Nová Škoda Fabia s hybridem zatím nepočítá. Přišla by totiž o velkou výhodu

40 komentářů

Alias
28. října • 1:07

Nejvetsi udalost v automobilovem svete. Ten se povedl...

scandi
27. října • 17:19

Ten uvod stoji zato-Není pochyb o tom, že příští rok bude jednou z největších událostí v automobilovém světě premiéra nové Škody Fabia. Automobilovy svet sa urcite zaujima o skodu fabia.

petr r. (petrumr)
27. října • 15:29

je dobře, že nebude hybridní, protože škodovka hybridy neumí a kdyby je vyrobila, tak stejně je lidi nebudou kupovat, ti lidi co skupovali škodovky už dostali rozum a třeba soused RS vyměnil za bmw. Na auto.cz začíná dlouhodobý test RAV4 a kdyby raději než do fábie dala škodovka něco co by konkurovalo ravce bylo by asi lepší. Jak se začne vyrábět yaris v kolíně, tak fabia to bude mět těžký, ale oni začnou cenou od a budou si myslet, že někdo se chytne..i na tu scalu jsou připomínky od majitele.

Warumnicht
29. října • 7:38

Škodovky se nekupují, ale fasují.

Michal2
28. října • 12:41

Já bych klidně bral novou fabii 1.5etsi v manuálu se 110kw+30kw e.motor a trochu větší baterku tak do 50kg ať to zvládne aspoň 3km do obchodu a zpět i v zimě jen na el.

Bill
28. října • 13:51

do 50 kg tak dvakilowaty a ty tři kilometry z kopce a bez zapnutého topení:-D

Michal2
28. října • 14:49

Když ca 300kg baterek v pluginu zvládne 60km wltp tak 50kg snad 10km dá.Trefil jsi tu část z kopce a 2 je o to horší.

Adam
28. října • 6:27

Většinou s tebou ve všem souhlasím, ale prosím, necpi sem pořád ty toyoty. Takhle to vypadá, že jsi jejich prodejce.

petr r. (petrumr)
28. října • 7:28

Tak dobře budu psát i o druhých hybridech.

Allamarein
27. října • 21:47

Plácáš nesmysly. Tvoje zaslepená nenávist proti Škodě je zoufalá.

petr r. (petrumr)
28. října • 6:25

tak si kupte fabii i když chcete koupit hybrid manažéři vás odnaučí kupovat co chcete, masírka z reklam a hned se najde někdo, vlastně to auto ani nepotřebujete, ale přeci nechcete aby někdo řekl, že fetujete a nevíte co je dobré.

Allamarein
28. října • 11:28

Nechápu, že něco tak retardovaného jako ty vůbec má občanku, natož řidičák.

Rip
27. října • 17:18

LSD, THC?

kari
27. října • 19:11

idiocie, z toho se nedostane

EL2020
27. října • 14:49

Takže ta výhoda z nadpisu spočívá v prohloubení dačoidizace značky Škoda?

Allamarein
27. října • 13:13

Pokud Škoda prodá dost Enyaqů, Superbů a Octavií iV, pak se malá Fabia bez elektrické verze obejde. Ale jak dlouho jí to bude stačit? Rok, dva? Stejně tam minimálně ty mild-hybridní verze budou muset přijít.

Sysel
27. října • 14:19

Škoda Fabia 1.0 eTsi dsg za akčních 529tis. :-) Proto ji nemají, musí ještě více zlevnit motor a převodovku.

Michal2
27. října • 16:28

Sysel jestli chceš litrové tsi(eb) tak vem fiestu mhev a k ní automat.Taky 500 jen se střední výbavou titanium kde toho spoustu schází.

Michal2
27. října • 16:17

Ta 1.5eTsi s dsg je jen o 50tisíc dražší než 1.5tsi manuál u octy takže buď je emotor zadarmo nebo snížily cenu dsg.Než přijde nová fabia tak se může ještě změnit věcí.

Hanz
27. října • 12:54

Jak jinak, ve FauVé totiž nic takového nemají. Co takhle se inspirovat u Suzuki? Né, pro našince bude stačit litřík 44kW a ještě pořádně přitlačit na cenu, z DieselGate máme manko. Když někoho oškubat, tak pořádně.

petr r. (petrumr)
27. října • 15:32

RAV4 se znakem škodovky.

Jan
27. října • 15:39

není, octavia je větší jak fabie, rav4 není nisan..

petr r. (petrumr)
27. října • 16:36

Rav 4 co by dělala u renaulta, když u suzuki je ACROSS.

Jan
27. října • 18:03

oni ví co dělají moc dobře ikdyž tam nikdo není a nic nedělá, to si pohlídají nový across není špatná vždyť jeto Rav4..

WRC Fabia R2 TwinCharger
27. října • 11:34

Nezlob se.. ale ja porad o tu vyhodu ne a neprichazim. Uz jsem se smiril i s tim, ze jsem koupil nejsilnejsi legalni verzi Fabky vsech dob B-] ..vzdyd mam pri 132kw i o 50 Nm vic nez soutezni R2 a to uz je co rict.. to je nevidane ve svete civilniho automobilismu trumfnout vykonove motorsport.. to uz nikdy nebudeB-]

Karlos.s
27. října • 13:52

Jestli to správně chápu, tak tady machruješ s Fabií 2 1,4/132kW Twincharger?
Tak to pak stačí, všem je jasné, jaký seš odborník a jak rozumíš autům.
-Fabia 2 je nejhnusnější Fabie ze všech (vyšší než širší) a po Roomstru snad druhý nejhnusnější auto od ŠKODA
-pochybuju, že něco trumfneš, podvozkově směšný (mimochodem do krátký se dávalo dozadu zaváží jestli se nepletu, aby to nešlo při brždění přes boudu) a motor s převodovkou udělají hodně rychle pápá, pokud tomu budeš trochu víc dávat viz dále.
-DQ200 má suché spojky, takže ten krouťák a nějaké závodění jí dělá fakt dobře
-kombinace turba a kompresoru je tam taky hodně spolehlivá, ten motor je sice papírově krásný ale v reálu je to velký fail.
Kdyby tam tenkrát dali obyčejnou 1,4/110kW TSI a manuál, tak to nejezdilo o moc hůř, stálo by to o kilo méně a spolehlivost by byla jinde.Takže asi tak. Klidně si u toho křápu onanuj, ti autům rozumí, se jen smějí.

Michal2
27. října • 15:57

Karlos o vzhledu fabie2 si myslím totéž vč toho dsg.Ty motory umírali velice rychle ale on má trochu jinou údržbu.Kolik řidičů lítá zatáčky na ostro?Škoda od VW má zákaz používat motorizace ale Seat může.Tak to bylo i je pořád.

WRC Fabia R2 TwinCharger
27. října • 17:39

a proto jedine, co se mi za tech 6 let na aute porouchalo je ta plastova schranka na slunecni bryle ve stresni vyklopce v kokpitu.:-)

Michal2
28. října • 6:46

Proč jsi nevzal polo gti?nebylo v automatu a bylo dražší..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WRC Fabia R2 TwinCharger
28. října • 8:44

Polo GTI i Ibiza Cupra byly v 2014 jen s DSG a oba byli drazsi. Po navratu z USA jsem chtel jen supercharger s automatem.

petr r. (petrumr)
28. října • 9:28

budeš doplácet důchod? Kamoš to doplatil raději hned jak to šlo ještě za lacino.

WRC Fabia R2 TwinCharger
28. října • 10:06

..byl jsem tehdy dobrovolny samoplatce zdravotniho(cestovni pojisteni) i socialniho minima.

petr r. (petrumr)
28. října • 11:40

jo tak to jo, někteří na to nemysleli,ted probíráme tu anglii a hodně jich přijede do silvestra. Nejhorší jsou ty auta s tím volantem na pravo, přepsat na naše značky to jde hladce, ale třeba lídl se závorama už je problém.

Michal2
28. října • 9:09

Ja omrkl:308 1.6thp,focus 180koní,golf gti dražší,fiesta st malá,rencka nechtěl a pak už vybíral octu 1.8tsi dovybavil co potřebuji a zjistil že Rso je jen o 40 dražší a bylo jasno.Lituji akorát že jsem nevzal metlu a v palbě to nemám byl ňáký limit.

petr r. (petrumr)
28. října • 6:21

jak jsem měl fabku II, tak tu schránku jsem nepoužil, protože sluneční brýle se mě tam nepodařilo vměstnat a není to taky tím, že brýle které zakulacené( sportovní) a kryjí i zpětné odlesky jsou pro lidi funkční i bezpečné a manažéři škodovky řekli NE, my ty lidi naučíme změny a koupí si škoda brýle za 5300kč.

Karlos.s
27. října • 19:44

No tak to je jasný, když s tím jezdíš jak lekárník a ještě to víc leštíš než jezdíš :-)
Hele na rovinu já ti to přeju, že ti to funguje a seš z toho vydřenej, ale se konečně smiř s tím, že seš asi jedinej. Už to laskavě přestaň neustále vnucovat ostatním. Chápeš? je to trapný a směšný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WRC Fabia R2 TwinCharger
27. října • 20:02

Nesu na bedrech velkou odpovednost.. za posledni vyrobene CTHE s max vybavou.. tim to jeB-]

kari
27. října • 13:07

A jeje, mimoň číslo jedna se svým kýblem dorazil. Bylo mi jasný, že tvé výblitka na adresu tvého jezevčíkovitého kýblu, který byl nejspíše postaven omylem a prodeje to jen potvrdily, budou pod článkem o fabii mezi prvními. Ostatně to, jak vydlabyný jsi svědčí i fakt porovnávání tvého krumplu s Chironem nebo Tuatarou.

Reakce
27. října • 12:38

Srovnávat tu tvoji ludru se soutežní R2, tak takhle jsem se dobře nepobavil. Klidně se více rozepiš, srandy není nikdy dost:-)):-D

TraktorDrnčíInside
27. října • 12:25

Fábka by byla je fábka i kdyby nějakým zázrakem měla šestiválec s dvěma turby (jedním elektrickým a jedním výfukovým). Stačí se kouknout např. na konstrukci podvozku. Šmejd zůstane jen šmejd i s 350 kW.

Doporučujeme

Články odjinud