Nová Škoda Fabia oficiálně: Diesel je mrtev, zůstaly jen litrové tříválce

puk123  |  08. 02. 2018 08:25

Jo, lepší. Jen ty trojúhelníky vzadu bych oželel a černý rámeček zadních světel mi taky nevadil. Nakonec nechápu, proč prezentují kombík zrovna v bílé. Mohli najít hezčí barvu, jako kratší Fabce.

Odpovědět  |   | 
nathan  |  08. 02. 2018 10:26

Nechápu proč ztrácíš čas hodnocením sračky jménem Fabia.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  08. 02. 2018 13:46

Já zase nechápu, proč ztrácíš čas dýcháním.

Odpovědět  |   | 
zuizi  |  08. 02. 2018 20:39

Taj jim poraď jak na prezentaci. Oni tam určitě nikoho nemaji a nemaji zjištěno jaká barva se lidem líbí. Třeba se jim díky tobě zvýší prodeje a dostaneš akcije jako zachránce škodovky.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  09. 02. 2018 08:08

Ke zjištění, jaká barva aut se momentálně lidem líbí, není třeba mnoha schopností. Pak už je jen věcí dobrého odhadu a odvahy, zda jít v duchu momentální módy nebo se pokusit trefit následující módní trend či dokonce ho zákazníkům lehce podsunout. I mistři tesaři se někdy utnou.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  08. 02. 2018 08:27

No, možno budem jediný, ale posun k lepšiemu tam nevidím. Majiteľ súčasnej Fabie možno pozná rozdieľ vzadu, ja bez porovnania nie. Predné svetlá ma moc neoslovujú. Čakal som že užšie svetlomety dajú autu modernejší a agresívnejší kukuč, ale pretože sa ku krajom rozširujú, trochu mi to evokuje návrat k odkazu dvojkovej Fábie, ktorá bola hodne škaredá.

Odpovědět  |   | 
jiri  |  08. 02. 2018 08:43

V zadni části ani rozdíl nepoznám. Ale předek a světla současné fábky jsou velice povedené. Tímhle to dodrbali, umělci. Ten to vypadá jak citygo

Odpovědět  |   | 
Verny  |  08. 02. 2018 09:12

Přesně, Citygo mě napadlo když jsem to uviděl poprvé. Nějak se jim ty facelifty v poslední době nedaří.

Odpovědět  |   | 
zmrzley  |  08. 02. 2018 08:50

Já souhlasím. Před FL to auto bylo celé tak nějak hranaté a ladilo to. Tím zakulacením přídě to přiblížili hnusu druhé generace. A ty přední světla tomu taky nepomáhají. Takže po vzoru O3 eklhaftní facelift.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  08. 02. 2018 09:26

Změna minimální ale za mě ne k lepšímu. Předtím se mi líbila víc.

Odpovědět  |   | 
JJ  |  08. 02. 2018 08:48

Nasadili vyšší pneu - na fotkách je 215/45 R17 (jako u Pola), takže rozměr osmnáctek bude 215/40 R18

Odpovědět  |   | 
Luooo  |  08. 02. 2018 17:17

18" kolesá na fóbiu ma fakt význam na našich cestách

Odpovědět  |   | 
JJ  |  09. 02. 2018 09:13

On se zvětšil průměr i těch základních na 185/65 R15

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 02. 2018 08:51

Mám takový pocit, že Kabaň nakreslil skvěle O3 a F3 (zejména u Fabie by vzhledem k předchozímu designu bylo zlepšení asi cokoliv), ale všechny další auta jsou změna k horšímu. Pak už to začali s těmi hranatými tvary přehánět, a Superb, Kodiaq a Karoq patří k tomu škaredšímu, co VAG vyrábí. Stačí kouknout na Passat, Tiguan a Atecu

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 02. 2018 08:52

a O3 faceliftem taky pěkně doprasil.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 02. 2018 09:11

Mně se celkem líbí současná Fábka, tak nějak to všechno ladí. Tenhle FL je krok zpět, ostatně jako skoro všechny FL. Až mi to někdy připadá, že je to cílený. Octavia se mi též líbila před FL, čtyřočko je ultra kekel. A Superb je za mě momentálně nejpovedenější Škoda současnosti.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 02. 2018 09:15

Vám se líbí ta extrémně ostře řezaná zadní světla Superbu, Kodiaqu a Karoqu?

Mě přijde, že škodovka opustila svůj konzervativní design, který sice někomu připadá nudný, ale alespoň se na auto dá koukat i za 5 let.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 02. 2018 09:30

O Kodiaqu a Karoqu jsem nepsal, ale když už jsi je zmínil, tak za mě hodně špatné, designový fail. Zadní světla Superbu se mi líbí a to moc. Hlavně to, že otočili skosení z horní vnitřní strany, což vypadalo naprosto katastrofálně, na dolní vnitřní stranu, jako to má Audi. Do budoucna se u Supa děsím FL.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 02. 2018 09:40

Chápu. Za mě jasný downgrade od výrazného C u Octavie nebo Yetiho. Když už mít takto podlouhlá světla, Volkswagen je umí taleko hezčí, jen už tam nenacpete to písmeno C, o což se škoda zjevně pokouší.

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  08. 02. 2018 14:14

Superb 3 a původní Yeti je to nejhezčí a nezaměnitelné, co kdy ŠKODOVKA za posledních 20 let vyprodukovala.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 02. 2018 14:49

Superb 3 souhlas, ale to Yeti vidím jen jako nezaměnitelný avšak ne nejhezčí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 02. 2018 15:43

Yeti nezamenitelny a svym zpusobem nadcasovy, vypada ook i po letech.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  08. 02. 2018 09:19

To sedí dva designéři a přemýšlí o FL Fabie. A první říká - to auto je fakt hezký, jak to uděláme.
A druhý na to - No nevím ale fecelift být musí!
- Vylepšit to moc nejde, co kdybychom to teda pořádně zprznili.
- Super a úkol splněn.

Odpovědět  |   | 
David  |  08. 02. 2018 09:21

Nová Fabia je krásná, ale už se těším až tu začne oxidovat Vošického banda se svými pisálky z PR oddělení Tfujdé.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 02. 2018 09:23

Myslíte, že v PR oddělení hnujdaje umí někdo psát?

Odpovědět  |   | 
David  |  08. 02. 2018 09:28

Ten Vošický mi přijde jak největší kámoš Kim-Čong-Una. Třeba mu dělá PR články jeho propagandistické oddělení z KLDR... Korea sem Korea tam... člověk mnohdy neví kdo je kdo. Prostě Hnojdé )

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 02. 2018 09:43

Od určité úrovně managementu je úplně jedno jaké máte výsledky a metody. Myslíte si, že manažeři co způsobili hospodářskou krizi 2008 skončili na pracáku? I přes svoje diletantství dostali zlatý padák a skvěle placené mésto jinde.

Kde myslíte, že pan řiditel Hujdaje pracoval před tím? Správně - ve Fordu. A jak dneska Ford vypadá....?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 02. 2018 09:49

Myslis si, ze za hospodarskou krizi mohou jen manazeri? Co ty miliony lidi, kteri chteji (mnohem) vice nez na co maji penize, mozek, potencial?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 02. 2018 10:00

To si samozrejme nemyslim. Jen si racte povsimnout, ze ty miliony lidi zpravidla prisly (temer) o vsechno, zatim co manazeri prinejhorsim nezchudli, rada z nich zbohatla. Tzv. US kapitalismus je totiz kapitalismus pro chude a socialismus pro bohate. Zisky berou banky, manazeri, firmy, ale ztraty, ty se hradi z verejnych rozpoctu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 02. 2018 10:55

Rada obyc lidi v tom US kapitalismu pohadkove zbohatla, protoze neco umeli/dokazali (stesti samozrejme hraje taky roli). Kapitalismus je ekonomicky princip/system. Co popisujes je spise spolecensky/politicky problem/jev (nenazranost, vycuranost, regulace, dotace atp).

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 02. 2018 12:15

US kapitalismus ve spojení s American Dream je mýtus. Income inequality je v USA jedno z největších ve vyspělých zemích a social mobility jedno z nejhorších. To znamená především to, že na to jak budete v USA úspěšný má největší vliv zejména bohatství vašich rodičů a nikoliv vaše schopnosti. V takovém Dánsku máte 2x větší šanci se vypracovat vlastní pílí a schopnostmi bez ohledu na váš sociální status než v USA. Jedna z nejlepších univerzit na světě Princeton na 40 leté studii dokázala, že v USA není demokracie, ale oligarchie (což je totéž co na Ukrajině) protože legislativu za posledních 40 let určovaly především 1% nejbohatších. Dokonce i američtí držitele nobelovy ceny za ekonomii označují US kapitalismus za rozbitý na vrhují inspirovat se v Německu (teda pokud z něho Mutti Makrela neudělá do té doby chalífát)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 02. 2018 20:18

Dokonale napisane.

Odpovědět  |   | 
k22  |  08. 02. 2018 10:40

Zdravím Bolku
Je to krása, škoda že nemá 4voči

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 02. 2018 15:02

Krasna?

Beauty is in the eye of the... beerholder. Inymi slovami, jeden musi mat v sebe mnozstvo piv, aby bol schopny toto auto oznacit za krasne - najma v situacii, ked je v danom segmente mnozstvo objektivne esteticky pritazlivejsich aut.

Tvar Fabie splna poziadavky na prepravny box pre Mazdu 2, ale to na oznacenie 'krasny' nestaci.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 02. 2018 15:08

moc piv jste vypil vy. Označit estetické vnímání jako objektivní hodnocení, svědčí o tom, že jste buď přebral, nebo nerozumíte významům slov "estetický či pritažlivy" a "objektivní". Objektivní je především to, co můžete exaktně změřit.

A jen pro vaši informaci, Mazda/Kodo je podle mě totální hnus. (což svědčí jen a pouze o tom, že je to hodnocení čistě subjektivní)

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  08. 02. 2018 10:00

Neuvěřitelná bomba!Prosím redakci o větší zaměření na články o značce Škoda,3 denně je zatraceně málo!Tato atraktivní,ale opomijena značka si rozhodnězaslouží více pozornosti,než je jí zde a na auto.cz věnováno.

Odpovědět  |   | 
audax  |  08. 02. 2018 10:10

takže fabiaQ už nebude diesliaQ a len litrový trojvalciaQ,ale ako som čítal inde,bude mať LED a dva usb porty,ale mašinka je to vcelku pekná,určite sa bude predávať....

Odpovědět  |   | 
MrWebsky  |  08. 02. 2018 11:55

Ale bude ChudaQ a pod kapotou bude DvuvalcaQ rady JIP.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  08. 02. 2018 10:27

Zatím nikdo nic na novou chuťovku ve formě DPF filtru pro motory TSI!??? Pro cesty kolem komína naprostá bomba!!!!: -D

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 02. 2018 10:33

TSI produkuje o několik řádů méně sazi než TDI (pokud si vzpomínám tak asi 1000x). Navíc cena filtru se má být okolo 50EUR, mnohem později se zaplní, a výrazně snadněji regeneruje - vzhledem vyšší teplotě výfukových plynů.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  08. 02. 2018 10:39

Nech se překvapit a nechval noc před večerem!!!! Těch průserů s motory TSI už bylo hoodně a ještě není všem konec!!!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 02. 2018 12:08

Ty průsery s TSI motory jsou hlavně nafouknuté v kinderdiskuzi. Je bez diskuze, že problémy s řetězy a pístními kroužky v minulé generaci byly. Ale z diskuzí čtenář nabyde pocit, že to je největší motorový problém všech dob, což je blbost. Daleko horší prušvih s řetězy bylo 1.6THP od PSA používané také v koncernu BMW, ale děcka o tom neblijou v diskuzzích, protože to není dost cool jako zvracet na VAG.

Třeba motory EA111 1.2TSI a 1.4TSI v poslední revizi jsou velmi spolehlivé (dodnes se prodává v Rapidu) a žádné problémy s nimi nejsou. O tom, že aktuální generace EA211 1.2TSI, 1.4TSI a EA888 gen3 1.8TSI a 2.0TSI jsou úplně jiné motory a zcela bez problémů už děcka nechápou vůbec.

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  08. 02. 2018 14:16

Rozumný názor!

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 02. 2018 00:54

Typický škodafan, vše je vyřešeno, problémy neexistují a nikdy pořádně ani neexistovali a tihle budou pokrytecky říkat, že jiný měli větší průsery. ono si to chce ale zamést nejdříve před vlastním prahem. Asi by ti, co jim TSI papá olej jako prokopnuté nesouhlasili a nebo si už na tuto bonusovou vlastnost zvykli, když jsou tak supr motory a ještě lepší káry

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  09. 02. 2018 09:29

Znáte někoho, s aktuální generací TSI (mám obavu, že to nejste schopen rozlišit), komu žere motor olej? Jste vlastníkem aktuální generace TSI? Na základě čeho to všechno hodnotíte? Kinderdiskuze na internetu?

Nikdo nerozporuje, že 1.8TSI žere olej. Jenže to je motor naposledy použitý v Superbu 2, (Octavia 3 a Superb 3 používají úplně jiný motor) a rozhodně se to nestává každému kusu. Nikdo nerozporuje, že 1.2TSI a 1.4TSI EA111 měly ostudné problémy se řetězy. Jenže ten problém byl vyřešen ještě během výroby a aktuálně s nimi problémy nejsou (máme v rodině 1.2TSI EA111, za ty roky toho najezdil hodně a je to zcela bezproblémové a spolehlivé auto - mění se jen spotřební materiál)

Zkuste jít do bazaru prodat škodovku s tím vaším strašně problémovým 1.2TSI/1.4TSI, koupí vám ji v prvním do kterého vlezete. Pak zkuste udělat totéž s Peugeotem 1.6THP. Ve 20 z 20 autobazarů vám řeknou, že to mají na shit-listu a koupí to jen idiot. (zkušenost z praxe)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 02. 2018 20:33

1.8 Tsi zmizne z portfolia. Za olej mohli obratene piestne pruzky a specifikacia. Inak pozor, aj stara jednoducha 1.6 8v tymto trpi. Pretoze do nej naliali to, co tam nema byt - riedky longlajf.

Odpovědět  |   | 
Georgis1  |  10. 02. 2018 20:08

A že Toyoty Yaris 3-válce žerou od 80tis. km olej nikdo neříká. Pánové máme v rodině 3ks 1,4 tsi-škodovky všichni DSG. včetně té první generace a ono nic, prostě nic. žádný probném z řetězem. Super motory. Zeptal jsem se cca před 4 roky v servisech na problematiku těchto motorů a nikdo se s tímto ve skutečnosti neshledal. Takže s motory mají problém ti co jezdí jak hovada. Tečka

Odpovědět  |   | 
Q  |  09. 02. 2018 14:00

Rapid má od roku 2015 taky motory EA211. Myslím si, že EA111 v tom roce 2015 úplně skončily.

Odpovědět  |   | 
JO  |  09. 02. 2018 18:16

Benzinové motory dnes špiní víc než diesely. https://auto.idnes.cz/benzin-motor-filtr-pevnyc... ...

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  08. 02. 2018 10:38

Vyborne. Udrnceny hlucny trivalce nejedeto-zereto zustaly. Tak snad aspoň poladili, mlatici zadni torzku, papundeklovy vyplne dveri, zatekani do zadnich svetel, problémy s razenim zpátečky (převodovka je vůbec dilo), vrzani a spary v pristrojovce, samovolne sjizdeni zadnich manuálních oken a doplnili dojezdy do prednich elektrických oken…

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  08. 02. 2018 12:55

El zrcátka od výbavy Active a dojezdy budou u všech oken.Padání zadních manuálních oken dělalo už od dob FI.U elektrických to nedělá.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 02. 2018 17:56

mě padaly okna u škody 1000mb

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 08. 02. 2018 17:59

Odpovědět  |   | 
Bob  |  08. 02. 2018 11:53

V roce 2002 jste mohli mít Fabii ve 2.0 a v plný palbě měla všechno, co člověk skutečně potřebuje - topení, klimatizaci, vyhřívání sedaček, rádio, rezervu... Dneska místo 2.0 je 1.0 místo 4 válců 3, nemůžete si vybrat manuál... No nevím kam automobilový průmysl spěje, ale tímhle stylem se určitě omlazení vozového parku v ČR nedočkáme...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  08. 02. 2018 11:59

Tak a je po škodivce. Tohle si nikdo normální nekoupí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 02. 2018 15:04

Mas pravdu. Ved uvidis, ako dobre sa bude v Cesku a na SK predavat ;)

Odpovědět  |   | 
Mates  |  08. 02. 2018 12:21

Boze to je zase hejtu,holt na netu neni problem tshat si anonymne xandy tak hlavne ze to nese.... me osobne se tahle mala uprava libi,sam mam F3 jeste s 1,2 81,najeto 50 tisic a spokojenost,nemam problem ji opet vymenit za novou.

Odpovědět  |   | 
čech  |  08. 02. 2018 12:58

Designera Fábie vyhodit. Pokud to nebyl ještě Kaban.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  08. 02. 2018 13:06

Facelift Fabie navrhl Kabaň.A to i facelift Superbu.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  09. 02. 2018 08:11

Vyhodit!

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 02. 2018 13:17

1.0, tříválec, turbo, no to je ale kauf... Stará dobrá jedničková Fábia s 1.9 tdi nebo 1.4 Mpi

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  08. 02. 2018 19:14

Presne. Fabii si casto kupovaly mlade rodiny, nejak se tam naskladaly, auto bylo pouzitelne. Pres tyden poskakovani kolem skol, o vikendu sem tam vylet, nebo dovolena. Tenhle rezim pro turbo neni moc vhodny a 1.0 atmo asi nebude uplne dostatecny motor na ty vikendy. Myslim, ze 1.4 atmo by byla zlata. Tahle paleta motoru zdaleka vsechny nenadchne.

Odpovědět  |   | 
MrWebsky  |  09. 02. 2018 11:08

Fiat mógł dać doTipo 0.9 TwinAir, a dał 1.4 Fire. Żeby było w miarę uniwersalnie i do miasta i na trasę.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 02. 2018 00:59

Omyl, Fabia byl shit už v jedničkové verzi. Natož pak další generace se zázrakem TSI. Dvě v rodině stačili až nad hlavu a nikdy více.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  08. 02. 2018 13:41

Ale důchodci to stejně koupí. Jsou to titíž co jezdili Š120, nebo Favorit. Pro ně je to dělo.

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  08. 02. 2018 14:19

No - 81kW s 200Nm v takto malém voze rozhodně není lenochod. Já vím- Váš Mustang je lepší...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 02. 2018 13:56

Facelift se mi líbí. Ovšem nejzajímavější věc na tomto voze je, že už je jen o zanedbatelných 10tis levnější než zhruba porovnatelné Polo. A to jak v atmo, tak přeplňovaném motoru.

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  08. 02. 2018 14:18

Polo je dražší Fabie. Tak to snad má být - ne ?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  08. 02. 2018 14:45

ano, požadavek splněn, Fabka je stále levnější.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 02. 2018 14:55

Tako by jsme měli, za dehtovým rakovinometem už zaklapla rakev a benzíňaku už zubatá amputovala jeden válec. Ještě pořad věříte tomu, že nejste na pohřbu spalováků?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 02. 2018 20:45

No, tak si to skratka NEKUPTE. A je to.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 02. 2018 19:10

Jdi radši nakrmit prasata, tomu rozumíš líp.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 02. 2018 20:23

Rad by som, ale zatial vlastnu farmu nemam a bohuzial toto je dnes neisty podnik. Ak by nahodou temou neboli prasata ako produkt zivocisnej vyroby ale nieco ine (napriklad vzdelavanie prasiat, alternativny pristup k vychove prasiat, nutnost oslovenia prasata pred vstupom do chlieva apod), mam za to ze mate Vami netuseny a neobjaveny potencial. Porozmyslajte o tom.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 02. 2018 12:16

Prober se z diskotéky, ty taky žádnou vlastní farmu nikdy mít nebudeš protože umíš jen kydat hnůj a to ještě blbě.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  08. 02. 2018 16:00

Diesel je mrtev a Fabia vlastně taky. Hlavně, že se "zaměřili na techniku". S těma třema hrnkama už spadají do kategorie aut jako je Kia Picanto nebo Hyundai i10.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 02. 2018 20:43

Fabia diesel 0.4 TDi.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 02. 2018 19:38

Takze budu po vyrobnej, logistickej a planovacej stranke, len 2 (rozumej 2) motory. Nejako mi to pripomina nieco, tak zhruba niekde pred r.1989... Inak diesel do takehoto auta je nezmysel, co kvitujem. Ak sa takto (zbytocne vyhodene) peniaze usetria na to, aby auta v beznej konfiske boli lepsie, potom je to racionalizacia vyroby. V spojeni so stavebnicovym principom sa dostavame niekde do doby pred polstorocim. Zaujimave ze ten isty princip sa uplatnuje dnes. A tak nutne a logicky - bud ten pred polstorocim u nas bol tak neskutocne nadcasovy, alebo ten sucasny je este horsie zaostaly : prave o to polstorocie. Vyberte si.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  09. 02. 2018 08:00

Ale v podstaě proč ne? Více výrobců se snaží mít podobný model. Mně je spíše divné, proč má Škoda rovnou dva: Fabia a Rapid. No, dlouho už tomu tak asi nebude.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 02. 2018 20:28

S motormi nesluhlasim (napriklad Rapid 1.6, predava sa v Rusku a navyse pekna HockeyEdition), ale co sa tyka modelov, je to prehustene a tu absolutne suhlas. Rapid je podla mna omyl, hoci Rapid 1,2 je ZAKAZNICKY velmi dobre a jednoduche auto. Zakaznik vs spotrebitel.

Odpovědět  |   | 
baron  |  08. 02. 2018 21:49

To by mne zajímalo co je nového na té Fabií krom světel. Žádná změna jen výsměch s třívalci a uvnitř stejná zastaralá krabice. Předražená starotina.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 02. 2018 00:42

70 léta Škoda 100 s obsahem necelého litru a výkonem od 35 kW, rok 2018 Škoda Fabia litr s výkonem od 44kW, tak o celých 9kW za skoro 50 let, tomu říkám pokrok Ještě by to chtělo stejně drsnou změnu, jako u těch motorizací a to třeba přejmenovat Fabia na Fabiaq.a bude to dokonalé

Odpovědět  |   | 
puk123  |  09. 02. 2018 07:55

:Mareq
Být stejné emisní normy jako tehdy, vyždímali by z toho litru více. Na to, že princip, konstrukce a palivo jsou v podstatě stále stejné, to není špatný výsledek.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 02. 2018 13:43

Jak dlouho se na vůz 35kw šetřilo v 70s a jak dlouho teď? Tady jde o to co ti trh nabídne za x násobek mzdy. K mzdovým poměrům máš vozy násobně silnější.

Odpovědět  |   | 
Kvicala  |  09. 02. 2018 20:02

Tato zbrusu nová Fabie bude hvězdou detroitského autosalonu 2018! Již před cca 9 lety mi toto vyčetla kartářka z kávové sedliny, a mně nezbývá, než jí dodatečně složit tu nejvyšší poklonu. Prosím redakci, aby neprodleně vyvinula maximální aktivitu ve smyslu dalších článků o této legendě automobilové historie, kterou se Š. Fábia již dávno stala. Moc díky!

Odpovědět  |   | 
Georgis1  |  10. 02. 2018 20:13

Debilové pokud Vám je 15 let tak nepište příspěvky

Odpovědět  |   | 
Dacia  |  10. 02. 2018 13:16

Škoda peněz za trapný facelift fobie od hi-t-lerwagenu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V nouzi vás může zachránit

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V n…

U některých aut je záslepka pro odjištění pojistky převodovky vidět na první pohled. Často ji vnímáme jen jako nutný technický prvek, ovšem pod sebou skrývá funkci, která může být v krajních momentech zásadní.

14.  8.  2018 | | 28 N/A
Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. …

Pod jménem Mégane si představíte vcelku normální hatchback od Renaultu. Francouzská značka však tohle jméno uvedla ještě dříve u futuristického konceptu, který ve své době nadchl neskutečnou výbavou a technologiemi.

3.  8.  2018 | | 27 N/A
Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily…

Chloubou Škody je dnes Kodiaq a Karoq, univerzální stroje schopné plnit různé úkoly však měl mladoboleslavský výrobce už před půlstoletím. Akorát jsme si na ně museli nechat zajít chuť.

8.  8.  2018 | | 31 N/A
Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hybrid s technikou Golfu

Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hy…

Na zcela novou generaci Octavie si sice ještě nějaký ten čas počkáme, už nyní se však objevují zajímavé podrobnosti o její technice. Mild-hybridní pohon je tak v českém bestselleru docela pravděpodobný.

3.  8.  2018 | | 70 N/A
Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate L…

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

2.  8.  2018 | | 32 N/A