Nová Škoda Fabia míří do prodeje. Zájem o Style je obrovský, s příplatky se nešetří

29 komentářů

jenicek54
23. září • 5:51

takový žebrák, to si tady dělá Škoda reklamu né. nedal bych za to 200

Fanouš
19. září • 16:39

Počkám až bude fabka jednoválec Briggs&Stratton 146ccm,pak to bude úsporný auto:-D:-D

k.ik
16. září • 16:59

Nechápu, proč si někdo koupí auto ze začátku výroby.

tečka
17. září • 7:27

A jak si to zahájení prodeje vlastně představuješ? To by mne fakt zajímalo. Mimochodem, mám také auto z prvních měsíců výroby a bez problému.

k.ik
17. září • 17:17

prostě počkat, např. u romstera se měnilo zavěšení pásů, octavie pérování, motory TSI...

Rembaz
17. září • 20:45

A keby to robili všetci?

karelhrabe
16. září • 13:44

Auta s litrovým motorem se prodávali za komunistů !!!Jenom takové a jiné ne by si měli kupovat europoslanci zaměstnancí europarlamentu a všichni statni zamestnanci na ministerstvech a krajích !!Až jsi to užiji !!!To bych nekoupil ani za 200 000 tisíc !!!!!To raději ladu !!! Jinak uznávám a máme jen japonské auta !!!!!!

ty dobrá češtin
16. září • 15:31

Musíš!!!!!!! dát!!!!!! ještě!!!!!!! více!!!!!!! vykřičníků!!!!!!!, jinak!!!!!!! tam!!!!!!! není!!!!!!! ten!!!!!!! důraz!!!!!!! a!!!!!!! blbě!!!!!!! se!!!!!!! to!!!!!!! čte!!!!!!!.

k22
16. září • 12:39

Firmy upgradují své flotily a pár důchodců mění své Feldy za F IV 1.0 MPI, nic zajímavého..

smějící se bestie 2
16. září • 12:40

Moc na výběr nemají !

EL2020
16. září • 12:19

Lidi neví, co s prachama. Úroky skoro na nule (socan Rusnok), každoroční vládní dluh půl bilionu (Bureš & Rusňákova tchýně) a inflace jako kráva. ANO, teď je líp, ale ta kocovina, co přijde, to nechcete! ;-)

smějící se bestie 2
16. září • 11:19

O ten " pojízdnej počítač " a s těma motorama, za ty peníze - nemám zájem ! Lidové vozidlo/auto, podle zákazníků vypadá jinak.

neodborník
16. září • 11:53

No tak nemáte zájem, no a ? A kdo, co je to to "lidový" ? Je, nebo byla na tu "lidovost" stanovena nějaká norma jak má vypadat takové auto ? Za kolik zákazníků se vyjadřujete ?
Spousta otázek, bude odpověď ?

smějící se bestie 2
16. září • 12:36

Podívej se do historie, co nabízely automobilky za lidová auta od r.1950, ještě tak do r. 2 000. Samozřejmě by v nich dnes nesmělo chybět pár technologií kvůli bezpečnosti, ekologii a přiměřená cena - na spotřební zboží.
Pojízdnej počítač netřeba !

smějící se bestie 2
16. září • 12:40

A abych nemusel kvůli kdejaký žárovce do servisu proto, že je téměř nedostupná. Jak to už dlouho vymýšlejí projektanti.

Mirek
16. září • 20:48

Ty nemáš moc představu o "lidových" vozidlech za socialismu, jinak bys tyhle hlouposti raději nepsal. Na poměry tehdejší doby to byl hodně drahý špás a říkat tomu lidové vozidlo šlo jen kvůli tomu, že to kupovali lidé.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/lidove-aut... ...
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/pred-30-le... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
smějící se bestie 2
16. září • 21:57

já jsem nepsal za socialismu, to píšeš ty
takže šlo / jde o lidové vozy/auta z celé Evropy

Mirek
17. září • 11:21

Samozřejmě, ty jsi napsal akorát "co nabízely automobilky za lidová auta od r.1950" a to u nás v této době asi zuřil tvrdý kapitalismus. Pokud bys napsal, mimo socialistické trhy, tak bych to ještě spolkl. Jenže teď jsi tomu nasadil definitývně korunu tím, že z celé Evropy, tedy pětiletku splníme, i kdybychom ji měli dělat deset let.

neodborník
16. září • 12:53

A jak souvisí cesta do servisu s lidovostí ? Aut jezdí čím dál víc, jak v roce 2000, natož 50. Jezdí a jezdí, jak je to možné ?

homer
16. září • 9:10

Smysl malého auta v plné výbavě mi celý život uniká. Jako nasypat miliony do bytu ve špatný čtvrti.

WRC Fabia R2 Twincharger
16. září • 10:36

Machrovsky-plná palba zpříjemňuje machrování jak ve velkém autě tak i v malém, zvláště v nečekaně dráždivě nadupaném dragsteruB-]

ACE
16. září • 10:38

Jo to to tak odpovídá. :-D

Nornik
16. září • 10:16

U Vas na vesnici udelas paradu s olitanym BMW/MB a s Fabkou ne?Mozna te to prekvapi, ale lidi obcas travi v aute dost casu a radi si za nejaky komfort priplati. Navic ten cas muze byt traven kratsimi jizdami po kde cem ci cukanim v kolonach ... ne pravidlnou cestou nekam do Nemecka, kde by se hodil dalnicni kriznik.

Já to vysvětlím
16. září • 10:07

Tohle takové balkánské smýšlení. S malým autem se jezdí po přeplněném městě lépe než s větším. Že máme v ČR pouze jedno město, to je věc jiná. A další důvod, někdo zkrátka tu výbavu chce a vůz o třídu výše by byl se stejnou výbavou dražší.Na západě běžně vidíš lidi, kteří jezdí třeba v audi A1, bydlí v centru a určitě by měli na velkou audinu.

homer
16. září • 12:48

Malý auto je za trest a už se těšíš až z něj vypadneš. Proto je nesmysl do něj sypat - nic neziskáš.

ACE
16. září • 15:17

Asi to bude překvapení, ale všechna malá auta nejsou stejná a mnohdy je zcela jedno jeslti člověk jede do práce malým nebo velkým, ba naopak, v hustém provozu může být velké auto za trest.

homer
16. září • 21:06

Kratkej rozvor je limitní. Místo abys nerovnosti preplul tak je vymetas.

ACE
16. září • 9:26

A jaký je rozdíl jestli máš plnou výbavu v malém nebo velkém? :-D

neodborník
16. září • 10:05

Ve velkém si toho víc všimne okolí a machrování je snadnější.

Doporučujeme

Články odjinud