Nová Škoda Fabia Monte Carlo má české ceny. Stačí málo a jste v tom za 660.000 Kč

25 komentářů

Q
22. února • 8:09

20 let zpět, rok 2002:
Škoda Fabia 2.0 Elegance 487 tisíc Kč, Škoda Fabia 1.9 TDI PD Elegance 522 tisíc Kč.
K tomu metalíza za 8500, kožený paket za 6500, rádio s CD 14800, reproduktory vzadu 1300, tempomat 7000, vyhřívaná sedadla 4900, boční airbagy 8900, ESP 17900, parkovací senzory vzadu 8000, elektrická okna vzadu 5000, což dávalo 570, resp 605 tisíc Kč za slušně vybavené a dynamické auto.
Ale to samozřejmě nebylo všechno, šlo připlácet za spoustu věcí, od drobností typu výklopný držák na nápoje za 550 či šedý pruh proti oslnění na čelním skle za 600 až po kožené čalounění za 52500 a navigaci za 79100, celkově za dalších skoro 200 tisíc, takže se šlo přiblížit hranici 800 tisíc Kč a u kombíku (+ 30 tisíc) tuto hranici přehročit.
Kdo z vás na to měl? :-)

Jim
21. února • 21:51

Sakra to zase na ně bude pořadník, když pro enormní zájem nebudou stíhat výrobu.

WRC Fabia R2 Twincharger
21. února • 19:02

Ejejejej auto-panáčkové moji, ono ..hodí se Vám jednou za čas připomenout, že pětikilo + ještě nějaké drobné jsem dal za ten můj výběhový, CTHE okódovaný, vší tehdy dostupnou výbavou a technikou po zuby vyzbrojený, machrovsky-bojový civilní speciál s továrním, jenž jest double džusovaný turbem a Rootsovým SUPERCHARGEREM Eaton americké výroby.. tak tu nefňukejte, že za nadstandardně motor-rotorizovanou 1,5 Hemi v pěkňoučké Mote Carlo edici se musí platit v době o 8 let později více.. kdy také zabačovala inflace.. až frajerských 660,- ..no to už tak prostě na tom světě chodí B-]

Axel Toronto (xax41)
22. února • 3:10

Ty se nech konecne vysetrit.

K zamyšlení
21. února • 14:51

Nějaký rozumný důvod koupit Fabii než vůz Kia Ceed 1.5 T-GDI ve verzi TOP za 580 tisíc v automatu? A když budu chtít manuál, tak dokonce 530 tisíc? Navíc auto použitelné i vzadu. Fabia tvrdé plasty jak beton, v Ceedu je měkčené snad vše.. :-D :-D Nejsem fanoušek Hyundai/Kia, ale tohle je opravdu k zamyšlení... Ale jsou to každého peníze.. :-)

Ivan
23. února • 9:26

tak třeba proto že ceed už je větší než člověk požaduje. A top verzi MonteCarlo prostě kupovat nemusíte.

Pikus
21. února • 18:47

za 600k se da koupit auto, ktere i sportovne jezdi a ne jen vypada, treba i20N

21. února • 20:32

Modří už vědí, ale někomu toto prostě nevysvětlíte...

homer
21. února • 18:32

Jako ten chlap co se svlíknul a skočil do kaktusů: přišlo mu to jako dobrej nápad (Sedm statečných)

JK
21. února • 17:06

Takhle. Ona Samotná Fabia nezačíná na 660K. Tedy pokud ji bude chtít někdo "jen v automatu a se škrabkou", tak se dostane pořád pod 500K. V čem je to auto geniální, až absurdní, je ten rozptyl, kdy se ta příšera dá koupit za rozum i nesmysl. Monte Carlo je ten nesmysl, který si svoji cenu nemá čím obhájit. Není to "lepší Fabia", jen víc šminky.

21. února • 16:01

Racionální důvod není, ale předsudky proti jihokorejské konkurenci jsou u mnohých silnější než rozum.

Michal121
21. února • 14:00

Co to kuRv@ v tý Boleslavi hulej za matroš???

Michael Brunnbauer (Michi73)
21. února • 13:20

Fabia I 2.0 85 kW stala v roce 2000 469 900 korun. Prumerna mzda byla 13 290 korun. Prumerna mzda ve tretim kvartalu 2021 byla 37 047 korun. Takze dnes mame o 25 kW vyssi vykon, nizsi spotrebu, daleko vyssi bezpecnost a podstatne vice vybavy u auta, na ktere nasetrime drive. Takze proc ne? A ze je nema kazdy? Vsak tehdy taky ne.

Q
22. února • 8:14

A to k tomu byly desítky prvků další příplatkové výbavy, leckdy docela důležité, třeba rádio.

Praktické auto
21. února • 13:54

Nejde o srovnání s. Historickou cenou ale se současnou konkurenci.

Axel Toronto (xax41)
21. února • 13:46

Má pravdu. Která socka tomu dala mínus?

Sebastian
21. února • 12:27

Škoda Octavia III RS: český ceník je venku, ceny startují na 620 tisících Kč První cena kombíku činí 654 900 Kč, u obou modelů ale můžete připlácet 10 tisíc za diesel nebo 50 tisíc za automat... Asi tak 😀

TomTom
23. února • 7:34

Taky ji pak průběžně značně zdrazovali. Na začátku se RS vyplatila proti Stylu se silnějšími motory. Navíc přišla na konci doznívání “krize”, kdy se auta tolik neprodávala, takže se musel výrobce podbízet cenou.Dnes naopak nestíhá vyrábět i když je to způsobeno problémy v dodavatelskem řetězci.

JK
21. února • 12:18

Za ty peníze nesmysl, ale proč ne, jestli si to kupce najde. Za 30 let to bude vyhledávaná limitka, protože jich asi příliš mnoho nebude a bude dávat úplně stejný smysl, jako nové. Tedy obecně žádný, ale pro pár nadšenců enormní. :)

Jan Richtr
21. února • 11:44

Své kupce si najde, ale masakr ta cena, uvnitř skoro všude tvrdé plasty.

Ivan
23. února • 9:22

No jo tvrdé. Stejně jako u většiny konkurence jedno zda asijské či evropské.
Na druhou stranu, kolikrát za rok si šáhnete třeba na palubku a oceníte měkčený plast. Pokud je to dobře zpracované, není to problém.

Mára
21. června • 2:38

Taky jde o to, že měkčený plast lépe tlumí vibrace a hluky a také nevrže když se napojuje plast na další plast.

emkejx
21. února • 11:32

660.000 Kč, tvl za nove a toto, to si radsej necham vrtat do kolena za 660k. celkom *ebe

ACE
21. února • 11:25

Takže celkem podle předpokladu, ale co pokud to někdo opravdu chce nechce se koukat jinam....

josephko
21. února • 11:17

No nekup to za ty peníze! :-)

Doporučujeme

Články odjinud