Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

127 komentářů

XYZ
25. května • 19:15

Ford Focus ST 206 kW 7 st. automat začíná na 850 tisících. I když uznávám, že octávka RS má pohon 4x4 a to dle všeho už v základu, pořád si škodivka dost věří.

JaneK
25. května • 9:06

To neni mozny aby za zaklad chteli takovy sileny prachy. Mam jednu z poslednich trojkovejch RS po fl v benzinu a manualu v plny vybave, napr. i s DCC, digitalnima budikama, 19" kola, navigace a podobny kraviny za nehorazny priplatky a stala 870 tisic, ja ji kupoval jako predvadecku pred 3 mesicema s najezdem 4507 km za 670 tisic. A u ctyrky ma byt zaklad o 100 tisic drazsi nez plna vybava u trojky? A to jsem puvodne na ctyrku chtel pockat, kdyby mi nezacalo odchazet predchozi auto, nastesti jsem nemel cas cekat. Jsem s tim autem velice spokojenej, ale za me nema ani novej model cenu tech 980 tisic ani v plny vybave, natoz v zakladu. Je to proste jen rychly rodinny auto, zadny zavodni ambice, silnejsi octavka, nic vic. Je to strasny kam se dnesni ceny posunuly.

Ralf
24. května • 17:41

Pěkné a povedené auto, které se bude prodávat samo. Bravo, Škodovka! NAŠE! JE NAŠE!

OnlyTruth
24. května • 10:47

Pekné auto, 2,0l mám rád.. ale v prvom rade by som si nikdy nekupil auto nad 200 koni s prednym pohonom, a diesel nejde k sportovemu autu... keby tam maju variantu 2,0 tsi 4x4 to by znelo zaujimavejsie .. ale dat za nizsiu strednú tiredu 36k € + ?? to som si nie velmi isty ci sa to oplati ...

Petr
24. května • 7:22

Za lehce nad 600 tisíc, se dá pořídit Proceed GT se 150kW, podobnými užitnými vlastnostmi a o parník lepším designem. Přidává špičkově naladěný podvozek komplet plnou výbavu už v základu, kdy připlatit jde už jenom panoramatická střecha. Sedmiletá záruka je už jenom pověstná třešnička na dortu.A komu je 150 kW málo, přihodí 100 tisíc na ultimátní i30N a pořád je v tom za o 300 000 méně.

Ralf
24. května • 17:45

Korejce nebrat, je to cesta zpět ... ProCeed je opravdu pěkný, ale je to bohužel jen KIA, motor má sice výkon, ale je užraný a podvozek uskákaný, řízení chybí odezva, no a Hujahej vůbec, to raději jezdit trakařem, bych propadl hanbou jezdit v něčem takovém. Korejci se to pořád jen učí, sice udělali progres, ale Škodovka je jízdně o patro výše což se tak nějak obecně ví, řízení jen bezchybné, podvozek skvěle lícuje a spotřeba je tradičně skvělá. Navíc vždy ji dobře člověk prodá, je to krásný auto, servisy jsou pěkné a na úrovni, vše funguje a navíc se jedná o naši automobilku. Tečka.

Petr
24. května • 19:31

Pozor. Nekdo by ten sarkazmus nemusel pochopit.:-D:-D:-DJinak samozrejme ma Proceed ve verzi GT jeden z nejlepsich podvozku ve tride. Na tom se shoduji vsichni testeri az na toho mistniho tady na AR, ten jediny psal totalni bludy.Tady doporucuji test Auto Motor und Sport. Testuje to tam profesionalni zavodnik:
https://www.youtube.com/watch...

Anna1
22. května • 20:04

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno Anna69))

Je to kurva
22. května • 21:29

v piči, kurvo..

MALKOM
22. května • 14:26

Se tady hádáte jak malé děti o bábovky :-D:-Djste k smíchu :-D:-D

Senior f Kundaji
22. května • 14:23

Už vidím, jak to budou podnikatelé kupovat z těch podpor, co jim teď Šilerová a Maláčovou vyplácí. Jsou to jeden podvodník vedle druhého a požádali si i ti, co vůbec neměli mít nárok. To se to pak kupují nová auta za přemrštěné ceny, když jim to financujeme my důchodci!

Podnikatelska kur va
23. května • 10:01

Ano, přesně tak, za těch 40 tisíc si koupím ty Octavie hned dvě.

Senior f Kundaji
23. května • 12:01

Haha, prý 40 tisíc, přitom jsou to statisíce, možná miliony. To máme kompenzační bonus pro osvč, další kompenzační bonus pro majitele sro, ošetřovné, program antivirus na mzdy zaměstnanců, programy Covid 1, Covid 2 a Covid 3, teď jim ještě odpustí odvody z mezd, to jsou minimálně statisíce na každého podnikaveckého zm.da, které platíme my důchodci! Všichni s tím podvádějí, takže k tomu všemu mají ještě normální tržby za svoje už tak předražené výrobky a služby.
Dřív jsem volil Paroubka, pak Babiše, ale vracím se zpátky ke KSČ, protože to je do nebe volající, co se děje!!!!

Petr
24. května • 7:26

Zapomněls na důchodce, které musíme mi podnikatelé platit z našich odvodů. Většina z nich se za komunistů flákala případně kradla. Takoví pak volí Babiše či komunisty. Snad brzo vychcípáte, abychom vás nemuseli živit, kurvy důchodcovskí...

Zdeny
24. května • 9:36

Tebe bych chtěl potkat někde o samotě. Věř, že bys dlouho na to setkání vzpomínal...Parchante zvyjebenej. Věřím, že budeš první, kdo chcípne a modlím se za to, abys chcípal dlouho a v bolestech. Sráči jeden...

Senior f Kundaji
23. května • 12:05

a zapomněl jsem na příspěvky na nájemné. Pronajímatelský zm.d a podnikatelský zm.d se spolu domluví a nájemné jim uhradí stát z peněz nás důchodců! To je přece skandální hanebnost!

Michal
23. května • 11:39

Došla výplata.Beru 3kusy

TraktorDrnčíInside
22. května • 13:33

Octaviu III jsem měl za 670 tisíc Kč a to nepočítám mnohem hezčí design starší Octy. S touhle cenou ať prodávájí jen na Západ. Kašlu na celou Škodovku a idioty z Bruselu díky kterým vše zdražuje.

ZZahradník
22. května • 13:49

Správně! Východ zůstane u HTP!

TraktorDrnčíInside
22. května • 13:51

Mluv za sebe.

Michal
22. května • 13:10

Buď je benzín o tolik dražší než nafta nebo má v sérii taky DSG a 4x4 to by pak milión vs standardní verze z horší výbavou nebylo tak hrozné.Jó O3 začínala u mě na 630ti.

kari
22. května • 13:27

Automat do RS? Respektive automat do jakéhokoli HH a pod? To je jak jít na chilli a místo chilli by do toho nakrájeli salátovou papriku. To prostě nejde k sobě a když jo, tak tomu něco chybí.

petr r. (petrumr)
22. května • 19:40

do rychlých RS aut je automat nutností, nebot ty auta si kupují ožralci, fetáci a podvodníci kteří prostě jenom točí volantem a auto jim přečítá i dopravní značky jak v pomocné.

Thomas
23. května • 17:48

obyčejný debil jako ty, si o takovém autě může nechat jenom zdát že? :-)

petr r. (petrumr)
24. května • 12:02

tomášku, červená je na semaforu jaká? Co se nesmí na světelné křižovatce? Tobě se říká pako za volantem, že? Vždyt ty to potřebuješ aby ti to předčítalo značky, vždyt ty nevíš o životě nic.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Thomas
24. května • 19:31

červená je červená a co jako?:-D ale ono to je asi jedno, protože ty jsi úplně někde jinde, minimálně psychicky

Kari
23. května • 11:29

Ty jsi doopravdy vylizanej jak pekáč od sekaný. A tohle má volný přístup k internetu a mám husí kůži, jestli tohle má i volný pohyb mezi lidmi.

petr r. je blb
22. května • 21:20

:-D:-D prostě pro tebe..

JaSo
22. května • 23:28

Já myslím, že to jen hraje aby byl "zajímavý". Protože takhle blbý snad nemůže být ani volič ANO, a to už je co říct.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
23. května • 11:02

a ty znáš volby? podle jiných diskuzí asi nemáš občanku nebo jsi jí zbaven. Stačilo jak ses zapojil v diskuzi o suzuki, my tam o autě a ty tam nasereš ty svoje modely. Jestli matka tě nepustí ven a koupí jen model auta na hraní, tak my si hrajem trochu s většíma hračkama. Chápeš ty vyhledáváš jenom náhražky.

koncernový rozumbrada
22. května • 13:48

RS není HH.

kari
22. května • 13:55

..."jakéhokoli HH a pod"

koncernový rozumbrada
22. května • 14:09

RS není a pod

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
22. května • 14:19

Aháááá, tak je mi záhada, jak ty jsi z toho určil, co se skrývá za "a pod"
Možná by jsi mě měl ještě přesvědčovat, že jsem to vlastně myslel jinak :-D:-D:-DJe to auto nižší střední a motorem o 245 koních a drobnějšími úpravamy n ajízdním projevu. Je to naprosto ukázkový příklad sportovnější verze daného modelu.

koncernový rozumbrada
22. května • 14:24

Myslím, že jsi nemyslel vůbec

kari
22. května • 14:58

Tak to uveď na správnou míru, at se zamějeme

koncernový rozumbrada
22. května • 16:22

A co vlastně? Vůbec tomu nerozumím, jen trollím, tak se zaměj!

TraktorDrnčíInside
22. května • 13:35

To se o dieselu říkalo taky, ale RS se s nima běžně prodávaly.

kari
22. května • 13:54

To na věci nic nemění

Lulda
22. května • 13:04

Nejdřív Kodiaq RS Challenge za 1,7 milionu, teď RS Octa za 1 milion základ. Superb bude kde? 1,3 základ a poženou ho na 2? Fakt jsem zvědavej, kdo jim to bude za tyhle nesmysly kupovat...

Adam
23. května • 8:15

Budou a kupuji je ... Skodovka o kupce opravdu nema nouzi a mit nebude. Narozdil od jinych znacek ...

Allamarein
23. května • 9:02

A proto měla teď tak dlouhou odstávku, pokles prodejů od začátku roku i bez krize, a teď taky jede jen na půl plynu... Kruci, kde ti kupci jsou?

ZZahradník
22. května • 13:07

nezaměstnaní bezdomovci s patnácti exekucemi na krku?

Adam
22. května • 13:02

Nadherny auto. Krasny design. Technologie parada.

ddd
22. května • 13:17

ake technologie konkretne mas na mysli?

Adam
23. května • 8:15

Staci se podivat na vycet vybavy ... treba pochopis. Perfektni auto.

Ptr078
23. května • 9:47

Myslis tie co nefunguju, mrznu a treba vypnut a nastartovat zase auto?

koncernový rozumbrada
22. května • 13:48

TSI + DSG = láska!

Ptr078
22. května • 18:49

Tak pri benzinoch 1.0 a 1.5 to ide v koncerne skor k horsiemu, 2.0 je slusny moror. 2.o evo diesel novy spolahlivost ukaze cas, ale 2 dpf filtre a dva vstreky mocoviny + rozne materialy a metody pri piestoch a ojniciach podla vykonu- uvidime. Biturbo nema nejake extra ohlasy a vela zerie. Dsg je priemer a zladenie v poslednej dobe skrz koncern pobiednejsie

OTTO
22. května • 12:26

O3 RS začínala lehce nad 600tis. Tak jsem zvědavý na české ceny a taky na všeobecnou snahu vyřešit krizi prostřednictvím inflace (kupujte, už odpoledne to bude ještě dražší!).

Čárlík
25. května • 16:23

Máte pravdu kupoval jsem OIII RS TDI ve 2013 a stála 629ti.

Assasin
22. května • 12:25

Absolutní a totální blázen, kdo to koupí !!!B-]

Allamarein
22. května • 17:54

A uvidíš, že jich bude dost. Na firmu, na IČ, tam se nějaké slevy ujednají.

Assasin
22. května • 12:24

Golfa za mega????!!!!! Svět už se TOTÁLNĚ !!!! v prdel obrací !!!!!!

OTTO
22. května • 12:29

Důsledek Eura za 27,70 Kč. Fakt nechápu, co je na té české koruně tak úžasného. Ze dne na den jsme všichni o víc než 10% zchudli a může to jít ještě o 10% dolů. Fakt se těším na euro za 30 Kč.

Oops
22. května • 12:44

Všichni? Aha, no, já na tom zatím vydělal;-)

Market
22. května • 12:49

Tak bud si exporter z CR, alebo mas vyplatu v EUR :-)

ZZahradník
22. května • 13:09

a nebo jen prudí 3-[

Paja
22. května • 11:43

A to je cena OD. Takze realne tak 1300000 ;)

Karlos
22. května • 11:53

ti asi hrabe ne? za 1,3m je sup 200kW TSI L&K v plný palbě (skoro), za tu cenu by to auto bylo neprodejný.
Za to máš nového Mustanga GT v plný palbě a to je jiná muzika.

Pavel
22. května • 13:27

Proc by mi hrabalo? Udelej si ted v konfiguratoru nejdrazsi oktavku a uvidis taky 1300000 kc. Co teprve rs nebo hybrid :D

ZZahradník
22. května • 13:56

To je do fleetu s 35% slevou, takže 1300000 Kč mínus 35% je 845000 Kč mínus DPH21% je 698347 Kč mínus daň z příjmu 19% je 565661 Kč mínus srážková daň z dividend 15% a jsme na konečné ceně 480811 Kč. Tolik k ceníkovým 1,3 milionu! :-P:-P:-P

Twan
22. května • 17:29

A koho zajímají fleetové ceny? Takže zákazník teď Škodě bude dotovat firemní klientelu nebo jak tomu mám rozumět?

kari
22. května • 12:10

Superb ano, ale pochybuji, že by si někdo házel kostkou, jestli mustanga, nebo Octavii.

Skoda auto skoda penez
22. května • 11:25

Tak reklamu mame, ale kdy bude clanek o svolavaci akci kvuli eCallu?

1933
23. května • 7:07

Na tomto portáli sa takeho článku nedočkáme. Tato situácia len potvrdzuje podozrenie o ne objektívnosti redakcie

OTTO
22. května • 12:32

Pravda, oni vlastně stejně nemohou nic prodávat, protože "kolečko se polámalo", takže ty ceny jsou jen taková virtuální hausnumera.

pepazdepa
22. května • 11:05

auto nižší střední třídy za víc než mega? můj bože, kde ten svět spějě . kdo to koupí? jedině podnikatel co ještě nezkrachoval nebo ředitel velke firmy pro svého rozmazleného synáčka. to už radši Superba ve Sportline za skoro stejné prachy. ale o třídu lepší svezení a o 20kw víc

Ja
22. května • 11:02

Skodovce sebevedomi nechybi. Ale nastava jina doba tak aby to neprekoucovali a meli to vubec komu prodat.

Shimi
22. května • 10:42

Jo, tak ten byl dobrej :-D

Komáč
22. května • 9:59

Zajímavé rozhodování, zda si vzít za mega Octu, která má 180kw a bude gumovat a nebo Supa, který má 200kw a umí to přenést na silnici 😃.

Ne321
23. května • 14:55

Tak on taky az prijde novy Superb, tak bude zase vyrazne drazsi nez ten stavajici, takze se to zase srovna. Mezigeneracne zdrazuji vsechna auta, takze Skodovka neni vyjimkou. Ostatne treba tu byla zminovana Corolla ta dneska stoji vyrazne vice nez stal posledni u nas prodavany Avensis.

Market
22. května • 11:07

A prosim ta, nechce sa mi to hladat na webe. O kolko je ten Sup drahsi?

Ginter
22. května • 9:58

To snad nikdo rozumě uvažující nedá. Se slevou 200.000 bych o ní uvažoval jako o autě pro manželku.

Rambo silnic
22. května • 10:43

A Corollu za 850 po slevě si koupí rozuMNě uvažující? Nebo RR za 1.5mil s R3? Nemyslím si, že RS bude vévodit žebříčku nejméně muziky za nejvíce peněz.

Ginter
22. května • 11:53

Neblázni. Před dvěma roky jsem mohl mít Arteona R 2.0 TSI 4x4 DSG s 280 HP v plný výbavě za 1.250.000,- Kč s DPH. Octavia RS nemá ani stavitelnou tuhost podvozku.

Twan
22. května • 13:39

A nebo BMW 235i s 300hp za 1,219,000,- a nakope je oba ve všech směrech. A je to i srovnatelný střep nebo co je ten důvod že si to lidé kupují...

Ne321
23. května • 14:56

BMW 2 proti Octavii nema jizdni vlastnosti, nema vybavu, nema prostor a nema zivotnost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Twan
23. května • 17:08

Takže není nedotáčivé, má o 100l menší kufr (protože nemá na zádech "baťůžek" na ledničku) a chybí mu ve výbavě jakýsi bazmek? A o životnosti nebudu polemizovat, přece jen VW za 2 roky prodávání defektních motorů už možná ledacos vypiloval, minimálně se to nerozpadne ještě během záruky a další cesta po záruce bude na generálku nebo na šroťák...opravdu si nemyslím že BMW je povedené ale opravdu to myslíte vážně? :-D

rembaz
22. května • 13:54

2kovy Bavorak porovnavat s Octaviou. Pobavilo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Twan
22. května • 14:00

Tak oktávka si hraje na tuhle cenovou, proč by nešla srovnat s 4dv. sedanem s 4x4? Moc reality najednou?

Rembaz
24. května • 20:05

Nejde o cenu. Ale keď potrebujem priestor a kufor kúpim si Octaviu.Keď tie 2 veci nie sú podstatne ale chcem jazdné zážitky, kúpim si 2kove BMW. Tie dve auta si nekonkurujú.

TVL
22. května • 9:45

Jako nic proti Škodovce ale mega za Octavii RS bych nedal. Za ty prachy se dá pořídit daleko zajímavější svezení.B-]

Nornik
22. května • 10:27

Po slevach za odpovezeni na pozdrav to bude tak za 800k ... mega za to snad nikdo realne neda. Nerikam, ze za 800k to bude zly auto, ale na prodej budou mit spive vliv flotilove limity ve firmach nez cokoliv jinyho.

Mirek
22. května • 11:04

Tuhle pohádku o 20%, a i více, slevě u Škody, kterou dostane běžně každý, slýchávám často, ale žádného reálného člověka, který by to dostal, jsem ještě neviděl.

Emo
13. června • 21:54

Dostal som 17 percent na RSu, pol roka - akoze predvadzacie auto, nasledne prepis, ale jazdil som na nej od zaciatku. V roku 2014 bol zaklad za 629 tisic, ja som ho mal za 529 - plus cca 50 tisic za priplatkovu vybavu. Kde ty lansky snehy jsou ...

Joe Doe
22. května • 15:02

Ja som dostal 14 u Toyoty a trochu menej u Mazdy, ktore podla miestneho fora zlavy nedavaju. Sukromna osoba bez ICO.Ale ono sa to hodi - hypoteticka zlava Skodovky sa porovnava s cennikovou cenou konkurencie. Inak totiz Skoda financne nedava zmysel.

OTTO
22. května • 17:38

Toyota má slevy docela masivní. Menší slevy jsou třeba u Hondy (ale ti mají i nižší ceníkové ceny).

Allamarein
22. května • 11:29

Protože se to taky ještě nikdy nestalo. Reálné je tak 5 - 7 % pro soukromou osobu nebo jedno auto na IČO. Na zajímavé slevy se dá dostat, ale to se musí kupovat více aut a k nim navazující služby. Občas třeba člověk žasne, za kolik dovedou prodejci dodávat auta do státního sektoru, jenže oni si to vyberou na provozu za ty roky.

JaneK
25. května • 9:11

Me minulej rok nabizeli slevu 8%

OTTO
22. května • 13:06

Jedno auto na IČO je tak 9%, tam kde mají aut víc (ale do 10ti) a odebírají pravidelně tak 15%, s většími nemám zkušenost, ale zřejmě to bude výrazně přes 20%. Tohle všechno jsou ale předkoronavirové poměry, teď si myslím, že budou muset ke každé té sazbě ještě 10 procentních bodů přidat, takže to bude 19%, 25%, přes 30% atd...
Ta kauza, jak LIDL kupuje prémiové služebáky se slevami blížícími se 50%, je přece dobře známá. Takže je vidět, že prostor pro slevy je obrovský.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lojza
24. května • 7:18

U 10ks a více Kadaka nebo Supa sleva 25 až 28% z lepších vybav. Prémie jde sehnat když člověk má kontakty z 2.2m na 1.6 až 1.7 vcelku běžne i na 1 auto.

Allamarein
22. května • 17:52

Na Scalu mi nenabídli vůbec nic, například. Ale to bylo ještě před zavřením salónů kvůli viru. Pak už jsem to nezkoušel a šel jinam. Dostal jsem se na 5 %, ale jen na skladovku. Do výroby by to nebylo vůbec se slevou.
Problém je, že Škoda aktuálně snížila ceníkové ceny tou akcí, takže z těch už žádná další sleva nebude. Francouzi mají nízké ceny ještě z doby před virem a nezdražili, na novou i30 taky sleva zrovna nebude.

Adam
23. května • 8:13

i30, ale neni auto ...

Allamarein
23. května • 8:59

No a ty zase nejsi člověk.

Jezdec
22. května • 23:09

Záleží též na tom, jak dlouho je model ve výrobě, na konci cyklu větší sleva, na začátku žádná nebo skoro žádná. Na akční vozy sleva také menší případně žádná.

Allamarein
23. května • 8:59

Naopak. Na konci cyklu snižují ceníkové ceny, ale z nich ti neuberou ani korunu. Škoda si je prostě příliš sebejistá, to je celý problém. Hyundai dovede slevy i z vyšších výbav akčních aut, ze základních ne. U Toyoty to vypadalo na nějakých 7 - 8 %, ale Toyota je moc počítač a málo auto.

Mirek
22. května • 16:38

Jenže na prémiích je daleko větší prostor na slevy, jsou mnohem ziskovější. Navíc zde pleteš podnikatelský subjekt s fyzickou osobou a o té byla řeč. Znáš někoho, kdo si jde koupit jedno auto a dají mu minimálně 20% slevu?
Před nějakým časem jsem si volil mezi Focusem a Octavii. Na Octavii mi nabídli 9% a nechtěli v žádném případě slyšet o větší slevě. Měl jsem možnost koupit Octavii přes firmu, kde pracuji, a sleva byla 11 % pro fyzickou osobu a to firma v té době nakupovala docela dost aut, ale Škoda oddělovala prodeje pro firmu a zaměstnance firmy.
Rád poslouchám pohádky, ale ještě jsem neviděl toho Honzu, kterému prodejce prodá jedinou Octavii a dá mu na ní minimálně 20% slevu.

Josef
23. května • 11:37

Souhlas Mirku. Největší procentuální slevu lze se štěstím a souhrnem okolností získat u prémiových značek. Souvisí to s klientelou (skupinou potenciálních zákazníků). Ten, kdo kupuje prémie na IČO (na firmu), tak to neřeší, tam je sleva řešena jako součást obchodní politiky. Stejně tak část soukromých zákazníků, kteří v prémiové kategorii kupují především to, co se jim líbí a co je IN, tak cenu primárně též neřeší. Takže v případě například rok vystavovaného auta staršího modelu v showroomu, když se uvede modernizovaný model (pro zákazníky "IN" ten starý model už není přijatelný a navíc si nemůže vybírat na objednávku dodatečnou výbavu) a je současně na trhu krize, tak může cena spadnout klidně na 45 procent ceníkové ceny. Výrobce/prodejce tu ztrátu v podobě "slevy" má už bohatě zaplacenou v rámci marže dříve prodaných aut (která je podstatně vyšší než u konfekce) a obchodní "ztráta" na prodeji jednoho auta prémiovou značku přece nezrujnuje. V showroomu navíc nemůže vystavovat staré už nevyráběné modely. Jenže to není "sleva", ale náhoda a i v takovém případě se za auto zaplatí částka minimálně kolem milionu, která je pro řadu zákazníků značky Škoda i tak moc vysoká. A "velký" zákazník (nebo stát) u Škody dostane na milionovou škodovku množstevní slevu 17-22 % a zaplatí tak místo milionu jen 800 tisíc, čili též nekupuje u prémie, protože i ta náhodně "slevněná" prémionvka (výprodej starého modelu...) je v porovnání s "ujednanou" cenou škodovky drahá.
Nelze přece uvádět náhodu a "koupi století" jako standardní příklad možnosti sjednání slevy. V "diskusích" na Autorevue je ale celá řada "odborníků", kteří to vidí "jinak". Proč jim to ale vymlouvat, že? Když stejně v reálu nová auta nekupují a pokud se na něco zmůžou, tak je to akorát bazarovka. To je ale dobře vidět z jejich způsobu "diskutování" a související "argumentace". Těžko říci, jestli se jedná o obyčejnou lidskou hloupost nebo o projev diagnostikované debility. Ale to je stejně jedno, i debil má právo na svobodný projev. :-)
Považuji za přirozené, že se nezapojuji do diskusí o autě, které si nikdy (bohužel) nekoupím, protože na to nemám peníze (Panamera, Carrera,..) a maximálně v "diskusi" konstatuji, že se mi líbí a nic víc. Zejména, když s takovým AUTEM nemám žádné řidičské zkušenosti (pár km opatrné jízdy přece není zkušenosti). Ale zdejší "odborníci" to vidí jinak a musí neustále zveřejňovat svá "odborná hodnocení" a "názory". Přeji Ti Mirku hezký víkend.

OTTO
22. května • 17:37

Já teda nevím, ale přijde mi, že píšeme oba úplně to samý ;-), dokonce i těch 9% sedí :-)(stejná zkušenost).
Podle mě ale nejde srovnávat dobu před a po koronaviru. Teď budou potřebovat prodávat stůj co stůj, protože automobilky mají většinu nákladů fixních. Takže je pro ně pořád lepší prodávat větší objemy se slevami a nějakým provozním ziskem, byť celkovou ztrátou, než hrdinně držet ceny a mít prodeje o x desítek procent nižší, protože celková ztráta je v takovém případě ještě větší.... Samozřejmě netuším, jestli teď dají člověku na jedno auto právě 19%, to byl spíš takový nástřel, kam si myslím, že směřujeme....

Mirek
23. května • 8:00

Pokud hned v úvodu píšeš o IČO a dále vzpomínáš větší množství aut, tak se nediv, že to takto napíšu. ;-)

Rambo silnic
22. května • 10:10

To je obehraná písnička. Za ceníkovku 1mil máš např u bmw R3 1.5 kolem 100kw. Kdo jde po kw a výbavě, je zde toto. Kdo chce prémii v holobytě s motorem, který ho převeze, nikdy nepůjde do rs.

OnlyTruth
24. května • 10:50

1,5 R3 pozdlzne ulozeny zadny pohon (btw da sa chipnut na 210 koni) s lepsim rozlozenim vahy a celkovo daleko lepsim autom , by aj s bmw v zaklade obehlo viackrat ocaviu tazku na predku...

Ne321
22. května • 11:04

Nemluve o tom, ze ta Skodovka bude i lepe jezdit.

Market
22. května • 10:00

napr. ake?

Čárlík
25. května • 16:47

MB CLA a to je jiná liga!

lol
28. května • 14:14

To teda je. V opačném slova smyslu :-D

ddd
22. května • 13:06

focus st kombi manual v peknej vybave 33/34k

Market
22. května • 13:28

Ano, to by bola dobra alternativa.

k22
22. května • 12:22

Hyundai i30 N Performance - a pamatuj, Hyundai NIKDY nedohoníš!
:-D

Kundaj & Hovnaj
22. května • 14:01

Přezňe tag!

ACE
22. května • 10:36

Např. Honda.

Rembaz
22. května • 11:56

Ta ma maly kufor.

Market
22. května • 11:08

Aka Honda?

ACE
22. května • 11:48

Pokud nevíš, tak nemá cenu odpovídat konkrétně, stejně neznáš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Market
22. května • 11:55

No vazne by zaujimalo, ktora Honda je za take prachy zaujimavejsie zvezenie?
Myslis Type R? Ano, je to zaujimave zvezenie, ale ja ho za konkurenta Octavie RS nepovazujem.

Rembaz
22. května • 11:58

Preco?

Market
22. května • 12:05

CTR je ostry hot hatch, na 20kach je to vyborne na okruh ale o dost horsie na nase bezne cesty ako daily car.
ORS je najvykonnejsia Octavia kludne pouzitelna ako daily car. (A ano, ORS maj aj riadny kufor (a ako bonus moze byt aj kombik)).

Frankie
22. května • 16:57

Honda začala nabízet civilnější verzi Sport Line, ta má devatenáctý a nemá to žehlící prkno na kufru. Tolik k daily car. Pokud vím psal o lepším svezení tak nevím proč do toho taháš velikost kufru? Octavii proč ne ale určitě ne RS za mega.

Market
22. května • 17:05

Ano suhlasim. Sport Line je viac daily.A kufor (ktory o pouzitelnosti auta ako daily troska pomaha) tam taham ako reakciu na:
Rembaz | 22. 05. 2020 11:56
Ta ma maly kufor.

ACE
22. května • 18:36

Tak sis odpověděl nakonec sám. A jestli to jako konkurenci považuješ nebo ne je celkem fuk, je to stejná třída, stejná koncepce vše v předu, stejná kubatůra. A to že Civic může mít kola 18-20 a Octavia RS taky nemá 15ky. Několik stupňů nastavení řízení, tlumičů a mapování dělá z Civica velmi použitelné auto i na normální pohodovou jízdu. Samozřejmě...taťka co chce občas někoho předjet půjde do Octavie a to pokud možno v automatu, ten kdo chce to zajímavější svezení, jak zmiňoval TVL a na co jsi reagoval, má volbu jasnou.

Rembaz
22. května • 17:27

To bola ironická poznámka.

Joe Doe
22. května • 14:58

AKAKOLVEK Skoda je na nase bezne cesty ako za trest.

TraktorDrnčíInside
22. května • 15:08

Přesně. Octa II 1,6 MPI, Octa III 2 TDI, Fabia 1,2TSI - všechno je to tvrdý a na méně kvalitní cestě utrpení a nikdo po tom nechce sportovnost.

Kundaj & Hovnaj
22. května • 16:31

vijmenovals pjekný mrtki kpolytováňí

Rambo silnic
22. května • 9:41

Zajímavé, jak nové Octavii RS sekne. Normálně je vůz divný až hnus, rs se mi líbí.

KarelK
22. května • 19:29

Octavia 4 vypadá minimálně výborně, to se musí nechat B-]

Doporučujeme

Články odjinud