Nová Škoda Octavia odhalena. Omylem ukázala jednu z budoucích konfigurací

93 komentářů

czepelin
26. října • 9:16

omylem :-)

moje jméno
23. října • 5:40

Pomíjím design, což je věc hodně subjektivní, ale čemu fakt nerozumím je dnešní trend umísťovýní "tabletů" přímo do zorného pole řidiče a k tomu navíc naprosto nevzhledně? Vám tohle někomu vyhovuje? Vám to v noci nevadí? Já to tam mít, tak přes to házím deku /obrazně/

JaneK
23. října • 6:34

Nevadi, v noci se prepne do nocniho rezimu a ma jiny podklad, aby nerusil. Pri nejhorsim jde vypnout.

bzzz
23. října • 9:19

Vadi/nevadi (zjednodusene) je otazka kvality panelu a provedeni info systemu.

Milan
22. října • 5:51

Je to skoro jistě jen nějaký výmysl
Nárazním úplně jiný a podívejte se na prolis bočních dveří
Úplně jiný než skica

Milan
22. října • 5:52

Nárazník

WP
22. října • 6:26

Jiný než skica? A kdo by čekal, že reálné auto bude jiné než skica.:-D

Kuk Vykuk
21. října • 21:10

Vrušující, uchcal jsem si do gatí. B-]

Milan
21. října • 19:50

Na jiných stránkách už píšou že to je prakticky jistě podvrh
Hlavně že tady mám mínusy

Milan
21. října • 19:10

SÁZÍM KILO ŽE TO JE JEN GRAFIKA
TOHLE NENÍ KONEČNÁ PODOBA

Roman
21. října • 18:18

Vzhledově nevypadá zle, ale ty jejich motory 1.0 Tsi. Se divím, že jim to lidé kupují. Jsou daloko lepší auta.

David
21. října • 14:19

Mám pochybnosti o pravosti tohoto obrázku z "konfigurátoru". Před nedávnem byla "leaknuta" fotka předního nárazníku na 4. generaci, avšak proporce na obrázku s touto fotkou nesedí, narazník na fotce má stejnou chromovou linku která je zakončena v mlhovkách (stejně jako na novém Superbu), témeř stejný designérský počin je i na officiálních skicách Škody. Nárazník na tomto obrázku totiž je jen kopií toho nárazníku který je na Scale. Takže si upřimně myslím že toto není finální podoba, jen práce šikovného grafika.

OTTO
22. října • 18:20

Svatá prosto, obě verze nárazníku jsou správně. Bez té kýčové chromové linky budou levnější verze a s ní potom ty dražší. Asijský (ne)vkus vládne světu, takže dneska paradoxně čím vyšší výbavový stupeň, tím hůř auto vypadá...

Milan
21. října • 16:08

Vždyt to píšu od začátku.
Ten nárazník je úplně jiný než na skice.
Je jen úplně okopčený ze SCALY

bzzz
21. října • 14:34

Na mne ten obrazek pusobi jako verze/neco pro vychodni (Rusko, Cina, Indie) trhy.

Ernie
21. října • 12:35

BULVAR, BULVAR, BULVAR. Trapny clickbait na rychlu zlepeninu vo photoshope...

OTTO
21. října • 11:35

PHEV bude fajn (už Superb cenově příjemně překvapil cenou cca na úrovni dieselu). Za mě ideální Octavia 4 = Scout PHEV AWD. Pohon zadní nápravy by stačil elektrický (dneska už to jde rozumně vychytat a sladit), stejně se s tím nikdo nepouští do žádných větších AWD akcí.

CC
21. října • 12:46

Souhlas až na ten elektrický zadek, ten je v zásadě na prd, když 4x4, tak přes kardan a s možností využít výkonu jak spalováku, tak elektro.

OTTO
21. října • 13:53

Nicméně filozofujeme tu nad tím zbytečně, pokud bude nějaké PHEV AWD, tak možná u Octavie 5. Pokud jde o kardan, tak je to energeticky náročnější (viz srovnání hybridní Hondy CR-V s kardanem, kde AWD, kde spotřebu zvyšuje a hybridní RAV4 AWD elektromotorem zvlášť pro zadek, kde spotřebu (papírově) dokonce snižuje) a je potřeba ho prostrčit místem pod zadními sedadly, kde jsou baterie...

CC
21. října • 16:09

OHEV bude u této nové tedy IV generace. Že 4x4 zvyšuje spotřebu o tom žádná, ale než fejkový 4x4 tak raději nic, to ušetří hmotnost nejvíc.

OTTO
21. října • 17:58

U aktuální generace RAV4 už to funguje slušně - fejkem bych to to nenazýval. Pro naprostou většinu aplikací je to dostatečné řešení.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CC
21. října • 20:44

Především to nefunguje při běžné jízdě, kdy zadek není vůbec poháněný a nepomáhá autu do oblouku. Funguje to jenom jako nouzovka při nějakém vyjetí z bláta nebo sněhu a to ještě blbě. A aktuální RAV4 je pekáč první třídy bez ohledu jestli je to AWD nebo FWD, ta je v oblouku vyloženě nebezpečná.
https://teknikensvarld.se/toyota-rav4-fails-the-moo... ...
https://www.youtube.com/watch...

OTTO
21. října • 21:54

O tomto vím, podvozek RAV4 se zřejmě opravdu nepovedl, ono celé auto je takové jakoby šizené. Ale neřekl bych, že při běžné jízdě (tam kde to má smysl) není zadek poháněný - viděl jsem videa ukazující opak. Takže podle mě není pravda, že elektrický zadek musí být automaticky k ničemu (resp. dramaticky horší než Haldex).

CC
21. října • 16:10

PHEV

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
21. října • 18:07

Jasně, že bude PHEV, ale já psal o PHEV AWD a to podle mě nebude, to pro Škodu koncern ještě nemá - zvlášť pak ne pro tu novou hyperlowcostovou Škodu, co má cílit na zákazníky Dacie, Lady, Datsunu, Taty a bambilionu čínských značek :-D

OTTO
21. října • 13:44

Podle mě by 95% uživatelů Octavie rozdíl nepoznalo. A těch 5% si mělo koupit Subaru :-P

qwertz
21. října • 11:52

Rasto si se Scoutem zablbnul docela dobre: :-Dhttps://www.youtube.com/watch...

Hernandez
21. října • 11:45

Koho to bude bavit strkat denně do zásuvky? Jinak ano.

OTTO
21. října • 12:45

Holt si budeme muset zvyknout - auto bude strkat do zásuvky jako mobil :-)

mpolan
21. října • 12:07

Jak je vidět, mnoha lidem to nevadí. A není pravidlem, že to musí být denně.

JK
21. října • 10:15

Jestli je to opravdu reálná podoba, tak to klasicky odpovídá standardům značky - skica krásná, realita ne. Škoda.

Ernie
21. října • 12:48

Staci pozriet na prelisy dveri, umiestnenie prednych hmloviek...je to len photoshop, ziadne odhalenie omylom!

Milan
21. října • 19:09

Taky si myslím
Je to grafiky a né reál

OTTO
21. října • 12:10

Mně realita naopak příjemně překvapila. Dle skic jsem čekal větší porci fejkového tuzingu.

Ernie
21. října • 12:47

Aka realita, ked je to len photoshop?! Nazov clanku KLAME...

OTTO
21. října • 13:55

tak jasně, ale vyjevuje cca reálnou podobu...

OTTO
21. října • 12:10

qwertz
21. října • 10:57

už jste viděl auto, které by ve skutečnosti dopadlo lépe než na skice? Většinou pak přijdou k dílu manažeři, kteří v rámci optimalizace nákladů škrtají a škrtají...

Roman
21. října • 11:15

Ty nebudeš moc chytrej člověk :-)

Milan
21. října • 10:36

Jako u Scaly a Kamiqu
Skici mnohem lepší než realita nechápu
Třeba Kamiq má úplně jiný proporce než byly načtrnutý
Je o dost vyšší.Má menší dynamiku

mpolan
21. října • 10:45

Podle skic by Octavia musela měřit aspoň pět metrů, aby to bylo vůbec použitelné auto, podle poměru výšky a délky.

Milan
21. října • 9:40

Podívejte se na nárazník má úplně jiný design než skica
Takže Bůh ví co to je za počítačovou simulaci

Joe Doe
21. října • 9:08

Nova... OK :D

Jozef
21. října • 8:55

Z predu stále to isté a zadek mix Čína-Volvo !!!👎

Hernandez
21. října • 8:28

Sází moc na naftové motory.

Karel.
21. října • 12:27

Blbost, nová Octa nabídne benzín, diesel, CNG a PHEV. každý si může vybrat a tak to má být. To, že si asi nakonec většina zákazníků v EU vybere diesel není problém Škody, to je prostě volba zákazníků.

Jano
21. října • 18:50

Skurvená debilná EU za benzín som musel zaplatiť o 5,5 tis e. viac rovnaký model výbava oproti dieselu.

Joe Doe
21. října • 12:15

Ked ine nema....?

OTTO
21. října • 12:05

Souhlasím, na druhou stranu se stačí podívat na ty kvanta ignorantů prohánějící se diesely po městě - zákazníci si to holt žádají...

XYZ
21. října • 8:28

Ale jo, tohle vypadá hezky. Konečně se zbavili té čtyřoké zrůdičky (údajně revolučního faceliftu). Otázka bude cena, u některých konfingurací vyjde Golf Variant o fous levněji než Octavia combi, přičemž Golf má lepší interiér.

Milan
21. října • 9:41

Podívejte se na skicu má skoro úplně jiný design

mpolan
21. října • 8:39

Místo čtyřoké zrůdičky šikmooká zrůdička. Nevidím zlepšení oproti stávajícímu vzhledu, spíš naopak. Ten nový styl světel se mi vůbec nelíbí.

Kejsy
21. října • 14:33

Koho to zajima magore?

qwertz
21. října • 10:18

tak přiznejte si to, vy taky nebudete cílový zákazník.

mpolan
21. října • 10:43

Podle čeho se to pozná?
Zrovna v příštím roce chci kupovat nové auto, takže všechno je potenciálně zájmové. Ale nejsem firma, abych hleděl jen na náklady, auto se mi musí i líbit. A to škodovky v nižší střední třídě, bohužel, nesplňují.

qwertz
21. října • 10:55

Český zákazník kategorie FO je rád, když si koupí nové auto (většinou má rozpočet spíš na ojetinu). Když už se vleze do ceny, řeší primárně praktičnost (jistě, to může pro různé zákazníky znamenat různá auta). Takový luxus, aby si mohl vybrat auto hlavně podle designu, zákazník zpravidla nemá.Na druhou stranu, pomineme-li čelní světla (třeba světelný podpis v noci vypadá hezky), O3 je narýsována velmi dobře. Ten vzhled nebude majitele škodovky srát ani po 10 letech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
skeptic
21. října • 16:55

to je těžce mimo, jinak by tu jezdili jen cadiny, berlinga, kangu

mpolan
21. října • 11:11

Prosím, nepromítej své osobní nedostatky do mé osoby. Nemůžu za to, že nemáš na víc, než ojetinu.
A O3 určitě není hezká. Je opticky velmi těžká na zadek, což je nectnost Octavie od první generace. O něco lepší je to u kombi, ale ani tam to není kdovíjaký zázrak. A interiér, bohužel, taky není nic pěkného k pokoukání.

qwertz
21. října • 11:19

Prášeček jste si už vzal? :-DPtal jste se, proč nebudete cílová zákaznická skupina škodovky. Dostal jste odpověď, že řešíte design, škodovka sází spíš na prostor a praktičnost. Tato odpověď se vám nelíbí (prý vám něco podsunuji) a oponujete mi tím, že se vám O3 nelíbí? Co je tohle za duševní poruchu?Osobní invektivy nechám stranou. Ojetiny nekupuji.

mpolan
21. října • 12:05

Prášeček by se hodil spíš tobě. Nepsal jsem nic o tom, co řeším a jaké mám priority, tedy opět jen tvá osobní projekce a nedostatečnost.
O svých názorech jsem nenapsal nic. Můj komentář byl zcela neosobní.
Zkus se nad svou duševní poruchou zamyslet, vidíš věci, které nejsou.

qwertz
21. října • 12:07

Ptal jste se, pro podle meho nazoru nebudete cilovy zakaznik. A oponujete mi tim, ze nejste cilovy zakaznk (skodovka vam nevyhovuje). O cem ze je prosim tato nasledujici diskuze?

mpolan
21. října • 13:32

A opět chyba. Psal jsem, že hodlám kupovat auto, a tím pádem je pro mě všechno v nižší střední zájmová oblast.
Čtení s pochopením textu bys měl za pět, ale u tebe to bude spíš záměrná manipulace.

Úder pravdy
21. října • 13:50

Mpolane, všichni tu vědí, že si vybereš něco z tria Renault, Peugeot, Citroen. Tak nefejkuj, že uvažuješ o Škodovce. Navíc si myslím, že O IV vypadá zbytečně usedle. Přehnali to.

mpolan
21. října • 14:08

Obdivuju lidi, kteří vědí líp než já, co si vyberu... :-D
Kupodivu mám v možnostech i Corollu, Mazdu 3, Golfa, čekám, co reálně vypadne ze Škody... Naopak netuším, co v nižší střední třídě má Citroën, když ho tak zmiňuješ. Pokud vím, nástupce C4 přijde až později.

Úder pravdy
21. října • 14:41

Byl jsi se už svézt v Corolle a M3? Corolla vypadá dobře, akorát je nižších cenových hladinách málo vybavená, což by nemuselo vadit. M3 se mi též líbí, ale obávám se cen v servisu, kdyby byl nějaký problém.

mpolan
21. října • 17:02

Svezení ve všem postupně plánuju až někdy v lednu/únoru, jak bude čas.
Corolla se mi zdá fajn v edici "Prime", ale je otázkou, zda jim to vydrží i po Novém roce. Mazda 3 se mi tak nějak líbí/nelíbí, podle toho, jak se na to člověk kouká. Po pravdě, nechci auto přecpané přehnanou dávkou asistenčních systémů, ale asi se s tím budu muset smířit.
Ceny v servisu jsou dnes otázkou u všech aut. V dnešní době dovede i drobnost být za padesát tisíc. Čelní náraz u auta s LED světly a radarem i za víc... To spíš bych řešil dostupnost servisu v místě, což podráží nohy Japoncům, paradoxně i Škodě (nejblíž mám Renault a Hyundai - a prý že Škoda je v každém městě).

petr r. (petrumr)
21. října • 15:17

všichni stejnak přejdem na hybridní toyotu. Tyhle diskuze jsou dětinský, škoda patří fletům.

pirate
21. října • 12:14

To je mpolan člen představenstva BMW co má detailní přehled o práci designérů této značky, a také úspěšný psycholog, co dokáže člověka perfektně zanalyzovat podle příspěvku v diskuzi :-D
Jinak je to ale klaun, se kterým ztrácíš čas úplně zbytečně.

Hernandez
21. října • 8:30

Golf má lepší všechno. Podvozek, řízení, odhlučnění, výbavu, je to jiný vůz. A je cenově výhodnější v případě skladovek již nyní.

qwertz
21. října • 9:27

To je otázka. Prostor "lepší" nemá. BTW i tak jsem ho chtěl koupit, ale v motorizaci 1.5TSI DSG jsem O3 Style sehnal o 100.000 levněji než Golf Variant HL. (poptával jsem v autosalonech i mimo bydliště)

...
21. října • 18:24

Souhlas, krom toho prostoru, kde má Octavie mírně navrch, vyhrává ve všem ostatním Golf. Máme ve firmě obojí a Golf je lepší, takže příště oželím litry v kufru a raději Golf.

qwertz
21. října • 21:17

Jenže ony ty litry nejsou ani tak v kufru, ale na zadnich sedadlech, kde si v Golfu za sebe nesednu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
22. října • 19:01

Já si za sebe těžko sedám v kterémkoliv autě, štěstí, že jsem to ještě nikdy nepotřeboval :-D

Mrdokvas
21. října • 8:26

:-D óóoooooooo stříííííkám :-O

fanda rs twincharger
21. října • 8:19

Tesime se na 11. listopad.:-) Vypada dobre. Jen ty zadni svetla jsou takove nic moc

bx
21. října • 8:00

a to už bude ta stavěna jako low end koncernu ? ;-)

OTTO
21. října • 20:58

Low end koncernu je Škoda celou dobu, takže ano. Nově se ale má posunout na pozici hyperlowendu a mířit na Dacii a to je otázka. S motorem 1.0TSI by se Dacii přiblížit mohla, s 2.0TSI nebo jako PHEV asi ještě ne, to Dacia zatím nemá.

pirate
21. října • 8:07

Ne.

Vóša
21. října • 7:48

Doufám, že ten co nejtvrdší Brexit
a zavedení těch nejpřísnějších cel do USA pošle konečné do kolen tenhle levárnami prolezlý koncern..
To říkám já Vóša řezník z Nošovic, z boží vůle pokračovatel odkazu Řezníka z Prahy...

Kim Čong-un
21. října • 20:40

Doufám v Czexit, blackout a pandemii dýmějového moru. Poslední ať zhasne, jen znárodněné Nošovice a KLDR září! To říkám já fejkový Kim Čong-un z posvátné hory Pektu.

Rokyta ex Acz
21. října • 12:51

Brexit natož Czexit není tak žhavý. Zato Vošoexit byl s plnou parádou. :-D Njn pondělky v práci a to nebyl ani konec měsíce. Chudák táta Jakeš, musel doma snad zlomit rákosku co.;-)A co vnitřek od Octavie 4? Z venku je to celkem hezký, ale stále stejný.:-P

Vincent
21. října • 10:11

Jen aby do kolen nešla ta vaše Vošického parta. Nová Octavia a nový Golf teď budou všude a vaši korejští chlebodárci vás budou nutit makat dnem i nocí. Šetři síly, bude hůř.

Peter
21. října • 21:24

A ešte aj Leon.:-/

Jano
21. října • 18:33

Bude z nich tuctoví tovar a vlastne je.

petr r. (petrumr)
21. října • 15:12

jo bude všude na reklamách a korejci nebudou stíhat vyrábět, kolik že má škoda tych druhů hybridů a eletro.

Driver
21. října • 18:19

Přesně! Zde je přehled nabídky elektrifikovaných pohonů na evropském trhu. Stav k 2/2019:
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...
Jediný Hyundai má všechny druhy, ostatní nestíhají.

Kuk Vykuk
21. října • 21:12

Hjůndaj má sice modely, ale nestíhá je vyrábět takže taky skoro nula. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
24. října • 23:09

Hlavně má omezenej přísun baterek a docela jim to vyhovuje. Radši prodávaj spalovací popelnice. :-DB-]

k22
21. října • 8:42

V USA už na kolenou je..

pirate
21. října • 8:06

Spíš Vóša tlučhuba, nic jiného. :-)

Peter
21. října • 7:34

Pekná ale asi bude dosť drahá pretože má byť vačšia ako súčasná.:-P

OTTO
21. října • 20:30

Ještě větší už by byla kontraproduktivní. Prostor je to poslední, s čím mám aktuální O3 problém.

Doporučujeme

Články odjinud