Za volantem nové Škody Karoq: Díky faceliftu je pořád normální. Je to těžká hra na hledání rozdílů

20 komentářů

Elpin E. (Elpin)
9. dubna • 18:28

Já se spíše divím, že za to poněkud zastaralé (je to přeci jen facelift) malé SUV chtějí stále minimálně 630 tis. Ale lidi to asi dají.

Pikus
12. dubna • 10:38

630k za 1.0 tsi a dodanim kdo vi kdy? Samozrejme bez slev. Davaji k tomu aspon jako bonus poukaz na tetovani loga Skodovky a nebo to uz vetsina kupujicich stejne ma?

12. dubna • 19:17

No vidíš... a stejně to lidi kupují více než cokoli jiného, takže...

petr r. (petrumr)
10. dubna • 8:13

dají, ze setrvačnosti a nevzdělání, třeba tucson má za tu cenu s bonusama už HEV.

12. dubna • 19:15

Jo, ale připlácíš i za volant. Oproti Karoqu to je doslova sockovýbava, to ani nemá cenu srovnávat.

Pepa
10. dubna • 9:35

Jdete uz doprdele s tema korejcama! Klidne srovnavejte s japoncema, amikama, zbytkem evropy. Ale srovnavat vsechno s korejcema je trapny.

Elpin E. (Elpin)
10. dubna • 12:30

Tak Korejci jdou přímo proti VW, ať už Kia nebo Hyundai, takže má smysl je srovnávat.Každopádně za tu cenu jsou tady mnohem lepší volby. Když už ne Tucson nebo Sportage, tak minimálně Mazda CX-30... A hodně zajímavá volba je i VW Taigo. Je sice o 10cm menší než Karoq, ale za to je o 100 tis. levnější, je to nové auto a rozhodně více šmrncovější.Ale úplně souhlasím s petr r., lidi kupujou Škodu spíš ze setrvačnosti a neochotě zkusit něco jiného. Je to takové to kupování jen kvůli značce.

homer
10. dubna • 16:24

Začal jsem škodama přešel na Japonce, Němce, Američany a vrátil se ke škodě. Asi jsem vlastenec.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
11. dubna • 11:09

Německá Škoda, prý vlastenec. :-D Tvou optikou jsou potom Toyota a Hyunadi také české firmy a všichni, kteří vlastní auta těchto značek jsou také vlastenci. Chápu tě správně?

Pepa
11. dubna • 17:53

Podle tebe je Nisan francouzska firma jo?

Mirek
11. dubna • 21:04

Přešlápni si, já někde tvrdím, která firma je čí? Se podívej, co napsal ten nade mnou, potom ti to možná dojde, ale pochybuji, podle toho, co jsi napsal.

.
10. dubna • 14:53

Že Kia nebo Hyundai jsou mnohem lepší volby bych netvrdil. Řekněme podobné.
Proč někdo stále Škodu? Pokud s ní nemá problém, může být důvodem i oblíbený servis a dobré zkušenosti s ním. S novou značkou je to cesta do neznáma.

smějící se bestie 2
8. dubna • 14:35

Do takovýho auta lirtovej 3válec ? Někdo je v tý automobilce na hlavu a nejen v této !I ten 1,5litr, je na pováženou.
A čipů zajisté přibylo, že.

T3R
9. dubna • 21:49

1.0 TSI je pro maminy co s tím jezdí kolem komína a pro takové použití bohatě stačí. Výhodou Karotky je, že má velmi nadstandardní výběr motorů, kdo z konkurentů má u malého SUV dvoulitrové čtyřválce nota bene v benalu i v naftě?

petr r. (petrumr)
10. dubna • 8:03

asi nikdo, neboť cena u základního tříválce začíná na 650tkč a tady asi lidi co chtějí malé SUV končí a podívej se na ceník kolik stojí 4x4, vybereš si jakou barvu? Tak přidávej a potom se podívej na tu cenu, není lepší jít ke konkurenci? Třeba hybridní RAV4 ti vyjde na stejný peníze.

T3R
10. dubna • 19:29

Nejlevnější hybridní RAV4 podle akčního ceníku začíná na 1,015 mio. czk v předohrabu. Karotka 2.0 TSI ve Sportline je víc než o 100 th. czk levnější, má 4x4, je daleko dynamičtější (stovka z 7,0 vs 8,4, Vmax 221 vs 180) a je celkově daleko praktičtější (vyjímatelné zadní sedačky, na kouli utáhne 1900 kg, RAV4 velký načechraný prd 750kg). Takže ne hybridy a EV si můžeš vetknout někam.

Pikus
11. dubna • 16:27

Co treba hybrid od Hyundai/Kia?Navic na Toyota brzo bude mit mensi Corollu Cross - ta bude Karoqu bliz.Taky by slo poznamenat, ze konkurence ma treba i v tyhle tride plug-in hybridy.

.
8. dubna • 16:20

V Octávce funguje velice dobře, tak tady asi taky.

petr r. (petrumr)
10. dubna • 8:07

souhlasím, ta 1,5l je už složitá a stím vypínáním na dva válce se řidič musí naučit jezdit, jinak to škube.

12. dubna • 19:13

Nevím, jak moc jsi vemeno, ale neznám nikoho, komu by to škubalo.

Doporučujeme

Články odjinud