Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Na světě jsou ceny nové Škody Fabia. Naprostý holý základ bez klimatizace koupíte za 234 900 korun. Dostanete za to litrový tříválec o výkonu 44 kW (60 k) ve výbavě Active. Škoda ale nabízí od počátku výhodný paket Plus za 5000 korun, který klimatizaci přidává. Cena i s nejzákladnějším komfortním prvkem se tak pořád drží pod 240 000 korun.

Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Příplatek za druhý vyšší stupeň výbavy Ambition je pak 14 000 korun. Pokud chcete nejvyšší výbavu Style, připravte si nad rámec výbavy Ambition ještě dalších 23 000 korun. Za silnější tříválec dáte minimálně 252 900 korun (Active), za dvanáctistovku TSI pak 268 900 korun. I diesel 1.4 TDI o výkonu 66 kW (90 k) se vešel do nejzákladnější výbavy a stojí od 322 900 korun.

Nejdražší základní cena nové Fabie je 395 900 koru za motor 1.4 TDI 66 kW s automatickou převodovkou DSG. Za automat se v obou motorizacích připlácí 36 000 korun. Z cenového srovnání také vyplývá i pokles cen Fabie proti předchozí generaci.

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Základní výbava nové Fabie obsahuje například stabilizaci, elektronicky řízený diferenciál XDS+, šest airbagů a systém stop/start. Druhý stupeň výbavy přidává systém nouzového brzdění, autorádio, elektrická okna vpředu, vyhřívaná zrcátka, dálkové ovládání centrálního zamykání a třeba mlhovky.

Nejvyšší výbava pak má v základu třeba 15“ hliníková kola, lepší autorádio, světla s LED diodami pro denní svícení, dotykový displej pro ovládání rádia a palubního počítače, automatickou digitální klimatizaci či bezklíčové startování.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků