Nová Škoda Fabia III: Bude takhle vypadat?

49 komentářů

john
26. srpna • 15:05

víte, jaká je nejoblíbenější barva škodovek? No přece - rezavá.....B-]

Dejv
5. července • 12:13

Co pořád odhalujete ? :-D však už je odhalena https://sk-sk.facebook.com/AutoBildSlovensko...

MrWebsky
11. června • 23:27

Zda se ze Skoda ani sama ne vi jak bude vypadat nova Fabie proto predstavuje fotki "ne vim odkud" a prisne sleduje co se tomu rekne. Neni pohyb ze to co uvadi do tej doby je navrat do Felicie a aut jako Fiat Tipo.
Ani to moderne, ani to krasne.

Jiří Kokoška
3. června • 17:00

Zase důkaz toho že Škodovka už nemůže dostat TOP techniku koncernu!

devast8
3. června • 21:07

uz pred par dny sem potkal Toledo s full LED svetlomety vpredu a vzadu.... Rapid nema ani LEDky pro denni sviceni - nelze nez souhlasit :-/

Jozef Kostelansky
3. června • 16:59

To by chcelo fotky Fabky 3 trochu upraviť vo Photoshope. Výsledok by bol určite oveľa lepší ako tento obrázok, ktorý mi pripomína vystrihovacie modely z ABC-ka. :-D
Oba Rapidy sú dizajnovo veľmi podarené modely a podľa "špionážnych" fotografií predpokladám, že Fabia bude na tom ešte lepšie.

JUDr. Dolfi
3. června • 12:33
Ivan
3. června • 10:56

hovadina detto:-D

Ondra
3. června • 0:09

Nebude, bude mít víčko nádrže na druhý straně :-D :-D

Hmmmmmm
2. června • 23:05

Asiu 20 min s Photoshopem a namontuju ten cumak a zadek rapida treba na novej superb. Autor ani nezvládl kliky od dveří, o tý nádrži nemluvě. Kdyby ta fotka šla pořádně přiblížit tak to uvidí každý.:-/

Michal
2. června • 20:28

Velké zklamání, Rapid hatchback, ale o dost ošklivější :-(

rtiurthrthrčthywter
2. června • 21:09

pockej si na realitu, potom sud jak chces, tohle je splacanina

devast8
2. června • 22:05

na petiparskovejch osmnactkach (z octavky) s prosklenou strechou v race blue a sportovnim interierem - pfffffff, kam se s*re rapid B-] mno jenze to je otazka - ja videl TOP verze... Nevim jak vypada se zakladnima svetlama na patnactkach - a snad ani nechi videt :-D

Mirek
2. června • 21:57

Splácanina to je, ale má to hodně společného s realitou. Ta nádrž jistě nesedí.

devast8
2. června • 22:08

to fakt neee no, tohle je fotka zamaskovanyho modelu a ve photoshopu ma jen namalovanou kamuflaz do jedny barvy karoserie. Je to hodne mimo, ma to tak 10% z reality a to jestli neprehanim!

Mirek
3. června • 6:15

Já to upřesním. Je mi jasné, že je to slepenec v Photoshopu, ale já bral pro hodnocení proporce auta, proto jsem uvedl jako příklad slepence nádrž na straně řidiče, a vím, že to bude zase dosti vysoká koza.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
devast8
4. června • 15:56

vazne neni ;-) ani opticky ani technicky :-) Kaban moc dobre vedel cemu se vyhnout, jelikoz kazdy bez rozdilu popsal soucasnou fabii jako uzkou a vysokou.

Mirek
4. června • 17:03

Na to si tedy počkám. Já psal jen o výšce, šířka bude samozřejmě větší, než u současné. Z toho, co jsem zatím viděl na vlastní oči, neviděl jsem ji komplet, tak mi to tedy moc nízké nepřipadalo.

schimmmer
2. června • 19:25
rtiurthrthrčthywter
2. června • 21:04

ne

devast8
2. června • 19:52

tohle je proste neskutecne podobne :-D ...vemte predek, vymente masku chladice za skodovackou, odmyslete si optiku svetel a nahradte ji cernymi svetli s paskem diod na spodu a je to! http://img.ihned.cz/attachment.php/430/241184... ...

rtiurthrthrčthywter
2. června • 21:07

nemyslim
krome smeru zadniho okraje mlhovek, a i ten je jinak navazany dolu
ale polo je taky fajn

devast8
2. června • 21:57

mluvim ciste sam za sebe, me prvnim pohledu me proste okamzite napadlo polo a to tak silne az sem se musel pousmat :-) Dokonce i kdyz vezmu spodni hranu svetla napojenou na chladic - no taaaaaak :-D to tam musis videt! Jako jooo, ve finale to vypada jinak, ale postavit je vedle sebe... Nicmene body k dobru sou urco za to, ze mnou dolozene foto je GTI takze (coz neni designovej dravec) ale porad se tu bavime o standartni fabii, ktera (alespon me ;-) ) pripomina polo GTI - to rozhodne pro skodovku nejsou minusove body B-)

devast8
2. června • 19:49

tam je zas podchyceno taky par detailu, ale s realitou se to taky dost rozchazi :-) jak uz si psal - je tam ta linka na kapote, ktera se nad svetlem staci smerem ke znaku, jako u VisionC, ale mlhovky sou jine a napr svetla se dotykaji chladice (jako u rapidu) a celkove sou vsechny linky o dost ostrejsi nez na jakekoli kresbe co sem videl :-)

kalyk
2. června • 18:43

tfuj to kto takto hnusne omaloval ?

John
2. června • 18:31

Klidek chlapi. Nechajte sa prekvapit a nerobte ukvapene nazory. Mate lepsie napady a ste schopny Skoda vas caka s otvorenou narucou.B-]

devast8
2. června • 16:59

ve skutecnosti vypada jak VW polo (pred FL), ze predu temer k nerozeznani. Mlhovky nema hranate, ale na vnejsich okrajich skosene dolu. Bocni linka nad klikama je tady na obrazku nesmyslne maznuta, ve skutecnosti je nejostrejsi ze vsech skodovek (do prichodu noveho superbu). Spodni prolis na dverich neni takto vodorny, ale na oboou koncich se sbiha smerem ke spodni lince takze cely bok je tim opticky daleko stihlejsi nez to, co je na obrazku. A fundovane nazory na zaklade tenhle photoshopove patlaniny typu "cinske auto" a "velka hmota nad koly" me prijemne pobavily :-D Jinak ma podle me povedeny interier, ktery je barevny a uz nepusobi jako obrovska hrouda. Celkove vyhled z vozu uz nepripomina pruzory tanku :-) ...a s komplet prosklenou strechou a k zadnim dverim je to parada! Ale vsadim boty ze nejvic diskutovane budou zadni svetla - vsechny dostanou asi 5-ti centimetrovy cerny lem... Do ted mi vrta hlavou, co tim chtel basnik rici :-D btw abych tu nebyl narcen z nake vlastenecke onanye - i po shlednuti nove fabie zustava designovym favoritem v teto kategorii pro me Renault Clio :-) Jen tady prehnane neodsuzujte co ste jeste nevideli - je to povedene auto. Nic co by podle me zaslouzilo pomnik, ale rozhodne se najdou i horsi auta v tehle tride.

rtiurthrthrčthywter
2. června • 18:53

souhlas, cumak je uplne jiny nez na cmaranici, uplne jina kapota s vyraznou hranou nad svetlomety, jak horni tak dolni bocni prolis vypadaji jinak, ma to svih, interier je bezva- a sbbr? jsou proste vyrazne, i barvou (linka), nikdo si to asi zezadu nesplete s nicim jinym
ale nerekl bych ze to je jako polo pred faceliftem, je sportovnejsi, vidim spis odkazy na favorita (v dobrem smyslu slova) ++ barevne kombinace ktere u skody jeste nebyly

Gouda
2. června • 16:21

Zřejmě opět opakujeme dlouhá léta opakovanou designovou chybu. Příliš mnoho hmoty nad koly.

revan_21
2. června • 16:20

Pořad je to jen "fanmade" :D

fogel
2. června • 16:18

Doufejme,že je to jenom skica.Chtělo by to něco veselejšího,boubelatějšího na tak malé auto a jeho motorizace...

Zelí
2. června • 15:31

Mně ten Kabaňův design tak nějak nesedí.
(I když by mi to mohlo být lhostejné, protože nejsem jejich zákazník)

kluc
2. června • 16:14

Ještě aby ti seděl. Kabań dělá design pro čínského zákazníka. Stejně jako celej koncern VW.

cerv
2. června • 14:43

No to je ale strašně šeredná "věc" na kolech. Proti tomu je Felicia vrchol elegance.

Kankunen
2. června • 14:03

To je přesně ono, jak nám Caban říkal, že padneme na zadek. :-D

SMĚJÍCÍ SE BESTIE 2
11. června • 6:02

Jó, padnem na zadek, ale z ceny! Místo praktického lidového vozítka, naparáděný, přetechnizovaný krám, životnost 3roky. To začnou nabízet znova něco podobného.

2000
2. června • 14:38

Smíchy :-D

Jana
3. června • 7:36

Mistr Kabaň je požehnáním pro Škodu. Design je "návrh",nebo výsledný produkt činnosti.Vždy dochází ke kompromisům a to z řady důvodů. Ať už aerodynamických, funkčních a v neposlední řadě finančních. Snad jedinou výhradu bych měla k přední masce u vozu Škoda Yeti a myslím,že toto je zrovna výsledkem úspor, nežli samotného designera. Pro mistra Kabaně: máte za jedna.....a prodeje vám dávají za pravdu ! :-)

Tito
3. června • 10:09

My dva se zjevně neshodneme. Jednak proto, že dávat prodeje Škody jako zásluhu Kabaňovu je naprostý nesmysl, designér nerozhoduje (naštěstí) o motorizacích, výbavách, ceně ani o marketingu. Přesto může, viz Bangle, automobilku značně poškodit.
Chápu, že lidé odtržení od reality a silně motivovaní designem to mohou vnímat jinak, o úspěchu či fiasku rozhoduje ale komplex podmínek, nejen design, jehož role nalákat je spíše v teoretické rovině, důležitější je motiv neodradit.
A mezi námi, respektuji váš názor. Dle mého ale Kabaň pro Škodu požehnáním není. Podívejte se například na 5. dveře Octavie combi, šikmé prolisy dole lícují se spodní hranou svítilen propojenou ostrou hranou přes dveře, uprostřed se střední linkou svítilen opět s ostrou hranou napříč ale nad tím je hnusná nelícující hmota po sklo, která má do půlky naroubované horní konce svítilen. Není to ani logické ani krásné ani technicky zdůvodnitelné. Stejně je zpackaný fl superb kombi, u rapidu spaceback je tento autorův podpis naštěstí schovaný za tmavé sklo. Být tam lak, je to stejně ošklivé a nelahodící oku jako u větších modelů. A Yeti - ze zajímavého auta udělali designéři nudné až ošklivé. A stačilo málo, zkazit předek a zadek....

devast8
4. června • 16:01

Bangle BMW poskodil??? Je videt ze o designu vite kulovy B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
12. června • 11:34

a prave preto je Bangle teraz sefdizajnerom a jeho napriklad 'sedmicka' oslavovana ako naj-kara ktoru kedy vyrobili (z hladiska dizajnu):-)

pickozudovazu
2. června • 21:22

Nonevim. Ve mně teda kabaňovo dílo generuje spíš slzu v oku. Nevyvážené proporce, někde hmota chybí, jinde přebývá. Nesmyslné kontury "diamantu" na zadku jeho děl tedy démantické rozhodně nejsou. Dokázal zprznit i to nejlepší, co zatím škodovka pod taktovkou VW (s jistými vizuálními výhradami k šířce vs výšce auta) předvedla, tedy superb combi. Předek faceliftovaného Yeti dokázal zničit přímo ukázkově a zadek opět s diamond podpisem je taky paskvil. Kabaň z pohledu historie značky Škoda bude záhy vnímán jako masivní škůdce. Asi ji nedokáže poškodit tak, jako cvok Bangle BMW, ale nakročeno má dobře. Ostatně tak to dopadá vždy, když designér (nebo ve stavařině architekt) dostane větší pravomoc, než mu náleží.

Hloupej Honza
3. června • 7:10

Plácate myslíte, že on rozhoduje o platformě , o motoru , nebo snad o ceně? To jak vypadají průměrná auta rozhodují soudruzi v EU. Tomu se podřizuje vše a ti lidé co to budou kupovat design naprosto neřeší.

Art Vandelay
2. června • 23:27

Ked som videl Skodu Rapid, tak som si hovoril, ze wow, uz sa tesim na Octaviu. Podla mna ma Rapid fantasticky design, vyzera dobre z predu, zo zadu aj z boku, uplna premiovka medzi lacnymi rodinnymi autami. A potom prislo vytriezvenie - Octavia, detaily auta su OK ale celok je podla mna uplna hroza, to auto posobi ako auto poskladane z viacerych inych aut dokopy, este kombi ako tak ujde. Octavia 3 je snad najskaredsia Octavia (faceliftovana O2 mi tiez nesedela, ale to bol facelift, tak to neratam). Potom prisiel Superb - tiez krok k horsiemu. Tu to bol ale krok od skaredeho k este skaredsiemu. Ale uplne najhorsie mi prisiel ten prototyp co sa nedavno predstavil co ma byt novy dizajnovy smer a bude tak vyzerat novy Superb. Nerozumiem Kabanovi, na jednej strane vydarene auta ako Veyron, Audi A6, prave on podla mna navrhol to najkrajsie Audi A6 ake tu kedy bolo, a potom podla mna krasne ciste linie Skody Rapid. Od vtedy akoby seklo a jedna vacsia hroza za druhou…nerozumiem. Inak facelift Skody Yeti by som mu za vinu nekladol, tam bol prinuteny manazmentom zrusit tie kruhove svetla a ist do toho co teraz vsetci vidime, sam za tie svetla bojoval ale mu nepresli...

Dorian
4. června • 16:43

S tím Rapidem souhlas!!! Mimořádně povedené auto B-]

George
2. června • 23:47

No vidíš,a zrovna já si osobně myslím,že Rapid je humus na kolech,teda krom spacebagu. Octavia III je zatím po designové stránce,to nejhezčí,co kdy z Boleslavi vyjelo (novodobě).A facelift Superbu,se taky povedl.Takže sto lidí,sto chutí ;-)

Tito
2. června • 22:23

Pravda pravdoucí. Architekt a designér mají navrhovat, ne rozhodovat. Na rozhodování jsou lidi, kteří myslí dál, než na hranici svých iluzí. Nech architekta navrhnout park a máš v trávníku vyšlapané cestičky. Nech ho navrhnout byt a nebudeš mít kde sedět, jíst a koukat na televizi. Nech ho navrhnout zahradu a neprojedeš sekačkou. Designéři jsou stejná sebranka.

Jan architekt
4. června • 10:57

No hergot Vy jste chytrej.. jestli pak už jste si někdy zkusil něco navrhnout.. třeba ten park :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
12. června • 12:37

Lenze on ma pravdu, zatial na 1oo% plati ze co 'dizajnovka', to nejaky uplne zbytocny a normalnou ludskou logikou nepochopitelny problem ci uz vo funkcnosti, ergonomii, kvalite alebo spolahlivosti. Pripadne vo vsetkych vymenovanych. Tak napriklad, preco a ktoreho kkta napadlo otocit otackomer v aute naopak a palubne pristroje j.bnut za veniec volantu (zrejme keby nahodou normalny jedinec, ktoremu je prirodzene citat pristroje normalnym sposobom, t.j. v smere hodin, sa z toho vysomaril, tak pre istotu nech tam nevidi vobec)? Nech mi nema nik za zle, ale normalneho cloveka take nieco snad nema sancu ani napadnut. A ked sa pozeram na niektore tie 'architektonicke skvosty' v nasom meste, radsej tam uz ani nechodim....des bes hnus gyc nevkus. Ale hlavna vec ze je to ''ine'' a preto (nech uz je to akakolvek zvrhlost) asi preto aj zrejme ''zarucene'' lepsie. Dekadencia, upadok, skratka su v koncoch a snazia sa z tych mazanic spravit umenie. A dobre navrhnute parky samozrejme existuju, trebars tie mestske v Stockholme. A vobec, ta krajina ma co do dizajnu a architektury svoje povedat. Ti ostatni nech sa idu ucit od nich.

Doporučujeme

Články odjinud