Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Na světě jsou ceny nové Škody Fabia. Naprostý holý základ bez klimatizace koupíte za 234 900 korun. Dostanete za to litrový tříválec o výkonu 44 kW (60 k) ve výbavě Active. Škoda ale nabízí od počátku výhodný paket Plus za 5000 korun, který klimatizaci přidává. Cena i s nejzákladnějším komfortním prvkem se tak pořád drží pod 240 000 korun.

Škoda | Autosalony | Paříž 2014 | Škoda Fabia

Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Příplatek za druhý vyšší stupeň výbavy Ambition je pak 14 000 korun. Pokud chcete nejvyšší výbavu Style, připravte si nad rámec výbavy Ambition ještě dalších 23 000 korun. Za silnější tříválec dáte minimálně 252 900 korun (Active), za dvanáctistovku TSI pak 268 900 korun. I diesel 1.4 TDI o výkonu 66 kW (90 k) se vešel do nejzákladnější výbavy a stojí od 322 900 korun.

Nejdražší základní cena nové Fabie je 395 900 koru za motor 1.4 TDI 66 kW s automatickou převodovkou DSG. Za automat se v obou motorizacích připlácí 36 000 korun. Z cenového srovnání také vyplývá i pokles cen Fabie proti předchozí generaci.

Škoda | Autosalony | Kombi | Paříž 2014 | Design | Škoda Fabia

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Základní výbava nové Fabie obsahuje například stabilizaci, elektronicky řízený diferenciál XDS+, šest airbagů a systém stop/start. Druhý stupeň výbavy přidává systém nouzového brzdění, autorádio, elektrická okna vpředu, vyhřívaná zrcátka, dálkové ovládání centrálního zamykání a třeba mlhovky.

Nejvyšší výbava pak má v základu třeba 15“ hliníková kola, lepší autorádio, světla s LED diodami pro denní svícení, dotykový displej pro ovládání rádia a palubního počítače, automatickou digitální klimatizaci či bezklíčové startování.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků