Nedlouho po oficiální premiéře nové Škody Fabia Monte Carlo máme i její české ceny. Základ není drahý, pokud však chcete to nejlepší, trochu se prohnete.
Linie Monte Carlo má v nabídce automobilky Škoda více než desetiletou tradici. Začalo to druhou generací fabie, pokračovalo přes modely Rapid, Yeti, Citigo, a v dnešní době je dostupná u modelů Scala a Kamiq. Očekávaná byla i u nové generace fabie, přičemž minulý týden čekání oficiálně skončilo. Ceny jsme v rámci premiéry ještě neznali, dnes už je ale všechno jinak.
Škoda Fabia Monte Carlo je v Česku dostupná pouze s motory TSI (v Německu mají i 1.0 MPI). Cena tříválce 1.0 TSI/70 kW s manuální pětistupňovou převodovkou činí 444.900 Kč. Silnější verze litru (81 kW) s manuálním šestikvaltem je za 464.900 Kč, za automat DSG si připlatíte 40.000 Kč. Vrchol nabídky představuje čtyřválec 1.5 TSI/110 kW kombinovaný se sedmistupňovou dvouspojkou. Podle konfigurátoru za něj dáte nejméně 544.900 Kč. Srovnáme-li ceny Monte Carla s dosud nejvyšší výbavou Style, činí rozdíl u všech nabízených motorů rovných 55.000 Kč.
Monte Carlo vyjíždí na 16palcových kolech Proxima, pokud však chcete tak vymazlený kousek jako na oficiálních fotkách a videu, bude vás to stát 23.500 Kč za osmnáctky Libra a 4700 Kč za červenou metalízu Velvet s černou střechou. V interiéru toho moc nevymyslíte, už v základu však dostanete přední sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami, tříramenný sportovní volant místo dvouramenného či sportovní pedály.
Z doplňkové výbavy se hodí zmínit paket Travel Assist za 36.500 Kč, který zahrnuje infotainment Amundsen s 9,2palcovým displejem, adaptivní tempomat, asistent pro vedení jízdním pruhu a jízdu v koloně, virtuální kokpit či rozpoznávání dopravních značek. Vyhřívání volantu stojí 3500 Kč, vyhřívané čelní sklo vyjde na 5900 Kč, sportovní podvozek je za 2700 Kč, zadní kameru máte za 7500 Kč a za kolenní airbag řidiče a zadní boční airbagy dáte 12.000 Kč. Přihoďte k tomu panoramatické čelní sklo (19.900 Kč, clona je zvlášť za 3700 Kč) a v kombinaci s jedna-pětkou jste v tom za zhruba 660.000 Kč. Je to hodně, málo, nebo akorát? Dejte nám vědět v komentářích!
Škoda Fabia IV: Ceny na českém trhu 02/2022 |
Výbava Ambition |
Motor |
Výkon [kW] |
Převodovka |
Cena [Kč] |
1.0 MPI |
59 |
5M |
339.900 |
1.0 TSI |
70 |
5M |
359.900 |
1.0 TSI |
81 |
6M |
379.900 |
1.0 TSI |
81 |
7A |
419.900 |
Výbava Style |
Motor |
Výkon [kW] |
Převodovka |
Cena [Kč] |
1.0 MPI |
59 |
5M |
369.900 |
1.0 TSI |
70 |
5M |
389.900 |
1.0 TSI |
81 |
6M |
409.900 |
1.0 TSI |
81 |
7A |
449.900 |
1.5 TSI |
110 |
7A |
489.900 |
Výbava Monte Carlo |
Motor |
Výkon [kW] |
Převodovka |
Cena [Kč] |
1.0 TSI |
70 |
5M |
444.900 |
1.0 TSI |
81 |
6M |
464.900 |
1.0 TSI |
81 |
7A |
504.900 |
1.5 TSI |
110 |
7A |
544.900 |