Nová Škoda Octavia na prvních skicách! Naplno se představí už příští měsíc

38 komentářů

Lukasz
17. října • 16:54

Ono to Octavia muze mit stale tezsi. Protoze driv nic moc jineho krome Fabky na vyber nebylo. Dneska tu hraji Scala a Kodiaq take silne housle. Klicova podle me bude poptavka v Zapadni Evrope a Cine. Protoze kdyz jsem se dival na lonske rozlozeni Skodovackych sil v tisicich autech dle oblasti tak priblizne:
Zapadni Evropa 370k
Cina 250k
Stredni Evropa 160k
Vychodni Evropa a Rusko 90k,
Takze Octaviu 4 musi udelat podle toho, co se bude libit na Zapade a Cine. O tuzemsky trh paradoxne az tolik nejde a vychod musi prijmout cizi vkus.

Jano
18. října • 16:39

A prečo by mali prijímať niekoho vkus. Koľko značiek a modelov sa vyrába dnes ako pred 20r. Východ má z čoho vyberať a škoda nie je v pozícii aby niekomu diktovala.

666
17. října • 16:38

Kdyby to auto mělo takto vypadat i v reálu, tak bude nejkrásnější v celém vesmíru B-]

JK
17. října • 16:28

Uvidíme na živo. Skicy a koncepty má Škodovka vždycky pěkné (až na tu poslední žlutou EV zrůdnost), ale realita bývá otřesná ve vztahu k návrhům. Takže jo kresbička hezká, ale realita bude pravděpodobně - no klasicky nijaká. Ale třeba ne. :)

XiXao
17. října • 15:35

Škoda 100x jinak - čím dál větší "nadčasová" slátanina.

Zaba
17. října • 13:37

Bude vypadat jako trochu vetsi Scala, s mirne modifikovanymi prednimi svetly (stejny tvar jako Scala, ale trochu uzsi). Zadni svetla taky dost podobne jako Scala. Kazdopadne bude hezci nez soucasne ctyrocko.

pirate
17. října • 14:35

Logicky bude vycházet z nejnovějšího designového jazyka.

mpolan
18. října • 12:38

Který je ovšem velice nehezký.

.,
17. října • 12:49

Kam se hrabe na Hyundai i30, ten i tuto novou dělnickou Octavii zadupe do země s přehledem.

E15
17. října • 11:55

"Práci na designu mimochodem ještě započal Jozef Kabaň, po jeho odchodu ze Škody ale novou Octavii dokončoval již tým nového šéfdesignéra Olivera Stefaniho".
Podle toho, co zatím vidím, bych řekl, že tým Olivera Stefaniho Kabaňovu práci pěkně dojebal...

E15
17. října • 18:18

Zkusím vysvětlit, co tím myslím - základní tvary auta (rozuměj plechy, okna a světla, tedy to co už bylo hotové a nešlo to měnit) jsou OK. Tuším ovšem tuzingové nárazníky vpředu i vzadu s množstvím fejkových prvků a to je přesně Stefaniho styl. Mimochodem tento nesoulad: pěkné auto dojebané porcí tuzingu v oblasti předního a zadního nárazníku je vidět napříč modely a značkami. Někdy mi to připadá, jako kdyby ta auta dělali dva týmy designérů - ti schopnější dělají plechy, skla a světlomety a druhá liga pak nárazníky (včetně fejkového chlazení brzd, fejkových výfuků a podobných pikačovin) :-D

fanda rs twincharger
17. října • 11:54

Vzyd je to jenom skica. Pekna skica. Auto ve skutecnosti ale pak byva takove nemastne neslane..:-(

Karlos
18. října • 9:00

Přesně. Víme jaká byla nádherná studie např.Vision D a co z toho vzešlo.

vopuch lotus
17. října • 12:22

Diky tem skicam nyni vime, jak by byvala byla nova Octavia IV vypadat mohla, ale zcela jiste vypadat nebude.Vetsinou mi ty skicy a studie moznych modelu aut pripadaji jako druh porna: Kde kdo si nad nimi rad zamasturbuje, ale realita je - bohuzel - jinde. :-P

fanda rs twincharger
17. října • 12:54

asi tak nejak:-D:-D:-D ..navic ty kola na skice pusobi az karikaturne. Jsou nerealisticke do provozu. Zvlaste pro kazdodeni jizdy na ceskych silnicich by to bylo vylozene nevhodne mit tak nizky profil pneumatik.

Joe Doe
17. října • 11:52

Skicar znesie vsetko.

Vóša
17. října • 11:48

Zase další Boleslavský hnůj...ty bych se po....

Kamil
17. října • 12:08

Vynech to "bych" ve Vošického úderce se po...… z každé Škodule, z Octy tuplem.

Vosa z Bolky
17. října • 14:43

Z Octavie se u nás poserou jen dělníci na cestách a chudí na západ od nás

Zelí
17. října • 11:48

Designový styl značky škoda, který začal superbem pokračuje v dalších modelech a je dokonce stále lepší. Kabaně je škoda.

Vosa z Bolky
17. října • 14:45

Raději pojedu mastnou tyčí než tímhle.

Burešek
18. října • 7:20

Jako socka budeš stejně jezdit sockou celý život, tak co řešíš?

Vosa z Bolky
19. října • 11:05

Z čeho jsi usoudil, že jsem socka?

Vosa z Bolky
17. října • 14:45

Raději pojedu mastnou tyčí než tímhle.

Tomáš
17. října • 11:06

Vypadá jak Hyundai i30 fastback.

Vosa z Bolky
17. října • 14:44

Jj, už nekopírují Asiati, ale východo€vropani.

Twan
17. října • 10:59

Neni to skyca na tuhle generaci? Že vypadají stejně...to bude pokrok jako u Golfu kde přidají LED světla a udělají TADÁÁÁÁ?

david
17. října • 10:25

no hezký teda!

Fantomas
18. října • 11:31

Už je to tady, škodovka se v ČR rozpadá:
https://www.auto.cz/skodovacke-odbory-kritizu... ...
To se dalo čekat...výroba se postupně přesouvá na východ, kde se budou škodovky vyrábět jen jako levná auta pro chudé (jako Dacia). Njn, "kdo chce moc, nemá někdy nic" . Prostě, škodovka je drahá i pro VW (vysoké náklady na mzdy, např. oproti Hyundai má Škoda velký podíl ruční práce díky nízké robotizaci, atd.).
Odbory můžou "řvát" jak chtějí, zkrátka, majitel je majitel, ten platí a rozhoduje.

bzzz
18. října • 12:54

Turecko je zhava puda, vyrobu by tam presouval jen blazen.

uku
18. října • 16:49

A proto se přesouvá do Mongolska ;-)

Jano
18. října • 16:30

Jeden dôvod, máme milné predstavy o turecku. Veľký trh je 7 ekonomikou v europe.

bzzz
18. října • 18:50

Maji obrovsky potencial, ale kulturne/politicky do civilizovane Evropy nepatri.

.
18. října • 12:18

Ne, ne, to se rozpadá jenom tvůj mozek.

Karel.
18. října • 12:21

Klid, oni musí, Vošický by jim nedal stravenky.

Mirek
18. října • 20:27

Kdo to je, Vošický? A stravenky od něj nedostanou odboráři ve Škodě, když předseda odborů Povšík vydává tyhle prohlášení?

kukmal
18. října • 11:59

Takže škodovka bude ještě menší a ještě bezvýznamnější automobilkou než je teď. Bravo...už teď nekonkuruje na světovém trhu Hyundai a do budoucna se jí zavírají vrátka např. na trh USA (na ten nemá ani VW) a západ obecně. Myslím si, že nebude dlouho trvat a VW Group zakáže vyrábět jeho podřadná auta pod názvem Škoda.

Rokyta ex Acz
17. října • 11:34

Potřebuje větší individualizaci a mediální prezentaci. Evoluce je fajn, ale chce to revoluci. O4 musí bejt jako Golf 4, tedy the best of the best B-]

Doporučujeme

Články odjinud