Nová Škoda Octavia: lepší vzhled od MS Design

30 komentářů

Radek
20. září • 21:31

Jak tak tady čtu příspěvky, chce se mi z nich doslova zvracet. Copak nejsme češi? Proč je mezi námi spousta takových, kteří pořát s obdivem vzhlíží ke všemu nečeskému a všechno české naopak hanobí a kritizují bez toho, aby si danou věc nejdřív vyzkoušeli? To je v nás tak málo národní hrdosti? Copak Škodovka neudělala od svých komunistických výrobků notný kus cesty kopředu? Každý, který zde vyjadřuje svoje názory by si měl uvědomit, že Škodovka dělá to, co jí její majitel z vámi obdivovaného Měmecka umožní. Proč byl u starý Oktávky tak malej rozvor? Protože s větším by konkurovala Passatu, ale to tady asi nemá cenu říkat. Kritikové zůstanou kritiky, kteří se nikdy níčím osobně nezaslouží na tom, aby jejich tolik nenáviděná země, se svými nedokonalými výrobky, které i tak nalézají bez problémů uplatnění na trzích EU, byla lepší. Je mi vás líto.

souhlas
21. září • 9:17

Naprosto SOUHLASIM, neco podobneho jsem se jiz pokousel vyse vysvetlovat, ale nejspis zbytecne. VW ridi treba taky nastup novych modelu(viz Milan..na oktavii3 si pockame 5let) , aby co nejmene konkurovali produkci vlastni. Podle me koncerny svou politikou "nici" automobilovy prumysl, ale na druhou stranu kde by dnes bez nej skoda byla..

milan
21. září • 10:34

aby som to vysvetlil s octavia3 - jasne ze mam "patriotizmus" k znacke skoda. vyrastal som s nou, stale tu vacsiu cast mojho zivota prave zahrnuje obdobie, ked sa v tuzexe cakalo na zapadne vozy, ci na favorita s casenkami... (to k tomu patriotizmu). ano, aj pocinanie VW mi je jasne, bez neho by bud skoda zanikla, alebo by sme produkovali mozno "skoda logan" (prisli by ini, ale nic by sa nezmenilo na tom, ze skoda by produkovala auta pre vychodny blok...).

a k samotnemu modelu octavia2 - ruku na srdce, vy ste spokojny s tym, co prislo ? nevravim, je pekna, ma od cias prvej octavie nadcasovy dizajn, ale neprinasa zasadne dizajnerske ci technicke prevraty. bez ohladu na paci - nepaci stara astra / nova astra, stare toledo / nove toledo (na druhej strane, stary golf / novy golf, stary focus / novy focus). podla mojho skormneho nazoru sa na novej octavii da este popracovat vela a ako spominam, minimalne zmeny sa dali robit na narazniku, hmlovkach , reflektoroch, nieco malo aj v intelieri... a pokial ludia budu citit potrebu kupy "vykon / cena" namiesto patriotizmu, octavia moze naozaj klesnut v predajoch v porovnani s minulostou.

Radek
21. září • 22:08

A ještě něco, když vylezla stará Oktávka, mysleli si, že to bude okrajová záležitost. Nikdo netušil, jaký bude mít úspěch. Od roku 1996 se jí vyrobilo přes milion a 80% produkce šla ven. Nemyslím si, že by ta nová měla horší podmínky. V základu má výbyvu, o který si ta stará může nechat zdát a když jí tam někdo bude chtít dát, hezky si připlatí a vyplatí se mu koupit ta nová. Po nový oktávce je takovej hlad, že se na ní 2 měsíce musí čekat, pokud chceš auto na přání, a to i u západního bratra. Přečti si pár článků a budeš mít větší přehled.

Radek
21. září • 22:00

Víš, ono je to celé také o tom, že nová Oktávka už něla ro být venku. Jenže pánové ve Wolfsburgu si vymysleli, že vyleze až po Golfu 5. Kdyby tenkrát opravdu vylezla, byla by to bomba. Jenže teď, kdy Seat vylezl s Alteou, Opel s novou Astrou atd atd, je ta nadčasovost trošku míň nadčasová. A co se týče tvaru kastle - rozumím tomu, že v oficiálních prohlášeních se píše: "zachovali jsme podobný tvar, jako u předchůdkyně, protože se líbí a dobře se prodává a plně koresponduje i s naším sloganem - kus auta navíc-... Oktávku zvolí ti z nás, kteří jsou konzervativnější a nesedí jim nějaké velké extravagance typu Seat Altea. I já se řadím k těm konzervativnějším a proto jsem si tu novou pořídil a můžu říst jedno - proti starý je to pořádný kus dopředu a čím víc s ní jezdím, tím jsem z ní víc unešenej. Třeby ty vychytávky - při zařazený zpátečce a spoštěných předních stěračích se sám zapne zadní stěrač, nebo orig rádio, který se samo zesiluje s rostoucím hlukem a další blbůstky, který svědčej o tom, že tohle auto už nemá s komunistama a bývalou ČSSR nic společnýho.

X12345678
21. září • 23:00

Pánové z WOB celkem logicky a tedy správně podrželi O2 v šupleti tak dlouho ne kvůli Golfu5 ale kvůli dobrým prodejům O1. Inovovat něco, co se dobře prodává je hloupost a myslet si že O2 konkuruje Golfu je hloupost na druhou. To že je stejná podlaha a ramena náprav nic neznamená, jde o dvě auta pro dvě cílové skupiny klientů. Stejně jako Altea není konkurentem Touranu  a naopak.

Takže prodloužením života O1 přes původní plánovaný termín de facto prodloužili život O2.

Luděk
21. září • 7:47

Naprostý souhlas s Radkem.

Tom
20. září • 6:37

..tohle už se prostě zachránit nedá.. A možná by si měli pánové ve Škodovce trochu ujasnit, co je to nový model a co facelift..

milan
19. září • 22:44

octavia2 ostala oktaviou. nepriniesla vyraznu zmenu oproti minulosti, ako sa ocakavalo... najhosie je na tom predok a nasavaci otvor s hmlovkami. uprava je lepsia, ale stale sa da na tom este vela pohrat. rovnako aj spojler, zadne svetla a pod. no co, skoda ma dalsich 5 rokov na octavia3. dovtedy musime prezit...

RejpalCZ
19. září • 21:32

A tak to pozor, tohle se mi hodně líbí! Líbila se mi i sériovka a co jsem viděl fotky z Ženevy (??), tak originální sport paket tomu dokázal dát taky pořádný drajff...

chjo
19. září • 20:04

Nojono, škodovka by mohla udělat modré z nebe nebo třeba něco ve stylu Porshe 911 GT2, ikdyby to auto bylo prostě dokonalé. Tak diskuzní fora budou stejně jen plná toho, jaký je to hnus a střep..protože je to pořad jen škodovka a cokoliv udělá, stojí za hovno, žejo pánove..?

J-peg
20. září • 9:02

Jenze Skoda nic ve stylu Porsche 911 GT neudelala, ze ty chytraku. Ona ta kritika bude nejspis tim, ze auta teto znacky jsou vse, jen ne dokonala. Jsou nudna, obycejna, nicim neprekvapujici. Proste sed, sed a zase jen sed.

souhlas
20. září • 9:39

No ale kdyz jsou to takove krapy, strepy a obycejna auta tak proc jich po nasich cestach jezdi 1 778 610 (stav k 1. 7. 2004), mmjn 2. je Ford s necelymi 230 000 vozy. To je trosku rozdil, nemyslis..?Na druhou stranu beru, ze je skoda domaci automobilka. Ale cetl jsem, ze je 2. jeoblibenejsi v Britania a tusim, ze kolem 5. mista v německu..Projdi se mestem kolik lidi ji uz ma.

Vecnou kritiku beru, pac sam dobre vim, ze jsou lepsi auta a to i mnohem. Ale napsat, ze je to krap a kritizovat dokaze kazdy, zkus se v ni projet a potom napis sve zazitky, VECNE a NEZAUJATE.

J-peg
20. září • 10:17

Jsi opravdu tak hloupy? Nebo to, cos napsal, je nejaky podivny vtip?

souhlas
20. září • 13:06

jo, mas pravdu jsem hloupy, ale na tebe fakt jeste namam

Coöl
20. září • 10:37

Někdo ti řekne fakta(http://auto.idnes.cz/automoto.asp?r=automoto&c=A040826_152306_auto_ojetiny_fdv) a ty mu řekneš, že je hloupý. Tak to je drsné. Neděláš náhodou vola sám ze sebe???

Vopelista
19. září • 0:12

a ke vsemu posvecenou

vtech
17. září • 20:02

spousta prace, spousta penez a vysledkem je...
...zase Skodovka

Paul
17. září • 23:11

Máš pravdu.

pepe
18. září • 9:19

Svatou....

GreyWolf
17. září • 18:01

Tak toto nezachrání ani svěcená voda. Nuda nuda, šeď šeď.

J-peg
17. září • 15:59

Tenhle strep fakt uz nezachrani nic  To je seredny jak ozralej ukrajinskej urednik.

Stylus
17. září • 17:57

zajimalo by me v cem jezdite vy.........libi se mi ten zadni spoiler na kufru ale maj ho dost predrazenej za 4500 + 500 za nastrik mi pride dost

pepe
18. září • 9:18

Myslím, že kdo má dneska na tohle auto, tak 4500,- vůbec neřeší...... já osobně si koupím auto takový který se mně líbí tak jak je z továrny a né nějaký DoDo kterejch je na silnici mraky a navíc než nějaký trapný  tuzingový křidýlka narvu ty peníze do pneu, litých kol a muziky a to nezn. že musím jezdit duc duc, prostě chci aby to hrálo čistě......

Paul
18. září • 10:35

Proti gustu.....

Paul
17. září • 18:51

Nejezdí v ničem,jsou na hkavu.

Šu
17. září • 18:34

Jak s tím souvisí jeho auto proboha?

dmx
17. září • 21:17

preco ked niekto nieco skritizuje,vzdy sa najde niekto kto mu na to odpovie: "a na com jazdis ty?" Potom by nikto nemohol kritizovat napr design BMW 7er,lebo drviva vacsina jazdi na horsich autach.

ked posudzujem auta, tak nie vzhladom na to co mam ja, ale vzhladom na to, co by som za cenu toho auta mohol mat. Ved je predsa logicke porovnavat auta v ramci cenovej kategorie a triedy.

Paul
18. září • 20:25

Není kritika ja kritika,pokud napíši,co se mi nelíbí chci diskutovat.Pokud napíši hnusnej střep pak chci jenim provokovat.

Šu
17. září • 15:01

Octavia II je tak ošklivá, že je to vlastně jedno - tuzing už to o moc horší udělat nemůže...

Doporučujeme

Články odjinud