Tam je zajímavý, že těch 39 Kodiaqů RS na Spritmonitor má spotřebu těsně pod 10. Člověk by čekal 13 - 4x4, SUV, DSG a ten výkon...super
Není důvod aby to mělo takovou spotřebu. TSI 2.0 v běžném provedení 140kw se 4x4 (v modelech Kodiaq/Tarraco/Tiguan-allspace) žere 8-9 v kombinaci. Kodiaq RS se 195kW má ještě trochu přifouknuto, tak si to umí cucnout např. při rozjezdech, kdy se dá vyšší výkon využít, ale jízda ustálenou rychlostí bude brát podobně jako slabší provedení. A pokud někdo nechce velmi rychle přijít o řidičák, tak většinu času s plynem na podlaze jezdit nebude. I s těmi 140kW jsem ani nevěděl jak jsem k nenulovému bodovému kontu přišel.
Ty bys čekal od cca 250 konového 4 válce 13? To je tak 20 let přežitý číslo. Pod 10 jezdí dle sprintomonitoru i MB GLB 35 AMG, co má 306 koní...
Škoda, že Škoda už nemá pod kapotou čističku vzduchu v podobě DTI a tuningu Scout! Řekl bych, že dost chatařů a chalupářů i podnikatelů v horských oblastech, by to uvítalo!
Dynamic Sound Boost bude elektrický či fyzicky upravené sání a výfuk?
Chválabohu, že to nedoj€bali nějakým hybridem.
Ono stačí že je to automat..
Staci ze to doj€bali hlavne zo zadu
mě se to docela líbí i zezadu, aspoň na foto
Na design auta nejezdí a konec konců prodeje nové generace jsou podstatně lepší než té staré, takže asi žádná tragédie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.