Nová Škoda Fabia může vypadat i takto. Prodejní trhák vykreslil nezávislý grafik

25 komentářů

puk123
10. října • 12:58

To není Fabka, ale Scalqa.:-P

Nyte
10. října • 12:46

Nová Fabia opravdu nebude Rapid s předkem Scaly, jako na téhle matlanici.

Fettucia
9. října • 14:50

Fabia a Yaris jsou nejlepší malá auta co znám:-)

k22
9. října • 16:24

Hyundai ix20 je drtí obě.

Marián
9. října • 3:10

VW by mohol robiť aj nejaký turbo motor s mpi. Neviem si predstaviť vlastniť fabiu tsi a chodiť s ňou do práce do 10km. V zime to sa to poriadne ani nezohreje a už sa to vypína. To musí mať motor radosť.

WRC Fabia R2 TwinCharger
9. října • 10:38

Twin se ohriva docela snadno..a vytapeni sedacek pomuze zas pilotovi. Ale co chci rict je, ze v Chicagu jsem jako snad kazdy druhy severoamerican, mel domontovane remote start. Dalkove si rano v zime vsichni startovali auta 5-10 i 20 minut pred odjezdem do prace. U nas se tohle myslim nesmi.

Michal2
10. října • 6:48

Na kolik by remote vč instalace přišlo u nás ale musí to být levnější nez nezávislý topení.Klidně i na dálku spustit výhřev sedačky řidiče.

WRC Fabia R2 TwinCharger
10. října • 21:00

Tam me to stalo jen 100 dolaru se vsim vsudy, tady.. nemam tuseni. Vzdycky pri aktivaci ale musel bezet motor. Auto zkratka nastartovalo. Benzin tam byl za pakatel, tak to mel kdekdo..

jiri
9. října • 13:00

Není k tomuto účelu Webasto? :-P
Vyjíždím s motorem na 50 stupních.

pitomá Julča
9. října • 12:25

Jsi borec!

WRC Fabia R2 TwinCharger
9. října • 12:50

Americka, rozmazlena July, si ten remote v treskutych mrazech pochvalovala nejvic;-)

Michal2
9. října • 8:20

Mpi je litr bez turba ale i bez výkonu.Ten litr tsi se sakra rychle ohřeje a za 3km v zimě už topí a teplota je kolem nuly.Má to kámoš ve fabce a u když jezdí 22km do práce tak má stejně benzín v oleji.

Fettucia
8. října • 20:55

Já bych osobně předek udělal trochu víc psycho, viz KamiqB-]

petr r. (petrumr)
8. října • 21:16

jo a všichni pojedou na citroenské vlně..kona...škoda

k.ik
8. října • 17:59

takto vypadá dost okoukaně

?
8. října • 16:25

Ne, takhle nová fabka vypadat nebude. Autor, photošopový matlal, nemá dost invence na to aby odhadl kam se posune design. Je to amatér a je to poznat.

Jyrka Syrka
8. října • 20:49

I když to vypadá jako octa bez kufru, vypraná v Perwolu na 90° C, tak si myslím, že takhle nějak to vypadat bude. Neobávám se že Fabia předvede nějakou extravaganci. Skalní zákazník škodovky je konzervativní a fabrika si nemůže dovolit ho ztratit.

Roman
9. října • 19:35

Já bych spíš řekl, že skalnímu zákazníkovi Škodovky je celkem jedno jak to bude vypadat. Hlavně aby to mělo ve znaku letící slepici a tím je o koupi rozhodnuto.:-D

?
9. října • 6:11

Tohle je představa že škoda zkrátí scalu a bude hotovo. Takhle přemýšlel tento grafik. A to je prostě blbost.

Jyrka Syrka
9. října • 17:48

Uvidíme příští rok. Osobně bych přivítal něco víc "akčního", ale obávám se že to skončí hodně podobně jak naznačil grafik.

joe
8. října • 18:11

Asi máte pravdu - tohle pěkný, v reálu to bud to co už dávno známe...B-]

Twan
8. října • 17:11

Jo, tohle je jedna z těch horších kreací. Ale občas je to alespoň hezké a designéři by se z toho mohli inspirovat. Tohle vypadá jako napasované na Sandero, Adam a Octavii 4

Twan
8. října • 16:15

předek není škaredý, silueta mi připomína Opel Adam ale ten zadek je ošklivý :-/

10w60
8. října • 15:25

No já nevím, Scala zatím prodejní trhák není, takže já bych to moc "nescalovatěl". Generace se designovým jazykem dost lišily, takže je šance že bude vypadat dost jinak. V reálu se mi kupodivu celkem líbí poslední Polo. Nějak to dopadne.

Michal2
8. října • 18:53

Se divím že se scala neprodává ňák moc.Mimo kufr je uvnitř stejně prostorná.

Doporučujeme

Články odjinud