Nová Škoda Fabia RS Rally2 oficiálně: Má skoro 300 koní a zvládne 200 km/h, uvnitř jsou desítky metrů trubek

17 komentářů

Tomáš
15. června • 8:05

Nevím, proč to neudělají v silniční verzi třeba za milion s 2.0 TSI. Zvenku bych neměnil ani jedno včetně barvy a vnitřek bych udělal civilni z výbavy Style. Tohle auto by doslova vymazalo Passaty, Superby atd. To už zvládne i verze 1.5 TSI...

15. června • 9:41

Vymazalo Passaty a Superby? A čím jako? :-D :-D
Passat a Superb fakt nejsou o honění ocasu nad tabulkovými čísly zrychlení a maximálky.

Pikus
15. června • 20:56

Passaty a superby vymaže vedení těch automobilek samo a místo toho nám necha aspoň 3 další SUVka

homer
18. června • 11:01

Otázkou je jestli nízký auta který ovládly trh od 50.let 20.století byly to co každý chtěl. Zamlada jsem to nevnímal ale s pokračující věkem mě to nalejzání/vylejzání sere a dávám přednost nastupovánívystupování.

Lopata ze Strakovky
20. června • 22:41

Tak je fakt, ze populace starne a prumerny vek v cr je cca 42let. Ale ze by v tomto veku byla vetsina fotru, co nevyleze z auta, jehoz svetla vyska byla nizsi jak 20cm, pochybuji.

ACE
15. června • 9:10

To si nemůžou dovolit. Bohužel.

OnlyTruth
15. června • 9:31

preco? aj polo GTi ma 2,0 uz len ta 4x4 chyba

ACE
15. června • 16:28

V dnešní době se pokusit o auto co nemá šanci na finnční návratnost, co by mělo zvýšené emise, co by potřebovalo novou platformu.... Na to Škoda prostě nemá, to si může dovolit třeba Toyota.

OnlyTruth
17. června • 13:49

presne to som chcel povedat, yaris gr je nieco co je unikatne.. a myslim si , ze ak by si to znacky mohli dovolit islo by o prestiz.. nejde o financnu navratnost ale nejaku si reklamu

OnlyTruth
15. června • 8:40

otazne je ci A0 platforma zvladne 4x4 ak ano tak by to bola parada

15. června • 9:44

Platforma A0 neumožňuje pohon všech kol. Jedině, že by dozadu dali elektromotor, a to by zase všichni jen kňourali.

OnlyTruth
15. června • 10:26

to je pravda, asi upravit platformu by bolo velmi nakladne.. elektro vzadu sme uz videli u vela znaciek a je to na nic

.
14. června • 21:48

Parádní Fabka, nesrovnatelné lepší než nějaké cestovní RS, vRS, Monte Carlo nebo jiné pitchoviny.

.
15. června • 6:59

Jasně. Třeba pro cestu na nákup.

.
15. června • 16:21

Na cestu na nákup jsou tu normální Fabky a tříválcovými podmíráky.

Mirek
15. června • 22:55

Poprvé jsem to napsal kulantně. Srovnávat závodní auto se zatrubkovaným interiérem, se sekvenční převodovkou, za cca 5 miliónů, s civilními auty, to chce hodně velkou dávku hlouposti.

Mirek
14. června • 22:07

Trochu hloupé srovnání.

Doporučujeme

Články odjinud