Nová Škoda Kodiaq v obří galerii. Poprvé ji vyzkoušíme. Ptejte se, co vás zajímá!

61 komentářů

Vilém Sinek
11. srpna • 9:59

Dobrý den, nedávno jsem viděl docela dobrý článek tady: https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/... určitě doporučuji kdo plánuje auto tlumit.

deff
3. července • 20:23

Zajímal by mě losí test.

_Info_
4. července • 7:51

Zcela nepodstatný a zavádějící test, kvůli které u zemřelo hodně lidi. Právě lidi jako ty,kteří uvěřili v tento nesmyslný novinářský test.
Automobilky mu nevěnují vůbec žádnou pozornost ,žádnou.

deff
4. července • 10:19

To je vidět, že tomu nevěnují pozornost, když to pro ně není výhodné, jelikož to právě u hybridních modelů nezvládají. Pro mě je to podstatný test, jeden z mála kde je přímé srovnání s konkurencí.

_Info_
4. července • 12:39

Jsi pilot Play Station a ne řidič. Jsi hloupý naivní cvok.

deff
4. července • 13:44

Mě tvůj názor nezajímá.

Ivan
1. července • 12:43

Mňa by zaujímalo porovnanie s konkurenciou Sorento a Santa Fe (samozrejme pri porovnateľných motoroch).

_Info_
1. července • 12:53

Co to?
Odkud jsi to spadnul?

Jezdec
30. června • 18:33

Je mi líto, ale já ty rozdíly nepoznám. Pořád stejná nudná krabice.

Ejdži Kokota
30. června • 12:52

Bude čtvrté kolo za příplatek?
Co se stane s čerpadlem, když v něm zmrzne močovina?

jogurt
30. června • 15:13

Nic. Močovina mrzne při minus 12°C na kaši, ne na led a nádrž má vyhřívání, takže dávkování je trochu zpožděno, než se ohřeje. Což při spotřebě DEF ca 0,5 l/1000km není vůbec žádný problém.

_Info_
30. června • 15:48

Nouzový stav a nemožnost nastartovat motor u" Euro 6c " na 100% , dřívější verze možná start povoli

Tomáš Fuk
30. června • 20:04

Ale houby, pleteš si prázdnou nádrž a zablokování čerpadla podlimitní teplotou chcanek. U koncernových aut se dá blokace při prázdné nádrži trošku zdlouhavým procesem obejít (je to popsáno i v manuálu k vozidlu), v mrazu to ale funguje bez jakékoli blokace, prostě pod -10°C se nedávkuje, když se náplň ohřeje, dávkuje.. a to jak u 6d-temp tak u 6d. Auto jezdí zcela normálně.

_Info_
30. června • 20:43

Kecáš. Nenastartuje i kdyby jsi se posral.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš Fuk
30. června • 21:22

Ale samozřejmě nastartuje. Pleteš si pojmy.

_Info_
30. června • 21:32

NNe. Nevhodné složení paliva neumožní iniciaci. A poser se

Nojono
30. června • 22:13

Plácáš nesmysly

_Info_
30. června • 22:38

Nech si zmrznout auto pod -15 a pokud ti nezmrzne nafta , tak močovina určitě zhutni. A pak si startuj, ty chytráku, když řidiči jednotka nenačte potřebné údaje o palivu. Tak jen do toho

Aha
1. července • 8:42

Milé info. -15 je nad ránem skoro každou zimu v Jizerkách a Krkonoších. Věřím, že na všech kopeččích v čr. Myslíš, že polovina lidí nenastarruje a nejede do práce?

_Info_
1. července • 12:51

Teda bohatý to kraj. Všichni funglovky auta v dieslu. Ještě nějakou pohádku mi řekneš?

deff
3. července • 20:28

dodávky...

jogurt
30. června • 21:32

Doslovný přepis z návodu k vozidlu:
"Ad Blue zamrzá při teplotách pod -11°C, při velmi nízkých teplotách může být dávkování omezeno.
Během jízdy se systém zahřívá, aby zajistil čištění výfukových plynů i při velmi nízkých teplotách"

Fanda
30. června • 10:59

Pamatuje si po startu nastavení jízdního módu nebo je vždy nutné po nastartování mód přepínat?

_Info_
30. června • 11:05

Vždy ECO

karelhrabe
30. června • 9:38

KUPUJI ZÁSADNĚ BENZINOVÉ AUTA !§§ BEZ TURBA A TO MAZDA A DALŠÍ JAPONCI !!§ŠKODU S MOTOREM 1,5 LITRŮ BYCH NEKOUPIL ANI ZA POLOVOČNI CENU !!!JEDINĚ S MOTOREM 1,6 LITRŮ !!! A ELEKTRICKÁ AUTA JSOU STEJNÁ UTOPIE JAKOU ŠIŘI JEN TI CO NA TOM VYDĚLAJÍ A LHÁŘI S EU ATD ??,

Honďák
30. června • 13:49

Ti hrabe Karle, viď.

Kritikus
30. června • 10:26

Nekřič na nás, nejsme hluší.

Kritikus
30. června • 9:18

Od majitele jsem slyšel, že se na vozu znatelně šetřilo. Údajně se to projevuje v menším rozsahu nastavení sedaček, nepohodlnému dcc a plno drobností, které nyní chybí. Můžete potvrdit, že facelift je hlavně o setření?

Dušan
30. června • 10:49

V klidu, naopak se auto vylepšovalo, což je vlastně smysl faceliftu:) některé fl jen retuší ale nic neubírají, některé hodně utlumují a někdy se sahá i na podvozek. Jen diky eu zmizelo pár motorů a nejnižší výbava. Auto si naštěstí zachovalo kolečko na světla a ovládání ventilace.

Tomáš Fuk
30. června • 20:08

Kolečko na světla je k čemu? Za posledních půl milionu kilometrů jsem ho k ničemu nepotřeboval.

Aha
30. června • 20:53

Aha, takže další expert co jezdí za deště a mlhy bez světel. To se máš čím chlubit. Nebo ti to finguje i v těchto podmínkách?

Tomáš Fuk
30. června • 21:20

Aha, další pračlověk, co netuší, že to jde tlačítkem i bez toho nesmyslného ovladače, kterým stejně v poloze AUTO přední ani zadní mlhovky zapnout nejdou.... :-D:-D:-D

_Info_
30. června • 10:56

Zainteresovaný člověk.
Prodejce?
Zaměstnanec škodné? VW?
Facelifty v rámci VW Group jsou už jen o úsporách. Nic lepšího nenabízejí, naopak redukují výbavy, motory atd.
Jen dožívají, setrvačnost před oznámením konce. Konec je v jejich případě nevyhnutelný. Je to vidět stále víc a víc.

Dušan
30. června • 11:54

Zaměstnanec 😀kadak se v mb nedělá, ale např facelift fabie přinesl jine naladění podvozku, jina premiova světla, tlumící hmoty navic tam kde bylo třeba. Fl octavie 3. Přinesl také tlumící hmoty, rozšířenou zadní nápravu, nastavení tlumičů atd. Jiné automobilky dělají to samé. Neberu změnu vzhledu, ta je u škodovek někdy spíše na obtíž.
Lhát tu tedy, že facelifty přináší šetření, nemusíte.

Kritikus
30. června • 12:03

Já nelžu, jen jsem zprostředkoval dojmy člověka, který současný Kodiaq vyměnil za facelift. Oba v plné palbě a je velmi zklamaný až rozezlený, jak šla úroveň vozu pryč. Uvažuje, že se ho zbaví a půjde k jiné značce. Tam mi připadlo se zeptat, zda bude mít redakce koule na to říci, zda je facelift krokem vpřed nebo vzad.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš Fuk
30. června • 19:28

za facelift, co ještě není na trhu.... tak to jo...:-D

_Info_
30. června • 12:01

Každý to poznal, že je facelift vždy ošizený. Ty doby zlepšování jsou dávno pryč!!!
A prémiová světla??? Vyprázdnění skladu neprodanych, nebyl zájem za ty prachy.
Asi tak, zastánče. Doufejme, že tě za ty lži dobře platí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
30. června • 15:09

Vždy ošizený? Soryjako, ale facelift Q7/SQ7 2019 (MR2020) tedy rozhodně ošizený nebyl, právě naopak. S jednou nepodstatnou výjimkou, ale na tu stejně nepřijdeš.;-)

_Info_
30. června • 15:44

Promiň , ale snažíš se porovnávat jablka a hrušky. Q7, potažmo Audi má jiný status ve VW. Porsche je to stejné. Proto jsem zmiňoval škodnou a VW a ne VWgroup. I když i Audi u 1,2 a 3 jde taky dolů s použitými materiály a odhlučněním.

_Info_
30. června • 15:50

Použít jsem VWgroup, což je špatně a tudíž se ti omlouvám.

Tomáš Fuk
30. června • 16:29

A co třeba facelift Superba III? Navíc matrix led místo xenonů, navíc nový multimediál, navíc digi štít a nesebrali mu nic.

_Info_
30. června • 17:11

Tam už nebylo co brát a dodali jen to, co nemohli udat v jiných modelech. Předobjednávky se musí plnit, jinak dodavatel nebude spolupracovat.

_Info_
30. června • 9:25

Tlumící hmoty, vosk, sklo , materiály podlahy interiéru, kufru,, materiál sedadel,a mnoho dalšího bylo redukovano pouze za jediným účelem - úspora financí . Jednodušší verze komfortnich a bezpečnostních systémů jsou už jen dokreslenim tragédie .

stealth01
30. června • 12:22

A u ostatních značek se nešetří? Máš hodně jednoduché vnímaní světa. Když jsem viděl ty obrazovky digitálních zrcátek v ES300 přilepené snad nějakým lepidlem a ukazující obraz v dost ubohém rozlišení, tak jsem si na tvou posedlost touto japonskou značkou vzpomněl...

_Info_
30. června • 12:44

https://youtu.be/DavW5pyc5Ys...
To jen pro pořádek ,ty ubohý lháři

Stealth01
1. července • 7:07

To mi jako ukazuješ co? Že to Lexus nabízí? Nedokážeš aspoň jednou přiznat, že se to Lexusu moc nepovedlo?
Já jsem s tím autem jezdil a když vidíš kamion v zrcátku rozostřeně a s nízkým rozlišením, tak si fanatický obdiv a posledlost prostě rozmyslíš. Už jsem ti psal, mě nejde urazit, rozpustil jsem dávno své ego.

Shimi
30. června • 9:15

Pro redakci: Dokud něco neuděláte se zdejší diskuzí, respektive s jedním čů*ákem, co to tu denně rozesírá, tak Vám na položenou otázku neodpovím. Do dneška čekám na ten avizovaný článek o velkých změnách a vyřešení problému.

Ivos
30. června • 8:14

Jaky je pocitovy a ve spotrebe rozdil mezi 2.0 Tdi 140kw a 147kw?Dekuji.

jogurt
30. června • 14:57

obrovský. 140kW se moc nepovedl, evo 147kW je OK, pocitově i spotřebou

majkom
30. června • 7:41

1. Porad cely interier vrze a praska jak u predchozi generace?
2. Porad je to bez dcc uskakana koza, zejmena na zadnich sedadlach?

Honza
30. června • 7:29

Zajima me ktere prvky vybavy jsou navic ci jine oproti predchozi generaci. A take proc novy model ma v papirech 2300kg na kouli (s 147kw) a stary model 2500kg (140kw)

jogurt
30. června • 14:56

Protože je to součástí homologační zkoušky.... lehčí vlek, menší emise

_Info_
30. června • 7:15

Design ve stylu kolotočářském, absolutní pohroma a vypadá to levně, hnusně.
4 válcové motory k autu této velikosti jsou k smíchu, 1.5 110kW je k pláči.
Normální člověk si to za vlastní peníze nikdy nekoupí. Jako služební je to přece jedno, já to neplatil. zcela zbytečný model škodovky, pokud by byl se 6 - ti válcem, měl by význam, 5-ti válec Audi by taky stačil.

Michal2
30. června • 12:24

Tak 1.5tsi má i smysl pokud bude ve 4x2 tak celková hmotnost není velká a auto ani moc drahé a na klidnou jízdu stačí.Taková M Cx5 nabízí to stejný.

homer
30. června • 15:31

bez 4x4 si v zime na kazdym horskym parkovisti za blbce co šetří a pak tlačí

_Info_
30. června • 15:37

Řetězy?

homer
30. června • 20:13

na aute me nezajima barva, nizkoprofilovy kola, navigace, kůže, panoramaticka strecha, xzonova klimatizace, elektricky dvere ale za 4x4 si vzdycky rad priplatim

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomáš Fuk
30. června • 20:26

Tak takhle to tvrdit nemohu, protože kůže a barva a kola a elektrický dveře mě teda zajímají, ale za 4x4, nejlepší dostupná světla a nezávislé topení si taky vždycky připlatím

Tomáš Fuk
30. června • 16:26

Nasazovat a sundávat, překážet, zprasit se, tahat to v kufru? To být za ještě většího blbce, když 4x4 je za pár šupů a hodí se i jindy.

stealth01
30. června • 8:08

Ptejte se co vás zajímá...
Místo otázky vyblití nějakého naprosto nepodstatného názoru, který nikoho nezajímá.

_Info_
30. června • 8:25

Právo na svobodu projevu je zakotveno jako lidské právo v Článku 19 Všeobecné deklarace lidských práv a v Mezinárodním paktu o občanských a politických právech (MPOPP). MPOPP definuje právo na svobodu projevu jako „právo mít názory, a to bez překážek. Každý by měl mít právo na svobodu vyjadřování“.Bezpohlavni a nemoralni lidi jako ty mi v tom nezabrání

Doporučujeme

Články odjinud