Nová Škoda Octavia odhalena. Omylem ukázala jednu z budoucích konfigurací

Peter  |  21. 10. 2019 07:34

Pekná ale asi bude dosť drahá pretože má byť vačšia ako súčasná.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 20:30

Ještě větší už by byla kontraproduktivní. Prostor je to poslední, s čím mám aktuální O3 problém.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  21. 10. 2019 07:48

Doufám, že ten co nejtvrdší Brexit
a zavedení těch nejpřísnějších cel do USA pošle konečné do kolen tenhle levárnami prolezlý koncern..
To říkám já Vóša řezník z Nošovic, z boží vůle pokračovatel odkazu Řezníka z Prahy...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  21. 10. 2019 08:06

Spíš Vóša tlučhuba, nic jiného.

Odpovědět  |   | 
k22  |  21. 10. 2019 08:42

V USA už na kolenou je..

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 10. 2019 09:24
Vincent  |  21. 10. 2019 10:11

Jen aby do kolen nešla ta vaše Vošického parta. Nová Octavia a nový Golf teď budou všude a vaši korejští chlebodárci vás budou nutit makat dnem i nocí. Šetři síly, bude hůř.

Odpovědět  |   | 

jo bude všude na reklamách a korejci nebudou stíhat vyrábět, kolik že má škoda tych druhů hybridů a eletro.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  21. 10. 2019 18:19

Přesně! Zde je přehled nabídky elektrifikovaných pohonů na evropském trhu. Stav k 2/2019:
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...
Jediný Hyundai má všechny druhy, ostatní nestíhají.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 10. 2019 21:12

Hjůndaj má sice modely, ale nestíhá je vyrábět takže taky skoro nula.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 10. 2019 23:09

Hlavně má omezenej přísun baterek a docela jim to vyhovuje. Radši prodávaj spalovací popelnice.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  21. 10. 2019 18:33

Bude z nich tuctoví tovar a vlastne je.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 10. 2019 21:24

A ešte aj Leon.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  21. 10. 2019 12:51

Brexit natož Czexit není tak žhavý. Zato Vošoexit byl s plnou parádou. Njn pondělky v práci a to nebyl ani konec měsíce. Chudák táta Jakeš, musel doma snad zlomit rákosku co.

A co vnitřek od Octavie 4? Z venku je to celkem hezký, ale stále stejný.

Odpovědět  |   | 
Kim Čong-un  |  21. 10. 2019 20:40

Doufám v Czexit, blackout a pandemii dýmějového moru. Poslední ať zhasne, jen znárodněné Nošovice a KLDR září! To říkám já fejkový Kim Čong-un z posvátné hory Pektu.

Odpovědět  |   | 
bx  |  21. 10. 2019 08:00

a to už bude ta stavěna jako low end koncernu ?

Odpovědět  |   | 
pirate  |  21. 10. 2019 08:07

Ne.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 20:58

Low end koncernu je Škoda celou dobu, takže ano. Nově se ale má posunout na pozici hyperlowendu a mířit na Dacii a to je otázka. S motorem 1.0TSI by se Dacii přiblížit mohla, s 2.0TSI nebo jako PHEV asi ještě ne, to Dacia zatím nemá.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  21. 10. 2019 08:19

Tesime se na 11. listopad. Vypada dobre. Jen ty zadni svetla jsou takove nic moc

Odpovědět  |   | 
Mrdokvas  |  21. 10. 2019 08:26

óóoooooooo stříííííkám

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  21. 10. 2019 08:28

Ale jo, tohle vypadá hezky. Konečně se zbavili té čtyřoké zrůdičky (údajně revolučního faceliftu). Otázka bude cena, u některých konfingurací vyjde Golf Variant o fous levněji než Octavia combi, přičemž Golf má lepší interiér.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  21. 10. 2019 08:30

Golf má lepší všechno. Podvozek, řízení, odhlučnění, výbavu, je to jiný vůz. A je cenově výhodnější v případě skladovek již nyní.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 10. 2019 09:27

To je otázka. Prostor "lepší" nemá. BTW i tak jsem ho chtěl koupit, ale v motorizaci 1.5TSI DSG jsem O3 Style sehnal o 100.000 levněji než Golf Variant HL. (poptával jsem v autosalonech i mimo bydliště)

Odpovědět  |   | 
...  |  21. 10. 2019 18:24

Souhlas, krom toho prostoru, kde má Octavie mírně navrch, vyhrává ve všem ostatním Golf. Máme ve firmě obojí a Golf je lepší, takže příště oželím litry v kufru a raději Golf.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 10. 2019 21:17

Jenže ony ty litry nejsou ani tak v kufru, ale na zadnich sedadlech, kde si v Golfu za sebe nesednu.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  22. 10. 2019 19:01

Já si za sebe těžko sedám v kterémkoliv autě, štěstí, že jsem to ještě nikdy nepotřeboval

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 08:39

Místo čtyřoké zrůdičky šikmooká zrůdička. Nevidím zlepšení oproti stávajícímu vzhledu, spíš naopak. Ten nový styl světel se mi vůbec nelíbí.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 10. 2019 10:18

tak přiznejte si to, vy taky nebudete cílový zákazník.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 10:43

Podle čeho se to pozná?
Zrovna v příštím roce chci kupovat nové auto, takže všechno je potenciálně zájmové. Ale nejsem firma, abych hleděl jen na náklady, auto se mi musí i líbit. A to škodovky v nižší střední třídě, bohužel, nesplňují.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 10. 2019 10:55

Český zákazník kategorie FO je rád, když si koupí nové auto (většinou má rozpočet spíš na ojetinu). Když už se vleze do ceny, řeší primárně praktičnost (jistě, to může pro různé zákazníky znamenat různá auta). Takový luxus, aby si mohl vybrat auto hlavně podle designu, zákazník zpravidla nemá.

Na druhou stranu, pomineme-li čelní světla (třeba světelný podpis v noci vypadá hezky), O3 je narýsována velmi dobře. Ten vzhled nebude majitele škodovky srát ani po 10 letech.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 11:11

Prosím, nepromítej své osobní nedostatky do mé osoby. Nemůžu za to, že nemáš na víc, než ojetinu.
A O3 určitě není hezká. Je opticky velmi těžká na zadek, což je nectnost Octavie od první generace. O něco lepší je to u kombi, ale ani tam to není kdovíjaký zázrak. A interiér, bohužel, taky není nic pěkného k pokoukání.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 10. 2019 11:19

Prášeček jste si už vzal?

Ptal jste se, proč nebudete cílová zákaznická skupina škodovky. Dostal jste odpověď, že řešíte design, škodovka sází spíš na prostor a praktičnost. Tato odpověď se vám nelíbí (prý vám něco podsunuji) a oponujete mi tím, že se vám O3 nelíbí? Co je tohle za duševní poruchu?

Osobní invektivy nechám stranou. Ojetiny nekupuji.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 12:05

Prášeček by se hodil spíš tobě. Nepsal jsem nic o tom, co řeším a jaké mám priority, tedy opět jen tvá osobní projekce a nedostatečnost.
O svých názorech jsem nenapsal nic. Můj komentář byl zcela neosobní.
Zkus se nad svou duševní poruchou zamyslet, vidíš věci, které nejsou.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 10. 2019 12:07

Ptal jste se, pro podle meho nazoru nebudete cilovy zakaznik. A oponujete mi tim, ze nejste cilovy zakaznk (skodovka vam nevyhovuje). O cem ze je prosim tato nasledujici diskuze?

Odpovědět  |   | 
pirate  |  21. 10. 2019 12:14

To je mpolan člen představenstva BMW co má detailní přehled o práci designérů této značky, a také úspěšný psycholog, co dokáže člověka perfektně zanalyzovat podle příspěvku v diskuzi
Jinak je to ale klaun, se kterým ztrácíš čas úplně zbytečně.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 13:32

A opět chyba. Psal jsem, že hodlám kupovat auto, a tím pádem je pro mě všechno v nižší střední zájmová oblast.
Čtení s pochopením textu bys měl za pět, ale u tebe to bude spíš záměrná manipulace.

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  21. 10. 2019 13:50

Mpolane, všichni tu vědí, že si vybereš něco z tria Renault, Peugeot, Citroen. Tak nefejkuj, že uvažuješ o Škodovce. Navíc si myslím, že O IV vypadá zbytečně usedle. Přehnali to.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 14:08

Obdivuju lidi, kteří vědí líp než já, co si vyberu...
Kupodivu mám v možnostech i Corollu, Mazdu 3, Golfa, čekám, co reálně vypadne ze Škody... Naopak netuším, co v nižší střední třídě má Citroën, když ho tak zmiňuješ. Pokud vím, nástupce C4 přijde až později.

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  21. 10. 2019 14:41

Byl jsi se už svézt v Corolle a M3? Corolla vypadá dobře, akorát je nižších cenových hladinách málo vybavená, což by nemuselo vadit. M3 se mi též líbí, ale obávám se cen v servisu, kdyby byl nějaký problém.

Odpovědět  |   | 

všichni stejnak přejdem na hybridní toyotu. Tyhle diskuze jsou dětinský, škoda patří fletům.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 21. 10. 2019 15:18

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 17:02

Svezení ve všem postupně plánuju až někdy v lednu/únoru, jak bude čas.
Corolla se mi zdá fajn v edici "Prime", ale je otázkou, zda jim to vydrží i po Novém roce. Mazda 3 se mi tak nějak líbí/nelíbí, podle toho, jak se na to člověk kouká. Po pravdě, nechci auto přecpané přehnanou dávkou asistenčních systémů, ale asi se s tím budu muset smířit.
Ceny v servisu jsou dnes otázkou u všech aut. V dnešní době dovede i drobnost být za padesát tisíc. Čelní náraz u auta s LED světly a radarem i za víc... To spíš bych řešil dostupnost servisu v místě, což podráží nohy Japoncům, paradoxně i Škodě (nejblíž mám Renault a Hyundai - a prý že Škoda je v každém městě).

Odpovědět  |   | 
skeptic  |  21. 10. 2019 16:55

to je těžce mimo, jinak by tu jezdili jen cadiny, berlinga, kangu

Odpovědět  |   | 
Kejsy  |  21. 10. 2019 14:33

Koho to zajima magore?

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 10. 2019 09:41

Podívejte se na skicu má skoro úplně jiný design

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  21. 10. 2019 08:28

Sází moc na naftové motory.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 12:05

Souhlasím, na druhou stranu se stačí podívat na ty kvanta ignorantů prohánějící se diesely po městě - zákazníci si to holt žádají...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 10. 2019 12:15

Ked ine nema....?

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 10. 2019 12:27

Blbost, nová Octa nabídne benzín, diesel, CNG a PHEV. každý si může vybrat a tak to má být. To, že si asi nakonec většina zákazníků v EU vybere diesel není problém Škody, to je prostě volba zákazníků.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  21. 10. 2019 18:50

Skurvená debilná EU za benzín som musel zaplatiť o 5,5 tis e. viac rovnaký model výbava oproti dieselu.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  21. 10. 2019 08:55

Z predu stále to isté a zadek mix Čína-Volvo !!!👎

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 10. 2019 09:08

Nova... OK :D

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 10. 2019 09:40

Podívejte se na nárazník má úplně jiný design než skica
Takže Bůh ví co to je za počítačovou simulaci

Odpovědět  |   | 
JK  |  21. 10. 2019 10:15

Jestli je to opravdu reálná podoba, tak to klasicky odpovídá standardům značky - skica krásná, realita ne. Škoda.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 10. 2019 10:36

Jako u Scaly a Kamiqu
Skici mnohem lepší než realita nechápu
Třeba Kamiq má úplně jiný proporce než byly načtrnutý
Je o dost vyšší.Má menší dynamiku

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 10:45

Podle skic by Octavia musela měřit aspoň pět metrů, aby to bylo vůbec použitelné auto, podle poměru výšky a délky.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 10. 2019 10:57

už jste viděl auto, které by ve skutečnosti dopadlo lépe než na skice? Většinou pak přijdou k dílu manažeři, kteří v rámci optimalizace nákladů škrtají a škrtají...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  21. 10. 2019 11:15

Ty nebudeš moc chytrej člověk

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 12:10

Mně realita naopak příjemně překvapila. Dle skic jsem čekal větší porci fejkového tuzingu.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 12:10

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  21. 10. 2019 12:47

Aka realita, ked je to len photoshop?! Nazov clanku KLAME...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 13:55

tak jasně, ale vyjevuje cca reálnou podobu...

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  21. 10. 2019 12:48

Staci pozriet na prelisy dveri, umiestnenie prednych hmloviek...je to len photoshop, ziadne odhalenie omylom!

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 10. 2019 19:09

Taky si myslím
Je to grafiky a né reál

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 11:35

PHEV bude fajn (už Superb cenově příjemně překvapil cenou cca na úrovni dieselu). Za mě ideální Octavia 4 = Scout PHEV AWD. Pohon zadní nápravy by stačil elektrický (dneska už to jde rozumně vychytat a sladit), stejně se s tím nikdo nepouští do žádných větších AWD akcí.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  21. 10. 2019 11:45

Koho to bude bavit strkat denně do zásuvky? Jinak ano.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 10. 2019 12:07

Jak je vidět, mnoha lidem to nevadí. A není pravidlem, že to musí být denně.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 12:45

Holt si budeme muset zvyknout - auto bude strkat do zásuvky jako mobil

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  21. 10. 2019 11:52

Rasto si se Scoutem zablbnul docela dobre:

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
CC  |  21. 10. 2019 12:46

Souhlas až na ten elektrický zadek, ten je v zásadě na prd, když 4x4, tak přes kardan a s možností využít výkonu jak spalováku, tak elektro.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 13:44

Podle mě by 95% uživatelů Octavie rozdíl nepoznalo. A těch 5% si mělo koupit Subaru

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 13:53

Nicméně filozofujeme tu nad tím zbytečně, pokud bude nějaké PHEV AWD, tak možná u Octavie 5. Pokud jde o kardan, tak je to energeticky náročnější (viz srovnání hybridní Hondy CR-V s kardanem, kde AWD, kde spotřebu zvyšuje a hybridní RAV4 AWD elektromotorem zvlášť pro zadek, kde spotřebu (papírově) dokonce snižuje) a je potřeba ho prostrčit místem pod zadními sedadly, kde jsou baterie...

Odpovědět  |   | 
CC  |  21. 10. 2019 16:09

OHEV bude u této nové tedy IV generace. Že 4x4 zvyšuje spotřebu o tom žádná, ale než fejkový 4x4 tak raději nic, to ušetří hmotnost nejvíc.

Odpovědět  |   | 
CC  |  21. 10. 2019 16:10

PHEV

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 18:07

Jasně, že bude PHEV, ale já psal o PHEV AWD a to podle mě nebude, to pro Škodu koncern ještě nemá - zvlášť pak ne pro tu novou hyperlowcostovou Škodu, co má cílit na zákazníky Dacie, Lady, Datsunu, Taty a bambilionu čínských značek

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 17:58

U aktuální generace RAV4 už to funguje slušně - fejkem bych to to nenazýval. Pro naprostou většinu aplikací je to dostatečné řešení.

Odpovědět  |   | 
CC  |  21. 10. 2019 20:44

Především to nefunguje při běžné jízdě, kdy zadek není vůbec poháněný a nepomáhá autu do oblouku. Funguje to jenom jako nouzovka při nějakém vyjetí z bláta nebo sněhu a to ještě blbě. A aktuální RAV4 je pekáč první třídy bez ohledu jestli je to AWD nebo FWD, ta je v oblouku vyloženě nebezpečná.
https://teknikensvarld.se/toyota-rav4-fails-the-moo... ...
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 10. 2019 21:54

O tomto vím, podvozek RAV4 se zřejmě opravdu nepovedl, ono celé auto je takové jakoby šizené. Ale neřekl bych, že při běžné jízdě (tam kde to má smysl) není zadek poháněný - viděl jsem videa ukazující opak. Takže podle mě není pravda, že elektrický zadek musí být automaticky k ničemu (resp. dramaticky horší než Haldex).

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  21. 10. 2019 12:35

BULVAR, BULVAR, BULVAR. Trapny clickbait na rychlu zlepeninu vo photoshope...

Odpovědět  |   | 
David  |  21. 10. 2019 14:19

Mám pochybnosti o pravosti tohoto obrázku z "konfigurátoru". Před nedávnem byla "leaknuta" fotka předního nárazníku na 4. generaci, avšak proporce na obrázku s touto fotkou nesedí, narazník na fotce má stejnou chromovou linku která je zakončena v mlhovkách (stejně jako na novém Superbu), témeř stejný designérský počin je i na officiálních skicách Škody. Nárazník na tomto obrázku totiž je jen kopií toho nárazníku který je na Scale. Takže si upřimně myslím že toto není finální podoba, jen práce šikovného grafika.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 10. 2019 14:34

Na mne ten obrazek pusobi jako verze/neco pro vychodni (Rusko, Cina, Indie) trhy.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 10. 2019 16:08

Vždyt to píšu od začátku.
Ten nárazník je úplně jiný než na skice.
Je jen úplně okopčený ze SCALY

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  22. 10. 2019 18:20

Svatá prosto, obě verze nárazníku jsou správně. Bez té kýčové chromové linky budou levnější verze a s ní potom ty dražší. Asijský (ne)vkus vládne světu, takže dneska paradoxně čím vyšší výbavový stupeň, tím hůř auto vypadá...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  21. 10. 2019 18:18

Vzhledově nevypadá zle, ale ty jejich motory 1.0 Tsi. Se divím, že jim to lidé kupují. Jsou daloko lepší auta.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 10. 2019 19:10

SÁZÍM KILO ŽE TO JE JEN GRAFIKA
TOHLE NENÍ KONEČNÁ PODOBA

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 10. 2019 19:50

Na jiných stránkách už píšou že to je prakticky jistě podvrh
Hlavně že tady mám mínusy

Odpovědět  |   | 
kuk  |  21. 10. 2019 21:10

Vrušující, uchcal jsem si do gatí.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  22. 10. 2019 05:51

Je to skoro jistě jen nějaký výmysl
Nárazním úplně jiný a podívejte se na prolis bočních dveří
Úplně jiný než skica

Odpovědět  |   | 
Milan  |  22. 10. 2019 05:52

Nárazník

Odpovědět  |   | 
WP  |  22. 10. 2019 06:26

Jiný než skica? A kdo by čekal, že reálné auto bude jiné než skica.

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  23. 10. 2019 05:40

Pomíjím design, což je věc hodně subjektivní, ale čemu fakt nerozumím je dnešní trend umísťovýní "tabletů" přímo do zorného pole řidiče a k tomu navíc naprosto nevzhledně? Vám tohle někomu vyhovuje? Vám to v noci nevadí? Já to tam mít, tak přes to házím deku /obrazně/

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  23. 10. 2019 06:34

Nevadi, v noci se prepne do nocniho rezimu a ma jiny podklad, aby nerusil. Pri nejhorsim jde vypnout.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 10. 2019 09:19

Vadi/nevadi (zjednodusene) je otazka kvality panelu a provedeni info systemu.

Odpovědět  |   | 
czepelin  |  26. 10. 2019 09:16

omylem

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 46 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A