Thomas Schäfer,  nový šéf automobilky Škoda , se předminulý týden rozpovídal o plánech do budoucna. Mimo jiné zmínil, že se v příštím roce dočkáme čtvrté generace hatchbacku Fabia, který stále platí za jeden z nejoblíbenějších modelů domácí značky. Jen v prvních devíti měsících tohoto roku bylo podle SDA registrováno 12.280 kousků třetí generace.  https://www.behance.net/gallery/105668091/Skoda-Fabia-2022?tracking_source=search_projects_published_date

Thomas Schäfer, nový šéf automobilky Škoda, se předminulý týden rozpovídal o plánech do budoucna. Mimo jiné zmínil, že se v příštím roce dočkáme čtvrté generace hatchbacku Fabia, který stále platí za jeden z nejoblíbenějších modelů domácí značky. Jen v prvních devíti měsících tohoto roku bylo podle SDA registrováno 12.280 kousků třetí generace. | https://www.behance.net/gallery/105668091/Skoda-Fabia-2022?tracking_source=search_projects_published_date

Příjezd novinky je však ještě za dlouho. Technické informace a první upoutávky na nás tedy Škoda teprve vybalí. Nevíme tedy zatím, zdali se ukáže praktičtější prodloužená verze či ostře řezané RS. Plány na vzkříšení sportovního hatchbacku však Škoda  naznačila již před dvěma lety . Nová Fabia by byla ideální kandidát.

Příjezd novinky je však ještě za dlouho. Technické informace a první upoutávky na nás tedy Škoda teprve vybalí. Nevíme tedy zatím, zdali se ukáže praktičtější prodloužená verze či ostře řezané RS. Plány na vzkříšení sportovního hatchbacku však Škoda naznačila již před dvěma lety. Nová Fabia by byla ideální kandidát.

Schäfer také již uvedl, že nástupce modelu Fabia je plánovaný pouze se zážehovými motory. Turbodiesel tak v nabídce nebude. Stejně tak to nemá jisté ani elektrifikace. Minimálně mild-hybridní tříválec 1.0 TSI, který je i v nové Octavii, by se ale do nabídky dostat mohl.  https://www.behance.net/gallery/105668091/Skoda-Fabia-2022?tracking_source=search_projects_published_date

Schäfer také již uvedl, že nástupce modelu Fabia je plánovaný pouze se zážehovými motory. Turbodiesel tak v nabídce nebude. Stejně tak to nemá jisté ani elektrifikace. Minimálně mild-hybridní tříválec 1.0 TSI, který je i v nové Octavii, by se ale do nabídky dostat mohl. | https://www.behance.net/gallery/105668091/Skoda-Fabia-2022?tracking_source=search_projects_published_date

Podobně jako  Scala  a  Kamiq , se i nová Fabia přezbrojí na modulární platformu MQB A0, která je určená pro malé vozy.

Podobně jako Scala a Kamiq, se i nová Fabia přezbrojí na modulární platformu MQB A0, která je určená pro malé vozy.

Ticho z grafického oddělení automobilky momentálně dává prostor lidské představivosti. Můžeme se tak podívat na první grafický render, který vychází z modelu Scala a již viděných testovacích mul. Ostatně pokračování v designovém jazyce scaly a nové octavie se vyloženě nabízí.

Ticho z grafického oddělení automobilky momentálně dává prostor lidské představivosti. Můžeme se tak podívat na první grafický render, který vychází z modelu Scala a již viděných testovacích mul. Ostatně pokračování v designovém jazyce scaly a nové octavie se vyloženě nabízí.

Jak moc se designové rendery liší od skutečnosti se tedy dozvíme až v průběhu příštího roku, nebo minimálně v první ukázce. Design vozu v galerii vytvořil nezávislý automobilový designér Kleber Silva z Brazílie.

Jak moc se designové rendery liší od skutečnosti se tedy dozvíme až v průběhu příštího roku, nebo minimálně v první ukázce. Design vozu v galerii vytvořil nezávislý automobilový designér Kleber Silva z Brazílie.

Příjezd nové generace Škody Fabia tedy očekávejte během roku 2021. Na potvrzené technické informace je samozřejmě ještě brzo, ačkoliv vlnu upoutávek tedy považujme samotným Schäferem za započatou.

Příjezd nové generace Škody Fabia tedy očekávejte během roku 2021. Na potvrzené technické informace je samozřejmě ještě brzo, ačkoliv vlnu upoutávek tedy považujme samotným Schäferem za započatou.

Nabídku přeplňovaných benzinových tříválců si Fabia nepochybně udrží, do nabídky by nicméně mohla zavítat i mild-hybridní technologie.

Nabídku přeplňovaných benzinových tříválců si Fabia nepochybně udrží, do nabídky by nicméně mohla zavítat i mild-hybridní technologie.

Nakonec se také ukáže, zda by se Škoda opět pustila do ostřejší Fabie RS, jejíž návrat zvažovalo vedení Škody  už před dvěma lety . Na snížení Fabie k ještě dostupnějšímu low-cost modelu to totiž podle slov Schäfera o směřování značky nevypadá.

Nakonec se také ukáže, zda by se Škoda opět pustila do ostřejší Fabie RS, jejíž návrat zvažovalo vedení Škody už před dvěma lety. Na snížení Fabie k ještě dostupnějšímu low-cost modelu to totiž podle slov Schäfera o směřování značky nevypadá.

 „Určitě nesměřujeme k tomu, aby se Škoda stala levnou značkou. Soustředíme se na korejské, japonské a francouzské výrobce, to jsou naši hlavní konkurenti a s nimi budeme soupeřit a společně využijeme potenciál značky...

„Určitě nesměřujeme k tomu, aby se Škoda stala levnou značkou. Soustředíme se na korejské, japonské a francouzské výrobce, to jsou naši hlavní konkurenti a s nimi budeme soupeřit a společně využijeme potenciál značky...

... Už se těším, až v příštím roce uvedeme na trh nový model Fabia. Bude to skvělé auto, má očekávání jsou tedy velká,“   uvedl v rozhovoru Schäfer .

...Už se těším, až v příštím roce uvedeme na trh nový model Fabia. Bude to skvělé auto, má očekávání jsou tedy velká,“ uvedl v rozhovoru Schäfer.

 | Pistáciová Škoda Fabia      

 | Pistáciová Škoda Fabia      

 | Pistáciová Škoda Fabia      

 | Pistáciová Škoda Fabia      

 | Pistáciová Škoda Fabia      

 | Pistáciová Škoda Fabia      

 | Pistáciová Škoda Fabia      

 | Pistáciová Škoda Fabia      

 | Pistáciová Škoda Fabia      

 | Pistáciová Škoda Fabia      

 Foto: KARIREAL a.s

| Foto: KARIREAL a.s

 Foto: KARIREAL a.s

| Foto: KARIREAL a.s

 Foto: KARIREAL a.s

| Foto: KARIREAL a.s

 Foto: KARIREAL a.s

| Foto: KARIREAL a.s

 Foto: KARIREAL a.s

| Foto: KARIREAL a.s

 Foto: KARIREAL a.s

| Foto: KARIREAL a.s

 Foto: KARIREAL a.s

| Foto: KARIREAL a.s

Příjezd novinky je však ještě za dlouho. Technické informace a první upoutávky na nás tedy Škoda teprve vybalí. Nevíme tedy zatím, zdali se ukáže praktičtější prodloužená verze či ostře řezané RS. Plány na vzkříšení sportovního hatchbacku však Škoda  naznačila již před dvěma lety . Nová Fabia by byla ideální kandidát.
Schäfer také již uvedl, že nástupce modelu Fabia je plánovaný pouze se zážehovými motory. Turbodiesel tak v nabídce nebude. Stejně tak to nemá jisté ani elektrifikace. Minimálně mild-hybridní tříválec 1.0 TSI, který je i v nové Octavii, by se ale do nabídky dostat mohl.  https://www.behance.net/gallery/105668091/Skoda-Fabia-2022?tracking_source=search_projects_published_date
Podobně jako  Scala  a  Kamiq , se i nová Fabia přezbrojí na modulární platformu MQB A0, která je určená pro malé vozy.
Ticho z grafického oddělení automobilky momentálně dává prostor lidské představivosti. Můžeme se tak podívat na první grafický render, který vychází z modelu Scala a již viděných testovacích mul. Ostatně pokračování v designovém jazyce scaly a nové octavie se vyloženě nabízí.
23
Fotogalerie

Nová Škoda Fabia může vypadat i takto. Prodejní trhák vykreslil nezávislý grafik

Nová Škoda Fabia bude jedna z nejdůležitějších premiér příštího roku. Novinkové ticho před bouří z grafického oddělení dává prostor nezávislým designérům.

Thomas Schäfer, nový šéf automobilky Škoda, se předminulý týden rozpovídal o plánech do budoucna. Mimo jiné zmínil, že se v příštím roce dočkáme čtvrté generace modelu Fabia, který stále platí za jeden z nejoblíbenějších vozů domácí značky. Jen v prvních devíti měsících tohoto roku bylo podle SDA registrováno 12.280 kousků třetí generace.

Příjezd novinky je však ještě za dlouho. Technické informace a první upoutávky na nás tedy Škoda teprve vybalí. Nevíme tedy zatím, zdali se ukáže praktičtější prodloužená verze či ostře řezané RS. Plány na vzkříšení sportovního hatchbacku však Škoda naznačila již před dvěma lety. Nová Fabia by byla ideální kandidát.

Schäfer také již uvedl, že nástupce modelu Fabia je plánovaný pouze se zážehovými motory. Turbodiesel tak v nabídce nebude. Stejně tak to nemá jisté ani elektrifikace. Minimálně mild-hybridní tříválec 1.0 TSI, který je i v nové Octavii, by se ale do nabídky dostat mohl. Podobně jako Scala a Kamiq, se i nová Fabia přezbrojí na modulární platformu MQB A0, která je určená pro malé vozy.

Ticho z grafického oddělení automobilky momentálně dává prostor lidské představivosti. Můžeme se podívat na první grafický render, který vychází z modelu Scala, již viděných testovacích mul a očividně i z dvojice Polo/Ibiza. Pokračování v designovém jazyce scaly a nové octavie se vyloženě nabízí.

Jak moc se designové rendery liší od skutečnosti se tedy dozvíme až v průběhu příštího roku, nebo minimálně v první ukázce. Design vozu v galerii vytvořil nezávislý automobilový designér Kleber Silva z Brazílie.

Galerie doplněna o aktuální Škodu Fabia.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud