Na firmu jsme koupili 3ks jako náhradu za Vitary. Prosadil jsem si právě tu zlatou barvu a všichni jsou spokojení. Fakt je, že se to možná okouká a není mně úplně jedno, že po cestě do práce potkávám ve stejné barvě například Dacia Dustery. Motorizaci máme v naftě, 4x4 110kW, tahá to parádně. A jezdí se v tom taky skvěle. Svoje auto mám Mondeo 2014 v naftě 114kW, jízdu v něm si užívám, ale musím říct, že v tom Karoqu se jezdí ještě lépe. Co mně trochu zlobí je infotainment, který má při spojení s mobilním telefonem (Samsung S22) občas výrazné zpoždění. Už jsem na reakci čekal i 20 vteřin. Restarty nepomůžou.
Za mne docela povedený facelift... :-)Interier vypadá pořád dobře , jsou tam tlačítka a otočné ovladače klimy , rádia..Volant je pěkný jen v TOP verzi , 3 ramenný.Proti tragickému faceliftu Tiguanu s dotyky všude , je tohle ok.
Obří galerie = neschopnost projít celek a vybrat ty nejlepší fotky
Stejný lak nabízí i Dacia... mnoho povyku pro nic, ale protože jde o Schade Auto, tak z toho máme celý článek... úsměvné
Barvu vozí namíchanou z rumunska.
Přemýšlím o Karoqu 1.5 TSI, rád bych se někoho zeptal na zkušenosti s vypínáním válců za jízdy, jestli je hodně znát změna zvuku či škubnutí + jestli je to časté, postřehnutelné a člověk se za jízdy pak soustředí "jenom" na to? Zajímá mě reálná zkušenost, kdo tento motor pilotuje denně. Díky za postřehy.. :-)
Ahoj, máme karoqa s manuálem 1.5 a 44000 km najeto. Upřímně ja který je petrolhead, tak to postrehnu, když se soustředím. Ale dva válce se vypinaji až když je motor zahraty, takže se neboj vibraci po startu. Jinak na 2 válce to dokáže běžet i 130kmh, ale stačí větší větřík a hned ze zapnou 4. Na té dalnici to nejede skoro nikdy, spíš mě sere doslova, slapnes na 170 a pustis plyn a chceš dobrzdit motorem na 140 a vypne to 2 válce, to mě naštve, jelikož při 170 máš otáčky asipres 4k, tím pádem horko jak debil a je tam potenciál tvorby karbonu právě při téhle rychlosti... proto tankuj minimálně V-power nebo maxxmotion... a jinak vibrace poznáš fakt hodně málo, a záleží na tlaku a velikosti ráfků. My máme R17 a když jsem v zimě foukal 2.3 baru, tak skoro necítím nic, ale logicky když jsem to teď zvedl na 2.5 tak jde to trošku poznat... Každopádně co můžu doporučit, když jedeš na adaptivní tempomat ty rychlosti do 100kmh, tak na rovince jedeš prakticky pořád 2 válce, proto radši vždycky jedu podle sebe a vidím ikonku ECO, tak jemné slapnu na plyn a hned jede 4 válce.To jsou tak všechny postřehy za ty 2 roky.Jinak motor jede suprově i pod zatížením... na dálnici jedna báseň díky turbuNejlepší je dvojka a trojka, trojka vždycky na připojení na dálnici potáhneš krásně na 130 😁
Dvě desetiny baru? Daleko větší rozdíl udělá studená a zahřátá guma. A hejt o karbonování - tak sis měl připlatit záruku a servis a nemusíš tankovat 100 oktanů.
Jo, to s tím přidáním plynu dělám taky, když mě to zrovna sere a duní to v nějaké blbé situaci . Mě by to řešení nevadilo, kdyby to na dva válce jelo pouze při zařazeném kvaltu a s nulovou záteží. Pak to opravdu vůbec neslyšíš, ale jakmile jedeš do mírného kopce 90 na 6ku a ono to jede na 2 válce, tak konkrétně ve Scale mě to irituje, protože zrovna v téhle situaci to nejvíc duní.
Vaše zkušenosti, pánove, to je lepší jak klasický test, díky. Je fajn, že se dnes najdou lidi, kteří normálně odpoví a hned neuráží! :-D
Ve Scale i Kamiqu to znát je, někd yi dost, záleží na otáčkách a množství plynu, trochu méně v Octavii . V Karoqu je to lepší než v Octě, za mě ok, Superb a Kodiaq to skoro nejde postřehnou. Přechody jsou plynulé u všech aut, jen velmi zřídka to jemně cukne, když to nějak nachytáš ve specifické situaci, ale jinak to poznáš jen podle změny zvuku.
Díky za postřehy.. :-)
Tuhle variantu má můj bratr. Párkrát jsem s ním jel. Při první jízdě jsem ho přesvědčoval, že podtáčí motor, že to slyším, on mi na to odpověděl, že ne, že to jen motor jede na dva válce. Tedy slyšel jsem to.
Znat to je, ale da se to. A navic to je jedna z poslednich veci co se ti bude srat
Ta barva se mi už okoukala, jelikož jezdím okolo Mladé Boleslavi a jezdí jich tam moc
Barva je tak nějak to poslední, co u auta řeším.
Na poslední auto jsem tak spěchal, že jsem barvu vybíral podle volných slotů, aby to mohli vyrobit co nejdřív, ale to byla spíš výjimka. Jako podružnou věc bych to bral u ojetiny, ale u nového auta chci, ať se mi líbí.
Ty možná ano, ale zkus se zeptat prodejců aut, já to již párkrát zkusil. Většinou povídali, že o barvě, v případě, že přijde manželský pár, rozhoduje žena a není to rozhodně to poslední, co se řeší. Přiznám, u nás do toho kecala také manželka a abych měl klid, ustoupil jsem.
U nás barvu víc prožívám já. :D Prostě proto, že když kupuju auto pro sebe a za své, na nějakou dobu určitou, tak nechci hnusnou šedou krabici. A cena laku se v celkové ceně auta doslova ropustí i u těch nejlevnějších natož u dražších.
Jó, tak to holt bývá, mnohde.U nás ne - žena neřídí.
Moje žena řidičák má, ale nechat ji řídit, to je na závěť a životní pojistku. Řídit netřeba, ale rozhodovat o tom, to je jiná. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.