Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

271 komentářů

np300
1. srpna • 12:19

UDAVAT, PRASKAT A ZAS UDAVAT. BEZVA, REDAKTORE, FAJN NAZEV PRO PROVOKATERY A PRASKAČE S KAMARAMA

Venom
10. května • 12:14

Další podpora pro české bonzování:-O

Juraj K.
28. listopadu • 20:48

Veľa ľudí by kvôli subwooferu radšej uvítala signálový kábel potiahnutý z audia do kufra.
;-)

Dan
21. března • 1:09

Neumím si představit co za šit by tam dávali.... vždyt výrobci aut neumí udělat obyčejné kabely které by se neustále někde nelámali ..... To si raději ten signál natáhnu sám. Ke všemu jak známe výrobce vozů tak by tahli signál idálně omotanej dokola svazku ve kterém by bylo indukční rušení a nebyl by odstíněn....

audax
11. ledna • 0:51

bojovnica škoda bude bojovať proti cestným pirátom integrovaným držiakom na flašku,usb konektorom, a keď tam integrujú aj držiak na toaletný papier,tak vybojuje svetový mier.....

Joe
16. listopadu • 12:32

Velká většina pirátů jezdí právě ve služebních Octáviích, měli by zaznamenávat předevších svoje chování na silnici.

Žere mi klakson
16. listopadu • 18:49

"Na českých silnicích jezdí mnoho drzých řidičů, kteří se bezohledně lepí na předek Vašeho auta". Potvrdilo 9 z 10 pilotů služebních oktávií.

\(*_*)/
15. listopadu • 14:10

Starší Octavie se mi vesměs líbily (pominu-li experimenty s hlavními světlomety), ale u této verze nějak pochybuji o invenci návrháře exteriéru. Zadek něco mezi Tipem a Focusem, předek by určitě šel udělat vizuálně lépe. Na druhou stranu chápu, že legislativní omezení a koncernová hierarchie jsou významné vlivy, takže budiž - auto vypadá jako kompilát vzniklý inspirací u konkurence.
Co ale nechápu u většiny výrobců, je posedlost dotykovým ovládáním, kdy odstraňují fyzická tlačítka a knoflíky. Ano, je to levnější, ale já bych si takové auto opravdu nekoupil. Asi jsem staromilec, ale šmátrat někde po displeji a hledat tlačítko, když se máte soustředit na řízení... Děkuji, nechci!

petr r. (petrumr)
15. listopadu • 17:09

a co furt mačkáš za jizdy? Sice nemám škodu, ale citroena který je průkopník tych systémů a má něco na volantě. Není lepší na jednom místě kalkulačka, kalendář, návod obsluhy, navigace, topení, rádio, telefon atd. ty ty věci používáš současně?

Dan
21. března • 1:12

Už jsi někdy zkoušel na dotykovém displeji za jízdy zmenit teplotu topení ? :D Dotykové ovládání opravdu není neco co by mělo být v autech .... btw. na co potřebuju mít v palubce auta kalkulačku, kalendář? Připomínáš mi jak tehdy avizovali že nový Mercedes má připojení k FaceBooku a vyzdvihli to jako plus .... FB v autě ? Děláte si srandu ? Usekl bych ruce tomu kdo to tam dává i tomu kdo to používá ....

Kulaty Lenin
15. listopadu • 0:54

For týdne Český vůz !!!

Michal
14. listopadu • 17:50

Pěkné auto nevadilo by.

Žere mi klakson
14. listopadu • 16:49

Čím delší seznam cinkrlátek typu škrabka nebo vak, tím větší jistota, že to bude nadále řidičsky nezajímavé auto pro vesnické balíky, kteří se potřebují pochlubit večer v hospodě. Měl jsem kdysi služebního superba, byl tam i igelit s nějakým síťovým programem, vakem na lyže a ještě něčím. Vyndal jsem to do regálu v garáži a po dvou letech, když jsem z firmy odcházel, jsem to nerozbalené vrátil i s autem.

OTTO
14. listopadu • 18:05

Opravdu není povinné to používat, nežijeme v KLDR ani ČLR

Žere mi klakson
15. listopadu • 10:18

Chytřejší pochopí, že "po dvou letech vrátit nerozbalené" znamená "nemít dva roky potřebu to použít".

bzzz
14. listopadu • 18:42

Jsou lidi - a v diskuzich je jich dokonce dost - co se budou hadat, ze diktat EU je horsi nez komousove, KLDR nebo Cina ;-)

Dan
21. března • 1:15

jako že EU přikazuje aby v auě byl vak na lyže ? :D :D tvl proč do všeho musí lidi zaprcat politiku .... tohle je článek o autě ne ? žádne žvásty o legislativě tam nevidím

OTTO
14. listopadu • 19:47

To mi připomnělo ten vtip: Čeho se bojí volič SPD ještě víc než diktátu Bruselu? Diktátu z češtiny!
:-D

bzzz
14. listopadu • 17:16

Urcite se najde nekdo jiny, kdo neco takoveho s autem nedostal, takze si to poridil dodatecne. Zakon zachovani funguje ;-)

říci
14. listopadu • 13:23

to jsou věci které už vw passat b6 a b7 nabízí dlouho
žádná novinka

Jarda
14. listopadu • 11:40

Ja bych uvital neco proti srazce lesni zvere, nejake pistaly nebo infrakameru. Nebo neco jineho. Kdo vymysli neco levneho simply clever, tomu ruce utrhnou.

VladaS75
14. listopadu • 9:58

A ten 1,5 m kabel dodávaný ke kameram si omotejte kolem zrcátka 😂😂😂

Dan
21. března • 1:16

Tak přesně tohel mně napadlo kdyz jsem vyděl to umístení ..... jeste by mně zajimalo co to melou o velikosti kdyz micro-USB je menší konektor než USB-C, ten má jiné výhody jako například přenosovou rychlost, el. zatížení a hlavně pevnost :D

Michal
14. listopadu • 17:51

Mohli už tam dát rovnou kamerku :-)

Michal
14. listopadu • 17:52

Ale dají se sehnat kratší či si vyrobit.

Dan
21. března • 1:17

:-D:-D:-D V garáži funglovku a v ní zbastlenej kabel omotaej izolačkou :D Vtipné vzhledem k umístění je ale výroba jediná cesta protože 10cm kabel USB-C jsem nikde neviděl :D

.
14. listopadu • 11:57

Ten dodávaný kabel je většinou do zapalovače, jen tak mimochodem. Zkus ho tam narvat. :-D

Dan
21. března • 1:20

pomineme li fakt že většina kamer když už má USB-C tak na druhé straně kabelu má většinou USB-A tak hlavně žádný kabel který je k dostání nemá požadovanou.... délku asi ne ... spíš požadovanou krátku :D .... Od oka tak 10 cm kabel totiž nikde neprodavají .... jestli ano prosím odkaz :D

Ivo
14. listopadu • 9:40

Měl jsem škodovky, toyoty, teď P 2008, ale O4 mě fakt příjemně překvapila. Hlavně ten přední nárazník je majstr štik. Co mne na autech Škoda nejvíc vadí, že je spousta věcí za příplatek. A cena pak hrozně roste...

Dan
21. března • 1:23

Tak konkrétně přední nárazník je fakt vrchol neoriginality ..... ale ot je u koncernu (celého nejen u škody) už norma pár let ..... Zbytek auta docela pěkný i když mi to příjde poslední dobou dost podobny ve všech autech at uz je to BMW, koncern, nebo japonci .... designéři asi trpí hromadným syndromem vyhoření .... a snad už se naučili dělat krky ve dveřích který se nebudou neustale lámat :D

joe
14. listopadu • 9:33

k čemu usb, kamera potřebuje zdroj, to znamená zásuvku...:-))

joe
14. listopadu • 10:44

vlastně když dám kameru přes usb v pc tak jede, tak asi ne - omluva za příspěvek...

Petr
14. listopadu • 9:01

Škodovka prostě musí udělat nejdřív nějaké nudnější nebo dokonce hnusnější auto (jako například předchozí generace octavie), aby pak mohla vyšvihnout takhle nádherný kousek...Nemohu se na ní dočkat v reálu.

XYZ
14. listopadu • 7:56

Špatný auto to nebude, designově vypadá celkem k světu. Ale tohle opisování reklamních brožur od "novinářů", které za to škodovka platí, je trapné. Háčky v kufru má už X let kde kdo. A škrabku budu mít klidně v kufru nebo v přihrádce, protože před škrábáním stejně nastartuju, ať se to trochu zahřeje.

bzzz
14. listopadu • 12:33

Jako ze by si skodovacky marketing platil vicemene bezvyznamne medium a 'redaktory'? Neni to spise tak, ze kdo neumi psat ctivy (popularne) technicky/vedecky clanek, tak si musi pomahat vatou a omilat dokolecka par reklamnich sracek?

Petr
13. listopadu • 20:21

Další věc je taky asi na h..., kam steče voda ze smetáčku když ho dáš do dveří.

.
13. listopadu • 21:37

Představ si, že ti konstruktéři tu vodu svedou do kapsy na dveřích. Teda, ze předpokladu, že uvažují jako ty.

petr
15. listopadu • 15:52

Já tak neuvažuju, ale ani bych se nedivil že oni v mbčku jo.

Michal
14. listopadu • 7:17

Tak to má s tou vodou mamky toledo a jednou za čas vytáhne špunt a vodu vypustí.

OTTO
13. listopadu • 20:39

Asi tam, kam i z deštníku, který už škoda bez problému provozuje spousty let

Petr S.
13. listopadu • 20:13

Kopie komponentu od Japonských aut.:-))

Pan Václav
13. listopadu • 19:40

Tuctový pekáč, který si hraje na něco, co není. Já ty věci měl na autech z 90 let a to navíc ve standartní výbavě, škodovka chce za všechno platit, nebo si budete stahovat okýnka ručně, auto pro stádo ovcí, navíc ty auta vypadají pořád stejně, koblihově kulatý vysoký tvar, bez zajímavých linií, mění jen světla. Navíc co bylo vtipný, od roku 2012 jsem vlastnil Renaulta Lagunu první řadu rv.1999 3.0, 196 hp, výbavu to mělo vyšší než dosavadní modely Superb, a navíc s velmi nízkou provozní váhou a mnohem vyšším kroutícím momentem, to znamená že bez problému jsem předjel každého Škodovkáře v RS a který za to auto dá klidně milion korun, v tomto případě můj soused, který se na RS škodovku zadlužil v roce 2006 a dodnes jí splácí, namachrovaný a jezdí jak hovado, jako každý škodovkář, bohužel mě vždy chtěl agresivně předjíždět a bez úspěchu, taky proto jsem ji měl 7 let a v loni ji prodal za 36 000,- , se slušnou nohou jezdila 8l/100..

Michal
13. listopadu • 20:07

Vašku kecáš led světla a milión další výbavy laguna z 99 určitě neměla a to že jsi závodil se sousedem s tebe dělá stejného šoféra jako je on. Jezdil za 8l s lehkou nohou takže 11l průměr.

Pan Václav
13. listopadu • 22:37

Michale, můžu ti vyjmenovat co neměla, led světla - svítí modře, to zahrnuje i velkou nevýhodu, oprava bude stát víc jak ta jetá laguna, a taky šofér si připadá majestátnější, soudím podle tebe. Neměla uprostřed obrazovku a laciný plasty včetně sedadel. Nemusel jsi si kupovat airbagy vedený po celým autě, el. ovládání všech oken, vyhřívání sedaček a to ve standartní výbavě, oproti škodovce. A to tady nechci přechvalovat starý ,,pekáč", doma mám nového Renaulta Megana 2018 a věř nebo ne, na Renaultu jsem přemýšlel jako předposlední možnost, byl jsem v několika autosalonech, včetně Škody, Seatu, VW, Peugeot, Ford, Hyundai a taky z kouknout ojetiny lepších značek. No vybral jsem podle hmatu, recenzí na internetu, tj. poruchovosti, kvalitě, hlučnost auta, cena oprav, pohodlí a taky design. A výsledek je tedy jasný, moje reakce na Škodovku jsou pro tebe přehnaný, ale když srovnám dvě auta vedle sebe a zjistím že Oktávka je dokonce dražší než ten Megán, navíc kvalitou zpracováním a výbavou někde jinde, tak nemám ani jediný důvod, tuto značku nepomlouvat. Dej si konfigurátor Renaut a Škodovku, u Škody je to hnus, nechává si platit za věci, který jsou u jiných značek samozřejmostí ve standartu a proto já říkám majitelům Škodovek, že jsou to jen tupý ovce. Kupují to hlavně proto, že to mají všichni, navíc každý říká že je to Český auto a taky že je na to vše levný, ale nic z toho není pravdou že.

bzzz
14. listopadu • 7:47

Nevite, jak spravne psat standard/standardni. Urazite kupce Skodovek. Nebudu komentovat dalsi diskutabilni prohlaseni. Pozor na krevni tlak a zluc.

Pan Václav
15. listopadu • 20:24

Aspoň něco co? Jako Váš argument je hrubka? No, řekl bych že jsem hnul spíš žlučí Vám, a vypovídá to o vaší inteligenci, když už žijete ve světě stáda, mrkněte aspoň na toto video a zjistíte že nelžu, tato výbava je za cenu ochcávky a to ve standartu, klidně si to dohledejte a pak piště zase zajímavé argumenty https://www.youtube.com/watch...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
15. listopadu • 20:45

Vzdyt to rikam, buran ;-)

Pan Václav
16. listopadu • 8:24

Další argument je urážka? No aspoň víš jak na tom jsi, jsi imbecil a arogantní kretén

bzzz
16. listopadu • 13:09

Zase spatne. Upozornil jsem vas pouze na chybu, urazeni majitelu Skodovek a pouzivani diskutabilnich faktu. Vecne, bez urazek. Na to zrejme nemate co napsat, takze klasicky osobni invektiva. Ten buran celkem sedi, co myslite?

Michal
13. listopadu • 23:02

Tak z 2000 jsem měl passata 1.8t(dodatečně sem chipoval) a měl kůži,vyhr přední sesle,aut.klimu a myslim 4airbagy,centrál dálkový a xenony a 5stupňovy manuál takže výbavu měl.Vybral jsem si Rso.V té ceně byl o něco levnější jen Renault megane sport taky 220koní.Jelikož jsem pořizoval na leasing tak to bylo levnější než vzít Fo focus s 1.6t,Peugeot GT,Golf gti dražší asi o 60/70tisíc vše ve stejný výbavě.Teď bych vzal klidně Renault clio.

Bohus
13. listopadu • 19:32

At si celou Oktavku namazou na prsa. S tim co vse ma bude cena kolem mega🙈👎👎. Jinak bez vseho mozneho bude k nicemu nikdy bych si takovej srot nekoupil.

Warlos Škodofkář
13. listopadu • 19:53

twl co furt remcáte! Kámoš to má a je spokojenej jako prase na jatkách! Jezdí za tři litry oleje na sto a hulí mu to jako když vybouchl Černobyl. To, že mu to kvete už z výroby je jen třešnička na dortu u takové káry za 700 klacíků. Jestli se nerad hrabeš v autech kup si něco jiného! Třeba Tojtojku

Jig
13. listopadu • 19:30

Tak tohle nepochybně pomůže v boji se silničními piráty :)... Nejspíše tím že si do té zásuvky budou dávat antiradar

true
13. listopadu • 18:43

Samé kraviny a okna vzadu pak stahujete klickou a airbagy mate za pri platek :-D SIMPLY NEVER

Peugeot 5008
13. listopadu • 18:37

Taky přidám zkušenost s Peugeotem 5008.. auto jsem kupoval od souseda 5 let staré, 50tis.km. A mohu říct, že "auto" má pořád nějaké problémy. Ano, výbavu má, ale ta výbava nefunguje tak jak má, všechno je hrachovina..podvozek pořád někde tluče a nikdo to nedokáže odstranit, občas nenastartuji, protože shoří pojistka el.obvodu starteru.. takže pak je to na odtah..
tak já jen chci říct mé zkušenosti s Peugeotem..
máme i Passat, který akorát jezdí.. předtím jsme měli Octavii I a ta také pouze jezdila a sem tam oprava stahování oken..
každopádně si myslím, že většina nových aut už není na výdrž, takže je těžké něco vybírat a čekat od toho zázraky bez závad..je to celé byznys

OTTO
13. listopadu • 17:37

Všechny ty simply clever pikačoviny jsou komické jen do té chvíle, než máte používat auto, kde nic z toho není. Pak si říkáte: "Sakra, proč to tak nedělají všichni", vždyť jsou to samozřejmosti za pár drobných, ale v součtu člověku používání auta výrazně zpříjemní. Jsou chvíle, kdy by člověk vyměnil 50 koní v motoru za háček v kufru :-D.

Tomas
13. listopadu • 17:51

Celej tenhle cirkus je opet jen o tom ze auto ktery vazi 1300 kg dostane chudcaka motorek o obsahu 990 ccm a vykonem 85 Kw a novinari se teteli blahem . Nechpu , pokud nekdo chvalitenhle srot doslova je naprosto nenormalni . Vzdyt tenhle chudacek ma vic turb jak valcu ,mysleno s davkou nadsazky . Celej tenhle ciskus rizenej eurohujerama a jankama z EU nikam nepovede pouze k jedny veci , zdrazeni , tim k tomu ze NORMALNI clovek si ho stejne nekoupi. Dieselovy motor 2 l bude za priplatek a nebude jen tak , protoze je lespi prodavat trivalcovou chudinku ktera po 100 t lehne a majitel si pujde koupit novej tentokrat elejktrickej srot jinej uz nebude . Semly clever je uplne k nicemu kdyz motor ma tri valce , nejaky vychytavky , hacky a drzaky jsou uplne pase kdyz po 100 t km je motor na odpis. Vsichni se teteli blahem jakej to bude trhak , nebude , omezovac rychlosti a dalsi nepotrebny veci a posilani spousty a spousty dat , pod zasterkou bezpecnosti jsou nepotrebne veci . Smirovani se tohle jemnuje ,ale v zajmu bezpecnosti musime udelat vse , takze se pak nemuze nikdo divit ze ma mobil plnej nabidek z obchodu ktere navstivil proc asi , no prece Symply clever a sledovani naprosto vseho ve voze za to muze , ale jezdime bezpecneji , no mozna bude o jednoho dva ridice kteri zemrou na silnici , ridic je clovek kterej ovlada vuz a ten by mel mit zodpovednost a vedet co se muze stat , realita je jina , asistenti za urcitych okolnosti skodi a nepomahaji desi ridice , ale Simply clever je nejlepsi , novinari to stale podsouvaji potencionalnim zakaznikum , pokud chcete byt sledovani jeste vice nez dnes ttak koupe tohoto zalovaciho Simply Clever je opravdu terno.

OTTO
13. listopadu • 18:14

a pokud jde o sledování, máš-li mobil a google, je auto to poslední, co by tě mělo strašit i kdy mělo deset simkaret ;-)

OTTO
13. listopadu • 18:10

Ten tříválcový chcípáček o 999 cm3, co popisuješ, nemá 85, nýbrž jen 81 kW! :-) ALE, i s ním má auto maximálku 207 km/h!!! Je to ZÁKLADNÍ motorizace! Je tam i spousta dalších. Teď mi vysvětli, proč by si někdo, kdo jezdí max 110 km/h např. v rovinatém Holandsku, nemohl ten základní motor pořídit. Nikdo ho nikomu nepřikazuje. Je tam i 1.5tka a ta už jede 230 km/h, opět pro někoho, kdo jezdí dálnice 140-150 tacho zcela dostatečné (0-100 za cca 8s). Kdo má vyšší nároky, má tam dvoulitr čtyřkolku. Ještě bude RS, Scout, je i plug-in.
Hledáš problémy tam, kde nejsou ;-)

Adam
13. listopadu • 17:04

Wau! Háčky na tašky a sklopné tažné :-D Většinu těchto "simply clever" řešení má možnost mít mnoho aut.

OTTO
13. listopadu • 17:33

A pak je druhá skupina mnoha aut (např. japonských), kde není prakticky nic.

BEny
13. listopadu • 16:31

Líbí se mi, ale nevím, kdo pustí do světa fotky s průměrnou spotřebou přes 40 l/100 km. To asi nebudou oficiální fotky.

Benda
13. listopadu • 15:40

Tak to je opravdu hitparáda.-škrábka s měricem,díra na deštník atd hahaha

Marek
13. listopadu • 15:16

Opisovalo BMW nebo Škoda od BMW řady 3 ? Vypadá v interiéru opravdu velmi podobně jen nemá tak hnusný řadící páky a některá tlačítka.

petr r. (petrumr)
13. listopadu • 15:59

jak opisovala, šak u bmw dělal pracovník od škodovky.

Marex
13. listopadu • 15:01

Ovšem tohle mě doslova dostalo:
Háčky na zavěšení tašek v zavazadlovém prostoru. To vážně Škodovka objevila až ve 4 generaci Octavky??? :-O
Paket pro spaní (kombi) bude nejspíše rovná plocha kufru po sklopení sedaček, asi další objev, ale na Škodovku převratné, protože doteď to neuměla.
Integrovaný trychtýř v uzávěru nádržky ostřikovačů čelního skla. Chápu, když je nalévací otvor utopen, pak se to celkem blbě nalévá, takže trychtýřek je tady potřeba :-P
Jediné, co mě přijde nové a užitečné, je onen držák reflexní vesty ve všech dveřích, to jsem zatím u jiného auta neviděl.

OTTO
13. listopadu • 17:42

Užitečné je to skoro všechno a nejde o to, že má O4 háčky v kufru (ty měla i O2 (jestli i O1 nevím)), ale o to, že i dneska je na trhu spousta (i drahých) aut, která nemají prakticky nic, nejen ty různé držáčky, trychtýřky, háčky apod., ale třeba ani průvlak na lyže.

Marex
13. listopadu • 18:12

A ono někomu přijde zcela normální, zrovna tohle dnes uvádět jako vychytávku a přitom to není nic neobvyklého? A to jsem si myslel, že jezdím s vozy na dnešní dobu s průměrnou výbavou a jak to v tom seznamu vidím, tam mám vlastně silný nadstandard :-D Dokonce mám i ten paket pro spaní v kufru u auta ve stejné třídě, jako je Octavka ;-) Asi nejsem ta správná jednoduchá cílovka, která by ocenila, jak je to inovativní a božské a jiní výrobci na to ještě nepřišli.

OTTO
13. listopadu • 18:22

jak píšu, pořád ještě to nejsou samozřejmosti, které by měli všichni...

Marex
13. listopadu • 18:32

Jak píši zase já, Škodovka není jediná, ani první, ale přesto se tím chlubí, jako by to vymyslela a měla pouze ona ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OTTO
13. listopadu • 18:38

Tak u Škodovky je vtip v té koncentraci, někdo má to, jiný ono, něco bylo kdysi, ale Škodovka to má nacpané všechno v jednom autě. Nedělal bych z toho drama, jsou to často blbosti za pár halířů, ale zamrzí, když pak nejsou...

Marex
13. listopadu • 18:51

Ono spíše zamrzí to, že co se najde už jinde i ve standardní výbavě, čili bez příplatků, tak Škodovka si to většinou nechá vše draze zaplatit. Pokud tyhle jednoduchosti bude mít už v základu, pak není důvod si z ní dělat legraci.

petr r. (petrumr)
13. listopadu • 16:00

háčky jsem měl ve fabii II

Marex
13. listopadu • 18:13

Výborně, pochopil ;-)

Marex
13. listopadu • 14:48

Je až neuvěřitelné, co všechno se dá marketingově prohlásit za revoluční. Sice to je u některých i starších vozů, tak nějak samozřejmostí, ale asi neumějí dělat kolem toho takový humbuk a nebo to dávat do aut za příplatky a našinec si z toho upouští do gatí, jak je to skvělé a vymakané. Bych neřekl, jaký poprask tohle dokáže u škodovkářů vyvolat. Aleluja Škoda! :-D

Stan
13. listopadu • 14:30

Je to tu spravny misto, kde se da kopnout do Skody?
Ja teda nevim, ale kdyz mam chut na merunkovy knedliky, tak nemusim nutne kritizovat koleguv rizek se salatem ne? Mame nastesti vyber, kazdy si muze koupit auto dle sveho vkusu (a kapsy).

Marex
13. listopadu • 18:37

Spíše se člověk tady pobaví, co všechno je vlastně simply clever a že odstranění megaschodu z kufru, zřejmě dvojí podlahou se škodovácky odborně nazývá paket na spaní :-D

OTTO
13. listopadu • 20:42

S tím paketem na spaní jsi to trošku nepochopil... ;-)

Michal
13. listopadu • 15:55

Kapsy ty mají děravé proto tolik odporu.

JaneK
13. listopadu • 20:10

Souhlasim, to uz kdyz si chce clovek koupit blbou Octavku, tak tu ma diky vetsine diskutujicich odborniku pocit, jako kdyz si kupuje cenove Bentley, ale spolehlivosti nejvetsi strep na svete. Kazdy ho hned urazi a rika jaky je Octavka predrazeny kram a to jsem si myslel, ze mam moznost sveho vyberu za sve vydelane penize, ale evidente jsem vul a nevim co jeste, kdyz premyslim o koupi, jako by mi to snad platili ostatni. Nevidim duvod urazet jine znacky, kazdy at si koupi co chce a na co ma, ale prave to "na co ma" je vetsinou tim problemem u pomlouvajicich.

Ondřej Lazecký
13. listopadu • 14:07

Majitele octavek,budou lovit na kameru dalsi octavky.Ve skodovkach totiz jezdi nejvetsi pirati.A vidim to kazdy den.Kdych poslal do televize ty zabery,ktere mam na kamere,tak se tyden ve zpravach divame jen na sebevrahy a to z 80% ve skodovce.
Tim nerikam,ze to neni pekne a povedene auto,jen ho vetsinou ridi ti nesmrtelni.

Radim
13. listopadu • 14:03

Skoro všechny palubní kamera mají konektor mini USB. Takže stejně si musíš koupit redukci na USB c

OTTO
13. listopadu • 18:42

Škodovka uvažuje logicky, auto to bude ještě min. 15 let, takže co mají kamery teď, není až tak podstatné, podstatné je, jaký je trend...

Stan
13. listopadu • 14:31

Spis to budou microUSB, miniUSB se uz peknych par let nedelaji.

Roman
13. listopadu • 13:54

Hlavně, aby to auto mělo v základu páčky pod volantem. V provozu mi přijde, že to je jen za příplatek.

Andrej
13. listopadu • 12:57

To tam už rovno možu dávat kameryB-]B-]B-]

miro
13. listopadu • 12:35

Z uvedených vybraných řešení nemusím mít v autě ani jedno.

bzzz
13. listopadu • 13:23

Ja nemusim mit HUD, led svetla, 'parkovaci' kamery, asistenta na jizdni pruhy nebo dopravni znacky atd... Ale nepochybuji o jejich uzitecnosti ;-)

Miloš
13. listopadu • 12:22

Takovýdle vychytávky umý RENAULT u hodně let

Tomáš
13. listopadu • 12:33

Mohu potvrdit, mám Megana z roku 2006 a třeba dětskou pojistku mám elektronickou, rolety na zadní okna, velký kastliky ve dveřích i v podlaze, kapsy v zadní části předních sedadel, háčky v kufru i v interieru na bundy a tak... a to rozhodně nemám tu nejvyšší výbavu...

xxx
13. listopadu • 12:16

:-D a co je na tom chytrého? Ostatní výrobci dávají kamerový pack do standardu a škoda místo toho vytáhne napájecí USB kamsi na strop ? Podle mě je Škoda odsouzena k zániku - ta auta by byla dobrá kdyby stále 520% ceny, ale za tyhle peníze je to ostuda a osobně vůbec nechápu kdo si tohle auto za typ prachy koupí - za stejné peníze lze koupit auto stejné třídy se stokrát lepší výbavou, nebo auto o třídu lepší v základu který má mnohem víc výbavy než tohle.

Ulihrášek
13. listopadu • 12:13

Mám dotaz.Umí tahle Octavie při couvání automaticky stočit pravé zpětné zrcátko,tak že vidíte kola? Velice užitečná vychytávka.Děkuji za odpověď. U.

Mic
13. listopadu • 11:41

dávat USB-C jako nespornou výhodu je opravdový úlet nehodný tohoto serveru. Jestli se některý "moderní" konektor extra láme, kinklá, nedrží a pak nepřenáší potřebná data je to právě USB-C. Zlatá klasika která drží. Bohužel tohle zvěrstvo provádí poslední dobou čím dál tím víc automobilek :(

Ivan
13. listopadu • 11:41

2 x zásuvku USB na stropě u zpětného vnitřního zrcátka, Ford Tourneo, mám již 4 roky. Pro mě žádná novinka.

roman
13. listopadu • 11:38

S kazdou novou Skodovkou to vypada, ze v Boleslavi vynalezli auto. Octavia je v pohode vuz, kterej se urcite chytne, ale zadna revoluce, jak by se mohlo/melo zdat ze smrsti clanku o novince, to neni...

Čurin & Dement
13. listopadu • 22:40

No to se holenku pěkně pleteš, protože takové auto tu ještě nebylo!

Jan
13. listopadu • 11:14

Jedinou "výhodou" USB-C konektoru je, že se dříve poláme a výrobci tohoto spotřebního smetí na vás víc vydělají. Ten port taky vydrží méně, takže doufám, že bude k dispozici jako náhradní díl v akci se slevou za 2999,- : ) ). Proboha, kdo při nákupu auta řeší nějaké konektory?

bzzz
13. listopadu • 12:21

Na tu kameru to je fajn. Kdyz vozis v aute deti, ktere potrebujes na delsi ceste zabavit, 'konektor' po ruce se hodi. Pro dobiti telefonu, zapojeni napr. vysousece obuvi, maleho ventilatoru atd atd atd se sikovny 'konektor' hodi.PS Rozbije se spise smeckove vyrobeny konektor. Navic konektor, ktery nelze zapojit spatne, by mel logicky vydrzet dele.

Michal
13. listopadu • 22:41

Toto bohuzel u usb-c neplati...

IKIM
13. listopadu • 11:12

1) No jasně ušetřim stovku za kabel ale zaplatím dvojku v pořizovací ceně
2) dobíjecí kabel má půl metru nebo i víc a bude tam moc krásně namotanej s gumičkouFakt větší píčovinu může vyrobit jen ŠKODA místo toho, aby se soustředila na výkon motoru, cenu nebo grafiku loga které je nejhorší na světě

josef ráž
13. listopadu • 11:05

Myslím si,že chybí jedna praktická maličkost: jednoduchý držák v levém dolním rohu předního skla na průkazy, např. ZTP a podobně.

Pete
13. listopadu • 12:18

Ten držák , resp. klip z plastu, tam býval, u nových už není ?

Čurin & Dement
13. listopadu • 22:41

Ale je, jen už se bere jako samozřejmost

iPace
13. listopadu • 11:00

je to fajn reseni, bohuzel ja mam kameru dvojitou, jedna vpredu a druha vzadu, a kamery jsou stejne propojene kabelem, Jaguar me alespon ulehcil praci a vpredu ma 4 otvory prave pro kabelaz, takze kabelaz se krasne schpovala pod oblozeni onterieru, stejne jako napajeni slo primo napojit tak aby nemusel bejt vyvedenej kabel k USB ci zapalovaci zvenku, nedomyslene je to bohuzel spise vzadu, kde se to muselo zdlouhave a pracne tahat skrze jeden z husich krku ktere spojuje pate dvere s karoserii, misto tam sice pro dalsi kabelaz bylo, ale dosti omezene, takze i s konektorem ac rovnym to dalo celkem pracistejne se divim ze palubni kamery i pro 360 zaznam zatim mnoho vyrobcu nedava pro zaznam jako volitelnou vybavu, stejne je to ceka s "cernou skrinkou" a spousta zakazniku by jiste uvitala nemuset instalovat reseni 3 strany ktere si casto musite i nosit sebou aby nelakalo zlodeje kdys auto stoji nekde na verejnem prostranstvi

xupe
13. listopadu • 10:57

Simply clever by bylo, kdyby tam slo rovnou mit kamer od vyrobce.Jinak uz se skodovka / WV naucila u bezklickoveho odemykani odemknout auto i zadnimi dvermi? Pochybuji...

Tom
13. listopadu • 17:40

Hmm, myslíš, že to není účel? Když něco dáváš do kufru, aby ti chmaták nemohl vybrat něco z předních sedaček ;-)

Dingač
13. listopadu • 15:01

U Passata to mám už tři roky. Takže VW už ti nějaký pátek má, kámo ;-)

13. listopadu • 10:24

Super pro udavače a bonzáky co jezdí bezpečně až svojí nesmyslně pomalou jízdou ohrožují ostatní normální řidiče a nezapomenou rozsvítit mlhovku i na semaforech ve městě a na kruháči čekají až co udělá ten co přijíždí z druhé strany. Vivat donašečům

Kevil
13. listopadu • 17:43

Nedávno jsem díky kameře dostal taxikáře Modrý Anděl, kterému nic neříkala značka "Dej přednost v jízdě" a i kdyby tam nebyla, tak asi nic neslyšel o přednosti zprava. Video jsem poslal orgánu, ale protože mi taxík prosvištěl kolmo přede mnou, než jsem musel dupnout na brzdy, nedala se přečíst SPZ. Taxi také nemělo na boku číslo, jako běžné taxi, ale jen pidi samolepkou s diamentem. Taxikář měl ale smůlu, ze záznamu 4K jsem drobné číslo přečetl, než dostal od orgánu za uši :-D.

.
13. listopadu • 18:38

Můžeš nám prozradit tu kameru? Typ.

Kevil
13. listopadu • 19:12
Michal
13. listopadu • 22:38

Proc mam pocit, ze kecas ci je to snaha o reklamu na kameru za 15 tisic?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kevil
14. listopadu • 9:13

Šlo pouze o zodpovězení dotazu. Pokud máš peníze na auto za 300-750 tis. Kč, nemůže to být problém. Dost řidičů si radši koupí velkou chromovanou koncovku výfuku za 5 000 Kč ...

.
13. listopadu • 19:57

dík

PP
13. listopadu • 11:57

Co to zde melete?
Tyto kamery slouzi k detekci takovych piratu silnic, kteri zabijeji mlade maminky malych deti svoji riskantni jizdou, jako tomu bylo pred par dny.
A vubec to nesouvisi s tim, jestli jezdim pomalu nebo ne.
Ale vam to stejne nikdo nevysvetli, hrdino silnicniho provozu.

Surcuf
13. listopadu • 10:04

Tak 1) "simply clever" by bylo tam zabudovat tu kameru rovnou a je vyřešeno, položka za pár šušňů v té ceně... a za2) To USB-C je leda k vzteku!!! Kolikrát každý z nás cpe konektor do toho nesmyslu obráceně (a mrví si ho), protože je to tak malé, že se to těžko pozná....opravdu "Clever"....

bzzz
13. listopadu • 12:16

2) opravdu "Clever" reakce/stiznost ;-) vice napr. https://cs.wikipedia.org/wiki/USB-C...

Petr
13. listopadu • 10:42

ad 2: Pletete si to s Micro USB, to bylo skutečně k vzteku. Ale jak už psali jiní- USB-C je univerzální a tento problém odpadá.

Surcuf
13. listopadu • 11:42

Aha, jasně :-) To bude tím, že mne víc zajímají auta než ty 3,14 oviny.....

Marek71
13. listopadu • 10:40

Tak s tím bodem 2 si opravdu pobavil :-) Právě proto je tam tento konektor, že je symetrický. Takže příště radši nic nepiš, když o tom víš prd.

Mirek
13. listopadu • 10:18

K bodu 2. Jak se ti tam nedaří dávat konektor obráceně, když USB-C je oboustranný?
Už to používám více než 2 roky s novým mobilem a ani teď v autě s tím není nejmenší problém..

Bratix
13. listopadu • 10:16

Víte vůbec co to USB-C je za konektor? Já jen že je oboustranný a nemůžete do něj kabel strkat obráceně.

Derick
13. listopadu • 10:01

Takže lidi donutíme udávat a udávat, ptotože daný řidič nejede podle mého gusta.
Víc takových vychytávek ohledně kamer a můžeme začít jezdit emhádéčkem, protože bude mít za volantem každý strach někoho předjet, aby ho druhý neudal.
Je to hnus.

Mezek
13. listopadu • 11:41

Hele , nejsi náhodou příbuzný toho Rakušáka co způsobil tu nehodu na Znojemsku?
Ten taky měl strach předjíždět kde se může a raději předjížděl kde nemá " prostě frajer"

.
13. listopadu • 18:33

Bohužel ne, to by psal ze záhrobí.

Joe Doe
13. listopadu • 11:38

Kameru mam na aute z jedineho dovodu - na Jarove ma predbehla CR-V, manik z okna vyhodil kamen a este mi zamaval. Nastastie ma Auris velky sklon celneho skla takze kamen sa po nom suchol ako po vodnej hladine a zostalo to bez nasledkov.Skratka, posledna ochrana pred blbcami. Na motorke detto.Jediny zaznam, ktory som si stiahol bol zaber na par srn, ktore akosi nevedeli, co si maju o mojom hybride (siel som na elektrinu) mysliet a zostali stat na ceste.

Michal
13. listopadu • 10:59

Derick to je fér.Rychlost na záznamu nebude.Něco se dá obhajit a zbytek tě pošle do čistírny.

Robot
13. listopadu • 9:57

Tohle vsechno uz mam v aute z roku 2005

.
13. listopadu • 18:31

Proč ne, domontovat se dá cokoliv.

Tom
13. listopadu • 12:51

Opravdu? A ktere auto z roku 2005 ma origo usb napajeci konektor nekde v oblasti zpetneho zrcatka?

Ales Beseda
13. listopadu • 9:48

Prací motoristického novináře je prostě mimo jiné denně vyplodit několik set až tisíc slov v souvislých větách. Po určitém čase se pak může stát, že už fakt nevíte kudy kam. Vždyť je to pořád dokola. Vyhoření. Pak je pro vás dar z nebes, když domácí automobilka představí nový model... Ale k tomu konektoru. Letos jsem to řešil. Chtěl jsem do auta kameru přesně proto, aby tam byla a zaznamenávala. Už ji ani nevnímám. Záznamy si nepřehrávám. Prostě tam je. Jenže - potřebujete pojistkovou rozdvojku s konektorem, musíte si předem zjistit, jaké velikosti, jsou tuším tři. Já mám micro. Pak najít pojistkovou skříňku pod palubní deskou, vytipovat si vhodné pojistkové lůžko, sundat plastové krytky prahu dveří, natlačit kabel za těsnění a pak ho schovat pod stropní panel, přičemž zjistíte, jak je to všechno vlastně snadné... Nicméně názorná instruktážní amatérská videa na youtube fakt pomůžou. Kryt pojistkové skříňky už zpět nedostanete, rozdvojka tam překáží, ale to je jedno, stejně na to po čase zapomenete. A pak otočíte klíčkem ve spínačce a - kamera jede! Zase jste se něco nového naučili. Je fajn, že teď existuje clever solution, teď zbývá jen sehnat USB kablík správné délky. Jinak vám nezbude, než ho zase natlačit pod stropní panel. :-))
Jinak díky za info o tom mýtu se zákazem palubní kamery v Rakousku. Už ji tam nebudu sundávat. :-)

Kevil
13. listopadu • 10:10

Zásuvka s konektorem by měla mít v sobě také regulátor napětí, aby konektor vypnula při poklesu napětí pod určitou hodnotu a chránila tak akumulátor, např. když kamera běží při parkování.

Ales Beseda
13. listopadu • 10:19

Mám to v pojistce pro stěrače, vytažením klíčku ze zapalování se elektrický obvod přeruší. Žádné vybití baterie ani zdaleka nehrozí. Kamera při případném incidentu na zaparkovaném voze pořídí záznam pomocí vlastní vestavěné baterie. Jinak neběží.

Kevil
13. listopadu • 10:44

Některé kamery umí přenášet video z auta přes WiFi na cloud i při parkování a sledovat ho na mobilu či notebooku B-]. To samozřejmě trochu žere proud, zvlášť pokud jsou v autě kamery dvě, vpředu 4K a vzadu FullHD ;-).

bzzz
13. listopadu • 12:14

Sledovani, porizovani zaznamu muze byt v rozporu se zakonem. I pri hlidani vlastni nemovitosti zakon stanovuje, co z verejneho prostoru muze/nesmi byt sledovano (natoz zaznamenavano).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rosťa
14. listopadu • 13:33

Když jsem se o to kdysi zajímal, tak to bylo tak že snímat kamerou k ohlídání svého majetku můžete cokoli-kohokoli, ale problém je pokud zařízení pořizuje záznam. To už se každá kamera musí zaevidovat na policii atd. Takže jsem to vyřešil kamerou s detekcí pohybu ale bez nahrávání. V době od-do vyfotí snímek a odešle do apky na mobilu.

Pavel F.
13. listopadu • 18:15

Ano, to už je za hranou. Nicméně jak se říká, kde není žalobce, není soudce.
A ono je někdy lepší chytnout pachatele při činu a schytat pokutu od ŮOOÚ. To už si každý musí zvážit sám, kdy by to chtěl použít.

Skeptik
13. listopadu • 9:43

Ačkoliv mě toto Indo-čínské vozidlo zklamalo designem, tak tohle je opravdu geniální vychytávka simply clever. Konečně! Systém nás sleduje skrz mobily 24hod denně, většině lidí tato data odcházejí někam do Pekingu a to EU nevadí. Ale mít zapnutou kamerku v autě, to je ve většině EU států problém.

Petr
13. listopadu • 9:46

Není.

Kuk
13. listopadu • 10:33

Bohuzel je a bude hur.

Rokyta ex Acz
13. listopadu • 9:36

Kdyby vyrobci chteli byt co k cemu, tak kamera je davno davno normalni soucasti vybavy auta. Treba misto nejakeho neprijemne skodolibeho start-stop. Integrovana v telu vnitrniho zpetneho zrcatka. A nekde diskretne ve schrance spolujezdce je jen zdirka pro stazeni zaznamu smycky, protoze ne kazdy umi blue tuth, kdyby bylo zaznamu nahodou potreba. Takze viditelna zdirka na napajeni je u me jen jakymsi prvnim schodkem k reseni, co melo byt uz pred lety, ne vychytavkou. Ale co chtit po lidech, kteri davali displej snad schvalne ke kolenum mimo zorne pole temer 2 desetileti. A S105/120 povazovali za uspokojive auto. :-P Ale nejlepsi je gumovy drzak na telefon co se umistuje do stredove operky nebo dirky na napoje, uz nevim. Jak jsem to videl, tak jsem se smal asi 10 min, pojmenoval jsem to "pochva-zaba". Abych jen nekritizoval, prakticke jsou steny na boku v zavazadelniku delajici chlivecek mezi zadnim kolem a zadnim naraznikem naboku. Tam se daji dat drobnejsi veci a nelita to po kufru B-]

Ales Beseda
13. listopadu • 10:41

Jo jo, smutné je, že ta kamera v autech z výroby už je, jen neslouží k pořizování záznamu, ale ke čtení dopravních značek a pro další asistenční systémy, které člověka tak akorát dokážou vyděsit. Případně nas**t. :-O

bzzz
13. listopadu • 12:10

Muselo by se resit s ohledem na legislativu v jednotlivych zemich = naklady navic. Plus riziko poruseni zakonu pri prejezdu hranic.

Pavel F.
14. listopadu • 13:28

Hmm, tak to aby Citroen a Tesla zastavili prodeje, když umožňují záznam z integrovaných kamer, ne? B-]

Rokyta ex Acz
13. listopadu • 13:49

Kdyz muze byt shoda na autonomni rizeni, distancni radary, gramaz co2, sos tlacitko, tohle by byt problem nemusel. Pokud auto muze cist znacky, co by si nemohlo delat 60 sec zaznamovou smycku. Podle me je problem max. se zverejnovanim zaznamu do verejneho prostoru, typu Golf 1A1 0000 je pirat hledte vsichni. Ale dokud policistovi poskytnes zaznam nehody ktere jsi ucastnikem, myslim ze ti v zadne zemi hlavu neutrhne. V tom pripade by jinak musely byt zakazany smartphony mimo soukromy pozemek atd.

bzzz
13. listopadu • 16:22

Ani fotografovat nebo tocit (video) nemuzes jen tak kohokoli/kdekoli.

Kevil
13. listopadu • 8:50

Všechny ty sarapatičky jsou sice pěkné, ale když pak auto řídí nějaký moula, tak ho před rozsekáním nezachrání ani umělá inteligence. Přitom stačí řídit odpočatý, používat na mobil handsfree, mít auto v pořádku, když si nejsem s předností jistý, pustit ostatní, přizpůsobit rychlost počasí a provozu a nedělat kraviny B-].

Surcuf
13. listopadu • 10:10

Nooo….s tím hands free nevím,nevím - je to stejně "bezpečné" jako telefonovat s aparátem v ruce, to už je známo, problém je v soustředěnosti na jízdu, ne v tom, že držíš v ruce telefon...

bzzz
13. listopadu • 12:08

Telefon v ruce samozrejme problem je. V kriticke situaci mas na okamzik ruku 'blokovanou'. Navic telefon v ruce muze behem jizdy svadet k psani/cteni sms atd.

Surcuf
17. listopadu • 12:12

...kdežto v držíku ke psaní SMS nesvádí....., na dotykáči to c ruce snad ani nejde...

Michal
13. listopadu • 22:28

Telefon v ruce problem neni. Jen je policii snadno detekovatelny.

bzzz
14. listopadu • 7:40

Selsky rozum tusi ze je... vyhlaska tusi ze je... cesky chytrolin to samozrejme vidi jinak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
14. listopadu • 21:45

Rohlik ci flaska v ruce nebezpecna neni? Ze tom vyhlaska nic nerika.

bzzz
14. listopadu • 22:31

Nejnebezpecnejsi je prekvapive volant v rukou magora ;-) Na to nema mobil, flaska ani rohlik.

Michal
15. listopadu • 7:31

Hele a timhle argumentacnim odskokem jin chces potvrdit, ze rohlik ci trebas cigareta za volanten nebezpecna neni? Nebo vyvratit, ze telefon nebezpecny je? Prosim osvetlit.

bzzz
15. listopadu • 11:47

Vyhlaska je jmenovite nezakazuje, ani koureni. V kritickych situacich ta jedna/zamestnana ruka (ci mysl), muze byt pruser. Telefonovani s mobilem v ruce - si myslim - je rizikovejsi nez pres hands-free. Staci takto?

Petr
13. listopadu • 9:45

Co to má společného s článkem o nové Octavii?

Michal
13. listopadu • 8:33

Kamera se třeba v Rakousku nesmí používat ale zapichl bych tam třeba vlastní navigaci.

Pavel F.
13. listopadu • 8:58

To už je milionkrát vyvrácený nesmysl a stejně se vždycky najde někdo (včetně novinářů, kteří recyklují staré články), kdo tenhle hoax pořád vytahuje na světlo.
Kamery v Rakousku povolené jsou, jen je omezen způsob natáčení (nesmí nahrávat trvale i v zaparkovaném autě) či zveřejňovat jen tak na internetu (ochrana osobních údajů).
Tady si přečtěte vyjádření rakouského automotoklubu:
http://bit.ly/2xe9fXq...

Michal
13. listopadu • 10:54

Jen nesmis víceméně použít záznam.Možná pro svou nevinu.

Pavel F.
13. listopadu • 18:04

Ano. Můžeš nahrávat pro svoje potřeby. Ale nemůžeš třeba napráskat kamioňáka, že třeba předjíždí plnou čáru. Na to nemáš právo.
Pokud se ale dostaneš do nehody, máš být viníkem, tak můžeš použít záznam ke své obraně.

Ota P
13. listopadu • 10:40

Presne tenhle clanek rika ze se kamery v Rakousku v aute nesmi pouzivat.

Pavel F.
13. listopadu • 17:57

Tak asi neumíte číst. Článek neříká nic o tom, že by kamery byly v Rakousku zakázané, ale za jakých podmínek lze použít záznamy z kamery.Dashcams v RakouskuV Rakousku trvale instalované kamery se zaměřením na veřejné prostory podléhají přísným požadavkům na „zpracování obrazu“ zákona o ochraně údajů (DSG), jakož i ustanovením obecného nařízení o ochraně údajů (DSGVO), pokud jde o zpracování osobních údajů.
Jednotlivci, kteří publikují nebo sdílejí obrázky nebo video materiály, na kterých poznáte lidi nebo poznávací značky, se stanou trestnými. Co je povoleno, co je zakázáno?
Online vysílání nahrávek:
Když je záznam Dashcam zveřejněn na internetu a zpřístupněn veřejnosti bez rozmazání osob a registračních čísel vozidel, zjevně porušil jejich právo na soukromí osobních údajů bez souhlasu zúčastněných osob.
Důkaz o přestupcích ostatních:
Právo na ochranu osobních údajů je porušeno, i když jeden naznačuje (špatné) chování ostatních v policii nebo veřejné agentuře a chce to prokázat pomocí videozáznamů nebo digitálních fotografií. Nahrávání videí nebo vytváření digitálních fotografií k trestnímu stíhání je povoleno na silnicích veřejné dopravy pouze na policii a pouze za poměrně přísných podmínek. Soukromá osoba musí očekávat trest a občanskoprávní nárok na soudní opatření z důvodu porušení zákona o ochraně údajů.
Důkaz o vlastním (ne) dluhu:
Pokud si sami stěžujete a můžete vyvrátit údajná fakta nebo fakta na základě náhodného náhodně odebraného ze silnice nebo z videa z automobilu, pak přenos dat není porušením zákona o ochraně údajů, pokud se jedná o zprostředkovaný průchod žádné osobní údaje nezúčastněných osob jsou rozpoznatelné. Není jasné, zda člověk musí dát přijatá data, kterými by se sám zatěžoval. V Německu před několika měsíci chtěl cyklista ovlivnit objasnění otázky viny ve svůj prospěch předložením videa. Místo toho se sám zatěžoval samotným videem.
Nahrávky pro soukromé účely:
Je samozřejmě možné, že někdo chce jen dokumentovat nádhernou krajinu nebo výlet autem, motocyklem nebo na kole. Pokud je video zaznamenáno pouze pro soukromé účely, neporušuje ani tehdy proti ochraně údajů, pokud jsou detekovány jiné osoby nebo SPZ. Nemělo by se však jednat o systematický dohled nebo o úmyslný sběr důkazů.

Michal
13. listopadu • 8:18

A pak to zabiji ovladanim klimatizace v hloubi dotykoveho menu, coz mi hlava nebere.

pacho
13. listopadu • 19:46

konkrétne z téj klimatizácie by som nerobil tragédiu. 6 ty rok jazdím s autom kde klimatizácia je ovládana cez menu, ale nie je s tým problém. celý rok mám 21,5°C, keď potrebujem rozmraziť okná, alebo odmlžiť, je tam mechanické tlačítko, čo to všetko zariadí a za 4min vypnem a pohoda Absolútne necítim potrebu vexlovať s klimoškou. .

Toper
13. listopadu • 8:34

V prvni řadě záleží, jak je klimatizace v autě funkční. Já třeba ve svém autě ani nevim, jak nebo kdy se zapíná (?).
Poště sedanu do auta a to už se samo o vše postará, aby byla co nejdříve dosažena nastavená teplota, aby se odmlžily skla, atd. Proč chodit někde do menu? To má přece auto udělat samo...

Michal
13. listopadu • 10:08

jo, a co kdyz spolujezdec ma jinou predstavu o spravne teplote nez ty? musi vlezt do menu. co kdyz vlezes do auta v bunde (protoze svlekat se v tom marastu je fakt naprd) a budes chtit nizsi teplotu? musis vlezt do menu. co kdyz polovicka rekne tolik netop, malej je nabalenej? musis vlezt do menu. co kdyz jsi naopak vymrzly a chces se zahrat vic, nez mas normalne nastavenou teplotu? musis vlezt do menu. ja nevim jak ty, ale ackoliv mam take nastaveno vsechno tak, aby mi to vyhovovalo, tak i kdyz jedu v aute sam, tak kolikrat mam potrebu zmenit aktualni stav.

Rejpal
1. února • 8:46

Nemám sice Octavii, ale kromě hlasového povelu, tlačítka pro odmlžení a pro vnitřní cirkulaci nic dalšího ovládat nepotřebuji.

Toper
13. listopadu • 10:30

Ty už máš klimatizací v nové Octavii vyzkoušenou?

.
13. listopadu • 12:57

Hloupá připomínka. Umíme si to představit. V současnosti, byť jiný auto, jenom sáhnu po kolečku po paměti a přidám nebo uberu půl stupně aniž bych se na to díval. Jedno cvaknutí doprava nebo doleva. Jednoduché a bezpečné. To samé když potřebuji zvednout otáčky ventilátoru.
Mimochodem, O 4 bude mít už v základu automatickou klimu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
13. listopadu • 14:34

Všichni tady řeší klimu v O4, ale nikdo v tuto chvíli ani neví, jak bude fungovat. Paradox.

.
13. listopadu • 15:49

Fungovat bude asi normálně jako v O3. Problém bude v ovládání. Odvádí pozornost od řízení. O tom to je.

Toper
13. listopadu • 16:26

Tohle se snad dozvíme teprve z testů. Já sosbně nepředpokládám, že by němci udělali ergonomický přešlap, jako to mají často ve zvyku francouzi.

Michal
13. listopadu • 22:26

hele a jak to ma scala nebo kamiq?

.
13. listopadu • 16:58

Já už o tom něco vím. Mám sice ještě kolečka, ale taky velký displej. a vím, jak odvádí pozornost třeba přepínání hudby, jízdních dat atd. Prostě se na to musíš podívat a trefit se.

Kankunen
13. listopadu • 9:08

Protože slunko svítí do auta pokaždé z jiné strany a v noci nastavuju vyšší teplotu. A taky jedu často na méně ekonomický venkovní okruh, abych měl v autě čerstvý vzduch.

petr r. (petrumr)
13. listopadu • 15:55

a nemá klima sluneční senzory i teplotní?

Joe Doe
13. listopadu • 8:16

Tri odstavce zaludok dvihajucej ody na Coctaviu a Skodu vseobecne, a potom sa v dalsich troch postupne dostavame k meritu veci.Holt, ked automobilka nedokaze oslnit technikou, kvalitou ci spolahlivostou, musi to riesit blbinkami typu skrabka, ktora dnes meria aj hlbku dezenu. Skoda len, ze to dnes pneumatiky vedia ukazat same.Byt stale novinarom, tak sa pod tento clanok nepodpisem.

Dan
21. března • 1:40

Dnes ? Indikatzor opotrebeni je na pneumatikách užž docela dost let ... jenže většina řidičů vubec neví co to TWI je a kde ho najít ke všemu ne každá zimní guma má 4 mm indikator ale pouze klasický na 1.6mm... jako držák na koště je fakt uchylnost ale měřáček dezenu není uplně blbej nápad ....

Ivo
14. listopadu • 9:30

Spolehlivost je dost abstraktní pojem. S Fabii Junior jsem před 12 roky najel za 4 roky 275 tis. km bez větších problémů. S Corollou za stejné období 360 tisíc a s Aurisem 495 tisíc.Ale na Toyotach kolem 300 tis. generálka spojky a naCorolle i převodovky.

Ondřej
13. listopadu • 10:23

Nevím o jaké spolehlivosti mluvíte, ale mám Octavii již 3tí a nedám na ni dopustit! První má najeto 578tis. Km a stále jezdí, druhá 400tis. a zatím poslední octavia 3, 250tis km a ta má vše originální vč spojky, jediná investice nad rámec nutné údržby, byla klimatizace 8tis Kč tak o čem tu mluvíte???!!! Váš koment je z mé strany k smíchu

Jaroslav
13. listopadu • 16:32

Prosím napište některé závady, kvůli kterým musely jít vozy do servisu. Děkuji.

.
13. listopadu • 12:50

Za 20 let jsem vystřídal 6 Octávek od jedničky po trojku. Většinou šly po cca 150 tis. km, jedna až po 295 tis. A to měla téměř vše původní. Pro mne to byla naprosto spolehlivá auta.

Skeptik
13. listopadu • 9:57

Joe Doe, Škody patří k velmi spolehlivým vozům, viz. J.D.Power. Jsi velmi neobjektivní.

Neo
13. listopadu • 15:02

zkus nahodit nejaky nezavisly test, ne user dojmy... napr. TUV... a tam zacina Skodovka neprijemne padat...
posledni Oktavky na hranici prvni stovky?? :-D co se to deje s tou "kvalitou"? :-D
je potreba sundar ruzove bryle a podivat se pravde do oci... a hlavne si nehrat na falesneho vlastence u automobilky, kterou 100% vlastni Nemci.. ;-)

Skeptik
13. listopadu • 15:21

A J.D. Dependability study je závislé na kom? Neuvěřitelné. Když se kouknu na to tvoje nezávislé TUV, tak 6-7 leté vozy: Octavia 13.2% závad s průměrným nájezdem 112.000km, Auris má 11.7%, ale při nájezdu 77.000km. Pro nájezd 116.000 uvádějí opět starou Corollu a to má 18.8% závad! Corolla při nájezdu lehlce přes 100.000 km je o 40% poruchovější. A to nemá takové možnosti výbavy, konfigurace, možnost šložitiých dieslů. To je teda těžký průser pro Toyotu.Když jsem začal hledat, tak jsem popravdě nečekal, že z toho Toyota vyjde jako tak těžce poruchový křáp, proti Škodě.

Joe Doe
13. listopadu • 11:23

Nedavno bol na sesterskom auto.cz (link nizsie) clanok o majitelovi Dacie, ktory si strasne pochvaloval, ake je to auto spolahlive.A to napriek tomu, ze auto po roznych poruchach zostalo 3x nepojazdne.A tak je to s JD Power prieskumami, ktore su o subjektivnej spokojnosti zakaznikov. Ak ocakavas, ze Dacia nebude 'nic moc' a odtiahnu ta len 3x, budes spokojny.Ak ocakavas, ze, priklad, VW sa ti vobec kazit nebude, a odtiahnu ta raz, tak budes nespokojny zakaznik.https://www.auto.cz/jak-drahy-je-provoz-levne... ...

Skeptik
13. listopadu • 11:35

Jsi neobjektivní, nemocný demagog. Moc dobře víš, že jsem měl na mysli Dependability study a ne costumer satisfaction. Z toho se nevylžeš. Škody jsou spolehlivé vozy.https://www.jdpower.com/business/press-releases/2... ... A co je vtipné. Ty tvé super jednoduché toyoty, které mají minimum součástek (moc se mi líbí nová Corolla), tak vykazují o 15% větší výskyt závad, než silně poruchové a složité Škodovky. Blbá realita což?

Joe Doe
13. listopadu • 21:12

Data v tebou citovanom prieskume dodavaju majitelia aut. Klucove slovne spojenie: owners cite...“Owners of premium brands cite more problems than owners of volume brands...”Co len potvrdzuje moje tvrdenie.

Petr
13. listopadu • 9:44

Meleš hovna..

Joe Doe
13. listopadu • 11:30

Dnes sa tomu hovori recyklacia biomasy - mozes z toho vyrabat elektrinu.
Takze som uzitocny.Na rozdiel od teba.

jarecek
13. listopadu • 9:13

jsem to puvodne ani nechtel cist, ale tenhle komentar me prinutil .. a fakt .. to jsou neuveritelny cinty .. o takove kravine takovy vaty .. bejt novinar, tak po napsani takovyho skvaru pet dni nespim .. ale holt kazdej ma ten svuj zaludek jinej

Toper
13. listopadu • 8:40

Pěkně jde vidět, jak ti škodovka leží v žaludku. :-DProblém je, že těchto drobností, které zpříjemňují užívání auta, si člověk všimne mnohdy až tehdy, když mu začnou chybět.
Už jen ty hloupé držáky na pet lahve (ať už ve dveřích nebo na středovém tunelu).
Já si ve svém autě o dvě třídy výše nemám kam dát větší petku (tak se válí po sedadlech), dokonce ani peněženku tak, abych ji pokaždé nezapomněl zavřenou ve schránce.

Patrik
13. listopadu • 13:17

Hodnotit auto podle úložných prostorů na láhev? V mém autě je místo pouze na půllitrovou a ještě jsem se nedostal do situace, že bych trpěl na cestách žízní. Napiji se, než vyjedu. Na krátkou trasu to stačí. Na středně dlouhou stačí ta půllitrová a na dlouhých cestách si stejně zastavím na odpočinutí a koupím novou.Proti Octavii nic nemám, měl jsem ji jako služební, ale vyzdvihovat takové hmmm... vymoženosti? Dobré možná pro obchoďáka ve fleetu, který nemá čas zastavit a zajít ani na WC. To se mu ta litrapůl po vypití může fakt hodit ;-)

Tom
16. listopadu • 10:56

A co treba to, ze nemusim premyslet, jakou lahev si koupim?

Joe Doe
13. listopadu • 11:28

Jedine, co mi lezi v zaludku, je Mickov adoracny reklamny text.Nie je moj problem, ze novinarska obec v CR a SR adoruje Skodovku do vysin nebeskych.Ako freelancer som pisal reklamne texty pre Mercedes ci Bosch, ale vzdy boli formou reklamneho clanku - a) oznacene ako reklama, b) bez mena autora, c) pisane tak, aby sa z nich clovek nieco naozaj dozvedel a nemal pocit, ze cita reklamu, d) stale by vyvoval vasne.Lenze na to musi clovek vediet pisat. A to Micka a kolektiv skratka nevedia.

stealth01
14. listopadu • 7:31

Sorry. Tobě leží v žaludku vše, pokud to ovšem nepochází z Japonska.
Mně to velmi zajímá, byť nejsem cílová skupina. Zkus jednou pohlížet na svět aut normální optikou. Můžeš mít rad všechny značky, není nutné fanaticky obdivovat jen ty japonské.
Ja miluji Audi pro tu obrovskou historii a tradici a stejně se mi líbí třeba Lexus nebo Alfa.
Pravý fanoušek do aut neřeší značku, ani zemi původu.

Joe Doe
14. listopadu • 11:37

Ja nie som fanusik.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
16. listopadu • 10:56

To ne, ale fanatik:-)

Pepík
13. listopadu • 9:30

Přesně tak, já když si byl naposled na Chodově v Mercedesu vypůjčit auta na projetí, tak jim říkám, a mají všechna 4 sedadla vlastní držák na barel? Já nemám rád, když vezu 4 barely a třeba jen jeden musím položit mimo držák, já jsem na to ze Škody zvyklý.

Pak mě udivilo, že jsem ve dveřích neměl smetáček - škrabku - deštník - lopatku- shrnovač na sníh, sněžnou frézu a bojler - tím jsem slečnu už nadobro zaskočil....Mlela tam něco o tom, že je to zadokolka, 6válec, má to 10 stupňový automat, já ji říkám, koho to zajímá? Má to integrovanou nálevku na vodu do ostříkovačů? Ne? Tak to si ten krám strčte......

Jig
13. listopadu • 19:27

:-D:-D:-D

Tom
13. listopadu • 12:56

A? Mi jako uzivateli je jedno, jestli ma automat 10 stupnu, 8 nebo 6. Zalezi na sladeni s motorem. Zadokolka? To je pro velkou cast lidi spise nevyhoda. 6 valec? Ok, pokud je R, pak ma tissi chod, ale da se resit i odhlucnenim. Ale to, ze denne sednu do auta, chci si nekam dat piti, klice a dalsi veci je pro me dulezitejsi nez to, jestli mam 6 valcu. Kazdy ma jine preference. Ty si zase radeji vezmes 6 valec se zadokolkou a lahev s vodou budes lovit pod zadnimi sedadly, tvoje volba. Ale to nemi duvod k sarkasmu.

Toper
13. listopadu • 9:42

Když ty "barely" vozíš pravidelně, tak jejich jednoduchou a rychlou fixaci "vyvážíš zlatem". To mi věř.
A o tom to je. ;-)

Pepík
13. listopadu • 10:01

Jako, že auto je o správné fixaci barelů? Nebo o tom, kolik věcí dokáže výrobce nacpat do dveří u spolujezdce? Neříkej.......

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
13. listopadu • 12:58

A proc ne? Tebou jmenovane veci potrebuju kazdy den. Auto si vyzkousim a kdyz mi sedne jizdne tak pak vemu to, ktere ma dalsi veci, ci zprijemni uzivani.

Toper
13. listopadu • 10:28

Asi jsi to nepochopil.
O “barely” tady opravdu nejde. ;-)

Wopruz
13. listopadu • 12:10

Souhlasím, Toper. Taky jsem si chtěl nedávno koupit Murciélago, ale nemá tažný zařízení, tak jsem jim tam ten "krám" nechal a dál jezdím ve Favoritu :-D

Kankunen
13. listopadu • 8:23

Tak nám tu pošli to lepší auto v této třídě. Jsem moc zvědavý.

Shimi
13. listopadu • 8:34

Kankunen: Ty neznáš jiného zástupce nižší střední třídy než Octavii? Jestli bude v konečném důsledku lepší nebo horší, tak na to si musí odpovědět každý sám díky odlišným preferencím.

Kankunen
13. listopadu • 8:58

Já hledám to, které oslňuje tou technikou, kvalitou a spolehlivostí, jak píše Doe.

Jan
13. listopadu • 9:20

Ale ta adorace je fakt přehnaná. Ryze luxusní prvky jako klimatizovaní a masážní sedačky? Co si pamatuju, tak to měla Honda tak před 15 lety v mainstream vozech a Citroen podobně, Peugeot myslím taky....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kankunen
13. listopadu • 9:27

Je to domácí značka, tak se dělá rozruch.

kocka
13. listopadu • 17:05

JE TO NĚMECKÁ ZNAČKA !!!

Toper
13. listopadu • 17:14

Ne, je to česká značka vlastněná Němci. ;-)

kkttoper
15. dubna • 13:19

Pokud neco vlastnis, pak je to tvoje. tzn je to nemecka znacka, kterou kdysi zalozili Cesi, ale v soucasnu uz se zde jen vyrabi, stejne jako Hyu atd.

Jan
13. listopadu • 9:39

Chápu, ale je to trapný. Jsem teď mrknul na specifikace 308 Peugeotu a 3D navigace, Surround view parkovací kamery, vyhřívané a masážní sedačky, ten revoluční "beztlačítkový" interiér, full led světlomety .... a to je na trhu od roku 2014 (dle googlu).Tak mám-li dělat tu novinařinu nějak objektivně, tak bych napsal, má to super srandičky, které však už zástupci některých konkurenčních značek na trhu mají již roky...

Toper
13. listopadu • 9:50

Peugeot 308... Hmmm.Kdy už konečně udělají model, který se nebude kazit? Už u první 307 se dušovali, jak je to super. Byla to reálná tragédie. Model po tom (A), opět to měl být vychytaný kus, vše jinak a lépe. Reálné zkušenosti? Opět naprostá tragédie spolehlivost elektroniky bídná, mechanická spolehlivost - silně podprůměrná.
Teď má kamarád 308 starou asi dva roky (koupenu novou, model B, kombi), a ač nemá najeto ani 30 tis. už se to zase sype jako písek. Rok to vydrželo jezdit bez problému.
Já prostě nemám v okolí jediného Peugeota, který by nebyl problémový.

rat
12. března • 17:48

Mam 206 z roku 2001 v celoročním provozu a jezdí dodnes. Nikdy s ním nebyl problém.

cxcxxcxcxcx
24. listopadu • 10:01

HAHAHA TVOJ IMAGINARNY KAMARAT S KAZOVYM PEZOTOM .........:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
CHOCHOLOUSEK........:-D:-D:-D

kari
14. listopadu • 12:24

Můj předchozí Peugeot jsem prodal s 537000 a za celou dobu jsem tam vyměnil jednou turbo a jednou spojku (samotnou, bez setrváku). Čepy, brzdy a pod nepočítám. Plus tlumiče, ale to pokud má auto nějak jezdit budete měnit na každém autě po určitém nájezdu.

Václav Sellner
13. listopadu • 12:11

Peugeot 308 cc - 110 000 bez závady, pouze provozní opotřebení.

Jorge
13. listopadu • 11:25

mám 307 HDI...r.v.2004...naj.285tis.km a absolut spolehlivé a bezproblémové auto...ono taky dost záleží na majiteli..

Vena
13. listopadu • 20:40

Měl jsem 307 HDI r.v.2004 asi sedm let zůstalo v okolí , takže vidím ze jezdí bez problému . Třeba ta rezerva , musí se to nacvicit. Lanko vytahnes za auto zapojíš kolo a navijis . Vše je napnute. Kolo jede samo pod auto. To samé žárovky .
Podobné problémy jsou u Oktavky II 1,6 kterou mám taky už devátý rok😀Jiný kroutak proti 307 , jiná poloha pravé nohy plyn - brzda atd . Ale co řešit vždyť se stále stojí a popojizdi. Možná bych chtěl automat.

Toper
13. listopadu • 11:50

Co elektronika, funguje? Žárovky? Nepálí se?
Nebo to jako závadu nepočítáš?

petr r. (petrumr)
13. listopadu • 15:48

já mám citroena a před tím jsem měl fábii na které jsem měl vyměněné skoro všechny žárovky i dost pojistek, nejhorší bylo, že udělali krátký kabel co vede do dveří a ten se asi 4 žíly roztrhly. U citroena i když mám více najetých km jak u fábie je uplně klid, čidlo vačky nepočítám. U bmw jsem měnil pozičku, ta halogenka hlásila chybu, ale svítila ještě. Nevím proč řešíš takové prkotiny.

Puk
13. listopadu • 10:32

Pekna kravina. Ja zase mam nekolik znamych, kteri maji 308 SW v dieselu a musim rict, ze velmi fajn auto. Za pet let ty auta maji najezd pres 200 tis a svete div se nic... Navic i v pomerne zakladni vybave tohle auto v interieru vypada fajn. Kdyz uz, tak srovnavejte generacne stejna auta tzn. O3 (vybavu, kvalitu materialu, cenu). Tim nechci rict, ze nova O4 nevypada velmi dobre a bude jiste skvele vybavena... ale az uvidite take nove skvele ceny, tak vas to nadseni prejde, protoze budou stejne jako ceny aut stredni tridy.

ASDF
13. listopadu • 15:08

Jezdil jsem Oktávkámi i Pegoutem 308 GT z půjčoven, obojí najeto do 5000 km. A musím uznat, že Oktávka je minimálně o třídu lepší auto. Když se člověk posadí z Oktávky do Peugeota, okamžitě pozná propastný rozdíl v kvalitě interiéru, pohodlí, jízdních vlastností. Absolutně jsem si v Peugeotu nepřipadal jako v konkurenci Oktávie, spíš mi zapadal někam k Rapidu.

Jan
13. listopadu • 9:58

Jak si psal dole, je vidět jak ti Peugeot leží v žaludku. Čekal bych vyjádření k tomu, že ty převratné vynálezy Škody nabízí Peugeot už 5 let, ale místo toho jsem dostal nějaký sdělení o nespolehlivosti kamarádova auta... No tak toho asi necháme, očividně ses už zamiloval.

booch
13. listopadu • 18:43

Loni jsem po 4 letech poslal do světa 308 SW rv.2012. Byla supr náklaďák, kor když člověk jednoduše vyhodil zadní sedla. V podstatě bez poruch, ale k srdci mi nepřirostla. Na silnici neseděla, a některé způsoby řešení mi hlava nebrala. Např. zadní brzdy - při opotřebení kotoučů (a to se mi povedlo u originálů 2x) výměna půlky auta :D - no abych nepřeháněl je to jeden kus kotouč na náboji včetně ložiska a snímačů - za 1 kolo u jsou Golfu IV komplet brzdy. Tak trochu divně ovládací prvky, úplně marný tempomat, výměna AKB je servisní úkon - na vyndání z auta potřebujete docela zvláštní postup a dost nářadí... A plasty po 4 letech jiný odstín barvy než plechy... A nepřejte si vyndavat rezervu, páč to prostě bez nadzvednutí auta nedáte a zvedák je v tý rezervě pod autem. No, kdybych si mohl vybrat tak radši tu octáfku prosím. :-D

Rosťa
14. listopadu • 13:03

Ta rezerva mě zaujala.Nevím jak přesně vám nejde vyndat-možná jste stal na nízké krajnici a auto bylo nakloněné..
Ale já měnil ve škodovce a už nechci! Auto s plným kufrem a kolem auta sníh bláto.. kam s věcmi ? A potom to špinavé kolo od břečky do čistého kufru?
Pak jsem měnil u auta s rezervou pod autem. Stejná situace a Prostě paráda. Špinavé jen zasunout do držáku držák vytáhnout nahoru, hever na boku vzadu takže nic z kufru vyndávat nemusím. Tomu říkám Simply clever já.

Toper
13. listopadu • 10:26

To, že ty tady nekriticky kopeš za frantíky, je obecně známý fakt. V komplexu Peugeot nenabízí ani polovinu toho co ta škodovka.

Bob
13. listopadu • 22:27

New Peugeot 208 - přístrojová ve 3D což je světová premiéra. V 508 noční vidění ... mám pokračovat v tom co Peugeot má a Škoda ne??? :-)

cv
15. listopadu • 8:20

Bobe jseš moc zaujatý ..... uvolni se.

Jan
13. listopadu • 10:31

Na autorevue přispívám do konverzací max 14 dní, a na 100% jsem se nikdy ani nezmínil o francouzských autech, tak co to tady zkoušíš? To už je dost trapný....

Toper
13. listopadu • 12:08

Tak to se omlouvám, ale “Jan” pod články o francouzských vozech je pravidelným účastníkem. Zkus se podívat, uvidíš sám.

Moje jméno
13. listopadu • 8:15

Konečně to někoho napadlo... A až bude jednou volitelná položka integrované kamery, tak teprve zvítězí zdravý rozum nad nesmyslností příslušného zákona.

moje jmeno
2. května • 17:42

Nikde v článku ani zmínka o tom, že ten super konektor za zrcátkem není standard a že do sociálek ani nejde přikoupit. Ono je vůbec na škodu, že v podstatě testy a recenze všech vozidel jsou vždy v duchu plné výbavy a nějak se zapomíná na to, že v plné palbě se jich prodává nejméně.

Jano
13. listopadu • 17:47

Škoda ,že neponúknu v oktávke nočné videnie určite osožnejšie ,ako nejaké škrabky. Pri dnešných množstvach čo vyraba škoda aspoň za príplatok.

Bob
13. listopadu • 22:22

Peugeot 508 a 508 SW

Ivan
13. listopadu • 12:29

Jak bylo vidět ve všech těch ukázkách tak má před zrcátkem velký prostor pro pevné umístění kamery (třeba za příplatek). A výhodu USB/C, krom velikosti, autor nezmínil a to, že nemusíte dbát na otočení konektoru (je oboustranný).

Dan
21. března • 1:36

Krome otoceni ma USBC výhodu proti microUSB hlavně v tom že se neláme i při běžném a opatrném pouzivaní, zatížitelnost je taky jinde :D

Marek
13. listopadu • 10:05

Citroen C3 ji volitelně může mít. Bezva věc.

G
13. listopadu • 8:11

Článek je příkladná adorace . Hlavně že pořádně cinklo do kasičky.

Kankunen
13. listopadu • 8:10

Některé ty věci jsou tak fajň, že by měly být standard u všech. Třeba ty zadní dvojkapsy, smeták, vesta i ta škrabka jsou super. No to jsem si dal, že. Těm co rádi po těchto věcech šlapou v autě se to líbit nebude.

Pavel
13. listopadu • 15:55

Dokud to nebude mít držák na zubní protézu nebude to zajímavé auto.

Dan
21. března • 1:34

:-D:-D:-D:-D

tk
13. listopadu • 10:32

He, podivej se na berlingo. Ne, nebudu tady ted poukazovat na kopirovani designu (i kdyz cobolova interierova obsese citroenem a exterierova fiatem je vice nez zrejma - dvojfoto scala+tipo je uz prakticky viral). Berlingo (dokonce uz i to kulate z roku +/- 97) melo zapalovace 4 (dva v pristrojovce, jeden v kufru, jeden za priplatek ve stropni prihradce). Boxy pod sedackama, boxy v podlaze, do dveri sla dat velka flaska (u noveho bohuzel jen 0,5l), ty gumovy camprdliky v drzaku opevovane jako oteviraky na jednu ruku melo taky dvojkove a ma to prakticky kazde trosku novejsi normalni auto, kapsy na zadnich sedackach jsou standardem beznych vybav fracouzu a italu snad 20 let vcetne moznosti priobednat si tam i stolecek, Dalsi stolecek je priobednatelnej u sklopny prostredni sedacky (pri deleni 3/3), poradnej nalejvak je snad normalni samozrejmost, hacky na nakupy po celem interieru (nejen v kufru) taky. A nikoho nenapadne takovehle cipoviny vydavat za neco extra. Vite, norrmalni je auto pouzivat a aby se dalo pouzivat musi nejdriv fungovat a byt uzitecne. Ale to mistni elita asi tezko pochopi. Neberte to jako reklamu na citroen, ono to je takhle u vetsiny normalnich aut. Osobne jsem letos berlingo vymenil za zcela jinou znacku, ale proste kdyz vidim jak moc je ten interier oprasklej mix z Kaktusu/C5ky/Berlinga, tak mi to nedalo. Vite, skodovka mi dost pripomina jednu hlasku - ty franto, mam v byte skveli novy lino - imitace dlazby s imitaci dreva. Cheers. B-]

Dan
21. března • 1:34

Je rozdíl kapsa v zadních sedackách ( tu měla už AUDI 100 takze tu koncern fakt zná dlouho) a kapsa v zadní sedacce přímo na telefon .... nejsem žádnej škodofko-fil ale řvát s berlingem v ruce jak je škodovka shit a moje berlingo co se láme v půlce a padá mu torzka na zadku je super a zlatý to je uplně off :D Koncerrn VW nebo koncern PSA obojí je to to samé ... neco dobrý a neco uplne na ho*no ..... Nevybereš si a očernovat druhé protoze maji radi ten druhý koncern je zbytečné protože oni si najdou taky plno veci který očerní tvuj koncern.

Petr Kadan
14. listopadu • 10:33

plně souhlasim, a říkám to už pár let. Ale vždy se najdou lidi co se člověku vysmívají a když vidí co mám za auto, jen zoufale blednou závistí. V první řadě má auto sloužit a být spolehlivě pohodlné. A ne být otrokem auta co ho denně leští a kouká jestli není někde skrabanec od sousedů.

Dr. 120L
13. listopadu • 13:26

srovnávat Berlingo a Octávku je trochu mimo, to je jak srovnávat Berlingo a VW Multivan. Když už srovnáváte Francouze tak vemte Oktávku a C4 nebo Peugeota 308 SW. Nejsem žádný zarytý škoda fanoušek, sám mám několik Fordů, a většinu vypsaných "vychytávek" nižší střední modely Fordu (Focus, Kuga aj.) nemají nebo dlouho neměly. Zřejmě jste se tu chtěl pochválit jak jsou vaši francouzi oproti škodě vyjímeční, bohužel vás musím zklamat .. nejsou, dle prodejů a výsledků si většinový zákazník nemyslí že je francouzský auto dobrý auto.

c4?
15. listopadu • 20:03

Tak C4 dobře znám, je to historie, poslední je model roku 2010 a má (měl) násedlující:- Sledování mrtvého úhlu
- Masážní sedačky,
- Detekce neúmyslné opuštění jízdního pruhu,
- Automatická parkovací brzda,
- Bezvíčkové hrdlo nádrže,
- Zásuvka 230V,
- Ambientní osvětlení interiéru
- Odnímatelní nabíjecí svítilna jako osvětlení kufruV které generaci ( roce ) výše uvedené dostala Octavia ?

Bob
13. listopadu • 22:20

Klučino,
V počtu prodaných vozu Francouzi valcujou tuhle zemičku jak prd. Neradim nikomu co si má koupit a taky se do nikoho nemontuju. Kdo si chce koupit Škodovku ať si jí koupi a kdo třeba Peugeota jeho věc.
V Čechách vládne domácí značka a je to dobře. Co asi podle tebe kupujou Francouzi?
Peugeot se tam prodává v takovejch číslech že se o tom tobě ani nezdá....

tk
13. listopadu • 20:30

Berlingot jen tak mimodek, nepsal jsem nic o prostoru, jen o "clever" cajkach, kde je tedy zcela jedno jaka karosarska verze to je. Kdybych chtel neco psat o karosarine, tak by ze me vypadlo neco ve stylu rypak od forda, prdel od fiata, vnitek od citraka. I kdyz alespon je videt co je v podani skody vlastne ten crosover :D A ani jste to necet poradne, protoze byste se docet ze od francouzu jsem odesel (ten facelift berlinga je prakticnosti o rad niz nez u predchoziho, i kdyz je fakt ze proti skode porad hvezdnej kocar). Nevim jak skoda-trollove, ale me jde o to, aby auto bylo a/ funkcni b/ pohodlny c/ nesralo se - a to vsechno vyvazeno cenou s navratnosti do konce zaruky pri cca 15-20000km rocne. Po zaruce +2-3 roky to pak chci prodat jako jeste funkci povoz, nikoli soubor nahradnich dilu a blikajicich kontrolek. Oktavku srovnavat nebudu, tenhle segment aut mi nic moc nerika, a ani motorizace me nezajima. Krom toho jestli se to bude na silnici chovat stejne jako kodiaq tak potes koste. A co se tyka prodeju, tak cisla vypadaji trochu jinak. Svet neni jen cechystan, prodeje 2018: Skoda 1.2M, PSA 3.9M celosvetove :-)) A proc je v cechach pomer uplne blaznive opacny? Lokalni zabrzdenost (slusne receno), (ne)schopnost porovnat a vybrat zbozi tak, abych za sve penize dostal opravdu to co chci v nejvyssi mozne kvalite, zcela chybejici nezaujaty pohled na vec, predsudky, atd. Ale to neplati (bohuzel) jenom v autech.... :-(

Ivo
14. listopadu • 9:22

Nechci dělat chytrého , ale při nájezdu 15-20 tis. ročně ti vydrží skoro každé auto min 5 let. Možná i Dacia.😄

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tk
14. listopadu • 17:55

taky jsem psal neco o pohodli. A zapomel jsem na bezpecnost. Pred casem mi nedal nekdo v tomhle rumunskym kramu prednost a byl skoro mrtvej. Ja mel jen na vymenu naraznik, svetlo a blatnik. No a kdyz uz jsme u toho, tak to neni o 5ti letech, chci aby to vydrzelo 7-8, aby to koupil nekdo, kdo auta "dojizdi", ale nechce jeste jezdit uplnym strepem. A to soucasny skodovky (spise obecne widle) nedaj, uz ted je videt, ze poruchovost zejmena na elektroinstalaci je po 5ti letech vysoka (a widle navic hnijou - po 3 letech aby mel crafter puchejrky jak forman po 10ti je trochu silny kafe). Neznam ve svem okoli prakticky ani jednoho cloveka, co by neresil potize na perifernich kabelovych svazcich, nekdy dokonce i na hlavnim. "Nemocny" zapalovaci moduly jsou uz koloritem a meni se skoro tak casto jako svicky, atd. Dekuji, nic widloidniho nechci. Mam ve firme 3-5 aut podle sezony. Za 20 let jsem jich vystridal +/-30, mam s cim srovnavat i historicky. Octavie I byl nesmrtelnej drzak, nedam na to dopustit, ale tyhle casy uz jsou vazeni davno pryc, dneska je to o tom, ze se vydelava vic na servise nez na vyrobe. A na to nejsem zvedavej. A hrnte sem ty minusy pod tlakem chytraci.

Boreček
14. listopadu • 22:11

To budeš mít nějakou starou sračku, která nemá deformační zóny. Tohle je právě známka pojízdných rakví.

Rosťa
16. listopadu • 10:57

Jestli to bylo na mě tak to ti taky nevyšlo. Podle statistik ČSOB za 2018 a 2016 Octavia je auto s nejčastějším úmrtím.

tk
15. listopadu • 6:26

Dachna byla prakticky fungl nova, moje 3 lety. Nebudu popisovat k cemu kde doslo, aby se pan nepoznal, ale dojel na to, ze to nema vyztuhy ve dverich, bezpecnostni cepy ve spáře dvere-sloupek, mekky prahy a duty sloupky. O solidnich nosnikach strechy bych taky pochyboval kdyz se ochotne stahla. A co hur, okolni plechy pekne zalisovali dvere dovnitr tak, ze nesli otevrit. Tomu ja rikam pojizdna rakev. Odbornik pozna kam a jakou moji casti to dostal. B**ečku.

Rosťa
14. listopadu • 12:47

Dacia Lodgy je podle testu Německého autobildu na druhém místě ve spolehlivosti po 100000Km ! Mám už druhou a její kvality můžu jen potvrdit.

Marco
14. listopadu • 20:39

Jo, protože ta první se ti po 50 tisících rozsypala a šla do šrotu :-)))

Rosťa
16. listopadu • 11:05

A ještě jedna zajímavost. Lodgy je vyráběna v nejmodernější fabrice v tangeru. A dcera pracovala ve fabrice kde svařovali číňani výfuky pro karoq. Reklamoval jim jako kontrolorka každou chvíli svary. To doobry to ne kodiak. A sesedackama to samý.

Rosťa
16. listopadu • 10:53

Tak to ti nevyšlo. Byla po havárii tak jsem ji prodal. A je i bezpečné. V 90 mě sunula dodávka na stojící Fabii a i ti co by seděli ve třetí řadě by byli v pohodě. Jen urvane nárazníky a Fabia zadek i splechařinou.

Antonio
13. listopadu • 12:45

Tak si kup Berlingo a tady to neřeš.

Lukáš Javůrek
13. listopadu • 12:36

Za mě je největší úspěch, že přední kapotu drží vzhůru kapalinové vzpěry a všechny kombíky budou mít již ve standardu rovinu po sklopení zadních sedadel. Bravo škodo - už si se přiblížila autům z devadesátých let ;-)

Juraj K.
28. listopadu • 20:43

Tie vzpery - naozaj mega dôležité.
To tam vodič zíza každý deň na kuny? ;-)

Tom
14. listopadu • 1:13

Jestli jsem dobře četl, tak při sklopení zadních sedaček v combi rovina nebude:-(

Julo
13. listopadu • 13:32

A ten pojebany schod v kufri je čo, francúzi to odstránili pred 20 rokmi škodovka nie

Dan
21. března • 1:28

Co že odstranili ? To si uplne nemyslím ..... Počkej dojdu se podívat dolu do citroean z roku 2003 ... ne nemusí mten pojebany schod v kufri tam je .... tak se prober. Francouzu jsem par mel a jednoho mam i ted ale zadná hitparada to nikdy nebyla spolehlivost prumerná všechno co tu blábolíte že citroen má už dvacet let vyřešené jsou lži a kraviny .... stejne jako koncern si dělají co chtejí a myslím že u každé veci přemýšlí jak uživatele i mechanika na dílně co nejvíc nas*at. A to u všech značek :D

ffsd
27. listopadu • 13:16

To víš, neni to auto pro čoboly.

Marex
13. listopadu • 18:24

Bo velký a hluboký kufr, ne. To je ten největší škodovácký simply clever a jenom ten, kdo nemá rád Škoduli, řeší ten věčný mega schod :-P Správný Škodovkář si poradí a třeba ten packet na spaní si dodělá, viz. https://forum.skodahome.cz/uploads/monthly_2018_06/S... ... :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Erich
30. prosince • 15:34

Marex... A co ta stredná neposuvna sedačka v karoqu? Asi v kopirke došiel atrament, a tým krytom v podblatniko tiež. Kontrolkam svetiel sa neusli diodiky, optická signalizácia zaspala za zvukovou. A co ten otvor medzi blatníkom a podblatnikom?kam padá lístie a nedá sa vybrať, ďalšie miesto pre hrdzu.A nalievanie do ostrekovačov? bud tečie do anternatora alebo kablov,a bolo by toho este dosť......je ľahšie skopírovať než rozmýšľať nad bežnými vecami auta.

Doporučujeme

Články odjinud