Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Na světě jsou ceny nové Škody Fabia. Naprostý holý základ bez klimatizace koupíte za 234 900 korun. Dostanete za to litrový tříválec o výkonu 44 kW (60 k) ve výbavě Active. Škoda ale nabízí od počátku výhodný paket Plus za 5000 korun, který klimatizaci přidává. Cena i s nejzákladnějším komfortním prvkem se tak pořád drží pod 240 000 korun.

Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Příplatek za druhý vyšší stupeň výbavy Ambition je pak 14 000 korun. Pokud chcete nejvyšší výbavu Style, připravte si nad rámec výbavy Ambition ještě dalších 23 000 korun. Za silnější tříválec dáte minimálně 252 900 korun (Active), za dvanáctistovku TSI pak 268 900 korun. I diesel 1.4 TDI o výkonu 66 kW (90 k) se vešel do nejzákladnější výbavy a stojí od 322 900 korun.

Nejdražší základní cena nové Fabie je 395 900 koru za motor 1.4 TDI 66 kW s automatickou převodovkou DSG. Za automat se v obou motorizacích připlácí 36 000 korun. Z cenového srovnání také vyplývá i pokles cen Fabie proti předchozí generaci.

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Základní výbava nové Fabie obsahuje například stabilizaci, elektronicky řízený diferenciál XDS+, šest airbagů a systém stop/start. Druhý stupeň výbavy přidává systém nouzového brzdění, autorádio, elektrická okna vpředu, vyhřívaná zrcátka, dálkové ovládání centrálního zamykání a třeba mlhovky.

Nejvyšší výbava pak má v základu třeba 15“ hliníková kola, lepší autorádio, světla s LED diodami pro denní svícení, dotykový displej pro ovládání rádia a palubního počítače, automatickou digitální klimatizaci či bezklíčové startování.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků