Nová Škoda Fabia Monte Carlo se odhaluje. Dívejte se pozorně, nic sportovnějšího už asi nebude

26 komentářů

Kamil
6. února • 19:23

1.4 TSI R5 urcite nemela 110kw.

Jim
2. února • 16:54

takový supersport za půl mega? Už se na něj klepu jak ratlík. :-)

Pikus
3. února • 7:25

Chystáš si spacák do fronty před Mototechnu?Třeba se to Škodě podaří a nebude to o stát o moc víc než i20 N.

Praktické auto
2. února • 11:02

Doufám že to fabii pomůže, jak na fotkách zatím vypadala dobře tak při prvních setkáních v provozu se mi nelíbila. Ale zatím vždy Monte Carlo dost změnilo poměry a celkově vypadlo dobře, tak snad to tak bude i teď.

Stringo
3. února • 20:53

Protože hodně dělají doplňky a barva. Proč asi Monte Carlo dělají jen v šedivé, červené a bílé a černými doplňky? Protože to má šmrnc a působí to sportovně. Každopádně ta cena půjde určitě hodně nad půl míče a motor jen tři hrnek jako sorry... To radši připlatit 100k za i30 N-line

Anonymizovaný
2. února • 10:30

Dnes se dela docela dost peknych aut. Vypadaji casto krutoprisne a drsne a huste a ze jedou aspon 300 a pak v tom proste motory, ktere jsou rady, kdyz tu stovku clovek da za 10 avice... skoda.

ACE
2. února • 10:43

Který třeba?

Robert
3. února • 13:55

Sport line, gt line, n line....

Anonymizovaný
2. února • 10:56

U kazde automobilky nejake takove najdes.

ACE
2. února • 11:10

Mě právě žádné co vypadá krutopřísně drsně co jede alespoň 300 nenapadá, tak jsem chtěl nějakej příklad, ale když jsou u každé automobilky je to pro mě matoucí ještě víc. Heléé tak alespoň nějakej příklad co ti připadá že jede 300 a zrychluje nad 10.

Anonymizovaný
2. února • 11:14

Mam za to, ze u tebe uz je to nejak moc osobni. Je uplne jedno co bych postnul, vse bys zhejtil, ze tak to auto nevypada apod. Protoze pokud uz predem pises, ze pro tebe zadne takove auto neni, tak reakce na to co bych napsal je uz vyjadrena. A vlastne nechapu, co te tak prudi a zere. A to je ten duvod, proc se do te tvoji hry, kdy si pripravujes pisecek nezapojim.Pokud mas nejake trapeni, tak to napis. Ale je vtipne sledovat, jak mne tu stolkujes a musis reagovat na cokoli co napisu. Obsese se tomu rika? nevim.Kazdopadne uzivej a preji ti at ti vyjde GR a uzivas si ho. Je to fajn auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
2. února • 11:58

Víš, tím co trpíš je paranoia kterou jsi si v podstatě přivodil sám, ale za to zase může další ravděpodobná tvoje nemoc (i když se vyskytuje především u dětí) a to je bájná lhavost. Někdy máš upřímě celkem rozumný postřeh, ale většinou vypustíš totální sračku a pak jsi udiven, že to chce někdo konkretizovat, nebo doložit jasným příkladem, jako nyní. Ty v podstatě víš že žvaníš a že to nemůžeš nijak doložit, ale to opravdu nepočítáš s tím, že se někdo zeptá? Tvoje jediná obrana je, že pak začne kolotoč vykrucovaní a další mletí sraček. Je mi v podstatě celkem záhadou proč to děláš? Vždyt když chceš máš příspěvek co má hlavu a patu, tak proč větišnou nechceš a pak se ještě cítíš ukřivděně. Opravdu takhle s lidma mluvíš i z očí do očí i v běžném životě?

Anonymizovaný
2. února • 12:24

Co smankote porad resis? Tak mne proste ignoruj, kdyz ti vadim. Nechapu tu potrebu se porad o mne otirat, kdyz jsem dle tebe takovy jak pises. Tak jsem takovy. To akceptuj a jdem dal. Nebo ne a vypisuj porad.To asi nikdy nepochopim ty lidi, co maji v diskuzich porad potrebu nekoho resit. Kdyz mne stve, tak ho neresim a jdu dal. Izy.

ACE
2. února • 13:22

Protože jsem myslel, že když něco napíšeš, že to znamená že chceš něco ostatním sdělit a já jen nepochopil, co. Nevadí mi to, jen jsem čekal nějakej výsledek, pokud obsah sdělení vlstně žádný není a ted to vím, tak v pohodě. Smysl sice nechápu, ale jo respektuju to, mohl jsi to napsat hned na záčátku že je to jen.... vlastně nevím co. A jinak, já nemám potřebu někoho řešit, řeším konkrétní věc, auto, technickou záležitost atd., ne člověka i když sis to vsugeroval.

Anonymizovaný
2. února • 13:54

Ja jen chtel rict ze se dela dnes spousta aut co vypada vyrazne rychleji nez realne jezdi. Toto jsem sdelil. A toto jsem napsal hned na zacatku. Co ti na tom neni jasne netusim. A ty mas nejakou potrebu to nejak póitvat a vyjizdet proti mne. Zkus se nad sebou zamyslet.

ACE
2. února • 14:37

Tak proč jsi to nenapsal hned, a proč máš problém odpovědět na jednoduchou otázku, které to třeba je. Měl by ses nad sebou zamyslet. Myslím že když budeš psát věcně, žádnej problém nebude a ....paranoia bude fuč.

Lopata ze Strakovky
3. února • 6:05

Mam pocit, ze nechapes psany text hned prvniho goesova prispevku a ze mas fakt nejaky problem.

ACE
3. února • 9:42

Ale no tak, klidně se přihlaš pod svým nickem a nezkoušej to jak malé dítě.

OnlyTruth
2. února • 9:21

spravit verziu s 4x4 (ta 1,5 110kw je dostacujuca), trochu odlahcit, spevnit podvozok, dat lepsie tplmice a brzdy a mame sportove auto .. vobec nie je potrebne tam capit 2,0 alebo 160kw...

smějící se bestie 2
2. února • 11:55

Takové auto, by mělo být třešničkou na dortu, velkosériové produkce tohoto typu. Jehož základem bude lidové auto v pravém smyslu slova.
Pro současné menežéry zřejmě neznámý pojem !

OnlyTruth
3. února • 10:17

pravda, dnesny manazeri nevidia, ze tie sporotovo ladene auta robia marketing celej modelovej rade .. napr ako to bolo volakedy s Mitsubishi Lancer Evo .. kazdy ho chcel no ked mali len na bezny model ajtak sa tesili, ze tam niekde existuje rally monstrum .. takisto keby spravia nieco lahsie ale bolo by to nieco extra urcite by to bolo pozitivne pre model fabia

ACE
2. února • 10:48

Problém je že pak by za to chtěla škoda tak mičudu (možná jen 800) a to už by málokdo akceptoval, zvláště tou jejich 1.5, která v současnosti už asi nemá konkurenci, všichni jsou už jinde.

2. února • 10:38

Na auto třídy Fabie by to pro trochu zábavnější svezení stačit mohlo, ale proč z toho hned dělat čtyřkolku? To té hmotnosti určitě nepomůže...

OnlyTruth
3. února • 10:11

ako je pravda ze VW group nema nejake super 4kolky (haldexy) (ak nebereme luxusnu triedu s pozdlzne ulozenym motorom).. ale proste predok nestaci a ani v malej triede .. velmi peknym prikladom je novy Yaris GR .. aj keby tato fabia nemala torsen diff a bol by tam haldex s pomerom 70:30 aj to uz by bolo lepsie ako nic ( a tieto kvazi stvorkolky nevazia vela)

Bude to unikát
2. února • 14:34

Protože tihle prckové na vlhké vozovce při rozjezdech hrabou, pokuď si nedáš pozor. Funkční čtyřkolka je jiná káva. Teď nemyslím 90% suv, které připojí zadní kola jen když se přední protáčejí a někdy ani to ne.

2. února • 20:43

Hrabou i jiná auta, ale dříve bylo na šoférovi, aby si osvojil trochu citu pro práci s pedály, zatímco dnes mnozí raději chtějí taková auta, která udělají rádoby závodníka z každého Pepíka, co si vleze za volant. Nic proti Josefům, samozřejmě.

Doporučujeme

Články odjinud