Jo a pojdme to vsichni kupovat jako spravny Cech :-D bee bee :-P
Další jitrnice z boleslavskeho koncentráku...
Volejte hurá, sláva, onanujte veselte se a tancujte.Předražená naprosto nepoužitelná a hnusná bedna se začala vyrábět. To je událost století!!!
Tož Kamiq je tu....a bude i Orliq......a co Slapíq?:-D
Slapíq? Co to je za blbost? Na to jsi nepřišel sám, že ne...
Ok. Slapyq tedy....:-))
Orliq nebude, jméno už má zabukované Schwarciq.
Uplne valim oci, co vsechno musela Skoda udelat, aby mohla to auto vyrabet! :-O Kdo by cekal, ze na nove auto potrebuji nove lisovaci naradi? (Hadam, ze lisovacim naradim se zrejme mysli lisovaci formy.)Rekl bych, ze kdejaka domaci kucharinka dobre chape, ze v normalni forme velikonocniho beranka neupece. A zda se mi, ze tyto veci jiz chapou i male deti pri jejich hrach na piskovisti.Premyslim nad tim, co ze se nam to ta Skoda snazi sdelit, kdyz se nas snazi ohromit necim, co je tak zrejme. To skutecne Skoda ceka, ze si poridim auto od firmy, ktera mi de facto naznacuje, ze mne povazuje za mene inteligentniho nez male deti - tedy debila? Probuh co to museji byt za auta, kdyz je Skoda hodla prodavat debilum?
Já po 9 vozech od Škoda Auto končím. Předek s děleným světlometem a'la Citroën a s bohatě chromovaným sovětsko-čínským grilem pro asijské trhy, uvniř "aftersalesový" tablet přilepený lepidlem doprostřed přístrojovky, který má pomalou odezvu, a vzadu nehezké úzké asijské svítilny s povinným "Bohemia Crystal" s jedním couvacím světlem v rámci úspor. A po roce se objeví verze Scout se stříbrně lakovanou plastovou radlicí pod nárazníkem.Je to prostě celé nevkusné.
Ani, za stejne penize nabizi konkurence jiste poradne auto, plne kvalitnich materialu, prave kuze, hliniku a hlavne skvelym servisem.A pak se Jan probudil, zjistil, ze zije mrzuty zivot, kdy stale dela a stale ma na ucte houno, za ktere si ani tu Skodu nekoupi :)
můj milý jmenovče. Pan kolega má dobrý postřeh a navíc i pravdu. Škoda komik, městské to SÚV s podvozkem zvýšeným asi o 3 mm oproti fábce a s totožným oturbeným mrzáčkem bude asi opravdu pro speciální zákaznickou cílovku....
Auta zasadne nekupuji. Za ustrene penize skupuji akcie VW, tedy materske firmy Skody. Ano, do prace jezdim sockou a to skupovani akcii postupuje vazne pomalu, ale s tim vsim se nakonec da zit. Velmi mne uklidnuje vedomi, ze vsichni ti cinorodi manageri sedici v tech jejich Superbech, Passatech, A6 a podobne, vlastne pracuji mimo jine i na mne a mou rodinu. B-]
napiš na e-mail jestli bude zájem, mám 3000 akcií vw a budu to tak za rok prodávat nebo jak to stoupne nad 200eur.
Az vyrostou na 200 EUR za kus, rad je od tebe odkoupim za 0.1 EUR. ;-) :-P
Milý pane Petře, vůbec jsem nepsal o kvalitě materiálů, nýbrž o designu interiéru a exteriéru vozu.Pokud jsem pracoval v České republice, používal jsem vždy škodovky.Když jsem žil v jiných zemích, používal jsem samozřejmě auta, která byla k dispozici tam. Opravdu nemá smysl na české diskuze něco psát, vždy se objeví lidé jako Vy. p.s. Bankovní účty mám v pořádku :-)
no, třeba ty světla se mně líbí, vypadají podle mě lépe jak ty trojhelníky u kodiaka(šak citroen nádhera) ale kdo byl na autosalonu v bratislavě a viděl, že o kamiqa není žádný zájem a to byla premiera....možná to bylo tím, že automobilky vystavovaly levnější auta nebo hybridy atd. Největší zájem jsem pozoroval u hyundai a kia a francouzů a u dustra benzín 1.2.
byla to pochopitelně 1.3 150koní.:-(
Událost milénia!!!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.