omylem :-)
Pomíjím design, což je věc hodně subjektivní, ale čemu fakt nerozumím je dnešní trend umísťovýní "tabletů" přímo do zorného pole řidiče a k tomu navíc naprosto nevzhledně? Vám tohle někomu vyhovuje? Vám to v noci nevadí? Já to tam mít, tak přes to házím deku /obrazně/
Nevadi, v noci se prepne do nocniho rezimu a ma jiny podklad, aby nerusil. Pri nejhorsim jde vypnout.
Vadi/nevadi (zjednodusene) je otazka kvality panelu a provedeni info systemu.
Je to skoro jistě jen nějaký výmyslNárazním úplně jiný a podívejte se na prolis bočních dveříÚplně jiný než skica
Nárazník
Jiný než skica? A kdo by čekal, že reálné auto bude jiné než skica.:-D
Vrušující, uchcal jsem si do gatí. B-]
Na jiných stránkách už píšou že to je prakticky jistě podvrhHlavně že tady mám mínusy
SÁZÍM KILO ŽE TO JE JEN GRAFIKATOHLE NENÍ KONEČNÁ PODOBA
Vzhledově nevypadá zle, ale ty jejich motory 1.0 Tsi. Se divím, že jim to lidé kupují. Jsou daloko lepší auta.
Mám pochybnosti o pravosti tohoto obrázku z "konfigurátoru". Před nedávnem byla "leaknuta" fotka předního nárazníku na 4. generaci, avšak proporce na obrázku s touto fotkou nesedí, narazník na fotce má stejnou chromovou linku která je zakončena v mlhovkách (stejně jako na novém Superbu), témeř stejný designérský počin je i na officiálních skicách Škody. Nárazník na tomto obrázku totiž je jen kopií toho nárazníku který je na Scale. Takže si upřimně myslím že toto není finální podoba, jen práce šikovného grafika.
Svatá prosto, obě verze nárazníku jsou správně. Bez té kýčové chromové linky budou levnější verze a s ní potom ty dražší. Asijský (ne)vkus vládne světu, takže dneska paradoxně čím vyšší výbavový stupeň, tím hůř auto vypadá...
Vždyt to píšu od začátku.Ten nárazník je úplně jiný než na skice.Je jen úplně okopčený ze SCALY
Na mne ten obrazek pusobi jako verze/neco pro vychodni (Rusko, Cina, Indie) trhy.
BULVAR, BULVAR, BULVAR. Trapny clickbait na rychlu zlepeninu vo photoshope...
PHEV bude fajn (už Superb cenově příjemně překvapil cenou cca na úrovni dieselu). Za mě ideální Octavia 4 = Scout PHEV AWD. Pohon zadní nápravy by stačil elektrický (dneska už to jde rozumně vychytat a sladit), stejně se s tím nikdo nepouští do žádných větších AWD akcí.
Souhlas až na ten elektrický zadek, ten je v zásadě na prd, když 4x4, tak přes kardan a s možností využít výkonu jak spalováku, tak elektro.
Nicméně filozofujeme tu nad tím zbytečně, pokud bude nějaké PHEV AWD, tak možná u Octavie 5. Pokud jde o kardan, tak je to energeticky náročnější (viz srovnání hybridní Hondy CR-V s kardanem, kde AWD, kde spotřebu zvyšuje a hybridní RAV4 AWD elektromotorem zvlášť pro zadek, kde spotřebu (papírově) dokonce snižuje) a je potřeba ho prostrčit místem pod zadními sedadly, kde jsou baterie...
OHEV bude u této nové tedy IV generace. Že 4x4 zvyšuje spotřebu o tom žádná, ale než fejkový 4x4 tak raději nic, to ušetří hmotnost nejvíc.
U aktuální generace RAV4 už to funguje slušně - fejkem bych to to nenazýval. Pro naprostou většinu aplikací je to dostatečné řešení.
Především to nefunguje při běžné jízdě, kdy zadek není vůbec poháněný a nepomáhá autu do oblouku. Funguje to jenom jako nouzovka při nějakém vyjetí z bláta nebo sněhu a to ještě blbě. A aktuální RAV4 je pekáč první třídy bez ohledu jestli je to AWD nebo FWD, ta je v oblouku vyloženě nebezpečná.https://teknikensvarld.se/toyota-rav4-fails-the-moo... ... https://www.youtube.com/watch...
O tomto vím, podvozek RAV4 se zřejmě opravdu nepovedl, ono celé auto je takové jakoby šizené. Ale neřekl bych, že při běžné jízdě (tam kde to má smysl) není zadek poháněný - viděl jsem videa ukazující opak. Takže podle mě není pravda, že elektrický zadek musí být automaticky k ničemu (resp. dramaticky horší než Haldex).
PHEV
Jasně, že bude PHEV, ale já psal o PHEV AWD a to podle mě nebude, to pro Škodu koncern ještě nemá - zvlášť pak ne pro tu novou hyperlowcostovou Škodu, co má cílit na zákazníky Dacie, Lady, Datsunu, Taty a bambilionu čínských značek :-D
Podle mě by 95% uživatelů Octavie rozdíl nepoznalo. A těch 5% si mělo koupit Subaru :-P
Rasto si se Scoutem zablbnul docela dobre: :-Dhttps://www.youtube.com/watch...
Koho to bude bavit strkat denně do zásuvky? Jinak ano.
Holt si budeme muset zvyknout - auto bude strkat do zásuvky jako mobil :-)
Jak je vidět, mnoha lidem to nevadí. A není pravidlem, že to musí být denně.
Jestli je to opravdu reálná podoba, tak to klasicky odpovídá standardům značky - skica krásná, realita ne. Škoda.
Staci pozriet na prelisy dveri, umiestnenie prednych hmloviek...je to len photoshop, ziadne odhalenie omylom!
Taky si myslímJe to grafiky a né reál
Mně realita naopak příjemně překvapila. Dle skic jsem čekal větší porci fejkového tuzingu.
Aka realita, ked je to len photoshop?! Nazov clanku KLAME...
tak jasně, ale vyjevuje cca reálnou podobu...
Mě
už jste viděl auto, které by ve skutečnosti dopadlo lépe než na skice? Většinou pak přijdou k dílu manažeři, kteří v rámci optimalizace nákladů škrtají a škrtají...
Ty nebudeš moc chytrej člověk :-)
Jako u Scaly a KamiquSkici mnohem lepší než realita nechápuTřeba Kamiq má úplně jiný proporce než byly načtrnutýJe o dost vyšší.Má menší dynamiku
Podle skic by Octavia musela měřit aspoň pět metrů, aby to bylo vůbec použitelné auto, podle poměru výšky a délky.
Podívejte se na nárazník má úplně jiný design než skicaTakže Bůh ví co to je za počítačovou simulaci
Nova... OK :D
Z predu stále to isté a zadek mix Čína-Volvo !!!👎
Sází moc na naftové motory.
Blbost, nová Octa nabídne benzín, diesel, CNG a PHEV. každý si může vybrat a tak to má být. To, že si asi nakonec většina zákazníků v EU vybere diesel není problém Škody, to je prostě volba zákazníků.
Skurvená debilná EU za benzín som musel zaplatiť o 5,5 tis e. viac rovnaký model výbava oproti dieselu.
Ked ine nema....?
Souhlasím, na druhou stranu se stačí podívat na ty kvanta ignorantů prohánějící se diesely po městě - zákazníci si to holt žádají...
Ale jo, tohle vypadá hezky. Konečně se zbavili té čtyřoké zrůdičky (údajně revolučního faceliftu). Otázka bude cena, u některých konfingurací vyjde Golf Variant o fous levněji než Octavia combi, přičemž Golf má lepší interiér.
Podívejte se na skicu má skoro úplně jiný design
Místo čtyřoké zrůdičky šikmooká zrůdička. Nevidím zlepšení oproti stávajícímu vzhledu, spíš naopak. Ten nový styl světel se mi vůbec nelíbí.
Koho to zajima magore?
tak přiznejte si to, vy taky nebudete cílový zákazník.
Podle čeho se to pozná?Zrovna v příštím roce chci kupovat nové auto, takže všechno je potenciálně zájmové. Ale nejsem firma, abych hleděl jen na náklady, auto se mi musí i líbit. A to škodovky v nižší střední třídě, bohužel, nesplňují.
Český zákazník kategorie FO je rád, když si koupí nové auto (většinou má rozpočet spíš na ojetinu). Když už se vleze do ceny, řeší primárně praktičnost (jistě, to může pro různé zákazníky znamenat různá auta). Takový luxus, aby si mohl vybrat auto hlavně podle designu, zákazník zpravidla nemá.Na druhou stranu, pomineme-li čelní světla (třeba světelný podpis v noci vypadá hezky), O3 je narýsována velmi dobře. Ten vzhled nebude majitele škodovky srát ani po 10 letech.
to je těžce mimo, jinak by tu jezdili jen cadiny, berlinga, kangu
Prosím, nepromítej své osobní nedostatky do mé osoby. Nemůžu za to, že nemáš na víc, než ojetinu. A O3 určitě není hezká. Je opticky velmi těžká na zadek, což je nectnost Octavie od první generace. O něco lepší je to u kombi, ale ani tam to není kdovíjaký zázrak. A interiér, bohužel, taky není nic pěkného k pokoukání.
Prášeček jste si už vzal? :-DPtal jste se, proč nebudete cílová zákaznická skupina škodovky. Dostal jste odpověď, že řešíte design, škodovka sází spíš na prostor a praktičnost. Tato odpověď se vám nelíbí (prý vám něco podsunuji) a oponujete mi tím, že se vám O3 nelíbí? Co je tohle za duševní poruchu?Osobní invektivy nechám stranou. Ojetiny nekupuji.
Prášeček by se hodil spíš tobě. Nepsal jsem nic o tom, co řeším a jaké mám priority, tedy opět jen tvá osobní projekce a nedostatečnost.O svých názorech jsem nenapsal nic. Můj komentář byl zcela neosobní.Zkus se nad svou duševní poruchou zamyslet, vidíš věci, které nejsou.
Ptal jste se, pro podle meho nazoru nebudete cilovy zakaznik. A oponujete mi tim, ze nejste cilovy zakaznk (skodovka vam nevyhovuje). O cem ze je prosim tato nasledujici diskuze?
A opět chyba. Psal jsem, že hodlám kupovat auto, a tím pádem je pro mě všechno v nižší střední zájmová oblast.Čtení s pochopením textu bys měl za pět, ale u tebe to bude spíš záměrná manipulace.
Mpolane, všichni tu vědí, že si vybereš něco z tria Renault, Peugeot, Citroen. Tak nefejkuj, že uvažuješ o Škodovce. Navíc si myslím, že O IV vypadá zbytečně usedle. Přehnali to.
Obdivuju lidi, kteří vědí líp než já, co si vyberu... :-DKupodivu mám v možnostech i Corollu, Mazdu 3, Golfa, čekám, co reálně vypadne ze Škody... Naopak netuším, co v nižší střední třídě má Citroën, když ho tak zmiňuješ. Pokud vím, nástupce C4 přijde až později.
Byl jsi se už svézt v Corolle a M3? Corolla vypadá dobře, akorát je nižších cenových hladinách málo vybavená, což by nemuselo vadit. M3 se mi též líbí, ale obávám se cen v servisu, kdyby byl nějaký problém.
Svezení ve všem postupně plánuju až někdy v lednu/únoru, jak bude čas.Corolla se mi zdá fajn v edici "Prime", ale je otázkou, zda jim to vydrží i po Novém roce. Mazda 3 se mi tak nějak líbí/nelíbí, podle toho, jak se na to člověk kouká. Po pravdě, nechci auto přecpané přehnanou dávkou asistenčních systémů, ale asi se s tím budu muset smířit.Ceny v servisu jsou dnes otázkou u všech aut. V dnešní době dovede i drobnost být za padesát tisíc. Čelní náraz u auta s LED světly a radarem i za víc... To spíš bych řešil dostupnost servisu v místě, což podráží nohy Japoncům, paradoxně i Škodě (nejblíž mám Renault a Hyundai - a prý že Škoda je v každém městě).
všichni stejnak přejdem na hybridní toyotu. Tyhle diskuze jsou dětinský, škoda patří fletům.
To je mpolan člen představenstva BMW co má detailní přehled o práci designérů této značky, a také úspěšný psycholog, co dokáže člověka perfektně zanalyzovat podle příspěvku v diskuzi :-DJinak je to ale klaun, se kterým ztrácíš čas úplně zbytečně.
Golf má lepší všechno. Podvozek, řízení, odhlučnění, výbavu, je to jiný vůz. A je cenově výhodnější v případě skladovek již nyní.
To je otázka. Prostor "lepší" nemá. BTW i tak jsem ho chtěl koupit, ale v motorizaci 1.5TSI DSG jsem O3 Style sehnal o 100.000 levněji než Golf Variant HL. (poptával jsem v autosalonech i mimo bydliště)
Souhlas, krom toho prostoru, kde má Octavie mírně navrch, vyhrává ve všem ostatním Golf. Máme ve firmě obojí a Golf je lepší, takže příště oželím litry v kufru a raději Golf.
Jenže ony ty litry nejsou ani tak v kufru, ale na zadnich sedadlech, kde si v Golfu za sebe nesednu.
Já si za sebe těžko sedám v kterémkoliv autě, štěstí, že jsem to ještě nikdy nepotřeboval :-D
:-D óóoooooooo stříííííkám :-O
Tesime se na 11. listopad.:-) Vypada dobre. Jen ty zadni svetla jsou takove nic moc
a to už bude ta stavěna jako low end koncernu ? ;-)
Low end koncernu je Škoda celou dobu, takže ano. Nově se ale má posunout na pozici hyperlowendu a mířit na Dacii a to je otázka. S motorem 1.0TSI by se Dacii přiblížit mohla, s 2.0TSI nebo jako PHEV asi ještě ne, to Dacia zatím nemá.
Ne.
Doufám, že ten co nejtvrdší Brexita zavedení těch nejpřísnějších cel do USA pošle konečné do kolen tenhle levárnami prolezlý koncern..To říkám já Vóša řezník z Nošovic, z boží vůle pokračovatel odkazu Řezníka z Prahy...
Doufám v Czexit, blackout a pandemii dýmějového moru. Poslední ať zhasne, jen znárodněné Nošovice a KLDR září! To říkám já fejkový Kim Čong-un z posvátné hory Pektu.
Brexit natož Czexit není tak žhavý. Zato Vošoexit byl s plnou parádou. :-D Njn pondělky v práci a to nebyl ani konec měsíce. Chudák táta Jakeš, musel doma snad zlomit rákosku co.;-)A co vnitřek od Octavie 4? Z venku je to celkem hezký, ale stále stejný.:-P
Jen aby do kolen nešla ta vaše Vošického parta. Nová Octavia a nový Golf teď budou všude a vaši korejští chlebodárci vás budou nutit makat dnem i nocí. Šetři síly, bude hůř.
A ešte aj Leon.:-/
Bude z nich tuctoví tovar a vlastne je.
jo bude všude na reklamách a korejci nebudou stíhat vyrábět, kolik že má škoda tych druhů hybridů a eletro.
Přesně! Zde je přehled nabídky elektrifikovaných pohonů na evropském trhu. Stav k 2/2019:https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ... Jediný Hyundai má všechny druhy, ostatní nestíhají.
Hjůndaj má sice modely, ale nestíhá je vyrábět takže taky skoro nula. B-]
Hlavně má omezenej přísun baterek a docela jim to vyhovuje. Radši prodávaj spalovací popelnice. :-DB-]
V USA už na kolenou je..
opavdu? :-Dhttps://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/volksw... ...
Spíš Vóša tlučhuba, nic jiného. :-)
Pekná ale asi bude dosť drahá pretože má byť vačšia ako súčasná.:-P
Ještě větší už by byla kontraproduktivní. Prostor je to poslední, s čím mám aktuální O3 problém.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.