jen špatný vtip, jinak si to vysvětlit neumím.

Odpovědět  |   | 
DBelej  |  06. 11. 2018 10:03

Nějak mi nejde do hlavy označení RS a k tomu dieselový motor, nebo hybrid, co Vám? Proč tam nedají pořádný benzin? Tady je krásně vidět, že označení RS je prostě jen "nálepka" za hodně peněz, nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
Dominik Kulhavý  |  07. 11. 2018 19:09

RS už dávno není značkou kvality, natož sportovního výkonu. Dieselové motory, či hybridy, nedejbože elektrické motory pod označením eRS je prostě výsměch ze strany Škoda Auto. Já bych to nechtěl ani zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Pepek  |  12. 11. 2018 18:48

Stejně jako u Kodiaqa...tahle taktika "RS" u octávek v benzinu jim sice vyšla, ale u takového Kodiaqa to je totálně zabitý. Bude to mít hodně malou prodejnost, ale to oni brzo zjistí.

Odpovědět  |   | 
Gorda  |  06. 11. 2018 17:52

Moc nechápu proč se ho nechce vzdát ? Dávají něčemu označení Rs a chtějí v tom mít diesel ?

Odpovědět  |   | 
Frančák  |  13. 11. 2018 10:01

Ani se tomu nedivim, že od dvojitých předních světel upustili, vždyť to byl hnus. Jsem zvědavej s čím příjdou příští rok, ale asi nás moc nepotěší, hlavně co se týče stálého zvyšování cen, že?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A