Nová ŠKODA Fabia: Mladistvý automobil v novém, moderním designu

Moderní, dynamická a emocionální – tak vyjíždí nová ŠKODA Fabia na pomyslné přehlídkové molo soutěže automobilové elegance. První designová skica odhaluje mladý, svěží malý rodinný vůz, z nějž vyzařují typické geny a nezaměnitelný charakter značky ŠKODA.
Nová ŠKODA Fabia: Mladistvý automobil v novém, moderním designu

Mladoboleslavští designéři touto novinkou poprvé uvedli do výroby designové prvky, které odkazují nejen na studii VisionC, ale také na vozy týmu ŠKODA Motorsport. Z nové generace modelu ŠKODA Fabia vyzařuje větší dynamika, vášeň a emocionalita. Zcela nový, podstatně ostřejší vzhled sází na krystalické tvary, ostré linie a maximální preciznost. Hatchback se vyznačuje vyváženými, pevnými proporcemi – v porovnání s předchůdcem je nová Fabia o devět centimetrů širší a o tři centimetry nižší. Ve svém třetím vydání se malá rodinná ŠKODA navíc dočká zcela nového a všestranně individualizovatelného konceptu interiéru. S kompletně nově vyvinutou řadou Fabia pokračuje automobilka v největší modelové ofenzívě ve své historii a opět dokazuje sílu značky ŠKODA.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků