Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Na světě jsou ceny nové Škody Fabia. Naprostý holý základ bez klimatizace koupíte za 234 900 korun. Dostanete za to litrový tříválec o výkonu 44 kW (60 k) ve výbavě Active. Škoda ale nabízí od počátku výhodný paket Plus za 5000 korun, který klimatizaci přidává. Cena i s nejzákladnějším komfortním prvkem se tak pořád drží pod 240 000 korun.

Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

Příplatek za druhý vyšší stupeň výbavy Ambition je pak 14 000 korun. Pokud chcete nejvyšší výbavu Style, připravte si nad rámec výbavy Ambition ještě dalších 23 000 korun. Za silnější tříválec dáte minimálně 252 900 korun (Active), za dvanáctistovku TSI pak 268 900 korun. I diesel 1.4 TDI o výkonu 66 kW (90 k) se vešel do nejzákladnější výbavy a stojí od 322 900 korun.

Nejdražší základní cena nové Fabie je 395 900 koru za motor 1.4 TDI 66 kW s automatickou převodovkou DSG. Za automat se v obou motorizacích připlácí 36 000 korun. Z cenového srovnání také vyplývá i pokles cen Fabie proti předchozí generaci.

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Škoda Fabia odhalena také s karoserií kombi (Aktualizováno)

Základní výbava nové Fabie obsahuje například stabilizaci, elektronicky řízený diferenciál XDS+, šest airbagů a systém stop/start. Druhý stupeň výbavy přidává systém nouzového brzdění, autorádio, elektrická okna vpředu, vyhřívaná zrcátka, dálkové ovládání centrálního zamykání a třeba mlhovky.

Nejvyšší výbava pak má v základu třeba 15“ hliníková kola, lepší autorádio, světla s LED diodami pro denní svícení, dotykový displej pro ovládání rádia a palubního počítače, automatickou digitální klimatizaci či bezklíčové startování.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků