Nová Škoda Kodiaq RS na hybridy kašle. Dost posílila, má chytrý podvozek a lepší dynamiku

10 komentářů (10 nových)

Dini CZ
30. října • 19:10

Tam je zajímavý, že těch 39 Kodiaqů RS na Spritmonitor má spotřebu těsně pod 10. Člověk by čekal 13 - 4x4, SUV, DSG a ten výkon...super

Ross_i
31. října • 16:40

Není důvod aby to mělo takovou spotřebu. TSI 2.0 v běžném provedení 140kw se 4x4 (v modelech Kodiaq/Tarraco/Tiguan-allspace) žere 8-9 v kombinaci. Kodiaq RS se 195kW má ještě trochu přifouknuto, tak si to umí cucnout např. při rozjezdech, kdy se dá vyšší výkon využít, ale jízda ustálenou rychlostí bude brát podobně jako slabší provedení. A pokud někdo nechce velmi rychle přijít o řidičák, tak většinu času s plynem na podlaze jezdit nebude. I s těmi 140kW jsem ani nevěděl jak jsem k nenulovému bodovému kontu přišel.

Luise91
31. října • 12:56

Ty bys čekal od cca 250 konového 4 válce 13? To je tak 20 let přežitý číslo. Pod 10 jezdí dle sprintomonitoru i MB GLB 35 AMG, co má 306 koní...

Ondrej Mišáni
30. října • 16:56

Škoda, že Škoda už nemá pod kapotou čističku vzduchu v podobě DTI a tuningu Scout! Řekl bych, že dost chatařů a chalupářů i podnikatelů v horských oblastech, by to uvítalo!

Hlinda
30. října • 11:38

Dynamic Sound Boost bude elektrický či fyzicky upravené sání a výfuk?

Hajzlík
30. října • 11:27

Chválabohu, že to nedoj€bali nějakým hybridem.

Marie Nováková
31. října • 11:18

Ono stačí že je to automat..

stewo99
30. října • 13:13

Staci ze to doj€bali hlavne zo zadu

Marek Zrak
31. října • 0:20

mě se to docela líbí i zezadu, aspoň na foto

Hajzlík
30. října • 13:51

Na design auta nejezdí a konec konců prodeje nové generace jsou podstatně lepší než té staré, takže asi žádná tragédie.

Doporučujeme

Články odjinud