Nová Škoda Octavia je Auto roku 2021 na Slovensku. Porazila Tucson i Defender

Taky na Slovensku probíhá anketa o nejlepší auto roku. V pořadí 25. ročníku se může z vítězství těšit škodovka.

Česká republika v anketě Auto roku 2021 zatím tápe, u evropské varianty COTY už známé finalisty a Poláci ve své domácí anketě už taky znají vítěze. Nyní přišla řada na Slovensko, kde rovněž zvolili své nejlepší auto roku 2021. Do konečného výběru se dostalo celkem sedm finalistů, vítěz však mohl být jen jeden.

Porota složená z 15 motoristických novinářů na Slovensku tak po konečném testování a následném bodování rozhodla, že titul auto roku 2021 patří Škodě Octavia. Každý člen poroty mohl mezi sedm finalistů rozdělit celkem 25 bodů, minimálně pak ohodnotit tři vozy, přičemž jeden vůz mohl od každého novináře obdržet maximálně deset bodů.

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Výsledkem je, že Octavia nasbírala celkem 90 bodů. S přehledem tak dosáhla na vítězství před druhým Hyundaiem Tucson s 68 body. Na třetím místě skončil Land Rover Defender, který obdržel celkem 47 bodů. Jak dodává web Autožurnál, anketu o nejlepší auto roku si na Slovensku organizují sami novináři, nejde tedy o komerční událost.

Na pořadí a bodování kompletní sedmičky finalistů se můžete podívat níže.

Výsledky ankety Auto roku 2021 na Slovensku:
Pořadí/model Počet bodů
1. Škoda Octavia 90
2. Hyundai Tucson 68
3. Land Rover Defender 47
4. Citroën C4 43
5. Honda Jazz 38
6. Kia Sorento 34
7. Toyota Yaris 30

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků