Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

99 komentářů

Jarka Motokára
2. srpna • 11:45

Tyvado, kde jsou vpředu uprostřed výdechy klimatizace? :-O

Stan
23. července • 10:55

Konfigurátor Škoda je jedno velké peklo. Tahle volba nelze s touhle volbou 80. tisíc položek. Nemluvě o ceně. CO když je někdy méně více. minulá generace v manuálu a v benzínu začínala na 619.000 jebat Škodovku...

Rob
21. července • 12:26

neskutečné žvásty,,,trojková na začátku byla od 625tis.,,,a to podstatné měla !!!,,,,dnes za to je vybavenej tří-válec

Jyrka Syrka
21. července • 18:45

V době kdy nelevnější tramvaj od škodovky stojí okolo 0,5 míče a všechny ostatní malo-tramvaje na trhu s dojezdem 350 km začínají na mega byste chtěl za špičkový produkt
650 k ? Jste se zbláznil ?
PS. Je krásná, ale ne každý na ni dosáhne, to je přirozené.

petr r. (petrumr)
22. července • 8:22

výroba tramvají nemá co do činění se škodou auto.

bill
21. července • 14:47

podzim 2016, pak během půl roku byla o stovku dražší. zvažoval jsem, ale díky tomu zdražení jsem šel jinam

Shimi
21. července • 14:49

bill: Kam? Jen ze zvědavosti.

koncernový antipíčus
21. července • 17:16

nejspíš skončil v kundaji a doteď trpce lituje. Holt jen rádoby bohatí si mohou dovolit kupovat levné kundaje. Potrestali se sami.

bububu
21. července • 18:38

V této souvislosti může litovat jen ten, kdo si koupí škoduli. Jakmile někdo okusí Hjondé, už se ke škoduli nikdy nevrátí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ralf
22. července • 9:06

Hyundai si člověk povětšinou nekupuje, že se m u nějak zvláště líbí jako spíše, že jde o nejlevnější auto na trhu a u Čechů, zvláště některých je cena samozřejmě dost důležitá. Ze Škodovek chudina přesedla prostě do Hyundaiů, ale to se nějakou dobu už tak nějak ví.

Allamarein
22. července • 9:46

Vskutku úsměvné, jak si škodovkáři myslí, že mají pomalu prémiovku. A přitom je to stejná kvalita jako Hyundai, jen za 50 % ceny navíc. :-D :-D

Libor K.
22. července • 15:34

Ne stejná kvalita, ale jednoznačně horší ( hlavně spolehlivost).

Libor K.
22. července • 15:35

Myšleno horší u škodovky.

Josef
22. července • 18:59

Já bych to tak neviděl. Obě značky vyjdou nastejno. Ale "drby" jsem zaslechl. Počkám si raději na relevantní informace. Se služební Octavií jsem celkem spokojený, žádný zázrak to ale není a domů bych si ji jako soukromou nekoupil. Ani tu i30 od Hyundai.

Adam
22. července • 11:34

Škodovka ma 125 letou historii ... o tom se nejakemu Hujdovi muze jen zdat ...

Čechystán
24. července • 16:39

:-) no, nekup to... kvůli té 125leté historii :-D

Josef
22. července • 18:55

Hyundai existuje jako korejská značka, kterou vlastní Korejci a úspěšně vyrábí prodává po celem světě auta v množství, o kterém se Škodě mohlo tak akorát zdát ve snu. A na rozdíl od Škody Hyundai nezkrachoval a nemuseli ho jako Škodu zachraňovat před totálním zánikem Němci. Škoda tak ale dopadla a je stejně "česká" jako je "český" nošovický Hyundai. Obojí auta se vyrábí v Česku v automobilkách, které patří zahraničním vlastníkům a jsou výsledkem práce "českých" rukou.
--------------------------
Adame, vidíš, že takový konfrontační způsob argumentace není moc příjemný. Zamysli se nad sebou a nebuď fanatikem. Škoda dělá dobrá auta, ale zázrak to není a nebude, i kdyby se Škodovka snažila sebevíc. Přece nemůže v rámci koncernu konkurovat mateřskému VW a už vůbec ne AUDI. Škoda bude vyrábět pouze "konfekci", to je její úkol v rámci koncernu. To, že by se Škoda mohla stát konkurenci MB nebo BMW, to snad nemůže nikoho napadnout. (Nebo tebe Adame to snad napadlo?)

Josef
3. srpna • 9:49

Napsal jsem, cituji: "Přece nemůže v rámci koncernu konkurovat mateřskému VW a už vůbec ne AUDI. Škoda bude vyrábět pouze "konfekci", to je její úkol v rámci koncernu."
A teď je to "černé na bílém":
Škoda dostane šéfa s úkolem zabránit, aby značka dotírala na VW a Audi
„Není nám k ničemu, když se Škoda vyvíjí ke třetí prémiové značce v rámci koncernu,“ prohlásil v rozhovoru publikovaném před uplynulým víkendem šéf celého VW Herbert Diess. Rozhodující dílek skládačky je tím na svém místě. Diess pro Frankfurter Allgemeine Zeitung už naznačil, jaký úkol nový šéf Škody dostane."
Mladoboleslavská automobilka musí posílit v segmentu cenově výhodných aut. Těmi dvěma značkami německého koncernu, na které nemá Škoda podle Diesse dotírat, jsou určitě Audi a podle všeho Volkswagen.
„Škoda není dostatečně agresivní v konkurenci s Korejci a Francouzi. Tam promarňujeme naši šanci,“ uvedl v pátečním rozhovoru Diess. Německý koncern dlouhodobě ztroskotává ve snaze vytvořit lacinou značku, která by konkurovala extrémně úspěšné Dacii. Jestli je hlavním úkolem Škody nyní bojovat hlavně s ní, nebo s Citroënem a Kií, které hierarchicky patří výš než lowcostová Dacia, není úplně jasné."
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-... ...
------------------------
Je otázkou, co se bude dít v blízké budoucnosti a co a kde vůbec bude Škoda vyrábět. A jestli do bude Octavia a vůbec model RS, to ještě bude zajímavé. Jisté ale je, že koncern nedopustí, aby Octavia "požírala" prostor modelu Golf a podobně Superb modelu Passat.
Vidím ale v kontextu nové "politiky" koncernu podporu pro Scalu a Kamiq.... Pokud půjdou s cenou o 150 tisíc Kč dolů, bude to hodně zajímavé a věrný český zákazník si bude moci vedle Dacie za srovnatelnou cenu kupovat u Škody zajímavé auto a Dacia se bude muset více snažit. Naopak ten, do bude mířit výše, to bude mít jednodušší a v koncernu koupí Golfa nebo toho Passata... Nechme se překvapit. Jisté je, že si Škoda v koncernu nebude nikdy dělat co chce a bude se muset podřídit politice koncernu a bude určítě více "konfekční"...

Libor K.
22. července • 15:31

Další že lží škodovky. Škodovce je jen 95let, před tím tam byla úplně jiná fabrika jiného výrobce, značky.

pirate
22. července • 8:25

To jsou strašný bláboly zaslepenýho hujdisty, to se nedá číst.

Ralf
21. července • 10:42

Náderný auto, Škodovka prostě umí, česko-německý design je prostě top, navíc se bude skvěle prodávat. Pecka.

Warumnicht
21. července • 13:46

Škodovka je česká Dacia, dobrá tak leda pro fleet a taxikáře.

Tomino
22. července • 5:41

Fleet platí, Fleet kupuje a tak se pro fleet vyvíjí... Co je na tom složitého... Má Škodovka vymýšlet produkt, který má cílovou skupinu 25% kupujících nebo produkt, který má cílovou skupinu 75% kupujících?
Každý dobrý hospodář vyvíjí pro toho, kdo kupuje. Nikoliv pro diskuzní bychaře a páprdy u piva, kteří nové auto nikdy nekoupí a jen umí pindat.

Warumnicht
22. července • 8:48

Však jsem napsal, že je Škodovka pro fleet vhodná. Stejně jako Dacia a nebo Hyundai.

.
21. července • 19:06

A ty jezdíš čím, že jsem tak smělý?

Warumnicht
21. července • 19:56

Volvem

Tomino
22. července • 5:36

Made in China... To je čím se chlubit...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Warumnicht
22. července • 8:42

To moje je made in Sweden. V Číně vyrobené Volvo jsem ještě neviděl.

petr r. (petrumr)
22. července • 8:17

ne, nákladní a autobusy se pro náš trh nevyrábí v číně.

Warumnicht
22. července • 8:46

Co sem pleteš autobusy, Ty jelito?

Ralf
21. července • 16:13

Nasedni do Hujdy a odfrč ty Lojzo, chápu, že pokud jezdíš i30 což je asi nejošklivější auto na trhu tak žádný vkus nemáš a vlastně ho ani mít při vší úctě nemůžeš. :-)))

Warumnicht
21. července • 20:01

Mezi Octavií a i30 nevidím žádný rozdíl, prostě klasické fleetovky pro obchoďáky.

Adam
22. července • 11:37

Mezi Octavii a i30 je rozdil znacky predevsim v kvalite, technologiich a jizdnich vlastnostech ... image ... v techto oblastech si Hujda ani neškrtne. Mohu porovnat řídil jsem oba vozy, i30 nicim realne krom ceny konkurenci neporazi - mysleno - Focus, Megane, Civic, Golf ... vsechna zmina auta jsou proste lepsi nez i30, Octavia je objektivne nejlepsi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Čechystán
24. července • 16:36

Kašli na ymydž, poslouchej žízeň... Ymydž a Škoda? Opravdu? Možná tak v očích těch frajerů, co dojíždí IČařská RSa :-)

Josef
22. července • 18:03

Adame, něco takového jako ty může napsat akorát nevzdělaný puberťák, který má zkušenosti tak akorát s autíčky, které dostane od rodičů pod stromeček a v případě skutečných aut se pohybuje pouze ve fantazii - v představách a informacích typu JPP (jedna paní povídala). Navíc nemáš jasno v pojmu "objektivně" a používáš ho možná místo pojmu "subjektivně" (což bys v takovém případě mohl mít mít "pravdu", protože subjektivně vnímá jako nejlepší auto každý úplně odlišně podle individuálních požadavků, představ, vkusu,....které má každý člověk samozřejmě odlišné).
"Objektivně" lze hodnotit auto podle měřitelných parametrů ověřovaných různými srovnávacími testy a v takovém případě současné produkty Hyundai jsou na tom stejně jako produkty Škoda. Vychází to i vrámci různých srovnávacích testů, výsledky lze dohledat.
Díky globalizaci světa všechny srovnatelné automobilky (značky) a jejich srovnatelné modely na světě používají shodné technologie, stroje, materiály, barvy, využívají často i stejné dodavatele dílů, mají zaveden shodný systém řízení kvality a dokonce jsou velmi často vývoj provádí konstruktéři a technolové, kteří prošli praxí několika konkurenčními utomobilkami. Proto třeba produkty Hyundai, které jsou vyvíjeny v Německu se čím dále tím více podobají produktům německých automobilek a naopak můžeme vidět u německých značek "korejské" křivky a některé prvky, které se podobají "asijskému" stylu. Globalizace světa, vzdělávání a pohyb lidských zdrojů a mohutná výměna nejrůznějších informací způsobuje to, že jsou si auta konkurenčních značek čím dále tím více podobná a mají velmi podobné vlastnosti. Co se týká spolehlivosti aut, spokojenosti zákazníků se značkami a konkrétními modely, to se dá dohledat a třeba takový poměrně objektivní J.D.Power ukazuje ve svých studuích často překvapující výsledky. A co se týká ceny, tak i v tomto přípdě už neplatí to, co dříve a "Korejci" zdražili, protože jsou si vědomi kvality svých výrobků.
Takže tvůj závěr Adame platí akorát v opravené podobě, cituji Tě: " Octavia je SUBJEKTIVNĚ nejlepší." Potom se ještě podívej na celosvětové výsledky prodeje aut, které též něco vypovídají o tom jak je na tom "objektivně" Hyundai a jak Škoda.

Libor K.
22. července • 15:25

Hluboce se mýlíš, ba přímo kecáš. Hlavně, že těm svým lžím věříš😂.

petr r. (petrumr)
22. července • 8:15

taxikáři kupují toyoty v hybridu.

Allamarein
21. července • 19:53

Na nic víc nemáte, škodovkáři? Jen se srovnávat s Hyundai? No, to si tedy moc vysokou laťku nedáváte.

Libor K.
21. července • 21:40

No, to si dávají laťku nedostižně vysoko, protože škodovka nikdy nevyrobila nic co by se mohlo alespoň přiblížit tomuto:
https://www.garaz.cz/clanek/hyundai-i30-n-proj... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
22. července • 8:35

Jedna zbytečná limitovaná edice nedělá z i30 superauto, to zaprvé.
Zadruhé jsem to bral spíš z pohledu toho, kdy neustále každého, kdo nechválí Škodu, rovnou posazují do Hyundaie. No, jestli mají jen na srovnání s (pro ně) tak podřadnou značkou, to se tedy Škoda moc nevytáhla. Naštěstí pro dospělé lidi je tu plno jiných a lepších výrobců.

Libor K.
22. července • 15:21

i30 N Project C je pořád i30 N Performance. Něco takového škodovka nikdy nevyrobila.Podřadný Hyundai, cože? Hyundai je na rozdíl od škodovky svébytnou automobilovou značkou, navíc jednou z největších na světě.
Právě škodovka je jen a pouze tou podřadnou automobilkou, která vyrábí nějaké podřadné klony další svébytné značky (VW), stejně jako pod Hyundaiem Kia. Ale to se tak nějak všeobecně ví.

Jane Doe
21. července • 13:09

Přesně, nová Octavia, obzvláště ve verzi RS, je velice povedená. Už předchozí ereso se i přes dlouhou čekací lhůtu prodávalo jak housky na krámě a v Boleslavi nestíhali počítat zisk, s novou generací to nebude jinak. Škoda i přes nepřízeň manažerů z Wolfsburgu stále dokazuje, že umí.

Joe Doe
22. července • 8:43

Troll alert

koncernový antipíčus
22. července • 19:47

To jsi!

bububu
21. července • 12:47

To jsou kecy, to by jeden padl.

Adam
21. července • 17:03

To nejsou kecy, ale pravda. Smiř se s tím ...

bububu
21. července • 18:13

Adame/Ralfe/atd., realita je taková, že škodovky jsou fádní, nudné a celkem ošklivé, škodovka neumí, česko-německý design není top, od toho tu jsou jiné značky, a vzhledem k cenám se škodovky budou prodávat čím dál hůř, protože jsou tu naštěstí výhodnější nabídky s lepší kvalitou.

Ralf
22. července • 9:09

Ale no tak ... vezmi si prášek, přečti si ten blábol po sobě ještě jednou, pak si dej facku, nasedni do Hujdy a odfrč. Děláš tu ze sebe akorát pitomce bububu jinak se to říct nedá, protože vše co jsi napsal je přesně naopak. :-D

Kudy kam
21. července • 10:14

Vsak ono si to kupce zase najde. I kdyz Skoda by konecne zaslouzila facku v podobe poklesu odbytu, aby ceny nerostly takhle neumerne.

Tom
21. července • 16:28

Nezavid. Dokud se dobře prodává, není důvod sledovat.

Allamarein
21. července • 10:30

Nejhorší je, že na RS ten nepovedený design ještě více vynikne, a vypadá daleko hůře.

emkejx
21. července • 9:44

jedina vyhodna koncernovka bude Leon FR

JaneK
21. července • 9:53

FR je ale prakticky N-Line nebo Monte Carlo/Sportline od Seatu. Dyzajnovej paket, nic vic.

ája
21. července • 11:00

FR měl/má snížený podvozek o 15 mm, není to jen design.

mp390
21. července • 21:42

Ale třeba Leon 5F FR s 1.5 TSI je fakt jenom designový paket. Sportovnější to auto není ani omylem. Je to na standardním podvozku tak neuvěřitelně vyměklé, že to ani hezký není. Holt když chcete zvládnou s klikou 18" kola, musí být podvozek měkký.FR s 1.8 TSI, DCC a progresivním řízením je úplně o něčem jiném.

Toky
21. července • 11:23

Ako laik rozdiel vo výške podvozku 15mm si vôbec nevšimnem a asi ani neocením.
Nechcem tým povedať, že je každý tak nevšímavý ako ja.
:-D

Joe Doe
22. července • 8:42

Vsimnes pri vjazde na mrtveho policajta :D

ACE
21. července • 9:41

Nevím s čím máte všichni problém, je to řečeno jasně, je to teď znatelně výhodnější a s tím nelze než souhlasit (samozřejmě výhodnější pro Škodu)

Joe Doe
21. července • 9:23

'Vraj vyhodnejsia' mozno.Skaredsia urcite. vRS vyzerala vzdy komicky, ale v tejto generacii je to parodia na samu seba.

Shimi
21. července • 8:47

Já sice věděl, že bude letos se Škodou sranda, ale že až taková? Tohle už ale smrdí echt demagogií. Zaprvé, od kdy se za kompenzaci platí? Když někomu dám v rámci kompenzace (třeba špatně odvedené práce) láhev vína, budu za ni chtít zaplatit? Asi ne, že? A zadruhé, to slovní spojení "Pokud jste tyto prvky chtěli" je absolutně zásadní a kruciální, protože to jaksi u nové generace neplatí, tam prostě dostanu "nálož" výbavy ať se mi to líbí nebo ne. Neřekl bych ani popel, kdyby mi Škoda těch 126.000,- v případě nezájmu o tuto konkrétní "nálož" výbavy odečetla od konečné ceny, ale to se jaksi nestane, že? Takže nejenom, že to není žádná kompenzace, jelikož si za to Škoda nechá řádně zaplatit, ale ona mi nedá ani na výběr.

Allamarein
21. července • 10:29

Jojo... třeba já z té nabídky nepotřebuju výbavu v hodnotě 92 tisíc, ale nacpou mi ji, i když o ni nestojím... Takže pro mne opravdu výhodnější není.

WRC Fabia R2 TwinCharger
21. července • 10:01

..neda ani na vyber... Myslim, ze ani EU se svymi pozadavky nedala moc automobilkam jako takovym na vyber. Odskace to kupujici.. tak se moc nedivme. Samotne zdrazovani je mezigeneracni, ocekavatelny a relativne prirozeny jev. V nejistych koronavirovych casech je situace na trhu donuti postupne I k nejakym tem slevam. Nebojte

šofér
21. července • 12:59

tak jse se díval na tu nabídku... fakt EU nařizuje píčovinu typu digitální display, Alcantara na palubku a sedadla, Matrix funkci, infotaiment Colubus? To jsem vyjmenoval ty nejvíce bijící do očí... prostě kecy, kecy a kecy.
Škodovka už netouží po zákaznících z řad soukromých občanů a cílí na firmy, kde cenu jejich aut dají do nákladů. Pro občany má Fabii 1,2TSi a šmytec! Takže se všichni proberte!

Mr T
26. července • 19:24

V ČR se 90+ % aut v hodnotě nad 500-600k kupuje na firmu.
Pár let nazpátek jsem to absolvoval v pozici soukromé osoby a stálo dost času najít dealera, který měl alespoň minimální snahu soukromé osobě cokoliv prodat.Dokud lidi budou brát jako největší benefit to, že od firmy dostanou Oktávku, kterou firma koupí s 15-30% slevou oproti ceníku, místo toho, aby si nechali přidat a koupili si to, co chtějí sami, tak se to nezmění.

Honimir
21. července • 13:29

Nařizuje pokuty za emise. Takže aby to nevypadalo jako brutální zdražení, tak je tam nějaka nic moc výbava, kde byly vysoký marže...třeba škoda on-line a pořádný blbosti.

petr r. (petrumr)
21. července • 13:27

fábia má 1,0Mpi a 1,0Tsi

šofér
21. července • 14:14

no, tak jsem jí dokonce 200 ccm přidal, :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WRC Fabia R2 TwinCharger
21. července • 14:17

...no nevyznas se..trivalec a tak...

emkejx
21. července • 9:45

simply clever - Skoda

Turbofan
21. července • 8:18

Dve vybavy, dve vikitelne polozky. Neni nic lepsiho. Zlaty japonci. Udelejte takhle jednoduchy cenik a muzete mit o polovinu min lidi v dealershipu.

eCVThater
21. července • 10:27

Když u japonce potřebujete nějakou položku výbavy, často ji najdete až v nejvyšší výbavě. Takže věc, která vás u koncernu vyjde na 10tis, vás u japonce vyjde na 150tis a jako bonus vám nutí blbosti typu: nadmíru nízkoprofilové gumy, které nechcete, chromované vnější kliky dveří, což je asijský designový úlet (mor napříč značkami) nemající v Evropě obdoby, skleněnou střechu, která je spíž na obtíž a další a další blbosti. Ta jejich nekonfigurovatelnost je peklo, optimálně si nevyberu nikdy a třeba u Toyoty je to peklo na druhou (Honda je lepší).

petr r. (petrumr)
21. července • 13:23

jjoo zaspals dobu, zkus si něco nakonfigurovat u škody a bude hláška, že to si musíš objednat stím a když si to objednáš, tak to nemůže být s přípravou tažnýho....atd. Jo a prius tu střechu má se solární elektrárnou nebo ty si myslíš, že škoda může mět zapnutou klimu když motor neběží?

eCVThater
21. července • 13:31

Máš pravdu, že už to není, co to bývalo, nicméně ve srovnání se čtyřmi pevnými výbavovými stupni u japonců je to ještě úplně v pohodě.

petr r. (petrumr)
21. července • 17:06

a škodovka má kolik? u škodovky když něco chceš tak tě to navede na jiný model- třeba citigo-fabia.....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eCVThater
21. července • 20:45

Vzhledem k možnosti konfigurace má Škodovka těch stupňů nepočítaně, budou to tisíce (a možná i víc) možných kombinací ;-)

petr r. (petrumr)
22. července • 7:53

už jsem o tym psal...toyota má corollu trek a bác, škoda představí scout. Toyota má model GR SPORT a bác škodovka za půl roku představí RS, ale nevím jak toyota bude mět yaris cross v hybridu a 4X4 co udělá škodovka..nic ona už pro lidi nedělá, hitler taky opovrhoval normálníma pracujícíma a teď to dělá VW..nekupovat, bojkotovat.

Allamarein
21. července • 10:28

Nelži pořád.

eCVThater
21. července • 19:03

např. takové dneska už zcela běžná věc jako je hlídání mrtvého úhlu je v Toyotě (konkrétně v RAV4, nevím jak v jiných) až v nejvyšší výbavě za cca 1,2 milionu. K tomu vám ovšem vnutí chromované vnější kliky dveří, které jsou naprosto odporné (jsou na daném SUV asi tak vkusné jako nějaký tuzingový doplněk z hobbymarketu). I kdyby člověk neřešil cenu a pouze chtěl hlídání mrtvého úhlu a chromové kliky mu naopak vadily, nemůže si dané auto koupit.

Michal2
21. srpna • 15:46

Máš recht.Třeba u mazdy3 kdybych chtěl ke standardní výbavě(by mě i stačila) doplnit jen výhřev sedaček a silnější motor se 150koňmi tak místo 520tisíc to stojí 650tisíc protože i vyšší výbava s prvky co by se hodiily ale nejsou nezbytné.U koncernu udeláš klik a máš doplněno.

Peter(Charouz)
21. července • 21:45

ty jsi na ty chromované kliky nějak vysazený. Máme například Rav v plné výbavě Executiv v bílé perleti. Tam ty kliky sedí. Prosklenou střechu jsem nechtěl, tak tam není. Hlídání
mrtvého úhlu tam sice je, ale na to používám především zrcátka, přeci jenom není to ani náklaďák, ani autobus. Stejně spousta řidičů ani nevnímá, že jim v těch zrcátkách nebo na přístrojovce něco bliká. Je to jako Bluetooth, všichni to chtějí a stejně telefonují s mobilem v ruce. Nemlich to samé platí pro xenony, LED a Matrix světla. Když se to někomu posere, tak to shání na vrakovišti nebo Aliexpresu, protože na výměnu nemají peníze. V každé Škodovce je vychvalovaná škrabka a kdo si v zimě očistí okna? Jezdi jak tankisti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eCVThater
22. července • 11:31

To je věc názoru. Já považuji kombinaci chromu a bílé perleti za japonský designový bizár. Byť vím, že tam je toto řešení napříč značkami velmi oblíbené a zřejmě je známkou jakéhosi designového luxusu. Chromované kliky cpou do nejvyšší výbav i po Japoncích opičící se Korejci. Je to každopádně děs.

Allamarein
21. července • 19:51

Jo, no... pro hlídání mrtvého úhlu si třeba může dojít ke Škodě pro Kodiaqa... ouha, tam není vůbec. Taková běžná věc...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eCVThater
21. července • 20:16

Cože? Je tam úplně normálně za 11tis včetně DPH!

Allamarein
22. července • 8:32

Ať koukám do ceníku sebevíc, tak hlídání mrtvého úhlu za 11 000 tam opravdu není. Je tam asistent změny pruhu a to zase umí Toyota hned v základu.

eCVThater
22. července • 11:27

Blind spot detect mají Škodovky už minimálně pět let. Asistent změny pruhu je jeho vyšší level - cituji:
"V případě zmíněného systému Side Assist jde o vylepšené hlídání mrtvého úhlu. Oproti staršímu Blind Spot Detect vůz sleduje větší vzdálenost (70 metrů namísto dvaceti). Varovné světlo je navíc umístěno na zpětném zrcátku, nikoliv přímo v něm. Je tak lépe viditelné a řidič si může nastavovat také jeho jas."
A ten asistent změny pruhu, co mají podle Tebe Toyoty v základě, se teda u Toyoty jmenuje jak? Podle mě nic takového nemají. Ten zadní radar je prostě až v nejvyšší výbavě, v nižších je směrem dozadu velké prd.

Revizor
21. července • 11:56

Má pravdu. Nechceš základní parabolické led, ale lepší čočkové? vezmi o 2 stupně vyšší výbavu. Atd, atd...

Joe Doe
21. července • 14:20

Az na to, ze projektorove svetlomety sa u japoncov objavuju v podstatne nizsich stupnoch vybavy ako napr. u VW.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
22. července • 7:42

protože lidi chou jednoduchost, ty škodí matrixi podraží pojištěná o 25%.

Joe Doe
21. července • 9:22

1. Skoda musi zacinat od holobytu - kvoli 'cena od'.
2. Pri skodovackom konfiguratore ma zakaznik falosny pocit kontroly. Neprehladnost je zamer.
3. Vzhladom na pocet skodoviek, ktore neskoncia vo fleetoch, je to jedno.

petr r. (petrumr)
21. července • 9:15

a korejci...otevřeš stránku od japonců a korejců a najdeš ceník s výbavou ihned, otevřeš škodu a máš tam konfigurátor, kde se nic moc nedozvíš. Tuším, že škoda se stydí za ceníky a ví proč.

Tomino
22. července • 5:46

Teda nevím, ale na mobilní verzi stránek Škodovky je odkaz na ceníky a katalogy hned na úvodní stránce 🤔 opravdu jste to hledal nebo jen trollíte a snažíte se být zajímavý? Hyundai toto třeba nemá, Mazda ano.

petr r. (petrumr)
22. července • 7:39

chováte se jak policajt, musíte to sem dávat přes kopírák? Všichni co se zajímají o auta, tak vědí, že češkoněmečtí it dělají schválnosti a škoda není pro důchodce, ti ten ceník ve staré nokii nenajdou a firmám nosí ceník dealer.

Michal2
21. července • 9:47

Petr.r kecáš jako vždy nebo otevíráš špatnou stránku.Konfigurátor má Škoda snad absolutně top včetně obrázků a přesného popisku standardní výbavy(ani nemusíš chodit k dealerům).Všiml jsem si že naftová verze nemá možnost(zatím) manuálu takže stojí stejně jak benzín v manuálu.Hádám že většinu z výbavy navíc si stejně většina zákazníků objednávala už předtím.

petr r. (petrumr)
21. července • 13:18

Míšo, jsi rozrušený a odpovídáš co jsem napsal, že konfigurátor najdeš ihned a má pěkný ilustrační obrázky, ale my co chceme vidět ceník a podívat se na výbavu, co která verze má není s prvního navštívení stránky jasný a ty jako objednáváš škodovku každý měsác, že už to znáš a nemusíš se dívat jak my?

Tomino
22. července • 5:47

Te­da ne­vím, ale na mo­bil­ní ver­zi strá­nek Ško­dov­ky je od­kaz na ce­ní­ky a ka­ta­lo­gy hned na úvod­ní strán­ce 🤔 oprav­du jste to hle­dal ne­bo jen trollí­te a sna­ží­te se být za­jí­ma­vý? Hy­un­dai to­to tře­ba ne­má, Mazda ano.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
22. července • 7:36

tomino- kdo chce vždy najde to lepší, tak ještě jednou, najděte si model, třeba scala a máte stránku o scale kde máte zeleně konfigurátor a černě testovací jízda potom jedtě dolů vyberte scalu a máte tam ještě pod modely a až uplně dole je ceník na stažení. A nemluvte policejní mluvou podporučíku. U hyundaje klikneš na model a nemusíš rolovat na liště je ceník nebo dole, tam máš na výběr akční, nebo normální, stejně jednoduché je to u toyoty. Ještě jednou u škodovky kliknete na model a ceník musíte rozkliknout model nebo podmodel podruhé a až po rolování se dostanete na ceník.

Michal2
27. července • 11:57

Petře kecas.PDF stahujes skoro všude krom koncernu a mazdy.Příště jdi na Škodu.

Mourek
21. července • 15:45

Ty s tím neumíš vole.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
21. července • 17:02

s čím? a neříkej jak ti říká stará.

Doporučujeme

Články odjinud