Nová Škoda Octavia RS je tady. Zvládne až 248 km/h

JuDr. Dolfi  |  05. 06. 2013 09:55

konečně! takhle má vypadat normální verze.. a né to prodávat na zastrčenejch úzkejch plecháčích s plastovou puklicí

Odpovědět  |   | 
leone  |  06. 06. 2013 06:32

...až na ty kola, ten desing, co je na nich "bílé" kombi je šílený !!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
ObiWanKenobi  |  05. 06. 2013 10:00

no ale ten zadok sa mi stale nepaci. Vyzera tak lacno, tak Rapidovsky. Kaban to odflakol. Ale spredu vyzera RS verzia velmi pekne

Odpovědět  |   | 

Dostane nejmodernější techniku?
Kde by ji tak Popelka z koncernu disponujícího vesměs zastaralou technikou vzala?

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
fireman66  |  05. 06. 2013 10:35

no a teraz sa vsetci cesi poseru....

Odpovědět  |   | 
karel  |  05. 06. 2013 10:40

nezávid a počkej si na tu vaší slabší a obecně horší Kiu Ceed GT

Odpovědět  |   | 
OndraS  |  05. 06. 2013 10:43

Jinak v pohode zdravicko slouzi, firemane ? A k veci jj pekne auto az na ty "dynamicke trojuhelniky" a tech 248 je taky dobrejch:) Uz to omezovani zacina byt trapne, napravy na seriovce, calouneni,.. atd.

Odpovědět  |   | 
Steki  |  05. 06. 2013 11:56

fireman hambim sa za teba. naozaj ubohy a trapny vyplod

No ale ta combi verzia je nadherna. Viem si predstavit, ze by na mna cakala pre barakom :) No ale ako dlho by tam na mna cakala je druha vec. Strasne ma od "oktavky" odradza fakt, ze mi ju niekto ukradne. Ako kolegovi jednu slohli. 10 rocnu :D nechapem...
Jeden znamy mi vravel, ze v nasom kraji sa polovica z prihlasenych octavii ukradla!!!

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 06. 2013 22:14

všeci ne, jen Revánek.

Odpovědět  |   | 
Vlada  |  05. 06. 2013 11:10

Pěkně rychlá, to jo. A to jako si s ní takhle rychle pojedem zajezdit do země "krále Miroslava", tedy SRN ?? Svět je blbej a ještě blbější ....

Odpovědět  |   | 

Jaký si to uděláme, takové to budeme mít. Nic nám nebrání volit zástupce prosazující na dálnicích limit 160 km/h.

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2013 12:06

Komu brání jet 250 po české dálnici?

Jinak trojúhelníky naje*aný i vpředu, krása...

Odpovědět  |   | 
TS  |  05. 06. 2013 11:31

no tak alespoň, že bude v nabídce i manuální převodovka...byl jsem si téměř jist že bude jen a pouze s DSG...

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 11:44

Jen a pouze DSG? tos měl hlavu trochu v jiné dimenzi, ne? Octavka RS má vždy dvě varianty... Automat pro lamy co neuměj řadit, a manual pro pořádnej požitek.

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  05. 06. 2013 12:19

Už jsem Ti jednou radil, ať jdeš raději diskutovat pod články o pletení a háčkování..

Odpovědět  |   | 
R  |  05. 06. 2013 12:32

On o DSG ještě ani nečetl, tak se nediv :D

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  05. 06. 2013 14:51

Zatím co ty ses dozvěděl o dvojspolkové prevodvce az z tohodlw článku co

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  05. 06. 2013 14:48

Promiň, ale když jsem ten tvůj příspěvek četl tak jsem dostal alergicej záchvat, protože mám alergii na blbce a blbe recicky

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  05. 06. 2013 15:32

Tak to Ti nezávidím, páč z toho co tu píšeš Ti musí být asi blbě nonstop.. Ale jestli Ti nevadí, že tady ze sebe děláš debila, když píšeš o něčem o čem víš hovno, tak klidně pokračuj..

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 16:30

Rozhodně nevím všechno ovšem:D ale to se dá řict i o tobě kecáš tu rovnaký "blbosti". Takže se taky nemáš čim vychloubat, a už vubec psat nekomu že ví hovno

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  06. 06. 2013 16:28

Když tady někdo plácá blbiny jako Ty, tak mu to klidně napíšu.. Z toho, co tady píšeš je jasné, že o tom víš opravdu hovno, takže nechápu, proč se rozčiluješ. Pod články tady píšu málokdy, jsem činný spíše na Garáži. Když tady nebo tam napíšu hovadinu, nemám problém to přiznat, ale Ty tady jedeš jak mistr světa a plácáš jednu blbost za druhou a když Ti někdo napíše, že nemáš pravdu, tak jdeš plácat hned vedle nebo pod další článek další hovadiny..

Vzpamatuj se..

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 06. 2013 16:33

Tak své málo stáhni na minimum nehodlám si tady s tebou "porovnávat pindíky" vtom, kdo toho víc ví, to opravdu před nějakým ňoumou nemam zapotřebí

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  06. 06. 2013 16:58

Mě by ani ve snu nenapadlo, porovnávat se z někým takovým, jako se tady prezentuješ Ty..

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 06. 2013 20:04

Pravda, nemužeš porovnávat to co nemáš, vid

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  05. 06. 2013 16:31

Ne ze mu musi byt "asi" blbe, jemu je blbe - vzdyt ty jeho blitky jsou vsude kolem

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 16:38

No vidiš:D a přitom sem pořád chodíš ukájet sám sebe:D Chodíš se ukájet do fora o autě které nemáš rád a vubec tě nezajíma, nic o něm nevíš a ještě ho pomlouváš... Z toho mi je doopravdy blbě

Odpovědět  |   | 
TS  |  05. 06. 2013 12:48

Vidím že tady stačí nepochopit větu a hned se napadá. Bylo to myšleno tak, že vzhledem k tomu, že dnes každé rychlejší auto má jenom DSG nebo jinou alternativu dvojspojkové převodovky nebo rovnou automat, jsem očekával, že bude jenom s DSG, a jsem mile překvapen, že bude i manuálem. To, že ho měli i starší generace, je pravda, ale časy se mění, a když už i Porsche GT3 bude jenom s PDK, tak už mě nepřekvapí vůbec nic

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2013 14:44

už si někdy jel s (moderním) automatem.....?
Klidně se s tebou vsadím že budu se stejným autem rychlejší s DSG než ty s manuálem ty "požitkáři". A navíc u takového rodinného auta nevidím v kvedlání s pákou žádný požitek.
Jinak se mi v kombíku celkem líbí a s DSG si ho umím doma představit, ikdyž spíš než RS bych sáhl po 4x4 nebo přímo Scoutu.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  05. 06. 2013 14:49

Chápu lidi co si automat pořídí..
Ale prostě to není ono... Až mi bude šedesát tak si ten automat taky klidně poridim

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2013 15:00

no já už pár let preferuju automat a to nejen u "rodinných" aut a to jsem na něj také přecházel se slušným despektem....
prostě pokud to není vyloženě "sportovní" náčiní třeba na okruh tak je automat mojí jasnou volbou.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 16:44

Jojo to docela chápu, a DSG převodovka co se vních použivá musí být opravdu parádní... ale manual je manual :D

Odpovědět  |   | 
aikoN  |  05. 06. 2013 18:07

Možná tak v přímce, na zatáčkovité trati plné řazení by to vypadalo u DSG a jejího lovení správného převodu zcela jinak

Odpovědět  |   | 
fairlady  |  06. 06. 2013 22:03

Na to jsou pádla...

Odpovědět  |   | 
vojta  |  05. 06. 2013 11:51

248kmh? Nepovolily 250kmh jen proto , ze by pak byla stejne rychla jak ten jejich trapnej golf

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 06. 2013 12:07

Som si viac menej isty ze skutocna maximalka bude o 10kmh menej. Ale zase ze by ma tento udaj velmi trapil, sa neda povedat. Chvalyhodne je ze je tam aj manual no a pokial to s tym motorom nezvrzaju a prevodovka to vydrzi /a tu by mohol byt problem/, potom myslim ze ten kombik je celkom fajn.

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  05. 06. 2013 12:17

Myslíš ty ženy z koncernu?

Jinak 248km/h je na 220 koní až, až..

Odpovědět  |   | 
Pete  |  05. 06. 2013 22:11

A proč je Golf trapnej? Já bych si ho místo Octávky vybral kdykoliv.

Odpovědět  |   | 
Seabow  |  06. 06. 2013 15:07

Ten trapny golf ma udavanu maximalku 246 kmh takze octavia je rychlejsia o chlp....silnejsia verzia GTI s 230 PS ma 250 kmh.....najskor si treba overit udaje a potom mudrovat

Odpovědět  |   | 
kolokolomlynske  |  06. 06. 2013 23:02

Nemudruj radsej ty. Rec je tu o Octavia RS a ty si sa sam chytil do pasce. Pretoze konkurent RS je len Golg GTI a nie klasicky golf. Ach ludia co stale mudruju len pre nic mi uz zacinaju na diskusiach vadit. Inak jedno nadherne auto, hlavne verzia kombi. Momentalne mam Superb II 1.8 tsi ale toto by som si doma vedel predstavit. A dizajnera pochvalit treba tiez.

Odpovědět  |   | 
Seabow  |  07. 06. 2013 07:05

Do ziadnej pasce som sa nechytil.....pisal som o golfe GTI co bolo myslim jasne z mojho prispevku a silnejsou verziou GTI som myslel Performance....tak tu netrapos a nabuduce citaj pozorne lebo mudrujes tu jedine ty

Odpovědět  |   | 
Stilnoxlexaurin  |  05. 06. 2013 12:05

Pro zlepseni stability bude misto zadni napravy navarena lesenarska trubka 8-)

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  05. 06. 2013 12:07

Jeste, ze to ma napis "octavia" na zadi, uz bych si myslel, ze je to ten hnusnej rapid Proste Logan s trochu silnejsim motorem.

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  05. 06. 2013 12:23

Ale no tak.. Mě se to náhodou líbí.. Taková obšlehnutá A4.. A i když koncern nějak moc nemusím, tak designem byly Audi vždycky pěkné..

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  05. 06. 2013 15:10

Me to prijde hnusny, nemuzu si pomoct, rapid je odpornej a tohle je to stejny jen lehce nafoukly. Proste auto za 200-250k, zlomeny ledky pod svetlama co vypadaji jak od tuzera uz tu laci jen dokresluji. Pripada mi, ze po O1, ktera byla na svou dobu vcelku povedene auto se O2 oholila a vypadala (opet na svou dobu) o poznani lacineji a tohle je dalsi - a hodne dlouhy - krok stejnym smerem.

Spis nez jako obslehnuta A4 mi to prijde jako Logan s prvky vzdalene pripominajicimi A4 asi tak 2-3 generace zpet.

Na strane druhe to ale chapu, protoze proc davat tradicnimu skodifkari za ty dlouhe penize cokoliv jineho, kdyz je ochoten je dat i za toto.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2013 15:25

"zlomeny ledky pod svetlama co vypadaji jak od tuzera"
tohle když napise fanda japoncu a mozna i korejcu tak to fakt k smichu

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  05. 06. 2013 15:36

Nejak nechapu pointu...?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2013 16:13

tak se koukni na design posledních japoncu a korejcu... to je tuzingu setsakra blizko
jasny.. koncern je celkem nuda ale da se na to koukat x let a ne tvarove pokusy u asie ikdyz třeba ford na tom není o mnoho lepe.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  05. 06. 2013 16:30

To je samozrejme vec nazoru a nevim, co si od teto diskuse vlastne slibujes. Ze se mi najednou ten hnuj zacne libit, protoze ty se na to "muzes koukat x let"? Tak se koukej, me je uz X let blivno z hnustru nebo fabie, takze holt tvuj pohled nesdilim. Ze umi i jine automobilky vystrihnout skarede auto na tom nic nemeni, muzem se o tom pobavit, az ten clanek bude o nich.

Jinak je zajimave, ze kdyz clovek pod test pazouta 308 napise, ze to ma hnusnou drzku, nic moc se nedeje zatimco kdyz to napisu pod skodifku, vzdy je tady hafo revanu, co maji pocit, ze se proti tomu musi huste vymezit a vytahnout neco nesouvisejiciho.. Na strane druhe, prave tohle dela diskuse pod koncernovymi pleckami tak zabavne.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 16:41

Jo zatim co když napišu pod nějakyho korejce že to je odporný auto, tak bych byl ukamenován nebo upálen uctívači korejcu.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  05. 06. 2013 22:20

proč? Když napíšeš, že se ti nelíbí, tak to každý akceptuje. Ale když to hned osolíš tím, že ta auta z Junge Schmerzfeiern jsou "trvanlivě krásná", tak se pak nesmíš divit, že si z tebe každý dělá (_!_).

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 22:35

Bohužel to nikdo neakceptoval:D a je mi uplně jedno co si ze mě kdo dělá

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2013 21:43

Od diskuze s tebou si neslibuju fakt nic....

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  07. 06. 2013 10:49

Jo tak proto na me porad reagujes, obvykle zcela mimo tema

Odpovědět  |   | 
james  |  05. 06. 2013 20:38

celkom ma pravdu, to zalomenie lediek vytvara vpredu taky debilny tvar, ktory na nic nenadvazuje, skoda aj tej mriezky chladica, ktora je nejaka stratena v tom celom..inak je to celkom podarene auto

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 06. 2013 13:37

Ano, mně ten drotárský design taky nesedí. Na druhou stranu má ten slovenský ujo vcelku vyrovnanou kvalitu. Nic nějak nevybočuje z řady. Na rozdíl od germánského ingelatha, který na jedné straně udělal skvělou OII a na druhé straně zdivočelého roomstera.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2013 14:48

tvoje alergie na škodovku už je fakt diagnóza...

Odpovědět  |   | 
Experience  |  05. 06. 2013 12:18

Pri maximalke bude aj lietat? S OII RS uz pri 190 kmh som mal pocit, ze som nad zemou. Ked sa nepohrali s podvozkom a len spilili pruziny tak je to zase a opat len pre Schade onanistov, ktori si dokupia dalsich 10 RS nalepok a oblepia to z kazdej strany RS bol v pripade Schade vzdy ulet. Cakam na kombik 4x4, aj ked nechapem, ze preco automat je mozny len s 1,8TSI a nie dieslom, snad by som kupil do firmy, nechapem politike Skody a nie len tej cenovej, ale aj ako je mozne modely nakombinovat. VW v tomto Skodu skrti, co je Schade.

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  05. 06. 2013 12:44

To nevim co si v sobe mel, ale i s nestarsim rs r.v. 03 je 190 km/h v pohode

Odpovědět  |   | 
Experience  |  05. 06. 2013 13:47

Nepisal som, ze to neda, ale ze to zacina lietat a citis sa ako v plavajucom vesmirnom korabe Spilit pruziny a dat silnejsi motor dokaze kazdy, ale pokial to nezladi s podvozkom tak je to o nicom. Ak ma auto niest oznacenie RS tak musi aj v 200 kmh sediet na ceste ako priklincovane, toto OII RS nevedela a pochybujem, ze to bude vediet OIII.

Odpovědět  |   | 
Maggots  |  05. 06. 2013 12:44

To nevim co si v sobe mel, ale i s nestarsim rs r.v. 03 je 190 km/h v pohode

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 06. 2013 13:39

To bude asi nějaký starší ujo a on myslí asi poladěnou octávii z roku 1958. Tam je fakt 190 už za hranicí řiditelnosti.

Odpovědět  |   | 
Kapusta  |  07. 06. 2013 19:11

Zeli, nejses kreten jenom na subaru, i na cobolaky. Vzacnost tolik komplexu najednou...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 06. 2013 11:39

Vím o čem píšu, jel jsem v okruhové octavi r.v.1959 cca 150km/h (ručička tachometru se tam strašně chvěje) a byl to daleko za hranou řiditelnosti. Tohle kdyby řídil Alonso ve 190 km/h, tak má strachy nasráno až v botech.

Odpovědět  |   | 
st220  |  05. 06. 2013 12:45

Nevite jak to ma Skodovka s tim startstopem? Jde normalne vypnout nebo nejak zrusit pres diagnostiku? Pro me podstatna vec. Nejen ze to k*rvi motor, tak hlavne me to neustale chcipani pekne s*re.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  05. 06. 2013 14:44

U normální octavky je to jako volitelná výbava, a i potom ti snad jde vypnout... Tak vtom žádný problém není

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  05. 06. 2013 18:44

No tak to píšeš něco, o čem nemáš evidentně páru. Volitelná výbava je to jen u slabších motorizací, u silnějších je to povinná příplatková výbava. Navíc to musíš vypínat po každém nastartování, což je docela pruda. Vypnout trvale to jde jen přes diagnostickou jednotku a to Ti značkový servis obvykle odmítne udělat. Prý se občas jde s někým domluvit, nevím, já už raději měním značku.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 18:55

udělá vám to každá druhá dílna která má program na programování řídící jednotky. Každopádně pochybuju že to tady někoho bude trápit že to je potom integrované ve výbavě...
Jo, a na pivo spolu nechodíme!

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  05. 06. 2013 22:20

Tak pardon, na internetu je tykání zvykem, ale omlouvám se. Každopádně, pokud mě Škodovka nutí platit tuším 2500 nebo 3500 Kč za něco, co nechci a co budu muset za své peníze vypínat s rizikem následných problémů se zárukou, pak je to na hlavu. Já proto pochybuji, že by to většině lidí se zdravým rozumem nevadilo. Start-Stop systém je na základě několik zveřejněných testů prakticky zbytečný, jeho přínos je spíše sporný.

Bohužel, cenu za toto nucené "vylepšení" si již nepamatuji přesně. Škodovka to raději stáhla z konfigurátoru, ještě nedávno to tam strašilo jako povinně volitelný prvek výbavy, který však nešel odstranit. Prostě jsem vybral motor 1.8 TSI a dostal jsem nechtěný bonus, který mi naúčtoval pár tisíc Kč navíc. Pro slabší motorizace pak stojí tento nesmysl 6300Kč (hledejte Green tec). A na fórech Škodovky psali lidi, že trvalé vypnutí odmítají autorizované servisy provádět s odkazem na porušení záruky. Ano, v dílně to určitě udělá kdekdo, ale budete riskovat potenciální dohady při náhodné opravě motoru během záruky?

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 22:32

Já nemyslel tykání, ale to je fuk.
ST system naprostá hovadina... ale pohužel v zemích kde je "šetření" s palivem a ekologie v modě je to - ač bohužel, docela populární... Těžko říct jesli když pudeš do škodovky a budeš si tam výbavu dělat s nějakým tučnákem jestli by se to dalo nějak udělat... kdo ví...

Odpovědět  |   | 
GL  |  05. 06. 2013 13:01

A to počkejte, až zjistíte, že pro diesel je ta druhá koncovka výfuku jen atrapa dvě funkční má jen benzín. takže v zimě to bude zajímavej pohled, když před vámi pojede diesel a bude se mu při studeným motoru čadit jen z jedný strany...

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 16:46

Duležitej je pocit:D :D

Odpovědět  |   | 
GL  |  05. 06. 2013 16:55

No, a to buďte rád, že z původních plánů vypadl elektronický soundgeneretor, který měl ještě ,,opepřit" zvuk naštěstí ta kravina byla tak drahá, co se vývoje týká, že nakonec nebude. To by bylo zase rádobyzávodníků, který mají Octu v naftě, na hlínách a v metle aco má zvuk jak benzínová V8. Lidi by si měli uvědomit, že ač s nápisem RS je to pořád Octavia. Normální auto, na normální ježdění. Žádný okruhový trhač asfaltu, byť v RS má už na obyčejnou nižší střední slušnej výkon a můžu říct, že jezdí fakt hezky. Svého auta bych se ale kvůli ní nevzdal

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 17:48

To máte naprostou pravdu!

Odpovědět  |   | 

Sound generator? To je něco jako Revanův poklopec vycpanej srolovanejma ponožkama?

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 18:41

Ne, to je něco jako tvoje dutá hlava

Odpovědět  |   | 
GL  |  05. 06. 2013 22:26

Aha, to jste mohl říct, že nevíte, co to je. Jedná se o součástku umístěnou, alespoň v rámci koncernu VW v zadním nárazníku, která připomíná jakýsi reproduktor a za pomoci elektrického impulsu reaguje na snímač otáček motoru. Má nahraný umělý zvuk, který v součtu kmitočtů se zvukem motoru vyvine pro ucho líbivější zvuk, v případě plánovaného nasazení do OIII RS zvuk připomínající atmosférickou V6. Poukud budete mít další dotazy, stačí se zeptat, nemusíte svou neznalost skrývat za urážky diskutujících.

Odpovědět  |   | 

http://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie...

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
GL  |  06. 06. 2013 11:50

Ano, to si přečtěte, abyste pochopil, jaký je rozdíl mezi ironií a hloupým urážením.

Odpovědět  |   | 
pája  |  06. 06. 2013 22:19

Tipuju, že je to narážka na Rimmera z Červeného trpaslíka

Odpovědět  |   | 
><  |  05. 06. 2013 15:49

Bohužel je to další předražená koncernová sračka s tunou plastů.

Odpovědět  |   | 
GL  |  05. 06. 2013 16:17

Nikdo Vás nenutí si to kupovat, stejně, jako Vás nikdo nenutí přispívat pod článek o voze, který se Vám evidentně příčí. Takže jsou pouze tři možnosti, které Vás vedly k tomu, napsat tento hloupý a zbytečný komentář. Buď jste hloupý, nebo máte malé sebevědomí a honíte si triko pod rouškou anonymity a nebo, a to je nejhorší možnost, se u vás sešly obě tyto vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 16:32

On ti odpoví přesně tu blbost jako že má "právo vyjádřit svuj názor"... tohle už źnám.

Odpovědět  |   | 
aikoN  |  05. 06. 2013 18:12

možná bys potřeboval vyzkoušet jiný režim. jinak bys svobodu slova nikdy nemohl označit za blbost

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 18:42

Ač jsem až do morku kostí anti-komunista- tak některé věci by bylo opravdu dobré omezit. Třeba právo na názor!

Odpovědět  |   | 
aikoN  |  05. 06. 2013 18:56

v tom případě si odporuješ. nemůžeš být demokrat (předpokládám) a zároveň se vymezovat proti základnímu principu demokracie.

prostě by bylo dobré se smířit s tím, že komentující nemusí mít na komentovanou věc kladný názor i když se společnost čím dál víc tváří, že je správné buď chválit a nebo držet hubu. kritika je jak kladná, tak záporná. Snaha zabránit projevům té negativní/nesouhlasné, je znak nedemokratického myšlení a z historie je moc dobře patrné, kam schvalování takovýchto praktik vede...

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 19:47

Ale Aikone!:D Mě vubec nevadí kritika, kritika je dobrá věc. Mě ale vadí BLBE, popichovačné, záměrně urážející a narážející příspěvky... Kterych je vždy u škodovek plno. To je TO co mi opravdu vadí.

Odpovědět  |   | 
GL  |  05. 06. 2013 22:29

Právo na vyjádření svého názoru Vám nikdo neupírá. Pouze poukazuji na to, že ne vždy je vyjádření vhodné a častěji poukazuje na nižší sebevědomí, či inteligenci přispívajícího. Můj příspěvek není urážlivý, naopak je velmi dobrosrdečný a snaží se tyto diskutující ochránit před posměchem okolí a s tím spojeným dále se snižujícím sebevědomím.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  07. 06. 2013 09:05

nazvat někoho hlupákem, to je opravdu hodně dobrosrdečné.

Zapomněl jsi na nás, co se sem chodíme bavit a lehoulince trollovat pravicové (anti)komouše co se chovají a vyjadřují jako kovaní komouši.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 06. 2013 10:45

Tak timhle se vysvětluje tvoje duševní uroven

Odpovědět  |   | 
aikoN  |  05. 06. 2013 18:10

Celkem se mi líbí, bral bych liftbacka. Ale bez křídla, zdá se mi, že tam nesedí...

Odpovědět  |   | 
Kokes  |  05. 06. 2013 19:13

pěkně prosím, nemáte někdo ubrousek? jsem si z té úžasnosti stříkl na monitor

Odpovědět  |   | 
Pete  |  05. 06. 2013 22:09

A proč je kolem toho takové hurá? Podobné má přece kdejaké auto. Jestli je tohle top z Boleslavi tak potěš koště...

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2013 22:34

Jaký hurá zase? obdobný články tu jsou k desítkám jiných aut. Jde prostě o detailní popis vozu z již z infocmací které jsou venku.

Odpovědět  |   | 
Mokashi  |  05. 06. 2013 22:31

no hezke,ze to tak rychle jede,ale ja mam na nasich uzasnych cestach strach jet vic nez 200

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  06. 06. 2013 13:38

Nova Skoda RS se mi docela libi. Ackoliv po strance techniky a vykonu to neni zadny zazrak, verim ze pro bezny, kazdodenni provoz to muze byt vcelku prijemne vozidlo. Neni mi ovsem jasne kdo ma byt cilovym zakaznikem:

Rodinka? Na rodinne vozidlo pro bezneho Cecha se mi to zda ponekud drahe (pokud snad nekoho podcenuji, necht laskave promine) a v podstate i male (alespon podle mych meritek). Rekl bych, ze ani spotreba nebude zcela dle ocekavani typickych pro tuto kategorii.

Milovnik sportovni jizdy? To asi tezko, protoze jedina skutecne sportovni zalezitost na tom aute je jen to RS v nazvu. Ikdyz ji neupiram schopnost jezdit rychle, samo o sobe to ale ke sportovnimu charakteru prece nestaci.

Nejaky dychtivy tricatnik touzici po image "taky pilota"? Nechapu, nicmene dejme tomu.

Kdo dal?

Porad mi ovsem nejde na rozum proc bych si mel koupit Skodu RS za tezky peniz, kdyz za podobny prachy muzu mit tuhle vymazlenost:

BMW M5 Limousine, 373 kW, osmivalec, prvni prihlaseni 04/2005, 108 tisic km ... viz http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx...

Co by jste Vy brali radsi? Lehce ojete BMW M5 a nebo zbrusu novou Skodu RS?

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  06. 06. 2013 16:35

No hele, 2005 není jen lehce ojeté, to je naopak těžce proprděné.. A zrovna tohle není dobré srovnání, tu M5 by si koupil jenom někdo s těžkým poškozením mozku, osm let staré auto už si řekne o nějakou tu údržbu a ta v tomhle případě bude pěkně mastná..

Ona už se zná cena té nové RS? Že to bude pravděpodobně předražené je jasné, ale na druhou stranu po 1.8TSI alespoň další použitelný motor v OIII..

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 06. 2013 16:40

tak nová cena se dá +- odhadnou od ceny starého RSsa.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  06. 06. 2013 20:56

To si vazne myslis, ze 8 let stare BMW M5 s najezdem cca 110 tisic km je na tom stejne spatne jako Skoda RS po osmi letech se stejnym najezdem? I ty vtipaku!

Co by jsi na tom aute jako chtel menit? Rozvodovy remen, zrezle zavesy kol, chladici kapalinu, baterku?

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  07. 06. 2013 09:44

Možná by jsi se divil, co všechno je potřeba na autě občas vyměnit a to nejen na osmiletém.. Na autě typu M5 Ti může vykostit peněženku i to co budeš jinde brát jako spotřebák..

A Tvůj původní příspěvek jsem pochopil tak, že srovnáváš koupi nové RS s koupí osm let starého BMW, od toho se odvíjí i to co jsem napsal a na tom nehodlám změnit ani čárku..

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  06. 06. 2013 21:03

Benzinove sestivalcove radove atmosfery naprosto bezne daji 450 tisic km a je treba zduraznit, ze BMW M5 ma osmivalec.

Podle meho nazoru bude to BMW M5 bez problemu jezdit jeste v dobe, kdy z te Skody RS bude toaster.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  07. 06. 2013 11:34

Tohle BMW M5 má 10-válec, atmosferický motor vyhnaný na velký litrový výkon, ty experte. Už podle toho lze soudit, že o tom víš prd, což potvrzuješ tím "lehce ojetým" po osmi letech . Jistě, takové auto se dá i po osmi letech sehnat ve vynikajícím stavu, ale i v DE to není samozřejmost. Navíc právě takové atmosféry rozhodně "v klidu" 450 tis. km nenajezdí a 120 tis. km je doba, kdy se první věci hlásí o výměnu - stačí nové tlumiče, pár silentbloků, rozvody a nedej bože začne zlobit automat nebo spojka u manuálu - za to zaplatíš opravdu ranec.

Nebudu říkat že BMW M5 je nutně špatná volba, jen to není alternativa k nové Octavii RS. Jako bych si chtěl koupit Dacii Duster a tys začal posílat odkazy na Cayenne za 260 tis....

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 06. 2013 14:11

Kdyby se mi tak chtelo Ti odpovidat.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  07. 06. 2013 17:15

Kdyby jsi tak věděl co na to odpovědět...

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 06. 2013 19:06

Odpovedet bych Ti mohl, ale fakt nemam chut. Mohl bych Ti dat za pravdu, ale mam to opravdu v pazi.

I kdyz o tom neco zrejme vis (treba i z Wikipedie), nemam nejmensi zajem se to dovedet prave od Tebe. Nejdriv se nauc kultivovane a dustojne diskutovat a pak se mozna budu obtezovat brat Tve texty s patricnou vahou.

Hezky vikend.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 06. 2013 18:21

Chudaci, nejsou duševne přepravení aby ti na to dokazal někdo odpovědět...

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 06. 2013 16:39

Toť zajímavá otázka. Někdo by asi vzal něco jinyho misto BMW, ale zase mužeš mí podstatně výkonější auto ale na druhé straně bude asi dost velká pojistka a asi i provozní náklady.
Zase u toho RS co se týká výkonu... Pouštět na přední kola víc jak 200 koní už je docela záhul a ikdyž jsou v diferáku ruzné upravy a elektronické systemy tak to nikdy nebude 100%... takže dát tam víc jak 220 - do tak velkeho auta jako je octavia by se odrazilo na katastrofální nedotáčivosti.

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  06. 06. 2013 17:00

Proč tady není smajlík pro facepalm?

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 06. 2013 20:03

Jako proč facepalm? Zkus se nad tim zamyslet. Chcít od předních kol aby zatacela, a zaroven zvladala... rekneme vic jak 200koní je prostě moc. Proč se asi dělas sportovní auta s náhonem na zadek? to je jeden z duvodu

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  06. 06. 2013 20:26

Tak teď chybí i smajlík pro dvojitý facepalm..

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 06. 2013 20:45

Kamaráde, ty si dement. Pak že já jsem ten co nečemu nerozumí. Sedni si nekdy do silný predokolky a zkus projet ostrou zatacku na dvojku pod plnym plynem, auto pojede rovne zatim co bude pozirat vlastní pneumatiky.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 06. 2013 22:06

Jen dement projede zatáčku pod plným plynem na dvojku. Dement a ty :) Takoví jsou ve zprávách natočení jak skončili v příkopě.

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 06. 2013 23:09

Zase někdo kdo nemá ani řidičák se toho doslově chytnul vid Chytráček ani neví, že existují okruhy a uzavřená letiště kde si mužeš s autem řádit jak se ti zachce... Podle všeho ale o příkopu mluvíš z vlastní zkušenosti
Ten přispěvek byl zaměřený na katasrofalní nedotáčivost aut, který mají na přední kola puštěný příliš velký výkon... je uplně jedno kdo to řídí, nebo jak velkej je to dement.

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  07. 06. 2013 09:46

Mimochodem chybí tu i smajlík trojitý facepalm..

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 06. 2013 10:44

Ty si marný kamarade a ja myslel že aspon něco víš

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  07. 06. 2013 09:40

Tak já doma předokolku, která má více než dvěstě koní mám, ale podle toho co tu píšeš Ty, tak tuším, že jsi takovou zatím viděl jen na obrázku..

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 06. 2013 10:44

Ale semtex tady se nikdo nebaví od Need for speed

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  07. 06. 2013 13:22

To hraješ jo? S předokolkou? Tak to si hustý typan..

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 06. 2013 13:27

Jasně vždy sem si rad zahral Ale tohle už je ted na nic člověk podemnou který semnou většínou nesouhlasí potvrdil že mam pravdu

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  07. 06. 2013 14:35

No tak hele, naposled, protože už mě to nebaví.. Shrnu Tvoje megašplechty o tom, čemu že všemu rozumíš:

- zmiňuješ pojistku u M5 - to bude u toho auta ještě ta nejmenší investice
- 200 koní na přední kola - většina moderních aut s tím nemá problém, i když nemá samosvor, stačí dobrý podvozek a el. kontrola trakce, netuším, proč by to mělo vést k cituji "katastrofální nedotáčivosti"
- projet ostrou zatacku na dvojku pod plnym plynem - tak to je něco, co se Ti pravděpodobně nepovede ani s Favoritem, ale s tím nemá počet koní moc co dělat - pokud začne vnitřní nebo vnější kolo ztrácet trakci, tak u moderních aut zasáhne el. kontrola trakce ať to má 150, 180, 200 nebo 260 koní a daleko víc než na počtu koní bude záležet na tom, jaký je povrch a jestli je nebo není zrovna mokro..
- to kdo a jak jezdí na okruhu nechám raději být.

Na zbytek už opravdu nemám sílu.. Pokud Tě baví diskutovat o autech a myslíš si, že k tomu máš co říct, tak přijď diskutovat na Garáž..

Odpovědět  |   | 

FF koncepce prostě nedotáčivá jednoznačně je. Tečka.
Sice můžete přibržďovat zadní vnitřní kolo a používat další vychytávky pro částečné potlačení, to na podstatě věci nic nemění.
Pokud nesouhlasíte, ve Formuli1 váš inovativní přístup určitě uvítají.

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  07. 06. 2013 15:52

Zase jeden co nepochopil..

A čo si vy, Kefalín, představujete takého pod "katastrofálna nedotáčivost"?

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 06. 2013 17:05

Ty jsi opravdu jantar A pojem "katastrofální nedotáčivost" jsem docela dobře popsal stačí mít jen trochu představivost.

Odpovědět  |   | 

To nevím, ale představuji si pod tím přemotorovaný FF hothatch, který v zatáčce udržuje trakci jen za pomoci stabilizačních asistentů, pokud ji ztratí, tak korekce dávkováním správné úrovně plynu je prakticky nemožná a následuje cesta do pangejtu. Například již zmiňované GTi nebo ST s vypnutou stabilizací je bezvadná ukázka.
Jednou jsem viděl 500hp fwd mitsubishi, taková spíš rarita, to auto bylo totiž s tímto výkonem prakticky neřiditelné.

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
Mr.Semtex  |  08. 06. 2013 12:31

Koukám budete asi s Revanem spolužáci na jedné základce.. Chlapci, chlapci, zkuste se nejdřív v něčem takovém alespoň svézt (koupit si to můžete, až budete větší) a přestaňte tady plácat nesmysly..

Podle vašich šplechtů bych musel jít s autem co mi stojí před barákem v každé zatáčce snad přes střechu..

Odpovědět  |   | 

Abych si to ujasnil, měl bych doufat, že se někdy svezu tvojí starou čtyřválcovou oturbenou Lagunou, protože svůj gigantický výkon bezvadně zvládá přenést a vůbec není nedotáčivá, ano?

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Mr.Semtex  |  08. 06. 2013 17:36

Netuším čím Tě táta vozí do školy..

Odpovědět  |   | 

Měření pinďourů mě nebere.
Pokud chceš nutně vědět čím jezdím, určitě si to dokážeš najít, stejně jako sem si "to co ti stojí před domem" našel já. I když nechápu, jak to souvisí s nedotáčivostí FF koncepce.

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 

Musím se zcela výjimečně Revana21 zastat, protože v tomto má přinejmenším částečně pravdu. Pokud budu předpokládat, že se bavíme o FF koncepci. Kromě rozdílu v nastavení geometrie u přední nápravy RWD a FWD, kde u druhého jdou proti sobě dva požadavky na precizní ovladatelnost a současně přenesení výkonu, přenést celkově u FWD více jak 300 koní na vozovku je stejně obrovský problém a recept na masivní nedotáčivost.
Jestli máte GTi nebo ST, tak to těžko budete zapírat.

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 06. 2013 12:36

Moc děkuji že ses mě zastal už jsem opravdu nevěděl jak mu to vysvětlit.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  07. 06. 2013 10:55

Zajimalo by me, cim vlastne jezdis. Ptam se proto, ze jsem sam podobne auto (jeste o neco exkluzivnejsi) resil a prijdes mi jako naivka, ktery vubec netusi, o cem vlastnictvi 8 let stareho M5 je a ze srovnani s nejakou lehce potunenou novou nizsi stredni je zcela mimo misu.

Kdybys napsal, ze za ty penize si koupis ojetou 2-3 roky starou 330i nebo 335i, dalo by se o tom bavit. Takhle je videt, ze nemas ani jedno, ani druhe a nejspis ani nemas ty penize, takze teoretizujes jak panic nad svedskou trojkou.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 06. 2013 14:33

Cim jezdim, Ti muze bejt uplne profesorska Putna. (Zde mi na mysl vytanula jista vulgarne-pervezni poznamka, ale necham si ji od cesty.)

Pokud si spravne pamatuji, neptal jsem se na nazory na mou osobu. Kdo to pochopil nejak jinak, mel by se vratit na zakladni skolu ucit se znovu cist.

Asi mne mas za naprosteho debila (i pres to ze o me nic nevis), kdyz si myslis, ze nechapu rozdil mezi BMW M5 a Skodou Octavii RS. Je s podivem, ze opravdu veris tomu, ze nekdo zde je az tak monstrozne dementni. To mi take pripada jako jista forma naivity, nebo v horsim pripade arogance.

Nicmene, predmetem me otazky NENI ktere z tech aut je lepsi, nybrz kam je lepsi nasypat ty penize.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  07. 06. 2013 14:48

Kdyby ses min rozciloval a vic cetl, pochopil bys, ze absolutne neresim, ktere z tech aut je lepsi a tedy zaver tveho prispevku je ponekud mimozni.

Pokud jde o hodnoceni tve osoby, k dispozici je (pro tebe zrejme bohuzel) jen to, co pises sem (jak spravne rikas, vic o tobe nevim). Nevim, kdes prisel na to, ze te mam za debila (ale kdo se citi...), soucasne mam ale pochybnosti o tom, zes nekdy stal pred rozhodnutim, zda vyrazit do Nemecka pro olitanou M5 nebo koupit novou nizsi stredni. A jak jsem napsal, mam te za naivku, ktery pred takovym rozhodnutim nestal a uz vubec ho neudelal a ani doma nema auto za 800k.

Ja sam mam auto, za jehoz cenu jsem mohl mit lepsi karu - ale taky mnohem starsi a mnohem olitanejsi. A ona udrzba auta s porizovaci cenou ke 3 mega neni levnejsi jen proto, ze to auto ted jde koupit za 500k. Porad je to starani se o auta za 3 mega. Jiste, da se to tuhle a tamhle odrbat, ale naklady na auto o 2 tridy mensi, konfekcniho typu a navic nove jsou proste uplne jinde. Staci se stavit do pojistovny a nechat si na tu M5 udelat kalkulaci na all risk, pak si spocitat zhruba dvojnasobnou spotrebu a zjistis, ze srovnavas jabka a hrusky.

Tim samozrejme nerikam, ze koupe olitane M5 je spatna. Nemyslim si ale, ze takovy clovek soucasne resi nove auto v nizsi stredni a naopak clovek, ochotny uvalit za novou skodovku 3/4 mega brousi v inzeratech o dve tridy vetsich premiovek z bazaru.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 06. 2013 15:47

Nase (ne)diskuse skoncila.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  07. 06. 2013 16:35

Takze jsem te odhadl dobre - priste treba budes nejdriv myslet nez napises podobnou hloupost a budes se drzet neceho, cemu aspon trochu rozumis

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  07. 06. 2013 17:06

Skyline musí mít vždy poslední slovo:D Ikdyby to znamenalo plácat hovadiny.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  07. 06. 2013 18:54

::

Odpovědět  |   | 
xyz  |  07. 06. 2013 02:26

fireman66 | 05. 06. 2013 10:35 | [91.127.10.xxx]

no a teraz sa vsetci cesi poseru....


mel jsi pravdu

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Tarraco FR 2.0 TSI 4WD DSG: Když chcete hot-hatch, ale přijdou děti

Seat Tarraco FR 2.0 TSI 4WD DSG

Pod kapotou 245 turbobenzinových koní, rudý lak, sportovní sesle vpředu... A vzadu dětské sedačky plus kočárek a pleny v kufru. Že by SUV pro rodiče, kteří to se závoděním nevzdali?

včera | Richard Herbich | 4 příspěvky
TEST Bentley Continental GTC V8: Váš let byl zrušen? S tímhle to vadit nebude

Bentley Continental GTC V8

Bentley Continental GT je tu s námi už tři generace. Ta aktuální ho změnila k nepoznání. Teď se také prodává jako kabriolet a do nabídky přistál osmiválcový agregát. Je to dobrý mix?

1.  8.  2021 | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Kia Stonic 1.0 T-GDI 7DCT MHEV: Skoro jako prémiovka. Designem i cenou

Kia Stonic 1.0 MHEV DCT

Spousta funkční a chytré techniky na městském půdorysu, výrazný design, prostor pro individualizaci... Stonic toho nabídne nemálo, ale nebojí si říci o nemálo tisícikorun.

29.  7.  2021 | Richard Herbich | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Téměř nejetá Škoda 120 L v Česku hledá nového majitele. Přijde vám cena férová?

Téměř nejetá Škoda 120 L v Česku hledá nové…

Vůz je po delším stání v klimatizovaných prostorách opět zprovozněný a získal STK na dva roky. Na nového majitele je více než dobře připravený.

27.  7.  2021 | | 15 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda
Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druhý pohled. Měla větší vliv, než se zdá

Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druh…

Tři roky po premiéře první malé škodovky postavené na technice koncernu Volkswagen už mnozí začínali vyhlížet facelift. Jednu z možných vizí modernizace odhalilo na podzim 2002 modré kombi v Paříži. Navenek nenápadné, uvnitř však nebývalé odvážné.

25.  7.  2021 | | 4 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FabiaRetro
V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kdysi sloužil novinářům, teď má 400 koní

V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kd…

Testovacích aut se ročně v motoristických redakcích protočí desítky, v paměti ale jich ale obvykle utkví jenom pár. Zelený Volkswagen Passat Variant je jedním z nich a teď může být váš.

14.  7.  2021 | | 5 N/A
David Rusol
Volkswagen PassatZajímavosti
Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR těžce bourala, teď se tváří jako nová

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR …

Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle.

5.  7.  2021 | | 76 N/A
David Rusol
NehodaŠkoda KodiaqŽivot řidičeOjetiny
Nová Škoda Fabia budí ještě více emocí, pyšný jsem na interiér, říká šéfdesignér

Nová Škoda Fabia budí ještě více emocí, pyš…

Čtvrtá generace kompaktní Škodovky už sjíždí z výrobních linek, jak hodnotí její design osoba nejpovolanější, tedy šéfdesignér?

26.  7.  2021 | | 35 N/A
Richard Herbich
Škoda