Nejvetsi udalost v automobilovem svete. Ten se povedl...
Ten uvod stoji zato-Není pochyb o tom, že příští rok bude jednou z největších událostí v automobilovém světě premiéra nové Škody Fabia. Automobilovy svet sa urcite zaujima o skodu fabia.
je dobře, že nebude hybridní, protože škodovka hybridy neumí a kdyby je vyrobila, tak stejně je lidi nebudou kupovat, ti lidi co skupovali škodovky už dostali rozum a třeba soused RS vyměnil za bmw. Na auto.cz začíná dlouhodobý test RAV4 a kdyby raději než do fábie dala škodovka něco co by konkurovalo ravce bylo by asi lepší. Jak se začne vyrábět yaris v kolíně, tak fabia to bude mět těžký, ale oni začnou cenou od a budou si myslet, že někdo se chytne..i na tu scalu jsou připomínky od majitele.
Škodovky se nekupují, ale fasují.
Já bych klidně bral novou fabii 1.5etsi v manuálu se 110kw+30kw e.motor a trochu větší baterku tak do 50kg ať to zvládne aspoň 3km do obchodu a zpět i v zimě jen na el.
do 50 kg tak dvakilowaty a ty tři kilometry z kopce a bez zapnutého topení:-D
Když ca 300kg baterek v pluginu zvládne 60km wltp tak 50kg snad 10km dá.Trefil jsi tu část z kopce a 2 je o to horší.
Většinou s tebou ve všem souhlasím, ale prosím, necpi sem pořád ty toyoty. Takhle to vypadá, že jsi jejich prodejce.
Tak dobře budu psát i o druhých hybridech.
Plácáš nesmysly. Tvoje zaslepená nenávist proti Škodě je zoufalá.
tak si kupte fabii i když chcete koupit hybrid manažéři vás odnaučí kupovat co chcete, masírka z reklam a hned se najde někdo, vlastně to auto ani nepotřebujete, ale přeci nechcete aby někdo řekl, že fetujete a nevíte co je dobré.
Nechápu, že něco tak retardovaného jako ty vůbec má občanku, natož řidičák.
LSD, THC?
idiocie, z toho se nedostane
Takže ta výhoda z nadpisu spočívá v prohloubení dačoidizace značky Škoda?
Pokud Škoda prodá dost Enyaqů, Superbů a Octavií iV, pak se malá Fabia bez elektrické verze obejde. Ale jak dlouho jí to bude stačit? Rok, dva? Stejně tam minimálně ty mild-hybridní verze budou muset přijít.
Škoda Fabia 1.0 eTsi dsg za akčních 529tis. :-) Proto ji nemají, musí ještě více zlevnit motor a převodovku.
Sysel jestli chceš litrové tsi(eb) tak vem fiestu mhev a k ní automat.Taky 500 jen se střední výbavou titanium kde toho spoustu schází.
Ta 1.5eTsi s dsg je jen o 50tisíc dražší než 1.5tsi manuál u octy takže buď je emotor zadarmo nebo snížily cenu dsg.Než přijde nová fabia tak se může ještě změnit věcí.
Jak jinak, ve FauVé totiž nic takového nemají. Co takhle se inspirovat u Suzuki? Né, pro našince bude stačit litřík 44kW a ještě pořádně přitlačit na cenu, z DieselGate máme manko. Když někoho oškubat, tak pořádně.
RAV4 se znakem škodovky.
není, octavia je větší jak fabie, rav4 není nisan..
Rav 4 co by dělala u renaulta, když u suzuki je ACROSS.
oni ví co dělají moc dobře ikdyž tam nikdo není a nic nedělá, to si pohlídají nový across není špatná vždyť jeto Rav4..
Nezlob se.. ale ja porad o tu vyhodu ne a neprichazim. Uz jsem se smiril i s tim, ze jsem koupil nejsilnejsi legalni verzi Fabky vsech dob B-] ..vzdyd mam pri 132kw i o 50 Nm vic nez soutezni R2 a to uz je co rict.. to je nevidane ve svete civilniho automobilismu trumfnout vykonove motorsport.. to uz nikdy nebudeB-]
Jestli to správně chápu, tak tady machruješ s Fabií 2 1,4/132kW Twincharger?Tak to pak stačí, všem je jasné, jaký seš odborník a jak rozumíš autům.-Fabia 2 je nejhnusnější Fabie ze všech (vyšší než širší) a po Roomstru snad druhý nejhnusnější auto od ŠKODA-pochybuju, že něco trumfneš, podvozkově směšný (mimochodem do krátký se dávalo dozadu zaváží jestli se nepletu, aby to nešlo při brždění přes boudu) a motor s převodovkou udělají hodně rychle pápá, pokud tomu budeš trochu víc dávat viz dále.-DQ200 má suché spojky, takže ten krouťák a nějaké závodění jí dělá fakt dobře-kombinace turba a kompresoru je tam taky hodně spolehlivá, ten motor je sice papírově krásný ale v reálu je to velký fail.Kdyby tam tenkrát dali obyčejnou 1,4/110kW TSI a manuál, tak to nejezdilo o moc hůř, stálo by to o kilo méně a spolehlivost by byla jinde.Takže asi tak. Klidně si u toho křápu onanuj, ti autům rozumí, se jen smějí.
Karlos o vzhledu fabie2 si myslím totéž vč toho dsg.Ty motory umírali velice rychle ale on má trochu jinou údržbu.Kolik řidičů lítá zatáčky na ostro?Škoda od VW má zákaz používat motorizace ale Seat může.Tak to bylo i je pořád.
a proto jedine, co se mi za tech 6 let na aute porouchalo je ta plastova schranka na slunecni bryle ve stresni vyklopce v kokpitu.:-)
Proč jsi nevzal polo gti?nebylo v automatu a bylo dražší..
Polo GTI i Ibiza Cupra byly v 2014 jen s DSG a oba byli drazsi. Po navratu z USA jsem chtel jen supercharger s automatem.
budeš doplácet důchod? Kamoš to doplatil raději hned jak to šlo ještě za lacino.
..byl jsem tehdy dobrovolny samoplatce zdravotniho(cestovni pojisteni) i socialniho minima.
jo tak to jo, někteří na to nemysleli,ted probíráme tu anglii a hodně jich přijede do silvestra. Nejhorší jsou ty auta s tím volantem na pravo, přepsat na naše značky to jde hladce, ale třeba lídl se závorama už je problém.
Ja omrkl:308 1.6thp,focus 180koní,golf gti dražší,fiesta st malá,rencka nechtěl a pak už vybíral octu 1.8tsi dovybavil co potřebuji a zjistil že Rso je jen o 40 dražší a bylo jasno.Lituji akorát že jsem nevzal metlu a v palbě to nemám byl ňáký limit.
jak jsem měl fabku II, tak tu schránku jsem nepoužil, protože sluneční brýle se mě tam nepodařilo vměstnat a není to taky tím, že brýle které zakulacené( sportovní) a kryjí i zpětné odlesky jsou pro lidi funkční i bezpečné a manažéři škodovky řekli NE, my ty lidi naučíme změny a koupí si škoda brýle za 5300kč.
No tak to je jasný, když s tím jezdíš jak lekárník a ještě to víc leštíš než jezdíš :-)Hele na rovinu já ti to přeju, že ti to funguje a seš z toho vydřenej, ale se konečně smiř s tím, že seš asi jedinej. Už to laskavě přestaň neustále vnucovat ostatním. Chápeš? je to trapný a směšný.
Nesu na bedrech velkou odpovednost.. za posledni vyrobene CTHE s max vybavou.. tim to jeB-]
A jeje, mimoň číslo jedna se svým kýblem dorazil. Bylo mi jasný, že tvé výblitka na adresu tvého jezevčíkovitého kýblu, který byl nejspíše postaven omylem a prodeje to jen potvrdily, budou pod článkem o fabii mezi prvními. Ostatně to, jak vydlabyný jsi svědčí i fakt porovnávání tvého krumplu s Chironem nebo Tuatarou.
Srovnávat tu tvoji ludru se soutežní R2, tak takhle jsem se dobře nepobavil. Klidně se více rozepiš, srandy není nikdy dost:-)):-D
Fábka by byla je fábka i kdyby nějakým zázrakem měla šestiválec s dvěma turby (jedním elektrickým a jedním výfukovým). Stačí se kouknout např. na konstrukci podvozku. Šmejd zůstane jen šmejd i s 350 kW.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.