Ono to Octavia muze mit stale tezsi. Protoze driv nic moc jineho krome Fabky na vyber nebylo. Dneska tu hraji Scala a Kodiaq take silne housle. Klicova podle me bude poptavka v Zapadni Evrope a Cine. Protoze kdyz jsem se dival na lonske rozlozeni Skodovackych sil v tisicich autech dle oblasti tak priblizne:Zapadni Evropa 370k Cina 250kStredni Evropa 160kVychodni Evropa a Rusko 90k, Takze Octaviu 4 musi udelat podle toho, co se bude libit na Zapade a Cine. O tuzemsky trh paradoxne az tolik nejde a vychod musi prijmout cizi vkus.
A prečo by mali prijímať niekoho vkus. Koľko značiek a modelov sa vyrába dnes ako pred 20r. Východ má z čoho vyberať a škoda nie je v pozícii aby niekomu diktovala.
Kdyby to auto mělo takto vypadat i v reálu, tak bude nejkrásnější v celém vesmíru B-]
Uvidíme na živo. Skicy a koncepty má Škodovka vždycky pěkné (až na tu poslední žlutou EV zrůdnost), ale realita bývá otřesná ve vztahu k návrhům. Takže jo kresbička hezká, ale realita bude pravděpodobně - no klasicky nijaká. Ale třeba ne. :)
Škoda 100x jinak - čím dál větší "nadčasová" slátanina.
Bude vypadat jako trochu vetsi Scala, s mirne modifikovanymi prednimi svetly (stejny tvar jako Scala, ale trochu uzsi). Zadni svetla taky dost podobne jako Scala. Kazdopadne bude hezci nez soucasne ctyrocko.
Logicky bude vycházet z nejnovějšího designového jazyka.
Který je ovšem velice nehezký.
Kam se hrabe na Hyundai i30, ten i tuto novou dělnickou Octavii zadupe do země s přehledem.
"Práci na designu mimochodem ještě započal Jozef Kabaň, po jeho odchodu ze Škody ale novou Octavii dokončoval již tým nového šéfdesignéra Olivera Stefaniho".Podle toho, co zatím vidím, bych řekl, že tým Olivera Stefaniho Kabaňovu práci pěkně dojebal...
Zkusím vysvětlit, co tím myslím - základní tvary auta (rozuměj plechy, okna a světla, tedy to co už bylo hotové a nešlo to měnit) jsou OK. Tuším ovšem tuzingové nárazníky vpředu i vzadu s množstvím fejkových prvků a to je přesně Stefaniho styl. Mimochodem tento nesoulad: pěkné auto dojebané porcí tuzingu v oblasti předního a zadního nárazníku je vidět napříč modely a značkami. Někdy mi to připadá, jako kdyby ta auta dělali dva týmy designérů - ti schopnější dělají plechy, skla a světlomety a druhá liga pak nárazníky (včetně fejkového chlazení brzd, fejkových výfuků a podobných pikačovin) :-D
Vzyd je to jenom skica. Pekna skica. Auto ve skutecnosti ale pak byva takove nemastne neslane..:-(
Přesně. Víme jaká byla nádherná studie např.Vision D a co z toho vzešlo.
Diky tem skicam nyni vime, jak by byvala byla nova Octavia IV vypadat mohla, ale zcela jiste vypadat nebude.Vetsinou mi ty skicy a studie moznych modelu aut pripadaji jako druh porna: Kde kdo si nad nimi rad zamasturbuje, ale realita je - bohuzel - jinde. :-P
asi tak nejak:-D:-D:-D ..navic ty kola na skice pusobi az karikaturne. Jsou nerealisticke do provozu. Zvlaste pro kazdodeni jizdy na ceskych silnicich by to bylo vylozene nevhodne mit tak nizky profil pneumatik.
Skicar znesie vsetko.
Zase další Boleslavský hnůj...ty bych se po....
Vynech to "bych" ve Vošického úderce se po...… z každé Škodule, z Octy tuplem.
Z Octavie se u nás poserou jen dělníci na cestách a chudí na západ od nás
Designový styl značky škoda, který začal superbem pokračuje v dalších modelech a je dokonce stále lepší. Kabaně je škoda.
Raději pojedu mastnou tyčí než tímhle.
Jako socka budeš stejně jezdit sockou celý život, tak co řešíš?
Z čeho jsi usoudil, že jsem socka?
Vypadá jak Hyundai i30 fastback.
Jj, už nekopírují Asiati, ale východo€vropani.
Neni to skyca na tuhle generaci? Že vypadají stejně...to bude pokrok jako u Golfu kde přidají LED světla a udělají TADÁÁÁÁ?
no hezký teda!
Už je to tady, škodovka se v ČR rozpadá:https://www.auto.cz/skodovacke-odbory-kritizu... ... To se dalo čekat...výroba se postupně přesouvá na východ, kde se budou škodovky vyrábět jen jako levná auta pro chudé (jako Dacia). Njn, "kdo chce moc, nemá někdy nic" . Prostě, škodovka je drahá i pro VW (vysoké náklady na mzdy, např. oproti Hyundai má Škoda velký podíl ruční práce díky nízké robotizaci, atd.).Odbory můžou "řvát" jak chtějí, zkrátka, majitel je majitel, ten platí a rozhoduje.
Turecko je zhava puda, vyrobu by tam presouval jen blazen.
A proto se přesouvá do Mongolska ;-)
Jeden dôvod, máme milné predstavy o turecku. Veľký trh je 7 ekonomikou v europe.
Maji obrovsky potencial, ale kulturne/politicky do civilizovane Evropy nepatri.
Ne, ne, to se rozpadá jenom tvůj mozek.
Klid, oni musí, Vošický by jim nedal stravenky.
Kdo to je, Vošický? A stravenky od něj nedostanou odboráři ve Škodě, když předseda odborů Povšík vydává tyhle prohlášení?
Takže škodovka bude ještě menší a ještě bezvýznamnější automobilkou než je teď. Bravo...už teď nekonkuruje na světovém trhu Hyundai a do budoucna se jí zavírají vrátka např. na trh USA (na ten nemá ani VW) a západ obecně. Myslím si, že nebude dlouho trvat a VW Group zakáže vyrábět jeho podřadná auta pod názvem Škoda.
Potřebuje větší individualizaci a mediální prezentaci. Evoluce je fajn, ale chce to revoluci. O4 musí bejt jako Golf 4, tedy the best of the best B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.