Nová Škoda Fabia III konečně odhalena. Podívejte se na první fotky celého auta

112 komentářů

modrýslimák83
20. srpna • 19:19

To já tam dost vidím Audi A1 ale jinak nic moc:-/

Fino
20. srpna • 17:10

Ale to se nám tu zase sešlo "designérů"...
Design je o subjektivním pocitu a tudíž není nic zvláštního na tom, že ho každý vnímá jinak. Přesto však hodnotit J. Kabaně několika níže diskutujícími jedinci mi přijde dost nevhodné. Nebo snad rozumějí všemu a všude a tím pádem mají patent kritizovat kohokoliv ?!!
Já bych si to tedy nedovolil, protože jsem vystudoval jen to, co jsem vystudoval a k zaměstnáním a oborům, které vyžadují jiné, než ty mé znalosti, se prostě nevyjadřuji. Nechci totiž ze sebe udělat hlupáka, který se vyjadřuje k něčemu, o čem nemá ani potuchy...B-]

Petr Pešek
20. srpna • 14:36

Všichni tady řvete jakej že je to hnus.
A přitom kdyby vám to někdo postavil před barák a podával vám klíče, budete do jednoho slintat jak Pavlovův pes!
...Ostatně stejné a stejně závistivě hanlivé přispěvky (u starších aut, připomínky, protože internet byl v ráji snů) byly u Favorita, Felicie Fabie a Octavie I. a dalších

Jiří Kokoška
20. srpna • 14:59

Představ si že bych to nechtěl ani zadarmo a tak nic proti nikomu! Ať si každý koupí podle své chuti nebo svých finančních či rozumových možností! Zůstanu i nadále u svého starého Čínského Volva S60, 2006, 2,5t, 154Kw, ve výbavě Summum , kde mám 100% jistou že ani za 20roků to nepodlehne korozi a motor bez problémů najede minimálně 500000km a to při spotřebě LPG 9-10l/100Km!!! A jinak to klidně vedle tý nový Fabie v základní modré poštovní postavím!!!:-)):-)):-))

Petr Pešek
20. srpna • 15:59

Podobný chvástaní už jsem taky parkrát slyšel...

Petr Pešek
20. srpna • 16:00

...párkrát...

Jiří Kokoška
20. srpna • 16:38

Poslal jsem ti obrázky na Facebook!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lumír je vůl
20. srpna • 21:21

je hezké, že si umíš dát plus:-D

Jiří Kokoška
20. srpna • 16:13

Nemám s tím žádný problém můžeš si to přijet zkusit!!! Nevím proč myslíš že se jedná o chvástání, bohužel či bohudík je to jen realita! Odkud jsi, mám fotky na facebooku!?B-]

Grom51
20. srpna • 10:56

Zepředu hezké, ale ten zadek .. zase hnus .. podělali ty zadní dveře a ty hranaté sloupky mezi zadními dveřmi a oknem kufru .. no hnus .. to raději sáhnu po konkurenci nebo něco z koncernu. i Polo se mi líbí více.

Madla Fakla
20. srpna • 14:28

To nevíte, že poradci designérů škůdek jsou Eva a Vašek následovaní hvězdami hudební žumpy TV Šlágr? :-D

Jiří Kokoška
20. srpna • 10:05

Počkám až v tom zázraku bude ten super 3 válec TSI 1.0 a potom prodám Volvo V40 T4 2013 a jdu do toho!!!:-P

Madla Fakla
20. srpna • 14:27

Lubomíre, víš, cos napsal? "super tři válec" co to je?

Jiří Kokoška
20. srpna • 14:43

No nevím, ale tříválec TSI 1.0 81Kw to bude na 100% opravdu zázrak a zvláště až ho namontují do Octavie a Golfu, nebo si znad myslíš něco jiného!!??? :-D:-D:-D:-D:-D

Oskar P.
21. srpna • 19:11

Proč má být TSI 1,0 něco jiného, než Ecoboost od Forda, kde to vychvalují do nebes?

Madla Fakla
20. srpna • 14:30

Teď zas ty kilowatty! Kilowatty nejsou jméno! Ale i tak můžeš si podat ruku se zbytkem většiny tohohle negramotného národa...

mex
20. srpna • 11:01

V40 T4? Vyborna volba!

Jiří Kokoška
20. srpna • 11:29

Stará S60 2006 2,5t 154Kw Momentum to je stále jiný kafe!B-]

Jiří Kokoška
20. srpna • 11:21

Předražený Fokus, bohužel už jen tvrdé plasty, motor super! :-D

Zabiják
20. srpna • 10:24

Ano i já bych do ní šel...ale musí být akce k vozu deset náhradních motorů grátis v ceně vozu! Pak to bude za cenu 150 000 kč zajímavé! :-D

Pavel
20. srpna • 8:57

Tady ctu ty nazory, jak na to vsichni plivaj.... A kdyz se clovek podiva na silnice, tak vidi 10 a vic let stary vraky.....

pavel
20. srpna • 15:17

Jsou auta a taky auta. A jsou uživatelé a řidiči. A když se sejde auto s řidičem, tak to nemusí být vrak ani po 20 letech. Takže já bych zase tak moc negeneralizoval :-)

Zabiják
20. srpna • 10:07

Ano i já mám jedno téměř nové auto a jedno 16 let staré. Na nepojízném novém autě zn.Škoda 1,2 htp najeto 24000km u kterého došlo k podálení ventilů! Sám servis řekl,že tato motorizace je to nejhorší co Mladá Boleslav poslala do světa! Během měsíce takto opravovali motor u pěti vozů stejné značky na stejnou závadu! Na starém autě mám najeto 343000 km jezdí bez zásahu do motoru! A to se musel měnit také katalyzátor,který není zrovna nejlevnější! Já osobně bych už raději šel jen do starého poctivého vozu lepší výdrže! ;-)

k22
20. srpna • 9:59

když ona škůdka může být vrakem i těsně po záruce..:-P

Nothing
20. srpna • 8:56

Skoda mluvit....

Jozef Kostelansky
20. srpna • 7:53

Pekný dizajn. Dokonca by som povedal, že vyžaruje z neho určitá osobnosť.
U škodoviek je zaujímavé, že čím sú staršie, tým lepšie vyzerajú. Inak povedané, dizajnovo starnú oveľa pomalšie ako konkurencia. A to isté bude aj s touto Fabiou. Ešte o 15 rokov to bude pekné auto...

puk123
20. srpna • 8:19

... a ani před 15 lety by se neztratilo.

Zabiják
19. srpna • 22:37

Případné zájemce o tento skvost předem varuji...moje škodovácká motorizace 1,2htp vydržela pouze 24000km! Né,že by se s autem jezdilo špatně..to ne, ale prostě je šito horkou nití a nevydrží ani to nejlepší zacházení! Připomíná mi to, jak šmejdi prodávají důchodcům nádobí za třicet litrů v domnění suprové koupě! B-]

Jiří Kokoška
22. srpna • 9:57

Je jen otázkou času, kdy se to obrátí proti nim! Většinou nikdo nevstoupí dvakrát do stejné řeky!!!?:-/

Hudlaj
19. srpna • 22:44

Jen pro info, tato Fabia nedisponuje motorem 1,2 HTP... ;-)

Dejf
20. srpna • 9:10

Ano, tato Fabie bude nejčastěji disponovat motorem 1.0 HTP .... totiž pardon, on by přejmenován na MPI.

k22
20. srpna • 9:57

No, ona ta 1.0 MPI skutečně High Torque Performance NEBUDE..:-D

Zabiják
19. srpna • 22:57

Ano tato fábie bude vybavena moderním motorem Tsi co už momentálně teď perou do Pola... místo řetízku z kola bude řemínek od hodin! :-D Kilometrová výdrž se posune na 27000km! Hurá to bude výhra ;-)

Tomm
19. srpna • 22:37

Moc pekna...! V dobe mody ocucanych bombonu a klinovitych patvaru jsou tyto ostre rezane rysy fajn. Zejmena zezadu davam palec hore, tohle se fakt Kabanovi povedlo! Zepredu je sice bajecne, ze skodovka odolala hrozne mode svetel od narazniku az k celnimu sklu, ale i presto si dovedu predstavit jeste o neco mensi rozmer. Taky bych preferoval kus lakovaneho plastu mezi svetlem a maskou, jako to ma Octavia... Kazdopadne z dosavadnich novinek FL Fiesta, Corsa, Mazda 2 a i20 vidim FIII s Mazdou jako krale tridy...

k22
19. srpna • 23:57

FIII jako král třídy :-D, to smě pobavil, podívej se na rozvor a rozchod, je to stará platforma Pola, kterou dnes překoná i i20 (ta má rozvor OII a šířku OI). Škoda měří šířku přes vystouplé kliky, ve skutečnosti je ta krabice široká jen 1673mm (i20 1737)..a rozvor 2570 je už vůbec směšný--prostě z pr**u kuličku nevyrobíš :-P

Tomm
20. srpna • 16:30

:-D cim vic cm, tim vic kral...? Pak by mohl byt kralem B segmentu treba Ford Mondeo :-D Nesmyslne rostouci auta v segmentech jsou divnym trendem... Dnesni Focus je asi o metr vetsi nez byl Escort a stejne velky jako byvala Sierra... Ale kdyz Ti to tak vyhovuje, ok...

Řidič
20. srpna • 18:26

Srando, ale vnitřní prostor ve Š120 je setsakramensky větší, než ve Fabii 1 i 2, a že by stodvacítka byla střední třída??
Já to spíše beru tak, že mne to auto musí pohodlně, i když sedím vzadu, bez tlačení, skrčení odvézt z místa A do místa B a k tomu je třeba větší vnitřní prostor... v kufru se cestovat nesmí, co vím...

Tomm
20. srpna • 19:34

To mas jiste pravdu, proto se vyrabi i segment C, D... Jen totalni idiot by si koupil B segment, kdyby meril dva metry a vazil 150kilo. Auto nemuze za to, jak jsi vyrostl. ;-)

Honza
19. srpna • 22:54

Příteli o vítězi..jsou to hodně silná slova...viděl už jsi fabii III v nerenderovaném realu nebo interier?

Tomm
20. srpna • 16:18

Videl... Kazdopadne je to o vkusu. Je to muj nazor. Nekomu se libi Mazda, nekomu Fiesta, nekomu se Fabka nelibi jen proto, ze je to skodovka, me se to auto libi hodne, hlavne zadek... ;-)

řidič
19. srpna • 20:38

Tak to se těším na přímé srovnání s Cliem, novou I 20... jistě že Fabia III vyhraje, jen jsem zvědavý, v čem bude lepší, design to nebude...

ixb1
19. srpna • 19:20

Mňo nevim,ale vidím řekněme Favorita 2 s trochu modernějším kabátkem,ale uvnitř naprosto stejně neprostorným.
Někdo tu zmiňoval konkurenci z ČechoKoreje.Vtip je v tom,že ta je už nyní v podstatě o třídu větší.

Denis
19. srpna • 18:20

Nefandím příliš Kabaňovu designu !
Vysloveně trapný mi připadá ten šikmý zadní prolis, který ve škodovce pokládají za perlu světového designu, přitom to je jen trapná šikmá čárka. Vadí mi, že Oktávka, Rapid a teď i Fábia mají stejné designové prvky na dálku je Otávka s Rapidem dost podobná. Ta uniformita je špatná a nudná.
Přesto design nové Škody Fábie 2015 hodnotím pozitivně ve srovnání s tím předchozím modelem. Ty černé A sloupky jsem dodneška nerozdýchal. Jako stylové řešení u vozu Suzuky to ještě chápu, ale Fábia nikdy nebyla stylový extravagantní vůz, takže tu divočárnu si mohli odpustit. Tato nová Fábia má konečně celkem elegantní střih a A sloupky konečně v barvě vozu. Celkové proporce jsou lepší než předchozí. Předchozí Fábia budila dojem vysoké kozy.
Nevím o kolik se reálně změnil nebo zvětšil vnitřní prostor, ale předchozí Fábia, když jsem v ní seděl se mi zdála hodně úzká vnitřně. Pro malou štíhlou ženskou možná ideální, ale pro 5-ti členou rodinu mi předchozí Fábia připadala těsná. Každopádně dojem z nové Fábie je u mě lepší, než byl u té předchozí.

k22
19. srpna • 17:37

Rozhodovat se mezi FIII a novým H i20, tak beru Háčko - TSI jsou možná o něco lepší, ale právě jen o něco (místo 5ky musím řadit 4ku, atd.), ale motory Kappa jsou nejlepší atmomalorážky a hlavně spolehlivé a v praxi úspornější než TSI.

Dejf
19. srpna • 17:12

Jakože vcelku pěkný auto. Oproti FII každopádně pokrok, nicméně překonat krásou FII není žádný problém, jelikož to je podle mě nejošklivější škodovka, která zatím opustila brány boleslavského závodu.
Jen se obávám, že reálně budeme na silnici potkávat spíš tohle: http://www.imagehosting.cz/...

Karlos
20. srpna • 9:03

Ježiš, to je ale hnus!

VW
19. srpna • 15:23

Jsem zvědav jak bude vypadat na vlastní oči ale prozatím konečně povedené oproti druhé generaci,která dle mého byla hodně designově nepovedená.

asd
19. srpna • 15:02

Ze zadu dobrý, inspirace Fabii I se cení. Ale předek je dost bída, zbytečně velká světla. Vypadá to jak předek z Rapida násilně naroubovaný na současné VW Polo (a zrovna Rapid má ze současných škodovek nejošklivější příď). Přitom stačilo na Polo napasovat příď z Vision D a bylo by to fakt povedený. Nebo aspoň světla zůžit podle těch sříbrných linek pod plexi a hlavně je nepropojovat s maskou.
Očekávál jsem tedy víc, zvlášt po těch siláckých řečech o ostře řezaných hranách a emotivním designu.
I podle prvních špionážních fotek je jasné, že Superb taky nebude nic úžasného jak Kabaň slibuje. Místo zachování designu Vision-c se zajímavým předkem a jedinečnými světly, to bude jen nafouklá octavia.

puk123
19. srpna • 15:00

Ne, že bych čekal nějakou bombu. Vždycky se ale těším na finální podobu nového auta od designérského týmu po nějakých malůvkách ametérů v photoshopu na podkladě mul. Tam je vždy vidět, jak jim tam kdesi cosi nesedí a násilně to jaksi propojí. Na výsledku je krásné sledovat dotaženou práci a směry, kam se ubírá moderní design. Teď čekám, že Škoda zítra řekne "apríl" a místo práce neznámého amatéra odhalí skutečnou podobu. :-(

puk123
20. srpna • 8:10

Tak ne. :-(
Už tu někdo vzpomínal Stilo. Já si ještě vzpomínám na Kabaňova slova, že na autech nebudou žádné zbytečnosti, jen čisté linie. Tato slova platí spíše pro zadek Stila, tak pomačkaný zadek, jako tato Fabia nemělo ani po bouračce. Někdo tady velebí ostré rysy. Budiž, proč ne. Pak bych ale odkázal na jiný Fiat, a to Punto II (Bangleho1999!). Možná šel šel někde do extrémů a zbytečností jiného rázu, ale já chci upozornt na moderní výrazové a technologické prostředky, které na Fa III zcela postrádám, přitom se jejich použití zde přímo vnucuje. Jako by tu Fabii ze skic přepisoval někdo, kdo byl dlouhé roky úplně mimo dění.

Spacer
19. srpna • 14:27

Škaredé kačiatko. Asi to bude tým, že som sa práve sem preklikol zo stránky o Mazde 2. B-]

MrWebsky
19. srpna • 14:10

Stilo strikes again
Kaban ke Fiatu. Neni smyls prevlekat Stilo do Bravo kdyz ten clovek dokazal vytvorit nove Stlio tentokrad pod znackou Skoda.

Dorian
19. srpna • 13:01

Rapid se povedl z nových Škodovek nejvíc, ale tohle taky není špatný B-]

koraf
19. srpna • 14:05

Na design to nejezdí, takže i když možná vypadá Rapid dobře, tak bych si ho nikdy nekoupil.

Antiautomat
19. srpna • 12:54

Preco je to zboku naburane? Tipujem ze im tam parkovala dodavka a vodic to akosi nevytocil a tam im to potiahol naraznikom cez spodnu cast dveri ako cuval von. Naburane auta nevystavujte!

LOL
19. srpna • 12:45

Ta skoro půlkulatá haubna vypadá jako by pod ní byl aspoň HEMI agregát - ovšem realita je taková koncernová 1.0MPI. Zajímalo by mě, zda se ten volný prostor pod haubnou počítá do prostoru pro posádku, nebo jako adendum pro kufrjožky :-D

michal121
19. srpna • 12:41

Proč to nevypadá, jako ta skica? Tenhle design je deset let starý. Odpornej hnus. Takhle si Škoda představuje vzhled auta z roku 2014?

Honza
19. srpna • 12:36

Mnoho povyku pro nic...Tak nám zabili Ferdinanda..pardon ukázali virtuání obrázky Fabie III...bez interiéru...Doporučuji další smitýdenní seriál..začal bych s obrázkem vnitřku polelníku...Co říci...k tomu co vidíme..docela hezké malé auto...a co mi vadí?Především nesmyslná a směšná kampaň...ověnčená trapnými a megalomanskými výroky slováka Kabaňě o " Vánocích v létě "...Nechápu proč je šéfdesigner Škody slovák...kdyb Škoda byla na Slovensku..bylo by dalšní slovenské národní povstání,kdyby to byl čech..zřejmě nemáme nikoho kdo dělá automobilový design...Král je určitě také slovák..ale to je jenmalá nacionalistická odbočka :)V minulých dnech představil Hyundai model I 20 přímý konkurent Fabie III...tak nevím jestli se také v Korei zastavil život,a předcházel představení seriál puzzle fotek...Asi ne...představení bylo úměrné modelu malého vozu...skicy...první fotka a představení auta...které také nevypadá vůbec špatně...těším se na srovnávací test...nejlépe úplně základních modelů v nabídce....tam Škoda nemá konkurenci:)) ,ale třeba korejci taky někde na smetišti najdou švihadla a dají je i na přední okna... :) Ale nepředbíhejme...I když ta 5-ti stupňová převodovka...davá tušit:)Nechci, ale Fabii shazovat..jak říkám..hezké malé auto...i když jedno z mnoha...Jen už vím,že můžeme zapomenout na nějaký hezký Superb..to co ukazují špionážní fotky..je jasné..přifouklá Octavia...a silná prohlášení pana Kabaně...co vše bude použito ze zelené studie...uvidíte sami..já tipuji,že použijí ty křišťály do přívěsku ke klíčům..zbytek bude větší Octavie..ale bude za 1,3 milinonu v plné výbavě...

Fino
24. srpna • 10:05

Milý Honzo,
jak jsem již napsal níže, kdo není vystudovaný designér, nechť si odpustí analýzy na téma J. Kabaně. Jakožto jeho spolužák z VŠ mohu potvrdit, že je to opravdu velmi schopný a talentovaný člověk, který toho má nemálo za sebou - na rozdíl od jiných !!! A je úplně jedno jestli je Slovák - nacionalismus s tím nemá nic společného. To, že svým způsobem propaguje své dílo není v designérské praxi nic neobvyklého, dělají to stejným způsobem všichni - tak, jak to vyžaduje management většiny firem (tady to evidentně ještě není mezi laickou veřejností tak zažité). Českých šikovných designérů je taky dost a nemálo jich působí právě pod vedením J. Kabaně.
A ještě na vysvětlenou - obor Transport Design ( který se jako jediný na území bývalého východního bloku v té době specializoval výhradně na design transportní techniky), vznikl jako první (1990) na VŠVÚ v Bratislavě, kde si ho pod svá křídla a sponzoring vzal právě koncern VW. Byli jsme první generace opravdu profesionálně vyučených "domácích" automobilových designérů, z nichž nemálo dnes působí v mnoha světových automobilkách.
Kdyby jste tedy měl o těchto věcech alespoň trošičku povědomí, nevypouštěl byste potom ony vaše nesmyslné "doměnky a "rádoby odborné domysly".
A nakonec, design nové Fábie, či jiného produktu Škody s tím nemá nic společného - jak jsem již níže napsal - design je čistě subjektivní a na každého tím pádem může působit jinak, na někoho pozitivně, na jiného ne
S pozdravem Fino ;-).

DaewooMaster
19. srpna • 11:32

Konečně to proporčně vypadá jako auto. Ale ta unifikace je dost šílená na můj vkus, aby se jednotlivé modely lišily na první pohled defacto jen měřítkem... :-/

yorg
19. srpna • 11:17

Povedený návrat k povedené Fabii I. Co mě však zaujalo je toto "Podle dostupných informací má nová Fabia v základním provedení vážit o 65 kg méně než dosavadní model."Otázkou je, kde se šetřilo. Pokud to bylo na odhlučnění, tak to stejně jak u Fabie II zabije odkaz Fabie I, která bylo svým provedením o třídu výš než byla oficiálně zařazená.

Quebe
19. srpna • 10:48

Zdá se mi, že to má designově moc těžký čumák, maska a světla moc velké - čekal jsem něco více svěžího. Má to výraz důchodce, pachtícího se do Lidlu na brambory za dvacku. Zadek víceméně bez připomínek, možná jen to zvýšení pontonu u konce zadních dveří bych vypustil.

Quebe je vůl
23. srpna • 22:50

Jebe ti Quebe?

dano9500
19. srpna • 10:38

nezdá sa vám, že má nejaký vysoký podvozok? možno je to tým rendrom :-/

Leon
19. srpna • 11:06

nezdá,...on je,...mimochodem "vysoké podvozky" škodovka umí, ...nezbývá, než si nakonfigurovat tzv. "sportovní", aby jste se dostal na úroveň normálních, co nabízí konkurence v základu,...:-D

PoliceCollector
19. srpna • 10:07

Nejsou to spíš CAD rendery než fotky ? Mně to tak příjde...

Milan Hošek (Edge1)
19. srpna • 10:05

Mě se celkem líbí, ale combi bude mít určitě hezčí zadek. Tohle je jak useklý samurajem. Trochu mě zneklidňují motorizace. Na jiném webu jsem četl, že chtějí po roce zrušit benzinové čtyřválce a nahradit je tří hrnkama údajně "obdobných výkonových parametrů" podle mě je už průšvih strkat do toho motor z citiga... Osobně si o tvrzení že tři válce budou výkonově dostačovat 1,2 tsi myslím své.

celim
19. srpna • 15:10

No já mám ve Smartu 1,5l tříhrnek 70kW CDI a když na to šlápnu, tak se docela dobře zabořím do sedačky.

Svetak
19. srpna • 10:03

silnější provedení o výkonu 55 kW (75 k) pak už bude vyložený sportovec

Martin
19. srpna • 9:50

A co to je na te skice u pana designera na stole ..ze by novy Superb?:-P

Tom
19. srpna • 9:35

tak proti FII se mi to líbí a víc než některá malá auta co vypadají jak ocucaný bonbón...
teď ještě jak bude vypadat z čelního a zadního pohledu, poměr šířka výška.

Pol
19. srpna • 9:23

A co je na ni noveho??????????, :-D:-D:-D:-D:-D:-D

hmmm
19. srpna • 9:18

tak mi to pripada jako facelift , nic vic , jestli Kaban mluvi o "krystalickych prvcich" , tak se mi zda ze to chce jen okecat , mozna je cas jit delat design na Slovensko a predat tuto praci nekomu schopnejsimu B-]

dpcstb
13. září • 9:11

dizajn vystihuje auta dnesnej doby. jednoduche lacno vyzerajuce tvary, materialy, grcny lacnoplastovy interier, tenke lacne lahko lisovane plechy.
posledna generacia aut mi pripada ako vyrabana za vojny, kde je treba chrlit lacne malo kvalitne stroje, ktore z fabriky idu rovno na znicenie na front a neoplati sa robit nic kvalitnejsie. proste spotrebka ktora ale stoji tolko co predtym ked to bol luxusny tovar.

Marius
22. srpna • 14:37

on to dle evropskych papiru je facelift. Protoze kdyby nebyl, museli by mit nove chladivo 1234yf, ale jak OIII tak FIII maji 134a, tedy stare chladivo.

sosko
19. srpna • 12:42

ty ses teda peknej vul :-|

Mrdokvas
19. srpna • 9:15

:-O "silnější provedení o výkonu 55 kW (75 k) pak už bude vyložený sportovec"
SI DĚLÁTE PRDEL NÉ?! :-D

Luk_Ass
19. srpna • 17:41

"pak už bude vyložený sportovec. Ale teď vážně"

Lukáš
19. srpna • 9:13

Mně osobně se líbí. Možná proto, že jsem kdysi měl jedničkovou Fábku. Ale svůj názor nikomu nevnucuji.

Petr Maleček (dj.kure)
19. srpna • 9:14

"Naostřené" Polo, nic víc :-/

pd
20. srpna • 5:12

necítím se oprávněn diskutovat. mám jen android střední třídy....

Denis
19. srpna • 18:04

To je ubohost, chlubit se s vaší Apple výbavou !
Takové přízemní snobácké chování. :-/

Pavel
19. srpna • 9:12

Nemůžu si pomoct ale já v tom designu vidím Fiat Stilo. Schválně jsem si dal vedle sebe fotky týhle Fabie a Stila a je to prostě jako kdyby Fiat udělal Stilo 2.

michal121
19. srpna • 12:47

Stilo mám (3d verze) a tahle škodovka, se Stilu v designu nemůže rovnat. A to je Stilo deset let starý!!! Bohužel vedení Škody zamrzlo deset let zpátky a místo, aby udělalo auta podle těch povedených skic, tak to pak stejně nakonec vypadá, jak ofaceliftovanej předchozí model.

Honza
19. srpna • 12:40

máš naprostou pravdu...;-) v Brazíliito pod tím názvem můžou prodávat..Fiat určitě nebude protiB-]

mikis
19. srpna • 9:08

V roce 2012 představili Rapida, už mu dvakrát usekli kus prdele a vida máme další dva modely. Myslím že ještě trochu by to zkrátit šlo a dojde i na nové Citygo:-D

jentag
19. srpna • 11:59

Přesně, nová Fabia je víceméně Rapid slisovaný přibližně do tvaru Fiatu Stilo. Čekal jsem tedy víc. Bohužel obavy že to nedopadne, vyplývající z prvních fotek maskovaných aut, se potvrdily. Zatím nehorší design z nové škodovácké série. Snad potěší alespoň nový Superb.

Svetak
19. srpna • 10:05

:-D:-D:-D:-D

Zelí
19. srpna • 9:05

Musím konstatovat, že mi styl Kabaně nesedí a více se mi líbil předchozí styl od Ingelatha. Nicméně musím uznat, že kubistická architektura ostrých prolisů je v současném designu ojedinělá a škoda má svůj styl. Což je v tom japonsko, korejsko čínském guláši pozoruhodné.

Roomstein
24. srpna • 15:14

Tak se podívejte na čtyři roky starou Jettu a uvidíte tu "ojedinělost Kabáně". Nicméně tento styl už tu dříve několikrát byl (Fiesta 1, Orion, Lancer...).

Vana666
19. srpna • 9:05

Pecka ! Prodám všechny svoje auta, prodám dům ale tuhle fabii musím mít ! :-)

Karlos
20. srpna • 8:51

:-D:-D:-D:-D:-D

asdf
19. srpna • 9:04

Upřímně, nic moc. Spíš nic, než moc. Kabaň mi přijde už tak trochu vyčpělý..

Jiří Kokoška
19. srpna • 8:51

SK 260!? Super Kabáň 260? :-D:-D:-D

Karlos
19. srpna • 8:48

Takže slibované vánoce v létě se nekonají. Jenom facelift Fabie I. Bohužel.

Cukov
19. srpna • 8:46

Hmm....takže opět nakopnutej velbloudí hrb. Tohle nezachrání ani kombi. Ty vofuky co předtim dělali, si mohli klidně odpustit....žádnej zázrak.

pavel
19. srpna • 8:42

Dost otřesný. Možná by to uspělo v začátku osmdesátých let. Ale i Fiat Ritmo vypadal lépe.

mex
19. srpna • 8:28

Konecne Kabanovy prolisy na viku zavazadlového prostoru pasuji k ostre rezanym rysum cele zadi. U Octavie ani u Rapidu se to nepovedlo, tohle vypada dobre.

Petr Maleček (dj.kure)
19. srpna • 9:13

No, mě se to teda nelíbí ani trošku. Takové ostré, hranaté, nic. Snaha o vzbuzení rozruchu, ale pro nic.

Michal
20. srpna • 18:00

Pane Maleček, z jakého důvodu nám na tomto fóru oznamujete, jaký máte mobil, mp3 přehrávač a počítač? Já mám třeba doma troubu Mora, vysavač ETA a kartáček Colgate a také to nemám pod každým příspěvkem.

Jeban 21
25. srpna • 17:50

Jo, přesně! Já si ho honím tak často, že už ani nemám čas sem psát a taky to nikomu neonanznamuju!

hogofogo
20. srpna • 0:17

+ apple fabku škůdku 1.0 14" ...B-]

Denis
19. srpna • 18:06

Trapné Apple chvástalství :-/

NIkolas
19. srpna • 15:58

No hlavně, že víme, že máte Apple a Nokia....

mex
19. srpna • 9:17

Ale je to jine a konečně ty prolisy davaji smysl. Me se taky spis libi kulatejsi tvary, ale musim uznat, ze je to povedené.

Driver
19. srpna • 8:19

Fabia 1 s jiným čumákem. :-/

mmx
19. srpna • 13:33

Presne tak. Konecne pochopili, ze vsetko medzi tym bol odpad. Hlavne zmena proporcii tomu velmi pomoze, doteraz to vyzeralo, ze sa to prevrhne v prvej zakrute.

><
19. srpna • 11:36

Czech Dream Revival.

Driver
19. srpna • 8:35

To je fotka reálného vozu nebo to je udělané v počítači ? Nebo mix obého ? :-)

puk123
19. srpna • 9:02

To je komplet virtuální model, ale mělo by to odpovídat ve všech rozměrech skutečnosti.

Martin Motyčka
19. srpna • 8:39

Reálný auto;-)

Doporučujeme

Články odjinud