Nová Škoda Fabia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Poznámky o luxusu byly na místě

Jan K.  |  04. 05. 2021 21:12

Po dlouhé době zase pohledná škodovka, čekal jsem, co po těch hranatých kozách KamiQ a EnyaQ přijde. Ale celkem to jde Jen ten tablet pořád nedokázali zabudovat a musí aspoň trochu "trčet"

Odpovědět  |   | 
Famfula  |  04. 05. 2021 23:44

Známá má Toyotu,tablet tam taky trčí ale při jizdě se vůbec nevnímá

Odpovědět  |   | 
Jan K.  |  05. 05. 2021 08:30

Vím, že tyhle ztopořené tablety má Toyota, Mazda, BMW, Ford, Peugeot. Je to trendy a musíme pár let vydržet, než se to začne vracet zpět do přístrojovky. U škodovky zbývá "zničit" interiér modelu Kodiaq, Karoq a Superb. Pak bude muset šéf designu konečně přijít s něčím jiným.

Jde mi spíš o to, jak ty placky mají modely Scala, Kamiq, Fabia 2022 "nehezky nalepené" na docela dobře vytvarovanou přístrojovku. Vypadá to, jako by jim na poslední chvíli vypadly dodávky od dodavatele a museli koupit standardní verzi pro traktory )) Mezera na prach nahoře, mezera po stranách a ještě kvůli tomu celý design tým vymýšlí "plochu pro zápěstí" prošitou nitěmi, kterou nikdy nepoužiješ, protože by sis vykloubil ruku. Ale aspoň má designér Peter s designérkou Kateřinou o čem mluvit.

p.s. Pro odlehčení.
Spousta holek při jízdě nevnímá nic jen make-up zrcátko při čekání na zelenou
Můžete stát vedle nich, za autem, vedle auta, nebo před čelním oknem na chodníku, mávat, blikat Po příjezdu domů, na chatu, do kanceláře Ti řekne, že si nevšimla.

Odpovědět  |   | 
Boda70  |  05. 05. 2021 17:45

U některých značek aut opravdu ten "tablet" tak nehezky trčí. Mám kia xceed a myslím, že tam je to zrovna, tak akorát, aspoň tedy pro mě. Nepřekáží to ve výhledu a příjemně se na to kouká a vždy periferně krásně vidím i silnici. Je to určitě bezpečnější a praktičtější, než dole zabudované v přístrojovce. Ale zas to vypadá o něco lépe, no. To, jako, jo. Takže, asi tak můj názor. Pěkný zbytek dne, přeji.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  05. 05. 2021 08:21

Naprosto přesně napsáno. Ve všech autech jak modelínou přilepeno na palubku. Naprosto nechápu, proč to ještě nikdo nezakomponoval do palubky tak, aby to nebyl jeden velký hnus.

Odpovědět  |   | 
Jan K.  |  05. 05. 2021 08:32

Díky. Napsali jsme reakci ve stejný čas
Aspoň vím, že nejsem sám, komu to připadá jako přilepené lepidlem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 05. 2021 19:57

Včera jsem si článek dopoledne přečetl, ani odpoledne tady nikdo nic nenapsal. Všichni si odvykli.
Pravdou je, že výjimky potvrzují v současné době pravidlo. Tedy skoro všichni se zbláznili do vytrčených tabletů.
https://www.netcarshow.com/hyundai/2021-tucson/1600x... ...

Odpovědět  |   | 
G  |  04. 05. 2021 23:11

Tak po takové adoraci vám už koukají jenom palečky.
Hlavně že to pořádně cinklo do kasičky.

Odpovědět  |   | 
renda4  |  04. 05. 2021 23:21

To jako fakt 330000,- to přidám pade a mám i30 ve výbavě Family Comfort za 379 990 Kč ani po lobotomii si to nelze koupit !

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  05. 05. 2021 08:20

Ten kdo hledá vůz velikosti Fabie si snad proboha nepůjde koupit i30...
Pro toho je i20, Sandero, Clio a pod.

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  05. 05. 2021 10:36

A hledáte přesně něco v nějaké velikosti a třídě a nebo podle toho co si můžete dovolit? Omezení na třídu a velikost je tak v hlavách produktaku a lidí co mají garáž že 70. let.

Mít i30 s 4.3m proti fabce s 4.1m není být reálně takový rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  05. 05. 2021 10:55

Tak ještě jednou. Někomu bohatě stačí Citigo. To už ale není. Tak je o trochu výš Fabie, která je ale zbytečně velká, takže i30 je prostě nesmysl. Asi tak.

Odpovědět  |   | 
Roll  |  05. 05. 2021 21:52

No tak si koupí Pandu. Lepší auto za lepší peníze a navíc nezničitelné. Však taky ze své kategorie většinu konkurence vyhnala.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  06. 05. 2021 05:16

Nekoupí. Na rozdíl od vepředu prostorného Citiga se do Pandy nevejde kvůli tomu přiblblému plastu u nohou. Takže jsme zase u té Fobie.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  09. 05. 2021 09:37

Pak je tady ještě čtyřválcový, atmosférický Suzuki Ignis. Kdo v něm neseděl, neuvěří kolik je uvnitř prostoru. Kdo chce malé auto, pořád jsou možnosti.

Odpovědět  |   | 
Mirda  |  09. 05. 2021 11:17

PŘESNĚ!!!

Odpovědět  |   | 
Edas  |  09. 05. 2021 18:20

To myslíš vážne? I 20 a Clio? Veď to je pre trpaslíkov !😁

Odpovědět  |   | 
Famfula  |  04. 05. 2021 23:26

nestačil by dvouválec.Není to plýtvání?

Odpovědět  |   | 
k22  |  05. 05. 2021 07:56

To musíš počkat na 1.5 TSI, tam jedeš na dva válce neustále, jenom na dálnici na 4.

Odpovědět  |   | 
michal121  |  05. 05. 2021 00:14

Skica skvělá, realita jako vždycky. Podle skici to mělo bejt krásný sportovní auto, realita je ale taková, že je to další variace na téma face lift staré generace. I když tentokrát se fakt odvázali a ten face lift se trochu větší. Snaha držet se limitující přední masky jako klíště je až směšná. Opět zaufalé motory se směšnými výkony a opět nejdůležitější parametr je velikost kufru. Litrovej tříválec s manuálem za bratru 350 litrů. Auto tisíceletí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 05. 2021 00:41

Nová škoda Fabia je stejně hnusná jako nová Octavia. Po odchodu Jozefa Kabaně se ze Škodovek namísto elegantních aut staly asiatsky vyhlížející sra.čky. Jiné slovo proto není. Asi to je takový trend, devalvovat evropskou eleganci a kulturu podbízení se asiatským zákazníkům a jejich pokleslému vkusu, protože je jich mnoho... . BMW je dalším tragickým příkladem... .

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  05. 05. 2021 08:17

Souhlasím s nepovedenou Octavií, ale tahle fabka je hezké auto. Design je věc hodně subjektivní.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 05. 2021 11:32

Dal jsem si záležet a všechny fotografie si prohlédl ještě jednou (netrpím nějakým osobním předsudkem proti Škodě, předchozí octa se mi líbila, zvlášť rodinné auto RS se samosvorem :) ale tohle... . Zezadu a z boku dobré, ale ten strašný asiatský čumák, podivné dvě tlamy nad sebou... . Vypadá jako zrůdička, něco mezi prasečím rypákem s velrybími kosticemi a chrobákem, spíš chrobák... . Člověk čeká, kdy to začne bzučet, chrochtat a mlaskat. Čumák této nové Fabie považuji za výsměch designu. Nevkusně tlusté, přechromované orámování předního grilu, nadměrná spousta různých prolisů, zalamování a prolamování, nečitelné, nesrozumitelné linie, nerytmické, rozbité... přeplácané a NAPROSTO NEVKUSNÉ. Opravdu tak odpudivý čumák u auta hned tak neuvididíte. Je to ještě mnohem horší, než ty strašlivé nové rypáky BMW... . Působí to na mne nějak čínsky... nebo co. To není nijak odvážné, to je mimořádně zbastlené... !

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 05. 2021 11:38

Čím déle se na ten čumák dívám, tím větší averzi vůči tomu autu mám. Podívejte se na ten chaos a nelad a nenapojení konce horních světel, dolního spoileru a mlhovky... za tohle by musel každý student designu vyletět od klauzury... . Předsudky vůči domácí značce nemám, ale trochu vkus. Kdybych se na tohle musel každé ráno podívat v garáži, tak konečně zhubnu, protože bych vždy vyhodil snídani.

Odpovědět  |   | 
Edas  |  09. 05. 2021 18:45

Ten čumák je fakt strašný, celý predok mi pripomína Scalu. Hlavne že pol roka tomu robia reklamu, stále fotia polepené zamaskované auto a výsledok je znova hnus

Odpovědět  |   | 
Tabletka  |  05. 05. 2021 06:47

Tak zas nic,zustaneme u Pentastaru.

Odpovědět  |   | 
Lukáš Vopršal  |  05. 05. 2021 07:29

Opět nic moc jaký koliv japonec strčí evropské auta do kapsy .Evropskē značky začínají být povl a nekvalitní.Škoda navoňená bīda

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  05. 05. 2021 12:42

Jmenuje prosím dva až tři ve stejné kategorii. Poprosil bych ty nejméně nehezké. Děkuji

Odpovědět  |   | 
Edas  |  09. 05. 2021 18:39

Toyota Yaris, Peugeot 208,Sandero Stepway

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  09. 05. 2021 19:54

Tu Dacii a Peugeota dělají v Hirošimě, nebo v Nagasaki?

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  05. 05. 2021 08:10

Tak nevypadá to špatně. Akorát už se zcela odvracejí od českého trhu a míří na Západ, kde doufají že uzmou pozici druhého-třetího auta do rodiny modelům jako je Polo, Toyota Auris, Peugeot 208, možná i Mini Cooper. Teoreticky to mladí zápaďáci budou kupovat ve stylové výbavě jako menší levnější Golf do města.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  05. 05. 2021 08:15

Nová Fabia se mi hodně líbí, ale vzhledem k tomu, že jsem stará konzerva a nepotřebuji komukoliv cokoliv dokazovat, bych mnohem radši zvolil celkem pohledný nový Stepway s LPG s nepřímovstřikovým motorem. Vzhledem k ceně a rel. jednoduchosti tohoto vozu, resp. příplatku za LPG, mi tento vůz dává na běžné pohrkávky zatím ten největší smysl ze všeho dnes dostupného.

Odpovědět  |   | 
homer  |  06. 05. 2021 16:20

Lpg na pohrkávky ? Stejná blbost jako nafta.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  06. 05. 2021 17:37

Aneb, vrcholný plk dne.... 😉

Odpovědět  |   | 
fantomas  |  05. 05. 2021 09:40

Fascinující, jak dokážou redaktoři vtlačit rýpanec do hyundaie i v tomhle článku nehledě na úplně jinou třídu aut a fakt, že vzhled je extremně subjektivní. Bavo, kolik za to máte?
nemyslím si, že by H/K byly nějak krásný auta ale fabia je prostě takový Meh....ok a to je celé.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  05. 05. 2021 10:02

Kulaté výdechy uvnitř hranatého auta, odvážné tvary palubky, možná zamotá hlavu i zájemcům o francouze. Tvary uvnitř jsou odvážné, rozhodně není německy strohá, jako doposud. Palec nahoru, že se obešla bez hybridu.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 Twincharger  |  05. 05. 2021 10:38

Brutálně pěkné, moderní fáro. Nečekal jsem tak povedený design.. a těch 110kw ve čtyřválu bude taky libové ježděníčko.

Odpovědět  |   | 
 |  05. 05. 2021 12:41

Asi jinej oddil. Za me pravy opak.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 Twincharger  |  05. 05. 2021 12:52

Si předstřav to Monte Carlo v plné palbě. Hotová machrovinka

Odpovědět  |   | 
Holeček  |  05. 05. 2021 11:00

Jo, to se bude dobře prodávat. Jen nechápu Škodovku, představovat auta půl roku dopředu, než se začnou prodávat... Takovou dobu udržovat lidi v čekání na nové auto, to mi přijde až nesmysl. Kdyby dva měsíce, ale půl roku je moc.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

to je ještě v pohodě. Enyaq iV se poprvé ukázal 1. září a oficiální uvedení na český trh proběhne až 13. května...

Hezký den,

Honza

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  05. 05. 2021 11:23

Ako keby daju na vyber RS 1,5Tsi s 4x4 a dobru cenu , mohlo byt to byt ako odlahcena verzia yarisu gr (smamozrejme ze vieme yaris ma normalne diff) ... ale mali by sancu teraz dostat nieco z toho segmentu.. techniku na to maju

Odpovědět  |   | 

v čr se neprodává yaris gr, máme tady corollu gr nebo...... toyotu gr yaris a ten má dva torsen samo , že jsou samosvory.

Odpovědět  |   | 
k22  |  05. 05. 2021 12:17

"avšak aktivní lamely, regulující vzduch k chlazení, jsou v segmentu B novinka", má je i nové Sandero..

Odpovědět  |   | 
Roll  |  05. 05. 2021 21:57

A to není novinka?

Odpovědět  |   | 
Alda  |  05. 05. 2021 13:07

První Fabia, která se mi líbí a to bez výhrad. Skoro to vypadá, že udělali novou definici zákazníka.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  05. 05. 2021 14:15

Docela pěkné, ale teprve čas ukáže, jak se "Česká vlajka" v zimě omlátí od kamínků.
Třeba ne. Uvidíme.

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  05. 05. 2021 14:36

No nepřipadá mi, že je to auto, za které bych chtěl dát víc jak 300.000,-- Kč...a ta vyšší výbava je dnes běžný standard. Fabia je větší auto, tak nevím, kdo si bude kupovat Skalu...
Kdyby raději udělali pěkné MPV do kterého se vejdou dozadu tři dětské sedačky!!

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 05. 2021 17:23

A opět 1.5T pouze s automatem, proboha proč? K čemu mi je, že má pod sebou koncern xy automobilek, když potom v konečném důsledku nabízí všichni jedno a to samé? To se ku*va třeba zrovna Škoda nemůže odlišit a nabídnout 1.5T s manuálem? Já bych za tuhle "strategii" sekal ruce a věšel za koule do průvanu. Auto může být sebelepší, ale když nechci automat, tak mi v podstatě zbývá jediný použitelný motor 1.0T R3 a to je sakra chudá nabídka. Takže pro moje potřeby zase další zbytečně promarněná šance jedné z automobilek. Já tu svou Corsu 1.6T budu mít snad do důchodu

Odpovědět  |   | 

Nová fabie nemá automat, je to dsg, dvouspojka a tu tam dávají pro lepší ekologii. Já bych raději se zeptal, proč ještě vyrábí 5kvalt.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 05. 2021 19:27

https://cs.wikipedia.org/wiki/DSG_... (p%C5%99evodovka)

5kvalt, když je dobře poskládaný, je lepší jak blbě poskládaný 6kvalt. Mně by dokonce stačil i dobře poskládaný 4kvalt, ale to už je mimo tvoje chápání.

Odpovědět  |   | 

tak jsem to nemyslel, tys to nepochopil jak jsem napsal a máš předvídat a nepsat hned blbosti. Říká ti něco šetření ve výrobě? Je sakra rozdíl jestli vyrobí xx kusů stejné převodovky nebo stejný počet dvou rozdílných. Kdyby škoda nevyráběla tři druhy převodovek a tři motory pro fábii, tak stojí 280tkč.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 05. 2021 20:19

To v tom máš trochu zmatek. Ekologii bych do toho netahal, ale rozhodně na tom Škoda vydělá více. Tedy není cena s DSG nějak pro zákazníka vyšší, než klasický manuál, cca o 50 000 Kč?
Podobnou hloupost udělal Ford u Focusu u 1,5 EB, jen automatická převodovka a samozřejmě cena pěkně nahoru.
Poslední věta je nesmysl, takto bys to mohl zahnat do extrému a nakonec napsat, že kdyby Škoda vyráběla jen jeden typ auta s jedním motorem, jedinou převodovkou, v jediné výbavě, jediné barvě....

Odpovědět  |   | 

Ta 1,5 s dsg je nutnost pro ekologii, kdyby tam dali normální převodovku, tak by řidiči jezdili v otáčkách kde by to nepřipustilo vypnutí dvou válců a prostě zkouškama tu přímořazenou odmítli aby se vlezli do normy. Je divný, že nová fábia není jen hybrid.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 05. 2021 06:01

To jsou hlouposti, co píšeš. Proč to tak tedy funguje například u Karoqu? Manuál a 1.5 tsi a motor přesto vypíná válce při ustálené rychlosti. Nedávno jsem s ním jezdil.

Odpovědět  |   | 

karoq je jiný váhový model a má jiné normy. Ano vypíná, ale řidič má horší CO2 na 100km než s DSG.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 05. 2021 17:47

Podívej se, jak si neustále "odporuješ":

Nová fabie nemá automat, je to dsg....
Pro tvou informaci, DSG je typ automatické převodovky.

... tys to nepochopil jak jsem napsal a máš předvídat a nepsat hned blbosti. Říká ti něco šetření ve výrobě?
Co Shimi nepochopil, co má předvídat, že ty to nechápeš? Tady evidentně nechápeš ty a o výrobě v automobilkách toho moc nevíš. Zrovna DSG, oproti manuálu, není vůbec šetření ve výrobě, jak píšeš. DSG je výrobně náročnější a dražší, pokud tedy správně chápeš význam "šetření ve výrobě".

Ta 1,5 s dsg je nutnost pro ekologii, kdyby tam dali normální převodovku, tak by řidiči jezdili v otáčkách kde by to nepřipustilo vypnutí dvou válců....
Na to snad manuální převodovky jsou, aby mohl člověk jet dle svých představ a neplatil za něco, 50 000 Kč, když to nechce. Říká ti něco možnost volby? Pokud pojede plynule tak se válce vypínají i u manuálu. Ostatně, po mé zkušenosti, není o co stát, motor vydával, při jízdě na dva válce, zvuky trpícího zvířete.

karoq je jiný váhový model a má jiné normy. Ano vypíná, ale řidič má horší CO2 na 100km než s DSG.
Co to zase plácáš, jaké jiné normy má Karoq? Ono je někde stanoveno, kolik které auto může vyprodukovat CO2, nebo se počítá průměr na vyrobená, prodaná, auta v automobilce, flotilový průměr.

S tebou stále nemá smysl diskutovat, nic se nezměnilo.

Odpovědět  |   | 

ANO a o tom to vše je. Byls v komatu a probudil ses? že nevíš, že pro automobilky je výhodné dělat SUV než malá auta....... Mirku, kolik ti je let a kde žiješ? Kdybys neplácal na diskuzi a četls taky články, tak tohle bys už dávno pochopil...leda chceš prudit a čekáš až se k tobě připojí někdo, kdo to ví, ale chce stebou prudit. Pro jistotu si tě dávám na černou listinu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 05. 2021 22:06

Klasika, ještě začni vyhrožovat, jak máš ve zvyku, a jsme doma (černou listinou to začíná, to jsi tady již také používal). Nic nového u tebe. Já psal jen logické argumenty, ty začínáš tam, kde jsi nedávno skončil a za co tě tady hodně lidi nemělo rádo. Tvůj život, tvé problémy.
Kde jsi četl, kde hodnotím, co je pro automobilku výhodnější, které auto? Jsi věštec ze skleněné koule?
Já pro automobilky pracuji, pro Škodu také, já opravdu vůbec nic o výrobě nevím, jen jsem vzděláním strojař, automobilový průmysl. V této oblasti dělám asi 40 let a právě jsem se probudil. No nic, užij si to.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 05. 2021 06:50

Mirek: Obdiv, že máš tu trpělivost mu na ty jeho konspirace odpovídat. Se divím, že se tě nezeptal na jeho již ikonické teplé večeře. To mě vždycky úplně rozseká On je prostě regulérní blázen.

Odpovědět  |   | 

poslední věta se týká nové fábii, stejně jak je článek o ní i diskuze. I je dobře, že jsi nastínil ten focus, aspoň se diskuze ubere tímto směrem, že ten prolis na dveřích a ten boční profil ford měl dříve jak fábia.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 05. 05. 2021 20:43

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  09. 05. 2021 19:59

Slušná pitomost. Očividně jsi nikdy nejel např. s O3 1,6TDI s 5istupńovou převodovkou. Záleží vždy na tom, jakou pružnost a výkon motor má, má-li dvouhmoťák a hlavně, jakou má dosažitelnou maximálku. Tahle převodovka se v tomto autě neměla nikdy objevit.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  06. 05. 2021 05:21

Proč 5ikvalt? Někdo to prostě chce a je to výrobně jednodušší. Třeba bratr před 6i lety upřednostnil o rok starší modelový ročník právě kvůli 5ikvaltu. Nyní se mu výběr zúžil ještě víc, takže jediné co bylo zajímavé s 5ikvaltem je ASX, takže jde do toho. To je - co?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M3 Competition: Nekouše, ale stejně ho budete šťourat klackem

BMW M3 Competition

Šestiválec, dvě turba, pohon zadních kol a rozměry a hmotnost dvacet let staré M5. Nové BMW M3 Competition je tady a brousí si zuby na to nejlepší, co se dnes dá koupit.

včera | Vladimír Kadera
TEST Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI (147 kW) DSG: Palba z černé pistole

Volkswagen Golf GTD

Po testech Volkswagenů Golf GTE a GTI tady máme tu zřejmě nejméně sportovní variantu GTD. Ačkoliv to není sporťák, svůj smysl v nabídce rozhodně má.

14.  5.  2021 | Richard Herbich | 10 příspěvků
Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

12.  5.  2021 | Stanislav Kolman | 5 příspěvků

Nejčtenější články

Octavia s výkonem 440 koní je na prodej v Praze. Má málo najeto a vypadá skvěle

Octavia s výkonem 440 koní je na prodej v P…

Další čipnutá oktávka, říkáte si? Zdání může klamat, tenhle kousek je vyladěný od přídě až po výfuky.

1.  5.  2021 |
Richard Herbich
Škoda
Karlos Terminátor Vémola má nové auto. Už tak brutální Brabus G nechal upravit

Karlos Terminátor Vémola má nové auto. Už t…

Slavný a úspěšný český zápasník si libuje v excentrických vozech. Teď se mu to podařilo dotáhnout až na hranu.

13.  5.  2021 | | 24 N/A
David Rusol
Celebrity
Novou Škodu Fabia jsme vybavili skoro k prasknutí. Překonáte cenu tohoto vozu?

Novou Škodu Fabia jsme vybavili skoro k pra…

V diskusích pod články o nové Škodě Fabia jsme zaregistrovali komentáře, že je novinka dost drahá. To nám vnuklo nápad zkusit v konfigurátoru sestavit vůbec nejdražší verzi současnosti. A vyšlo nám fakt vysoké číslo!

10.  5.  2021 | | 40 N/A
Jan Mička
KonfigurátorNová FabiaŠkoda Fabia
Nová Škoda Fabia má kompletní ceník. O vaše peníze si říct umí, tisíce jenom lítají

Nová Škoda Fabia má kompletní ceník. O vaše…

Škoda zveřejnila první ceny nové generace modelu Fabia již v rámci online světové premiéry, do rukou se nám však už dostal i kompletní ceník, odhalující i všechny příplatkové prvky.

10.  5.  2021 | | 47 N/A
Jan Mička
České cenyŠkoda Fabia
Tatra 613 vznikla i jako kabriolet. Krásný raritní speciál má automat a pořád žije

Tatra 613 vznikla i jako kabriolet. Krásný …

Z historie řady 613 jde nepochybně o jednu z nejméně známých specifikací slavné limuzíny.

22.  4.  2021 |
David Rusol
RaritaTatraKabriolety