Dobrý den, píši sice pozdě, ale třeba to někomu otevře oči dřív než si Octavii 4 pořídí. Jsem vlastníkem cca týden a musím říct, že je to velmi nebezpečné auto. Velký problém je v ovládaní např.nepřehledném uzavřeni okruhu musíte provést 3 kroky. Podvozek v dnešní době zaostává za konkurencí. Pro většího člověka (nad 180) je problém pravé koleno, které naráží meniskem do palubovky. Navíc Vám na něj fouká ventilátor.Zcela nejhorší a doslova nebezpečné jsou asistenti, kdy vám vozidlo zničeho nic zabrzdí na silnici, nebo Vás vede volant do příkopy. Být za mnou kamión, tak už tuhle recenzi nepíši. Ano dají se vypnout, ale v tom případě přicházím o vše jako adaptivní tempomat atd.Po problému jsem se zkontaktoval s 5 lidmi co vlastní také toto "auto" a všichni mluvíme stejně (ten jeden cituji já to hodím ze skály) Všichni píšou na Škodovku a nadávají, tak že nejde o nepovedený kus, ale model. V testech čtu jak je to skvělé auto 🙂)) Ať si každý udělá posudek sám.Měl jsem Octavii II, III a tam jsem byl spokojen, ale IV je mazec.
A jak je na tom hluk při vyšších rychlostech? Bude potřebovat toto: https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/... ??
Opravdu nechápu! Ano nová Octavia 2020 nevypadá tedy zle, však mnoho let si škodováci drželi středový displej nádherně zapuštěný v palubní desce a již Kamiq i Scala mají tento designový humus, kdy uprostřed trčí vysunutý tablet. Bohužel nová Octavia se přidala a určitě nebudu jediný, kdo si právě kvůli tohoto trčícího hnusu již Škodu nekoupí. Osobně bych dané návrháře za toto hnusné bohužel dost světové řešení propustil.
Oktavka bude stejne draha koupe jako ty predchozi. Spousta elektroniky a drahe nekoncici opravy delaji z techto vozu rychle vraky a plne aaa bazary. Kdo si chce uzit o neco vice luxusu s minimem oprav pocka si na slevu a koupi Japonce nebo mercedes. Firemni klientelu chapu ale tam staci i hyundai nebo o neco malinko lepsi nez wv je kia.Pro soukrome ucely se kvalita octavia nebo superb nevyplati.
Lépe bych to nenapsal. Kia Ceed kombi v luxusní výbavě vyjde furt o 150 tis méně... To je jako s Karoq... základ s litrovým tříválcem stojí stejně jako Hyundai Tuscon Icebreaker s motorem 1,6 benzín 130 kw !!! se vším všudy až po vyhřívaný volant a sedačky.. Mimochodem Tuscon je 13. nejpodávanější vůz světa ( v tomto seznamu se Škoda v první dvacítce ani neobjevuje ) Jak píše kolega výše. Firmy to neřeší, ale normální občan si u škodovky poklepe na hlavu .. tedy kromě nějakého zadubeného zaslepence, kterému se automobilový svět zastavil někde před 20 ti roky ..
Nechal jsem to trochu uležet a bohužel wow efekt se nedostavil. U premiéry 3. generace jsem si říkal: "na Škodovku to není vůbec špatný". Ale tady tohle je venku na fotkách ani ne týden a už by potřebovala facelift. Čumák podivně šilhá a slintá. Interiér nic moc. A přílišně z ní čpí VW. Pořád mám pocit, že to není Octavia, ale nějaký low model od VW a jen přelepili loga pro východní trhy. Ono to tak sice v podstatě je, ale dříve byla Škoda tak nějak osobitější. Škoda.
Redaktoři německého AutoBildu ( hlásná trouba Volkswagenu ) by novou Octavii upřednostnili před osmičku Golfem a v diskuzi pod článkem by ji upřednostnilo 82 procent čtenářů. Ale typickej Čech je zvyklej už od začátku automobilismu jezdit daleko lepšími vozy, takže pro něj je to jen bída. Ono to je ostatně vidět na tom, co se z toho Německa vozí na povalníkách a co kraluje nejprodávanějším vozům v Česku soukromým osobám.
Autobild si vzal na paskal rovnou kombi. Web maji teda hrozny, ale clanek je imho prehlednejsi nez zde. https://www.autobild.de/artikel/skoda-octavia-202... ...
Zdá se mi to, nebo už tomu hnijí páté dveře???
To se ti zdá z toho, jak se ve spánku zesral... to není rez ;-)
Na mém autě mi jeden kolega vytkl tu zadní odrazku přes celý nárazník.Jen záviděl a nic jiného ho nenapadlo a takových lidí tady je hodně.
Obšlehlá Kia s falešnýma budíkama :-/ . Nechci pojízdný mobil , ale pořádné auto. Bohužel jsem z doby poctivych analogových přístrojů, funkčních výfuků a "chlapských motorů" toto zde, opravdu ne. Naleštěná bída.....
Náhodou nejlepší volba pro Čkodu je motor TSI .. slušná spotřeba oleje, tak do 5l /100 km se vlezeš! To ani Kia neumí! Přesnost a preciznost komponentů ve Čkodovce to jim jde!
Kdo maže ten jede.
Interiér je atraktívny . Rád by som si chcel vyskušať sedenie /kôli chrbtici potrebujem vyššie/ .. Ten plast na predlženie dlžky sedáku /ak som to dobre pochopil/ určite nebude z polystyrénu ...Pekné auto , vydarený dizajn .
Každopádně to ale jako kus polystyrenu (přesně takového toho lepšího, pevnějšího, co se používá v autech a v těch ultralevných se vyjeví po sklopení sedadel a pod.) vypadá...
Vy jste tady "odborníci"!
Nesporným faktem je, že ač jsme jeden Dement a druhý Čurin, patříme tu mezi nejchytřejší s největším odborným rozhledem.
A jste nejvyssi vybava, nebo je mozne si objednat jeste vetsiho curina a/nebo dementa? ;-)
Chceš se s námi poměřit? ;-)
Cena bude taky hezká a servis to samé .
Operak nebo na firmu, nejaky servis v cene/zaruce a pak sup do bazaru... jo druhy/treti majitel si zaplati ;-)
To neni Kia? Kdyby tam dali jejich logo, cumakem se zaradi. Superb bledne? Pro me je novy Superb krasne auto, tahle Octavia je bastl bez emoci.
Ale emoci vyvolava dost, to zase jo, vasnosto, nebo ne? ;-)
To zase jo, někteří devianti tady exhibují docela slušně.;-)
Měl jsem možnost vidět tuto Octavii ještě dříve než redaktoři a mohu říci, žekombi má zadek strašně strohý a ještě více skloněné a utopené zadní sklo, které zakrývá mohutný spoiler. Zaujala mně pouze přední úzká světla.Na fotkách sedan vypadá jako Volvo jenže v reálu nic moc. Jinak vše směřuje k zvětšení Scaly. Zvětšení čelní masky pro chladič včetně spodní partie u mlhovek. Spodek okopírovaný z Citroenu, zadek z Volva uzpůsobený ze Scaly. Jinak je to soumrak Superbu....
S koncem Superbu počítáme, protože co koncern činí, dobře činí! Správná koncernová dacia (Škoda) Superb nepotřebuje, nabízet ho by bylo beztak kontraproduktivní!
Bravo. Příští rok kupuju B-]
To je sice hezke, ale Bravo asi nekupujes, uz se nejaky cas nedela. Max Tipo ;-)
Nechápu ty řeči, že může Superb blednout závistí. Kvůli čemu? Protože kvalita zpracování a jízdní komfort určitě lepší nebudou, to je jasný a design? Tak mně osobně se O4 nijak zvlášť nelíbí, z boku dobrý, ale předek je vyloženě divný (ale ty světla se povedly). Hlavně ta mřížka chladiče, nějak mi tam nesedí a celá kapota se až moc svažuje dolů, to mi trochu připomíná Peugeot a zadek je pro mě zase mix tří jiných aut, nevím, prostě divný. To Superb 3.gen. je mezi Škodovkami masterpiece, co se vzhledu týče, hezčí auto už asi jen tak nevyrobí...Golf to samé, 7.gen. vypadá dobře, ale s čím přišli teď, škoda slov...
Když začal Peugeot, Citroen dělat široký předek masky, tak to redaktoři sepsuli jak je to hrozné a otřesné a když to nyní udělá Škodovka, tak se rozplývají nad onou krásou atd....Takže pouze špatná kopie originálu. Vnitřek bez invence a mírně zvětšená kopie Scaly. Takto se nyní upraví i Superb a redaktoři se tu budou rozplývat jak novicky...
Pro redakci: Superb nebude blednout závistí, Superb nebude.Zjistěte si u zdroje jak to je a jak moc závistiví jsou v DDR a co provedli Passatu/Superbu...
Jak závistiví? Jakože VW závidí sám sobě? Vždyť Škoda je jejich!
Jak vidím nick jste zvolil správně.
snad majitel rozhodne co a jak.
https://www.youtube.com/watch...
Přejít na http://bit.ly/2jWiN3c... - je skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem, kde najdete partnera pro sex! Prosím. Pouze pro občany USA.
To není Peugeot??
ta svažující kapota je peugotům podobná.
Kópia TOYOTA Corolla .......takže radšej už tú Toyotu !!!
Motorizace a technologie Corolly končí tam, kde Octavia začíná !!! !!! !!!
......a preto je COROLLA najpredávanejší model na svete , lebo Octavia je lepšia ?!?
prodeje má nahoněné na nenáročných mimoevropských trzích, o kvalitě to nevypovídá vůbec nic.
A co je mimo Evropu není svět ?? Naopak - svět je za hranicemi Evropy.. bohužel, ale tak to už je.. a Škoda ? ve světe bezvýznamné nic
demente, prozrad nám když se motor zastaví, čím budeš klimatizovat. Škodovka je náhražka mhd.
Vážně jsi tak blbej, že si myslíš, že plug-in hybrid s elektrickým dojezdem až 50 km nemá vyřešenu klimatizaci bez spalovacího motoru? Ty musíš být teda případ mimořádného dementa, tebe bysme chtěli do rodiny! Dáš mi svou sestru? ;-)
nedám, protože máš škodovku raději než ženy a nemám jistotu jestli bys ji uspokojil, né každá žena je zvědavá na tu náhražku čurin . A ta hybridní 1,4 má ten alternátor a ten kompresor hnaný řemenem na co? Jsi takovéj dement, že nejsi schopen si najít na stránkách škody detaily hybridu?:-D
Jestli své úvahy vyvozuješ z nějakého ilustračního fota motoru na webovkách, pak jejich tvůrce (těch webovek) obávám se dost přeceňuješ.
a katalog náhradních dílů?Čurine ty agitky si nech do mateřské školky, jsi jak rádio sputnik nebo už jedeš na ten putinův internet a znáš jiný technický data než my? A tu švicu ti nedám, nemáš na to techniku.
Už jí stejně nechceme! A co že to tam brbláš - katalog náhradních dílů na webu skoda-auto.cz? Nic takového neexistuje, víme, že jen trollíš...
áááá pán nedělá v autech, tak asi nenakupuje žádný díly. Já vím proč ji nechcete, nebot ste teplouši.
"si takovéj dement, že nejsi schopen si najít na stránkách škody detaily hybridu?"Tak se nevykrucuj a hoď sem ten odkaz... A beztak jsi sám latentní buzna, proto máš takové myšlenky!
No ano.... obstarozne spalovaky, DCT je kapitola sama o sebe, nejapny pokus o mild hybrid a plug-in, ktory ma v realnej prevadzke vyssiu spotrebu ako porovnatelny benzin v rovnakom aute (skusenost z Passatu).A co je skutocne 'super' je spojit turbo, maly motor, DCT a hybrid - fantasticka kombinacia, ktora spaja nevyhody DCT, Turba a hybridu v jeden zbytocne komplikovany celok - zatial co hybridna Corolla ma menej mechanickych suciastok ako atmosfera s manualom.
Souhlasíme s tebou, že dýchavičná Toyota má výhodu, že je ultrajednoduchá a z toho pak pramení i jakás taká spolehlivost. Těžko se může porouchat převodovka, když v autě žádná není, těžko se může porouchat turbo, když v autě žádné není. Problém ale je, že i jízda potom podle toho vypadá, je to prostě jízda v jednoduchém autě s atmosférou s točivým momentem nula nula nic v 5000ot/min a navíc bez převodovky (tu to planetové ústrojí jenom dost nešťastně simuluje). Nebudeme tu vytahovat další Škodovácké trumfy jako 4x4, skutečný HUD na čelní sklo (ne laciná náhražka jako v Toyotě), Infotainment a konektivita o 10 let napřed, Simply clever vymoženosti a další věci. To si každý najde sám.
čurinku, my máme taky nějaký zákony a vyhlášky a u nás na čelním skle může být nalepena jen DZ, nesmí se tam nic lesknout ani promítat, tak ten HUD made in škodovka u nás se nesmí používat.:-D
jen pičuješ a trollíš
ááá pán nemá řidičák a nezná to.
Jenže tento HUD display měl první Peugeot, který od toho pozvolna ustupuje a nahrazuje to novým typem digitálního přístrojového štítu. Než se k tomuto typu přiblíží Škodovka, tak Peugeot bude opět o značný kus dál...
To máš pravdu na ten hranatý volant a debilní ergonomii posazu se Škodovka nikdy nezmůže, díky bohu za to.B-]
2.0 hybrid 135kw: okamžitá reakce na plyn, elektromor dodá krouťák turba a chová se to dokaleji, než elektrický kompresor. Převodovka nepodtáčí motor, posuny vozu jsou naprosto přesné. Zajíždět v kopci na podélné stání s dsg, téměř nemožné.
nic to neutáhne, nebrzděný přívěs 450 kg, to měl naposled snad trabant a bržděný 750 kg není o moc lepší. Smiřte se s tím, že je to jen předražené poloauto a polovičatými užitnými vlastnostmi.
To není argument 99.8% tažná hmotnost stačí. Jedná se o zcela vyjímečné, dokonalé, leč dost předražené auto.
Na 2.0 hybrid nemá koncern odpověď. Výrazně nejpokrokovější pohon na trhu. A ta jejich 1.2 je též vrchol mezi motory kolem 80kw.
Nejpokrokovější? Vždyť je to auto zjednodušené až na dřeň! Chápeme, že to někomu hodně nenáročnému stačí, ale má-li to být pokrok, pak ne správným směrem.
blednout ?????, ....to budou spíše protijedoucí účastníci silničního provozu, až se řidič v této novince bude zdlouhavě prokousávat dotykovým Infotainmentem a dostane se lehce do protisměru,,,,,tohle je tedy trefa do černého, doslova a do písmene !
Ošklivá není, nicméně hezkou bych jí také nenazval, je vidět že asijský trh jede. Interiér si hraje na 5 let starý Mercedes, ale z fotek je jasné co bylo použito za plasty, z těch mi naskočí husina jen se na ně dívám (natož až se na ně sáhne, za doprovodu vrzání a praskání). A bok kožené sedačky v látce je také super, z toho vyvozuji že se šetřilo úplně na všem co není vidět nebo nekazí první dojem. Takže můj tip je, že to bude hlučnější, než byla OC3. A to už teda bude masakr :D
Že ty si tipoval že Vémola vyhraje?!:-P
A čísla do Sportky bys v té tvoji věštecké kouli nevyčetl?
To neměl ale vidím ten postupný úpadek co ty vidět nemůžeš, protože jestli považuješ OC3 za tiché auto tak vůbec netušíš o čem mluvíš.
Tak kámo očíhni fotky inteiéru Audi nebo BMW a látkové boky u kožených sedadel tam najdeš taky. S toho vyvozuji že ti šetří dvakrát tolik a o dojmu snad ani není třeba mluvit.B-]
Chlapče byla doba kdy se auta dělala pořádně, to ses ještě válel u táty v koulích ;) Takhle totiž ta postupující stupidita funguje, že mladý sebevědomý paka začnou brát za standart brak a ještě ho obhajují.
standarD
S tím chlapcem si mě dočista rozsekal. Jestli já sem chlapec tak ty si potom senilní dědek nad hrobem. Vrať se tedy do doby kdy se auta dělala pořádně, protože tohle je realita dnešní doby a pramálo s tím naděláš. Jediný o co mi šlo je upozornit na fakt že stejným způsobem šidí značky které se vydávají za prémiové a za své výrobky si říkají uplně jiné cifry než maistreamová Škodovka. Nad těmi taky ohrnuješ nos? Hodně štěstí při nákupu toho vysněného "pořádného" auta.
Krok dopředu. Sice na volantu mi chybí třetí rameno dole, vypadá to divně, klimu si rád ovládám tlačítky a u automatu mám rád menší páku a né takové mini tlačítko...Jinak moc pěkné auto, ale předpokládám, že cena bude dost mimo mísu
Je to krasny sportiak:-D
Kvituji, že na rozdíl od Golfu a dalších zde nejsou fejkové výfuky, už to samo o sobě vylepšuje hodnocení designu o 25% :-)
Předek dobrý,z boku taky.Zadek nic moc
Jejda to nemá ovladač na světla?jen auto on/off a mlhovky.
Inspirace by Hyundai je jasná...cesťáci si zvyknou a ostatní si koupí originál....:-D
Octavia 4: Cx = 0,24Hyundai Fastback: Cx = 0,297To je rozdíl minimálně dvou tříd - Hyundai vychází ze srovnání jako naprostá blamáž, zaostalost a zoufalost. Oni v jižní KLDR nemají aerodynamický tunel, nebo alespoň funkční simulační software?
Než se rozkecáš o KLDR, tak by jsi měl vědět, že Hyundai i30 je vyvíjen ve vývojovém centru ve Frankfurtu.. a kdyby jsi tam někdy byl, tak uvidíš, kdo tam pracuje.. moc lidí s KLDR tam nepotkáš..
To je dementní příspěvek. Tatra 177 vyráběna v roce 1933 měla Cx = 0,212. Co dělaly všechny automobilky, že toto dlouhá léta nepřekonaly? Ani současná Octavia nemá, i přes moderní vymoženosti, na Tatru, která to zvládla i bez aerodynamického tunelu, počítačů.... "Co v té Škodě proboha dělají?" :-DOctavia II Cx = 0,3Octavia III Cx = 0,29Součinitele aerodynamického odporu kolem hodnoty Cx=0,3 jsou pro komerční auta naprosto běžná.
Tatra 77 má reálně přes 0,3, tebou udaná hodnota je pohádka vybájená na základě zjednodučujícího modelu. Cx = 0,3 je hodnota běžná možná tak pro nějaké obyčejné hovnaje (mimochodem 0,3 má např. Fiat Ducato), ale elita už je dneska jinde, pod 0,25.
A na to jsi přišel jak, změřil jsi ho osobně? https://www.autoforum.cz/zajimavosti/auta-s-aktual...Nový Golf Cx = 0.275Scala Cx = 0.29
A co my s tím? Mimochodem výše se řeší sedany a liftbacky. Kombi a hatchbacky jsou na tom logicky o něco hůře a je to akceptovatelné. Škoda byla vždy spíše horší, ale Octavia 4 je v rámci mainstreamu pecka!
Samozřejmě, že se u nové Octavie v tomto směru vytáhli, ale v rámci této třídy aut ostatním celkem odskočil. Ani bych se nedivil, že toho dosáhli důsledný zakrytováním podvozku a při měření i vhodnými disky, případně nejužšími schváleným koly.
A na to jsi přišel jak, změřil jsi ho osobně? https://www.autoforum.cz/zajimavosti/auta-s-aktual....
Z této nové generace ani tak nezapáchá Korea jako Čína.
Přesně to mě taky napadlo.
Musíme si zvykat, že snaha o jedno globální auto se bude čím dál tím více míjet s evropským vkusem. A souhlasím, že je to tu dost vidět, ale na druhou stranu to dopadlo ještě dobře, nevidím nic nepřijatelného (tuzingové prvky jsou na dnešní dobu překvapivě umírněné). Důležité pak je, že je karoserie funkční. Cx = 0,24 je (minimálně v rámci mainstreamu) skvělá hodnota.
Nejsem zákazník Škody a nová Octavia se mi nelíbí, ale to je fuk, protože ta největší sranda teprve přijde, až zveřejní ceník. Už teď vím, že se budu smíchy popadat za břicho.
Nikdy jsem Octavii neměl ani po ní netoužil. Ale tahle nová se opravdu povedla. A co se týče ceny, na to pozor. Pokud se budeš “popadat za břicho”, bude to spíš ukazovat na tvé (ne)možnosti. ;-)
Toper: S mými možnostmi to nemá nic společného. Já pouze neakceptuji strategii, kdy si ze mě chce někdo udělat dojnou krávu a požaduje cenu za produkt, který té ceně jednoduše neodpovídá. Toto se samozřejmě netýká jen Škody, aby bylo jasno.
To tedy rozhodně má.Protože z vlastní zkušenosti vím, že když znáš ty správné lidi (tedy máš tu možnost), tak i slevu 25% jako soukromá osoba u škodovky dostaneš.
Tak to musí být skladovka a ještě k tomu předchozí verze. Sleva 25% pro soukromou osobu, to je něco jako rybářská latina? To tě bude prodejce dotovat?
Toper: Díky za nevědomé potvrzení toho, co píšu a to je to, že to auto má reálnou cenu o 25% nižší. Respektive ono má reálnou cenu ještě nižší, ale to je na jinou diskuzi.
Je fakt, že i samotné vyjádření automobilky, že Octavia představuje 30% prodejů, ale 60 % zisku, tedy, že je Octavia v průměru dvojnásobně zisková než je průměr ostatních modelů spolu se slevami na fleetové prodeje 20-30%, znamená, že běžný zákazník, co dostane slevu usmolených 9% se může cítit lehce šizen... :-)
Tomu sám nevěříš, že na fleet jsou slevy 20-30%, leda bys do toho počítal vrátku daně.Co myslíš, je toto slušný nákup? https://www.autoforum.cz/zajimavosti/skoda-vypalil... ... Cena za auto cca 714 000 Kč. Chceš říci, že je bere Škoda na hůl a proto uplatili Putina, aby byla cena tak vysoká?
Na skladovku Passata jsme dostali 30%. Ale bylo to přes majitele showroomu. Takže to je teoretická hranice, kam lze jít.
Na ceně dražších aut je možné, že bude mít autosalón větší marži, každý ví, že na dražších autech, většinou prémiových, je větší zisk, tedy i marže pro obchodníky, ale nechceš mi snad tvrdit, že například na auto za 700 000 Kč ti dají slevu 30%. Měl jsem možnost koupit si auto na firmu, kde pracuji. Není to nějaká malá dílnička, firma, ale takové slevy tam opravdu nebyly. Moje manželka před pár roky měla něco podobného, za stejných podmínek, jako zaměstnanci Škody se vším všudy, včetně podmínek, kdybychom auto chtěli prodat, nové auto bychom museli převzít ve Škodě, ale také to taková rána nebyla.
No, u fleetu pro velké odběratele bude splátka zajímavá, protože ten vůz pak znova prodají. Ale při koupi (ne fleet) u vozů za 700tis 30% zřejmě opravdu ne. I když, teď jde krásně na skladovkách nebo předváděčkách O3, Golfu 7 vidět, jak mohou jít s cenou níže. Golf 1.5 v marathon za 480? Kdyby jsi si zkusil tenhle vůz dát do konfigurátoru před rokem, jsi vysoko přes 700tis.
To je docela možné. Já jsem kupoval naposledy Focus 3 a měl jsem celkem štěstí, že Fordovi nešly moc prodeje a cenu razantně snížil oproti ceníkovým, tak jsem se z nějakých 730 000 Kč dostal na 560 000 Kč a ještě přihodili něco výbavy a 5 let záruky zdarma. To tehdy při koupi Octavie nabízeli max 9% a neustoupili ani o krok.
S Octavií před rokem naprosto stejná zkušenost, v podstatě už výběhový model, Scout za bambilion, ale víc než 9% z nich nevypadlo. Byl to nákup na malou firmu (jen jedno auto, jiná Škodovka na té firmě není). Ze zkušenosti vím, že firmy, které berou Škodovky pravidelně, byť jen jednotky kusů za x let, se dostanou na cca 15%. Pokud jde o výše nastřelených 20-30%, tak to se tak říká - údajně jdou u těch fleetů na absolutně nulovou marži (s tím, že vydělají na servisu, bonusech a pod.).
Smlouvani prece neni sizeni. Navic vdycky muzete jit ke konkurenci a zkusit stesti tam.
No ale když je do Octavie zamilován a nechce jinou? Co potom, když se mu nechce dát lacino? :-P
Jen máš znovu potvrzené to, že prostě ty sám nemáš možnosti/schopnosti se dostat při koupi auta na slušnou cenu. A je jedno u jaké značky.
Toper: Chlapče, z toho se už nevykecáš ;-)
???Ty si jako myslíš, že nevím, kolik je reálná výrobní cena auta? Ale o tu přece nejde, za tu se auta neprodávají nikde a nikomu na světě. To že ty nemáš schopnosti/možnosti dostat na auto jako soukromá osoba slušnou slevu, to je oč tu běží a to je to, od čeho se ty snažíš odvest pozornost.
Toper: Čím dál víc tomu nasazuješ korunu.PS: Řeknu ti jedno malé tajemství. Já mám schopnosti/možnosti si to auto koupit i bez slevy. Ha, to je co? Já tu ale celou tu dobu píšu úplně o něčem jiném a tobě to stále uniká.
Proto tady skuhráš nad ceníkem. Tak teď tu o Karkulce.
Toper: Kdo z nás dvou v této diskuzi začal řešit slevy? Až si odpovíš, tak možná pochopíš, proč z tebe mají všichni na Auto.cz prdel. Zatím je to z tvé strany střelba do vlastní nohy. A opět opakuji, stále nechápeš kontext.
"Shimi | 06. 11. 2019 08:26Petr: Teď beze srandy. Řekni mi konkrétně v kterém salonu Kia mi dají bez problémů 15% slevu na GT. Mám v hledáčku Ceed GT, který momentálně skokově zdražili o 30t. na 650t. a nikdo v okolí (Jičín, Trutnov) mi nebyl ochoten dát víc jak 5%. Za 550t. (15% sleva) bych ho obratem objednal. Předem díky za info."Tady jde jasně vidět, že na tebe se slavama stejně všichni kašlou, takže ty schopnosti vůbec nemáš. Na auto.cz fakt nechodím, takže i tady jsi, chlapečku, solidně mimo. PS: Divím se, že když máš prostřílený obě nohy, že ješět vůbec někam lezeš...
Slevu 15procent možná dostaneš ale jen přes šéfa(dobrý kamarád) nebo když si do stejného salónu jdeš pro 4auto nebo jako předváděčku.Škoda ať tam či onam dá max 7 a to se ještě musíš zeptat.
nebo máš známýho doktora a máš 25% jistý. U fordu to leze i ke 30%. Tuším, že někde to je psaný a je lepší kontaktovat majitele, než řadovýho prodejce.
Toper: Čekal jsem, kdy s touto nesouvisející diskuzí přijdeš a potvrdíš tak svoji hloupost. Bingo, gratuluji.
Taky jsi sám o sobě napsal, jak jsi na tom. Tvůj boj.Tak zase někdy, tragéde.
Toper: Zase někdy? Ty se chceš dobrovolně ještě vícekrát ztrapnit? To tím pádem mluví za vše, to už překonává i hloupost.
Shimi a to dokonalé auto podle tebe je které?
Michal: Je mi líto, ale v kontextu tvá otázka nedává smysl. A mimochodem, dokonalé auto neexistuje.
Pěšky asi nechodíš i když.Tak napiš co je o dost levnější s vlastnostmi typickými okte.Napadají mě jen skladovky pár jiných značek.
Michale, nic ve zlém, ale tobě stále uniká kontext. Nejde o to, jestli je produkt (v tomto případě auto) levnější, ale jestli odpovídá dané ceně.
Shimi to je tvůj kontext o 25procent vyšších cen.Jídlo v Cz je taky pekelně drahé když je tak nekvalitní ale za to může i stát s 21procentní daní.Výplaty neustále rostou všech a všude takže zdražování je normální.
Cena odpovídá poptávce. Nic víc, nic míň. Není co řešit.
V dnesni dobe neco odpovida cene? Spis ceny neodpovidaji vetsine ceskych platu.
Nová Octavia je nádherná, strašné se povedla. Už se těším na verzi VRS.
Take ji ocekavam, snad ponechaji 2.0 tsi 180kw manual a za nejakou jeste "rozumnou" cenu (ne o 100 tisic drazsi nez soucasna rs 245)
Právě se trochu bojím, aby tam ten manuál byl. Snad ho zachovají.
RS by snad mohli predstavit v prvnim ctvrtleti, tak uvidime. Rozhodne bych spis prekous automat, nez s 1,4 tsi + elektromotor.
Líbily by se nám 1,4TSI + dva elektromotory ve Scoutu. Škoda, že to Škoda nedá.
Masážní sedadla, poprvé u Škody? To by mě zajímalo kde jsem je vzal já v Suberbu před FL
oni se spletli stím odvětráváním, ale třeba ta masážní funkce je na celé sedadlo, superb má jen opěradlo.
Vždy se někdo najde že je konkurence ale nikdy nenapíšou jaká.Vypadá dobře.Jak vypadá z venku není až tak důležité když sedím uvnitř.
Konecne fakt pekna skodovka. A zas ma v kufri hranu medzi dverami a podlahou, skoda je asi jedina automobilka, co nevie spravit kombi s rovnym dnom az po dvere.
Nevim zda se to jeste u tak stareho auta pocita, abyste nemel na mysli novejsi skodovky, ale u me dvojkove octavky combi mam take rovne dvojite dno.
Dvojková Octavie neměla rovné dno. Jedině s mezipodlahou.
Blbe čtu, beru zpět.
Znám jich více, i30, Kia Ceed ti mají taky schod. Jenže obě mají standardně dvojité dno, Octavie za příplatek, mám Octavii dvojitou podlahu a jde to.
Ty vole..Skoda predaje, tak 70% je fleetov, 20% reexport a tych 10% chudakov fak lutujem:-DTo je realita, nikto pri zmysloch to nekupi, dnes je na vyber a konkurencia velka,pre normalneho cloveka nema Schade co ponuknut.Autorevue platia nemcuri, horsia propaganda ako na bulvari:-D
Uz svým nickem jsi o sobě řekl tolik, že je od začátku zcela jasné, že jsi jen chodící mindrák. B-]
Moc pěkná. Povedla se
Krásné auto ... srovnávat to s legrační Hovnajkou i30 je řekněme stabilní přání majitelů těch znásilněných log od Hondy, ale nechme je žít :-))).... je vidět, že se šetřilo, kožené sedačky vypadají na pohled velmi levně .... design je čistý, trvanlivý a auto bude dlouho dobře vypadat, je to takový předskokan Audi, ale to je v pořádku. Jinak promyšlené, dotažené auto, které opět zválcuje většinu konkurence .... nejen u nás, ale i v Evropě. Škodovce fandím, dělají dobrá auta.
Ty jsi asi zachrápal někde na konci minulého století.Třeba tebou nenáviděný Hyundai je 6. nejprodávanější značkou světa..Najdi tam Škodu .. Svět není zaprděná ČR a pár fanoušků v ponožkách do sandálů..Asi tak..
Uz to nefetuj, alebo zmen dilera:-D
Nadšenec do Škodovek, to musí být. No máme doma jak Oktavii III tak i30 III. Nespatřuji v těch autech diametrální rozdily, kromě ceny kde i30 s lepší výbavou byla za lepší cenu. Jo a je to už třetí i30 doma, máme štěstí nereznou a nekazí se.
A proto už máte třetí? Spíš zreznout ani pokazit se nestihnou, jak rychle to “točíte”.
Mame take i30, jiz 7 let a nerezne i kdyz ji parkujeme venku, ani nikdy zadna porucha a jezdilo se s ni denne do prace a z prace (celkem 60km), na vylety, odjezdila nekolikrat i dovolenou u more, proste rodinne auto. Na zaklade spokojenosti s Hyundai se pred pul rokem koupil novy Tucson. i30 stale mame
Mě rezne ale jezdím z těch pár km nejvíc rakouskem a tam solí o 106 až to vypadá že je sníh na silnicích.
Bydlim na Sumave a jezdime do prace 35km. Soli, sterkujou, snehu tu byva na silnicich dost, tolik ho v Praze nemeli za 10 let dohromady, co je tady kazdej rok, v tom jezdime kazdou zimu a opravdu ta i30 nerezne. Zadna oprava, nikdy. Sam jsem moc Hyundai neveril, kdyz jsme ho tenkrat kupovali, ale opravdu me prijemne prekvapil. Ze jsou to sroty si mysli jen mentalove, co v tom nikdy nejeli a muzou minusovat jak chteji, ale fakta nezmeni. :-))
Přesně to jsem čekal. Za 10 let 3xi30 a 3xOctavia. U každé Octavie poruchy a opravy DSG atd.
Spousta lidí stále uvažuje že Octavie kvalita z NDR a Hyundai šunt z Koreje. To už dávno neplati.
Včetně tebe. Když ti ani 3x špatná zkušenost nestačí k tomu, abys tu samou chybu neopakoval po čtvrté.
Toper pan Q to napsal tak jak to chodí normálně.Ke svému se chová slušně a bez dsg i s Hyundaiem a s málo najetými km se vlastně nemá co posrat.Zato ke služebnímu se většina chová opačně a k tomu dlouhé servisní intervaly a "doživotní náplň oleje v DSG" a proto se serou.Spousta služebních aut za 2roky dá 150tkm i 360tkm jsem viděl-ještě to nestihli stáhnout na 50-60tkm jak se to běžně dělá.
S i30 se najede ročně 30.000km s Octavii 50.000km. Oboje se mění po 100.000km. Jen s tím rozdilem, že Octavie i když se k ní chovam slušně, se prostě kazí.
Q napiš co se pokazilo na okte.Mám na své O3 rs tsi manuál jen 70tkm/5rok a nic se nezkazí.
Tak pro zajímavost. Vypiš sem, co konkrétně se pokazilo. Děkuji.
2x kompresor klimatizace, oba zadní blatníky koroze u OII, spojkové ložisko u OII manuál, řídící jednotka DSG OIII, mechatronika DSG OIII, palivové čerpadlo, 2x prasklé madlo dveří, motor u OII praskla ojnice a šla ven blokem motoru, vstřiky u OIII, displej navi, řídící jednotka motoru.
Věř nebo ne, je mi to jedno. Mám na Škodovky smůlu, asi cítí, že je nemám moc rád, i když se k autu se přesto chovám slušně.
No aby ti jen tak samo od sebe 2x prasklo madlo dveří, tak to už o něčem vypovídá.
Na straně spolujezdce pane chytrý.
A ještě k tomu u spolujezdce.
Nejspíš to auto jeho 250ti kilová stará rozsedla a ještě několikrát urvala madlo. S tím vývojáři ve Wolfsburgu nemohli počítat!!!
Octavii fasuji, to že se sere tím pádem neřeším, koupit bych si ji nekoupil nejsem magor.
Aha, takže ty sám máš leda howno a trolíš tady rozumy o nafasovaném služebáku... Hezky jsi se odkopal :-D
Závist je hrozná věc, o to horší, když závidíš obyčejnou Octavii.
Tobě lidi závidí i to, co nemáš? To už by ale chtělo léčit...
Tak nezavid
Tvojí paranoiu ti fakt nikdo nezávidí, i když si myslíš opak.
Závidět tvé kazivé auta? Proboha proč? Vždyť není co závidět.
Když nepoznáš ironii, tak to tě lituji.
???
A proč si proboha stále dokola kupujete Octavii, když se furt kazí?
Nezajem!Elekto cackanice, kere stoja doslova par dolarov, oslovia len buranov a neznalkov,motoriazie o nicom, podvozok o nicom, najtensie plechy v historii etc..Nalestena bida prveho stupna:-D Simply Never!B-]
Však jo, praví frajeři chodí pěšky a dámy nosí na ramenou, můžeš zítra začít, budu ti fandit ;-) My ostatní se s O4 rádi svezem :-)
Tak sa zvez a nech ta tvoja Dama oceni tvrde plasty na urovni zigulaga spred 40tych rokoch, vsetko vrzgajuce uz na showroome, ani nechcem vediet jej reakciu, ak ju budes v tej hrkajucej plechofke klatit:-D Hlavne ze to ma displej od pinpongacov za par dolacov, aj tak infotainment spomaleny, je to o nicom.Pozdravujem tvoju holku! Ked chce nieco lepsie, posli ju za mnou:-D
Pošlu, ráno je u Vás nebojte ;-)
Ale ved mam pravdu.Zenska chcela auto a okolo Kamiqu bol hype, nakonec som jej kupil Mitsubishi Eclipse, plus minus ta ista cena a uplne ina dimenzia. Nic v zlom, ale Skoda je len nalestena bida, nic viac, aj ked odmyslim tvrde vrzgajuce plasty, pri zadnych dverach vidiet karoseriu, kapoty na tycku, tak ten podvozok so zadnou napravou s lesenarskou rourou a hlucny trojhrnek to je ulet. Hlavne, ze to ma ten displej za par dolarov a USB-C konektory za par centov. Ako skutocne nalestena bida. Chod si pozriet to Mitsubishi, alebo aj Sportage, alebo aj Tuscon, to ma byt konkurencia Kamiqu? Kamiq je srot, to iste aj Fobia, Ochcafka, Suprd, Kamiq, Karoq, Kodiag. Su to predrazene plecky, uzovky, rozomej uzke. Ja by som to nekupil. Povedz, ze nemam pravdu.
O těch tvrdých vrzavých plastech mluvíš o tom novém eclipse, že? Protože tam je tvrdé snad úplně všechno včetně sedadel. A to nemluvím o plechovém zvuku dveří, když s nima trochu více bouchneš. Prostě typický Japonec. Z dálky vypadá dobře, z blízka a na omak jde vidět, že ta nízká cena se někde projevit musela. Plechy tenké, všude levné řešení, levné tlačítka. Ale tak snad se to alespoň nebude kazit.
Tak kdyby teda šel po kvalitě, tak skončí spíše u škodovky a mohl by si připlatit za CX30.
Pěkně to soudruzi udělali pěkně :-) Na první pohled to nevypadá jako nižší střední, kde Octavia je, ale jako střední. Pochvala za konečně nápaditější interiér. Přechodem mezi maskou a předními světly si jistý nejsem, ale nevadí. Revoluce to rozhodně není, zdařilá evoluce ano.
hmm...nový Golf byl pro mne težko stravitelný ale ještě jsem neviděl tuhle hrůzu !Novou Octavii .Předek má obří tlamu..jako kdysi neprodejné Peugeoty. Alespoň ty světla nejsou šílené dělené jako po posledním faceluftu..jediný bod navíc.Z boku auto vypadá dobře..Zadek ala korea..se fakt opět nepovedl.Největší úděs je interier..to je masakr tablet trčící do nebe , tlačítka od ventilace nikde , otočné ovládní rádia a hlasitosti v čudu.Volantu ukradli třetí spodní držák?Jedině sedadla vypadají skvěle a polstr máme i na dveřích... huráááHIT to nebude..koupí to opět jen firmy a možná policie ČR :-/:-O
Jsem mírně zklamán. Jednou větou, příliš usedlé. Nevypadá to na nedostatečnost, ale na záměr. Nízko položeným výdechům nevěřím. Při každém šáhnutí na display, dostanu šlehu ledového vzduchu pod ruku. Jsem zvědav, jak budou fungovat mild-hybridy. Celkovým stylem mi sedne spíše nový golf.
Pozor na omrzliny, vozit palcaky i v létě a pro jistotu i bernardyna se soudkem rumu na zahrati
Tady je špatně snad všechno. Přední maska jak přišlápnutý mravenečník, to okopírovali od Hyundaie? Už na Scale vypadá příď divně a tady je ještě připláclejší. Boční profil... na některých fotkách vypadá jak na chůdách, uvidíme. Zezadu dost nepovedená snaha kopírovat Volvo. Uvnitř tedy oproti stávající generaci krok vpřed, to je pravda. Tedy až na příšerné dotekové ovládání, ale koncernový diktát zjevně jinak nepustí. Tlačítka a kolečka už VW nevyrábí.Co ale nechápu je mezigenerační zmenšení. Na čísla kašlu, zjevně v tom má redakce opět bramboračku. Ale pokud i redaktor přizná, že v autě je místa méně, bude něco špatně. Že by to, po vzoru Golfu, byl zase jen "rozsáhlejší facelift"? Některé rozměry tomu docela napovídají.
To tvoje, cituji: "Tady je špatně snad všechno." - to je věc názoru. Každý má jiný vkus, každému se líbí něco jiné. Z mého hlediska a zkušeností nechávám fotky být, podstatné je, jak to bude vypadat ve skutečnosti. Často to ve skutečnosti vypadá lépe než na fotkách a naopak.Vzhledem k tomu, že se mi líbí od Škody poslední Superb, tak tahle Octavia je podle mne šmrncovní, ale počkám, jaké to bude v reálu. Interiér - opět je nejlepší si to ohmata a vyzkoušet ve skutečnosti a v provozu a teprve potom "kecat". Podle fotek ale vypadá, že střední panel bude úzký a nebude tak omezovat pravou nohu. Dvojková Octavia v tomto směru byla "příšerná" - měla "panel" pomalu jak středový panel v kokpitu Boeingu...A rozměry Octavir obecně? To chce opravdu vyzkoušet a potom kibicovat. Pro každého do 180 cm výšky to bude ale v pohodě.A facelift nefacelift, pro mne je podstatné, jestli je auto OK a všechno funguje jak má. A když je to navíc hezké, tak co víc si přát? Raději mám evoluci a všechno "vychytané" - příklad Golf, než nedotažené novinky - příklad Citroën. Pokud Octavia půjde cestou Golfu, tak jedině dobře.
Stačí porovnat fotky s realitou. Třeba srovnat Scalu - známe fotky a známe realitu. Příď Scaly je prostě podivná, nepovedená. Tady je maska ještě podivnější, fakt naprosto nehezká. Superb je designovaný úplně jinak, ještě podle staré linie s maskou taženou "vzhůru", ne dolů.Na dotykové ovládání u ostatních značek nadává každý, ale jak to udělá mocný VW, tak je najednou vše OK a jen je třeba si to osahat... Hm, když i redakce houfně odsoudily zmršenou klimatizaci Scaly, tohle nebude o nic lepší. Spíš naopak, takové ovládání vyžaduje ještě více soustředění. Středový tunel snad konečně bude OK, i ve Scale je příjemně úzký. Ale tam mi zase vadil kryt sloupku řízení, o který jsem si otloukal nohy - spodní hrany byly dost nepříjemně ostré.
Scala ještě kolečka na teplotu má. Tohle je úplně špatně, uspořit náklady na úkor bezpečnosti.
No já nevím, nevím. Co chcete pořád nastavovat u automatické klimatizace? Nastavím teplotu podle libosti a tu mám celý rok. Na zimu jen vypnu kompresor a je to. Já bych tady problém nehledal.
A už jsi zkusil i vyjet? Vnímání teplot v létě a v zimě je úplně jiné. Když ráno nastavím 22 °C, můžu si být jistý, že za slunného dne to nebude vůbec stačit a budu muset snižovat třeba až na dvacet. A v zimě zase naopak teploty spíš zvyšovat, klidně i na dvacet tři. Taky je rozdíl, jestli sednu do auta po normálním pracovním dni, nebo rozhicovaný ze závodu, nebo naopak vymrzlý z nějakého zimního běhu.Ne, jedno nastavení teploty fakt nefunguje.
Já s teplotou taky hýbu. Navíc to není teplota uvnitř, ale jen snaha o ni. Po ránu se chci zahřát a hřeju i promrzlé klouby prstů na mřížce výdechů. Na dlouhé cestě mě zas horko uspává a chci chladněji. Pokojová konstatní teplota zní hezky, ale je to podme mě mýtus. Už jen kvůli tomu, že není stejné oblečení.
Přesně tak. Když je auto ráno vymrzlé tak je potřeba vyšší teplota, protože spousta tepla se maří na ohřev všech mechanických částí interiéru a dlouho by to trvalo. No a uteče nějaký čas jakmile a je vše rozehřáté tak se o stupínek sníží a je zase pohoda.Za mě absolutní mínus za absenci mechanických ovladačů. Včetně tlačítka pro deaktivaci START/STOP - Osobně tento systém po startu deaktivuji a jen v případě potřeby třeba u železničního přejezdu naopak aktivuji. Nejvíc mě štve, když zapomenu deaktivovat a motor mi třeba zdechne při parkovacím manévru "vpřed, srovnat, vzad, srovnat a zase vpřed". Pak při prvním zdechnutí tlačítko a šup. A teď už bych se viděl jak začnu stresovat, při hrabání v menu.
To jsem se chtel akorat zeptat kde je tlacitko na vypnuti start/stop systemu, nemuzu ho nikde najit. Takze vypinani Start/Stop bude take dotykove nekde na displeji?
No vidíš, a já si myslím, že v případě automatu je start-stop ku prospěchu spojky. U každého auta (které jsem měl a mám) s automatem (DSg i moderní osmistupňové ZF) vždy auto při stání na brzdě "táhne" a ničí se spojka a nikdo mi nevysvětlí že tomu tak není. Při vyřazení se motor "uvolní" a běží jako při zařazeném "P".
Na to mas predsa Autohold
Autohold není nic jiného, než že auto samo stojí na brzdě. Já tak nějak těmto systémům nevěřím a raději na brzdě stojím sám. Chci mít auto pod kontrolou. V nestřeženém (třeba při otočení se k dětem dozadu na křižovatce na červenou, auto před tebou) okamžiku si ťukneš do plynu a jedeš.
Souhlas! Autohold je funkce na pikaču a třeba s DSG se s tím pomalu ani nedá plynule rozjet. Klasický systém, kdy se člověk rozjíždí odbržděním je mnohem komfortnější.
Ale kde u O4 to tlacitko je?
Zalezi spis na aute.Pokud mas dobre auto, fouka hned teply vzduch a navic mas vyhrev volantu.
Ono je otázkou v čem jezdíš, resp. jak je systém klimatizace řešen (počet čidel, jejich umístění, velikost a výkon topení, výkon kompresoru, jak rychle motor ohřeje vodu, rozvody teplého a studeného vzduchu, výkon ventilátoru atd.). Jak jsem psal mám celý rok konstantně nastaveno 23.5 °C - Kia Stinger GT, u Passatu CC jsem měl nastaveno 22.5 °C. Každé auto se chová jinak.Ano, v případě totálně vytaveného auta si můžete pomoci rychlým vychlazením přenastavením klimatizace. Rozdíl bude z časového hlediska zanedbatelný.
Já mám taky nastaveno pořád stejně, na 22 a nemám potřebu s tím hýbat, k čemu?Když mi je v zimě zima, třeba že auto stojí na mraze v noci, tak stejně přidáním teploty si nepomůžu, topit začne až za několik minut. To mi pak pomůže zapnout sedačku a volant, než teplota vzduchu stoupne na těch 22.A v létě, když je hic, tak po nastartování otevřu na chvilku všechna okna, vyvětrám to a jedu. Opět, snížením teploty nedoćílím rychlejšího vychlazení interiéru. Na to je dobré si zapnout ventilaci sedaček.Takže ano, jedno nastavení v pohodě funguje :-)
Levné automatické klimatizace opravdu potřebují upravovat teplotu v interiéru v závislosti na klimatických podmínkách. V luxusních vozech ani nevíš, že nějakou klimošku máš.
Jezdis autem sam? Ony treba zensky nebo deti (mensi a vetsi jinak) casto chteji neco jineho.
Jezdím většinou sám a nebo ve dvou, s manželkou. Ale ta má svoje ovládání teploty, na to ji nešahám. A ano, ona má nastavenou pro sebe vyšší teplotu.
Ma vlastni patlaci displej? ;-) Ne vazne, s zenou a detma (tim spise pokud je mezi nema vetsi vekovy rozdil) to obcas byva s klimou v lete ci zime 'legrace' ;-)
Celý rok mám nastaveno 23.5 °C - KIA Stinger GT a prostě nemusím nic dělat. Je na tom něco k nepochopení? V zimě pouze vypnu kompresor chlazení.
Možná bys fakt taky měl s tím autem konečně vyjet.
Tak on nemuze za to, ze ty mas nejake velmi spatne auto, kde toto nefunguje. Ja mam jak v ve VW, tak v MB nastavenou jednu teplotu a funguje to.
To je přesně o tom. Přece si někdo nemyslí, že v eSkládě se bude nějak laborovat s tlačítky. Nastavíš jednou a o vše se auto samo postará. Naproti tomu v levých autech umí klimatizace jen dvě polohy. Zapnuto - vypnuto.
Pro mě je to taky problém, hloupý automat mi nestačí a nevyhovuje. Používám ho tak max z 50%. Často fouká víc než je potřeba a vzhledem k hlučnosti ventilátoru nastavují rychlost ručně. Stejně tak je rozdíl v rychlosti vytopení na automat versus manuálni nastavení.
To ale není problém v ovládání, ale v systému a komponentech. Dotykové ovládání s tím NEMÁ NIC společného.
Nejdulezitejsi ovladace chci mit po ruce (s nadsazkou lze ovladat po pameti, po slepu) - ridic se ma prece plne venovat rizeni. Leda by se o vse umela postarat Laura.
Samozřejmě je to facelift. Výrazný, ale pořád facelift.
To jsou bláboly. :-D
Rozvor stejný, rozchod tají.
Už zase blbneš jako s tím Golfem? Jediný plech není stejný včetně skeletu, ale prý facelift.
Nechápu, proč ten rozchod tají... Stejně tak je otázka, kolik podložek pod koly měla nacpaných auta na prezentaci... Sice zvětšili šířku, ale aby zase nebyla kola zalezlá půl metru v podbězích (u minulé generace to byl takový problém, že to na zadní nápravě dokonce řešili v rámci faceliftu)
Dokaž to!
Je to opak O3, ta se mi více líbila z venku než zevnitř. Tady opačně :-D No uvidíme v reálu.
Jezdil jsem dlouhou dobu v Octavii III a kolečka na klimatizaci jsem našel i po slepu. Teď mám Scalu a ten displej vše tam honit to je na ránu. Tohle bude přesně to stejné. Z boku mi to připomíná Hyundai.
Ta chybějící kolečka nechápu. Za tohle bych ubíral body při hodnocení bezpečnosti.
V interiery sa mi nepaci umiestnenie vyduchov, ale chapem potrebu miesta pre infotainment. Z vonku je to pekne auto a v tej modrej metle kombik bude krasny. Az na tie 19tky. Pride mi to snimi nejake vysoke, mozno je to len tymi fotkami... Ale superb na 19 posobi lepsie. To je len moj prvy dojem...
Tak i Octavie bude nabízet odvětrávaná sedadla?! Přitom " prémiové" BMW řady 3 které se dá nakonfigurovat přes 2 mega je neumí. Tak to je prdel.
A takový Hyundai to uměl už ve druhé generaci ....
Deravymi sedackami bych se nechlubil ;-)
Zaparenou prdeli s kožených sedaček taky ne.
No to se stane jen tomu, kdo je tak blbej, že si koupí zkrabatělou a zpuchřelou kůži na sedadlo. Tuhle veksláckou módu jsem nepochopil
Třeba v létě rád cestuje minimálně ve dvou, on a vlk
Vlk miluje celokozenne sedacky.
To nejlepší od Kabaně nakonec.Cx 0,24 posouvá auto do elitní třídy.
Jo, to je pěkné, na druhou stranu liftback v roce 2020 by neměl být horší (doposud byly Škodovky spíš podprůměr - Octavia byla cca na úrovni Golfu, ale to je liftback&hatchback]
Co to je zase za nadpis? To má Superb blednout závistí kvůli tlačítkům na volantu? Panebože...
přečti si článek a pochopíš, je to tam celkem dlouze vysvětleno.
Možná to dělají ty fotky, ale díky těm designovým prolisům to vypadá úzké, vysoké a hlavně nepříjemně odulé, spíš opuchlé. Interiér je v pohodě, až na ty úzké sedačky.
Auto vypadá k světu, je to povedený, paleta motorů na dnešní dobu je pěkně široká. Otázka jak budou zvoleny ceny... Ale pár detailů je zvláštních. Volant je podivnej, jako když si to někdo rozmyslel na poslední chvíli, a udělal z toho dvouramennej. Ten polystyren pod podložkou noh u sedáku je ostudnej, fuj!. No a ty koncernový kliky k tomu celku prostě nepatří, ale co, vždyť je má snad i Bugatti Chiron :D
Ty kliky jsou okopírované z Hyundai i30 minulé "fluidní" generace. Ano, k této "hranaté" Octavii prostě nepatří. Navíc, u i30 jsou pěkně zakomponované do podélné linky, kdežto u Octavie jsou ošklivě umístěné uprostřed dveří. No, prostě škodovka, to by bylo, aby vždycky neudělala nějaký designový přešlap...
A tahle fotka bude asi dostatečně výmluvná:https://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...
A jéééje, už to zase začíná, podobá se tomu a tomu... Kup si brýle, máš oko z Kašparovy krávy.Tady máš kliku i30 předchozí generacehttps://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx... https://www.autoweb.cz/wp-content/uploads/upload... ... https://www.autoweb.cz/wp-content/uploads/upload... ... https://bazar.automedik.cz/AMD0195295147/hyundai/i30... Když se pořádně podíváš, tak je minimálně vidět, že kliky Octavie nejsou po délkové hraně "špičaté".https://www.netcarshow.com/skoda/2020-octavia_combi/... ... Ta tvoje informace je informace, jako kdysi šla fáma, že Lamborghini Urus má kliky z Fabie. Podporovatelé této fámy také potřebovali vyšetřit u očního.
Tak mínusáci, jakoupak oční vadou trpíte a jak dlouho jste již v péči očního lékaře? :-D Neléčíte se? No to byste s tím měli honem začít něco dělat. :-D
No ja spis koukam na tu predni masku a cekam, ze brzy vyjde clanek o tom, ze to KIA obslehla od Ochcavky. :-D
Co je "podložka noh u sedáku"?
nevím, jestli je to přesnej "terminus technicus", ale za mne je to, co lze vysunout ze sedáku směrem dopředu. Viz foto č.41, tam je to vidět vysunutý i s tím polystyrénem.
Nj, máš pravdu! Vypadá to jako polystyren, takže to asi i bude polystyren. Přitom je to dost exponované místo, takže je to jednak hnus a taky hrozí, že se tam ten polystyren rozpadne...
V článku opět podivná hausnumera jako tomu bylo už v případě nového Golfu:Podélný prostor vpředu min/max [mm] O4: 880/970 O3: 830/1070Podélný prostor vzadu min/max [mm] O4: 700/810 O3: 580/830Vážně chcete tvrdit, že se podélný maximální prostor vpředu mezigeneračně zmenšil o 10 cm a nebo že přední sedadlo v O4 posouvá o pouhých 9 cm? Děláte si legraci?
Ono celkovo, pokial ide o Octaviu, trpi redakcia pri rozmeroch skreslenym videnim.Napr. tato perla: "Octavia jako by ani nespadala do mainstreamu, , a dokonce ani do nižší střední třídy, do které navzdory přesvědčení lidí z SDA patří (Svaz dovozců automobilů Octavii řadí do střední třídy)..."Vazeni, Octavia je nizsia stredna trieda a svojim klucovym parametrom, rozvorom, v nej dokonca taha za kratsi koniec. Octavia: 2686 mmCorolla: 2700 mmMazda 3: 2725 mmAle nebojte sa, v testoch sa docitame, ze maly rozvor z nej robi idealne auto do mesta.
Je to trochu kostrbaté, ale jasně tam píšou, že Ocvávka patří do nižší střední. Akorát, že SDA ji řadí do střední.
Trochu kostrbate je slabe slovo. Coctavia je skratka nizsia stredna medzi lowcost a mainstream.
Ano, to tam píšou, že patří do nižší střední a že jenom SDA ji řadí výš.Ty kecy o tom, že "jakoby to ani nebyl mainstream", to jou opravdu jenom kecy tohoto redaktora-obdivovatele :-) Podle mě patří klasicky do mainstreamu nižší střední, nic víc nic míň, nijak nevybočuje, i když dle toho článku by člověk čekal něco na úrovni Mercedesu, minimálně.
Podle redakce jasná poloprémie! To budou prémie :-P
To je sice pravda, ale vnitrni prostor ovlivni celkova zastavba. Treba mazda 3, s ohledem na celkovou stavbu, ma vetsi vzdalenost mezi predni napravou a pedaly. Takze sice ma mozna lepsi jizdni vlastnosri, ale zase ma malo mista v interieru.
Som toho isteho nazoru, porovnavat vnutorny priestor v octavke poslednej generacie a mazdy 3 moze len srandista. Mam 190 cm a v mazde som total utopeny. Octavka v pohode - stava sa, ze obcas niekto sedi aj vzadu a ten je v pohode v octavke v mazde by si uz za mna nesadol...
Octavia, leč vynikající vůz, je zaměřena na rozvojové trhy. Tzn. důraz na praktičnost. U vyspělých trhů je u vozů kladen důraz na design a jízdní vlastnosti.
oprava: 11 cm
Cože?
Gratuluju Skodovko:-D co do vzhledu povedla se ..tesim se na modely v motorizaci RS
Děsivě se sere, ten kdo si ji v příštím roce koupí bude betatester. Golf 8 na tom ale není o nic lépe. B-]
Ale jo, na fotkách to vypadá hezky. Co se týče designu, tak bych možná tak o 10 % zmenšil obří masku chladiče a v interiéru se mi moc nelíbí tablet trčící do prostoru (i když to mají dnes všichni) a především zubatý volant. Uvidíme jak to bude vypadat na živo v nižší výbavě, bez metalízy a s menšími koly.
No tak kola budou velká pořád stejně a mezigenerační zvětšení jim určitě prospělo. Pokud jde o velikost ráfků, tak na menších to bude vypadat určitě lépe, protože ty 19tky jsou už absurdní. 17tky budou funkčně i vzhledově akorát (a zimní stačí i šestnáctky (205/60 R16))
to bude naaadhera na 17"........paneboze :-)))
a s lešeňovkou vzadu... :-))
Z hlediska designu budou nejlepší 18tky, ale ty už zase (stejně jako v případě Superbu) nebude dávat podvozek. Takže 17tky budou nejrozumnější kompromis.
Nesmysl, mám současnou O3FL na 18", a s DCC. Při komfortních nastaveních je adaptivní podvozek daleko více v pohodě, než třeba o O2 se 17".A DCC bych u O4 viděl jako rozumnou výbavu, která se vyplatí, stejně jako u O3FL či S3FL.
Jak kdyby pro obyčejné auto 4,6m pro většinu verzí nestačily 16“ s gumou 60% a pro RS max 17“. Jednou na kola téměř bez gumy dojedete :-D O komfort nejde, schopný podvozek udělá víc než pár cm pryže. Ale výtluky a obrbubníky jsou zapovězeny.:-|
Máte s tím zkušenosti? Já jsem si na několika autech vyzkoušel, že ty dva cm navíc v šířce pneu a menší profil jsou prostě znát, a to člověk ani nemusí nějak blbnout. Nejde ani tak o to, že by člověk s širším pneu jezdil rychleji, je tam ale pocit větší přesnosti a rychlosti v reakcích auta. Pravdu máte ale určitě v tom, že s nižším profilem jde pohodlí do kopru, ty stěny gumy u 15 a 16 v případě aut jako okta prostě ty nerovnosti pohltí daleko lépe. Taky jsem u širší pneu s nižším profilem velmi spokojený s tím, že se mi naprosto nesjíždí kraje pneu, vzorek mizí naprosto rovnoměrně, na 15 nebo 16 jsem měl kraje vždy oholené i přes dobrý střed a špatným tlakem nebo geometrií to rozhodně nebylo. Vzhledem k tomu, že dnes slušná 18 pneu ve velikosti 225/40/18 vyjde na dvojku, tak ta "velká" kola už ani nelezou do peněz tak jako dřív...
Octavii si koupí člověk bez fantazie. Ten kdo ji fasuje za to nemůže.
Ale jdi ty brepto... čím jezdíš Dacií? 🤪
Gollf, Astra, Focus, atd... jsou z celoevropského pohledu auta možná ještě tuctovější...
Není to tak úplně pravda, v evropských prodejích se celkem slušně drží Octavia v nižší střední na druhém místě za Golfem, až teď se pere s Focusem.
Bude to drahé auto. O tom žádná.....jasně krom fleetu, tam mají podniky 25% slevu, tam to bude cenově cajk, nakonec tam jde skoro 80% všech prodejů. Zbytek to buď cenově zkousne a nebo jde jinam.
Ve srovnání s ostatními nebude drahé. Vozy obecně zdražují. Pokud v článku poukazují na to, že se v základu vejdeš pod 500tis, koukni, co dostaneš za 550tis za Civica, Corollu, Mazdu 3. Octavia bude mít volbu být drahá, tzn. pořádný motor, matrix led a jiná příplatková výbava. Jestli skutecně je drahé nebo ne, to lze říci až na základě svezení se a to i v konkurenci.
Je to krasne auto hlavne ten sedan, konecne.
octavie není sedan.
a budeme počítat.:-(
Jel jsem s tím v Kamo, přijde mi celkem hlučné. Jinak v pohodě.
Možná ve snu 😂
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.