Nová Škoda Fabia Monte Carlo oficiálně: Konečně vrchol nabídky! Náhradu za ereso však nečekejte

26 komentářů

Kevil
16. února • 19:21

Údaj "úspora 5g CO2 na kilometr" si strčte do (_!_), koho to zajímá ?!?

Maggots
15. února • 17:39

Cena nesmysl, ale tech 110kw ve fabii pojede pekne o tom zadna :)

15. února • 18:14

110 kW pojede slušně, o tom žádná, byť závoďák to z toho auta ještě neudělá. Jenže realita bude taková, že většina Fábií i MC bude mít jen tříválec, protože – jak sám píšete – cenově ten čtyřválec s DSG nebude oproti jiným autům (i ze stejné stáje) dávat smysl.

Pepa
15. února • 21:55

Treba? (prosim korejce vynechat)

ACE
16. února • 8:10

Proč někoho vynechat?

Shimi
16. února • 10:45

Protože by mu ta "rovnice" jinak nevyšla.

15. února • 22:07

Běžné ceníky aut jsou volně dostupné, tak si můžete vynechat co chcete a odpovědět si také co chcete (protože žádnou odpověď ve skutečnosti slyšet nechcete).

Tsd
15. února • 14:06

No nevím, je to o vkusu, ale moc mě to nenadchlo. Potom co jsem poprvé potkal novou fabii v provozu jsme doufal že ve verzi MC to bude hezčí, ale zatím mi to pořád nesedí, víc se mi snad líbí třetí generace. Nejspíš mi v reálu nejvíc vadí přední maska, která naživo působí dost jinak než na foto a nesedí k proporcím vozu. Ale komu se to bude líbit tak ať si to užije, uvidíme co prodeje.

Tomáš
15. února • 13:43

Pane redaktore, nevím, kde vidíte červené obšití volantu, ruční brzdy a převodovky, zkuste si přiblížit fotky, nebo použít tento pohled.. :-D

Tomáš
15. února • 13:44

Nejde odkaz, tak se podívejte na jiné weby, kde jsou detailnější fotky interiéru - více přiblížené..

Tomáš
15. února • 13:38

Překvapilo mě, že volant, řadící páka a ruční brzda jsou obšity šedou nití a necpou nám jenom tu červenou.. Předpokládám, že ty červené lišty se budou taktéž dát změnit.. Zploštělý volant klasika. Koupit Monte Carlo, tak první věc po doručení by byla objednávka volantu z verze Style a přemontovat, nic složitého, jen prachy navíc..Jinak 1.5 TSI manuál nic, je potřeba pouze automat, který je asi levnější na opravu! :-D :-D Musíme ušetřit emise automatem přece..

15. února • 10:33

Úplně už si to představuju ve zpětném zrcátku, nalepené těsně za kufrem, jak se pilot tohoto speciálu chystá využít nejbližší příležitosti snížené rychlosti, plné čáry či odbočovací pruhu pro drtivé předjetí mého vozu :-) Jinak to nevypadá zle, ale proč kvůli tomu dělat takový povyk – v zásadě je to jen normální výbavový stupeň normálního auta.

mk
15. února • 12:58

S 1.5 TSI to pojede dost svižně. Ostatně i s tím litrem to nemá problém patřit na silnicích k těm rychlejším

15. února • 18:25

Těch bílých, bezpříplatkových aut s různými logy na bocích a litrem pod kapotou je na silnicích rychlých až až...

JAC
15. února • 13:10

Nepochybuji, ovšem cenu předpokládám mezi 550-600 kilo.
Nevím kolik nadšenců to bude akceptovat.

Norník
15. února • 17:54

Za 600k je už i20 N, ok v automatu, ale zase za tu cenu kromě sportovního vzhledu přidá i sportovní zážitek.

JK
15. února • 11:07

Nejlepší závodní auto, je firemní auto. A to Škodovky splňují. Na dálnici jsou největší závodníci v Superbech a čtyřkových Octách. Ale nevím co provedli Octám se světly, protože večer strašlivě oslňují. Jinak ještě k té Fabii. Monte Carlo byla vždycky jen výbava a vždycky se kolem toho dělal tyjátr, jakoby Škoda představila zadokolku na hraní. :)

ron
15. února • 16:25

s temi svetly uplny souhlas, oslnuji silene. pokazde, kdyz mi neco vypaluje oci, ukaze se ze je to nova skodovka. jeden cas delali slusny auta. ale ten des co vyjizdi ted...

šofér
16. února • 8:56

No protože aby jsi světla při ´naložení trochu "sklopil", když už se to neděje automaticky, tak musíš zavrtat do toho "skvělého " menu infotaimentu a tak se chvíli hrabat, což se každému zrovna nechce. Je to škodovácký nedomrdek, se divím, že to prošlo homologací...v každém případě je to krok zpět.

JK
15. února • 16:44

Ale třeba když se mi v zádech objeví Superb, tak světla úplně v pohodě. Ale Octavia 4 oslňuje neuvěřitelně. Nevím co s tím kluci v bolce provádějí, ale v plném provozu jsou ty Octavie takto nebezpečný úplně stejně, jako jedničkový, do kterých se bastlí xenon/led nevím co do klasické paraboly.

šofér
15. února • 15:40

Tak vyjádřím se k těm světlům, bo mám s novou Octou najeto cca 1000 km. Vrátili jsme staré, co svítily tam, kde mají, a nafasovaly nové, které NESvÍTÍ!!!! Ale věřím ,že osilňují, prootže už nemají automatickou regulaci světel,(STYLE) ale ruční. Takže tak, je to o 65000 dražší, než Octacia IV,byť výbava Style tak už nemají přední parkovací senzory, svítí na ho°no, Infotaiment s Laurou je pomalý jako slimák, takže už jedete chvíli dopředu ,ale vám stále svítí signalizace parkování... Je to drahá, bída, zklamání od nás všech, co jsme ji minulý pátek nafasovali :(

homer
17. února • 7:14

Přední parkovací čidla bych dal za extrémní příplatek a vozidlo viditelně označit aby každý zdálky viděl s jakým řidičem má tu čest.

JAC
15. února • 12:28

Závodníci mělo být v uvozovkách, protože sešlápnou plyn na dálnici umí každý eman.

ACE
15. února • 9:14

Nadšenci co za tohle vysolí svoje peníze, přeji hodně štěstí.

Nornik
15. února • 10:12

By k tomu rovnou mohli dávat i voucher na tetování loga Škodovky

G
16. února • 15:46

Navíc si zákazník odnáší krásně mastnou jitrnici na čele.

Doporučujeme

Články odjinud