Nová Škoda Fabia Monte Carlo má české ceny. Stačí málo a jste v tom za 660.000 Kč

Názory k článku

josephko  |  21. 02. 2022 11:17

No nekup to za ty peníze!

 |   |  Odpovědět
ACE  |  21. 02. 2022 11:25

Takže celkem podle předpokladu, ale co pokud to někdo opravdu chce nechce se koukat jinam....

 |   |  Odpovědět
emkejx  |  21. 02. 2022 11:32

660.000 Kč, tvl za nove a toto, to si radsej necham vrtat do kolena za 660k. celkom *ebe

 |   |  Odpovědět
avatar
21. 02. 2022 11:44

Své kupce si najde, ale masakr ta cena, uvnitř skoro všude tvrdé plasty.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
JK  |  21. 02. 2022 12:18

Za ty peníze nesmysl, ale proč ne, jestli si to kupce najde. Za 30 let to bude vyhledávaná limitka, protože jich asi příliš mnoho nebude a bude dávat úplně stejný smysl, jako nové. Tedy obecně žádný, ale pro pár nadšenců enormní. :)

 |   |  Odpovědět
Sebastian  |  21. 02. 2022 12:27

Škoda Octavia III RS: český ceník je venku, ceny startují na 620 tisících Kč První cena kombíku činí 654 900 Kč, u obou modelů ale můžete připlácet 10 tisíc za diesel nebo 50 tisíc za automat... Asi tak 😀

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 02. 2022 13:20

Fabia I 2.0 85 kW stala v roce 2000 469 900 korun. Prumerna mzda byla 13 290 korun. Prumerna mzda ve tretim kvartalu 2021 byla 37 047 korun. Takze dnes mame o 25 kW vyssi vykon, nizsi spotrebu, daleko vyssi bezpecnost a podstatne vice vybavy u auta, na ktere nasetrime drive. Takze proc ne? A ze je nema kazdy? Vsak tehdy taky ne.

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Michal121  |  21. 02. 2022 14:00

Co to kuRv@ v tý Boleslavi hulej za matroš???

 |   |  Odpovědět
K zamyšlení  |  21. 02. 2022 14:51

Nějaký rozumný důvod koupit Fabii než vůz Kia Ceed 1.5 T-GDI ve verzi TOP za 580 tisíc v automatu? A když budu chtít manuál, tak dokonce 530 tisíc? Navíc auto použitelné i vzadu. Fabia tvrdé plasty jak beton, v Ceedu je měkčené snad vše.. Nejsem fanoušek Hyundai/Kia, ale tohle je opravdu k zamyšlení... Ale jsou to každého peníze..

 |   |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
WRC Fabia R2 Twincharger  |  21. 02. 2022 19:02

Ejejejej auto-panáčkové moji, ono ..hodí se Vám jednou za čas připomenout, že pětikilo + ještě nějaké drobné jsem dal za ten můj výběhový, CTHE okódovaný, vší tehdy dostupnou výbavou a technikou po zuby vyzbrojený, machrovsky-bojový civilní speciál s továrním, jenž jest double džusovaný turbem a Rootsovým SUPERCHARGEREM Eaton americké výroby.. tak tu nefňukejte, že za nadstandardně motor-rotorizovanou 1,5 Hemi v pěkňoučké Mote Carlo edici se musí platit v době o 8 let později více.. kdy také zabačovala inflace.. až frajerských 660,- ..no to už tak prostě na tom světě chodí

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jim  |  21. 02. 2022 21:51

Sakra to zase na ně bude pořadník, když pro enormní zájem nebudou stíhat výrobu.

 |   |  Odpovědět
Q  |  22. 02. 2022 08:09

20 let zpět, rok 2002:
Škoda Fabia 2.0 Elegance 487 tisíc Kč, Škoda Fabia 1.9 TDI PD Elegance 522 tisíc Kč.
K tomu metalíza za 8500, kožený paket za 6500, rádio s CD 14800, reproduktory vzadu 1300, tempomat 7000, vyhřívaná sedadla 4900, boční airbagy 8900, ESP 17900, parkovací senzory vzadu 8000, elektrická okna vzadu 5000, což dávalo 570, resp 605 tisíc Kč za slušně vybavené a dynamické auto.
Ale to samozřejmě nebylo všechno, šlo připlácet za spoustu věcí, od drobností typu výklopný držák na nápoje za 550 či šedý pruh proti oslnění na čelním skle za 600 až po kožené čalounění za 52500 a navigaci za 79100, celkově za dalších skoro 200 tisíc, takže se šlo přiblížit hranici 800 tisíc Kč a u kombíku (+ 30 tisíc) tuto hranici přehročit.
Kdo z vás na to měl?

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor