Nová Škoda Fabia II je poprvé autem roku

64 komentářů

Iša
17. října • 19:38

Chci jen napsat, že ani Roomster, ani nová Fabia II ( s jeho tváří ) Škodovce asi moc nepomůže. Roomster je pro mne kdykoliv ho vidím jen dodávkou, ty boční okna hrůza. Fábia II - taky se nepodařila. Raději přidat na šířku než na délku, když už tolik přidávám na výšku:-/ Ta bílá střecha za příplatek už to nezachrání.:-D

Kajuska
9. června • 5:51

Ježiši!! Tohle je naprosto krásné a upe multisper auto! Já se sice nevyznám třeba v zavazadelnících :-D ale vím že tohle auto je to nejhezčí co sjem kdy viděla!! :-)) :-*:-*:-* *IN LOVE*

Rasto
19. dubna • 7:51

Videl som to auto a je to krok spat od fabie. Usetrili kde sa da, este aj calunenie 5. dveri je len kusok koberceka. Uzke auto, malo miesta. Skusil niekto pokrutit ovladace na ventilaciu? Tazsie to uz ide hadam iba na V3Ske.

Ladislaw
18. dubna • 23:43

Tahle Fabie je uplne zbytecne auto... neni ani rodinne (Logan MCV) , ani uzitkove (Berlingo), ani levne (Logan, Kalina, Accent) ani hezke (207, Corsa) a ani stylove (Minicooper, Fiat 600) ... Jedina vyhoda je , ze je vyrabena u nas ...

xpep
18. dubna • 23:31

"neměla být pouze vrcholně líbivým, ale i vysoce funkčním vozem..."
Škodováci nebojte se, vrcholně líbivým se vaše nové auto vážně nestane !!!
Snad alespoň ta funkčnost ostudu neudělá.

luk
18. dubna • 23:16

tak zrovna dnes sem jí objednal,víte proč?potřebuju auto které bude makat.jasně moch sem objednat zahraniční levný a ve výbavě ale mám ktomu své důvody.1.bude to má 4 škodovka ve firmě a sem do ted spokojen.2.stou fábkou bude jezdit mnoho lidí a určitě jí někdo máčkne,a nerad bych dopad jako brácha kterému stala kia 4 něsíce v servisu kvůli tomu že jí naboural(lechce) a nemohli sehnad nějaký držát na chladič.3.vyhoda škodovky je vtom že jakmile potřebuju jakýkoli náhradní díl nemusím nic objednávat vše maj na skladě a ještě si mohu vybrad výrobce.tedy aspon u nás.5.proč mám podporovat zahraniční automobilky?jasně škodovka je německá ale děláj jí naši lidi a to je taky důvod.co se týče vzhledu no snad není tak odporná jak tu někdo tvrdí.zajímalo by mně co konkrétní je na ní tak ošklivého.mně příde jako normální auto.mě příde že tu lidé pomlouvaj jelikož je to baví.
zasměju se když někdo začne s HTP.komu vadí 1,2HTP tak ten chce jen pomlouvat.nevadí mu obsah čí to označení a parametry motoru vadí mu že je to 3válec.mám dvě HTP jednu na podniku a jednu má manželka a ještě sem neslišel stížnost.kupuji auta na ježdění ne na závodění či vytahování.

zagy
18. dubna • 23:53

to by me zajimalo, jak se s timhle pravopisem da vIdelat na tolik Fóbii..:-D

martin
18. dubna • 22:29

Tady se mluví pouze o vzhledu. Ale co ta spolehlivost! Já měl Fabii I, tam nefungovalo téměř nic. Když jsem jí měl, tak jsem byl vždycky málem na infarkt a nervy v ... A teď Fabia II ještě zatím nevychytaná, to bude něco. Jsem rád, že jsem se jí zbavil a Škodu již nikdy více !!!

JiVi
18. dubna • 23:04

ajo .. proto .. ted me to doslo .. proto je ve skoro vsech firmach flotila skodovek .. protoze ty firmy strasne moc potrebujou nakoupit smejdy, aby s nima mohli jezdi a nechat je stat v servisech .. a prot ose k nim s duverou vraceji a kupuji a kupuji .. a kupuji .. ufff .. jdu spaat .. :)

zagy
18. dubna • 20:44

to opravdu nejde provozovat seriozni server bez toho, aby nebyl dotovan temito clanky??

dzelo
18. dubna • 20:40

Byl jsem příznivcem šlodovky, ale to co vyrobila nyní Romster a Fabia II je něco ubohého a na pohled odpuzujícího. Kdo se jen trochu v autech vyzná tak se podívá a jude pryč neboť k nejmenšímu rozvoru přibyl ještě předek, který vůz opticky zužuje tak, že mi šířkou připomíná Velorex a to nechci Velorex urážet. Když si v zimě sednou do tohoto auta dva chlapi v kabátech tak budou muset nechat dveře pootevřený, aby se zde vešli. Doufám ve velký propadák tohoto vozu aby Škodovka konečně vystřízlivěla a takové konstruktéry poslala zpět do školy, neboť takový hnus vyrobit to musí mít alespoň dva tituly.

Kocour
18. dubna • 16:23

No, doufejme, že se nebude opakovat francouzský scénář: Všechny řady z období stávek jsou velmi nekvalitní - hlavně peugeot, a částečně taky citroen. Až teď se kvalita začíná zlepšovat. Určitě si každý z vás pamatuje na tu vlnu stávek ve Francii - tak teď zklízí ovoce. Snad se to škodovce vyhne.

ttt
18. dubna • 16:12

obrazok interieru 17.jpg je interier starej fabie, nie novej ...

jindrich
18. dubna • 15:26

no ja jsem si radeji pred necelym rokem koupil za cenu spickove vybavene fabie spickove vybavenou C8 3.0v6 dva roky starou 24000km CR ser knizka cauuu

JiVi
18. dubna • 16:18

nekdo radsi mensi novy nez vetsi ze sekace .... cauuuu :-D

honza
18. dubna • 13:32

Vážení, s radostí jsem si přečetl reakce na titul Fabie 2 v Srbsku.Jen chci podotknout jednu věc. Je zbytečné se rozčilovat na jednotlivými auty. Každé má nějaké plusy a mínusy.
Dnes již snad není špatných aut.
Ale každému se líbí něco jiného.
Já sám měl jěště nedávno k naprosté spokojenosti fabii 1 a netrpělivě čekal na Fabii 2. Ale ta mě zklamala. jak vnějším designem, tak vnitřkem. Zvenku je taková "divná", vysoká, úzká...
A vnitřek je sice výborně zpracovaný, s tím souhlasím, ale je malý a zvláště u řidiče jakýsi přikrčený.
Prostě mě nová F2 ničím neoslovila. A kde je 5 hvězdiček, jako má clio nebo GP.Korunu tomu všemu dal rádoby odborný časopis Svět motorů, který ji dal na první místo ( prozatím ). Vůbec tu neuznali za vhodné mluvit o bezpečnosti.
A tak to jde pořád dál.
Někomu se líbí, ale většině ne...

bojler
18. dubna • 15:01

roomster má *****, takze fabia je bude mit taky

Vít Pešek
18. dubna • 15:28

ma je, ALE puvodni verzi pri narazu vysadii bezpecnostni systemy, takze by me zajimalo jestli je skodovka poslala do servisu... myslim ze vuuuubec ne... takzecelkem spornych pet hvezdicek...

Ladislaw
18. dubna • 21:42

Nini to ojedinela chyba... u ROOMSTERU je veden vodic co napaji tak nestastne , ze se pri narazu pretrhne drive nez dodat el.proud airbagu aby vystrelil... a jak si myslite ze to opravily? .. dali tam kondenzator... jaka je zivotnost kondenzatoru pri extremnich podminkach mraz x horko?

JiVi
18. dubna • 14:32

ale jo, delaji se spatna auta .. napriklad Lada :-/ .. pritom Rusko je kapitalove silnej potecial a nejak se mi nehcce verit, ze by to zadnej z bosu nevzla pod svoje kridla a neudelal si z takovy automobilky svoji dojnou kravu .. tohle proste u Lady nechapu

Vít Pešek
18. dubna • 15:35

a sedel si v nove kaline?? no ja ne a tak bych o ni ze je to nekvalitni auto zrovna netvrdil....
v rusku je celkem bordel, a tak se tam o automobiky nekdo nestara.... kdyby ladu koupilo z casti VW meli by vyhrano... ale to sou kdyby.... navic v rusku sou hodne chudi lide, kteri si ladu nekoupi protoze na ni nemajiabohati lide kteri uz siladu nekoupi... stredni vrstva jim trosku chybi... ale zase je jich celkem hodne...

Ladislaw
18. dubna • 23:36

Lada mela za rok 2006 vice nez 50% podil na ruskem trhu.. nerekl bych, ze se neprodava...

Egi
18. dubna • 21:17

No, byl jsem v Lipsku na autosalonu....měli tam krásný auta, skoro do všech sis muhl sednout, jako ostatně na každym autosaloně......no zamčenej byl jen Maybach, Porsche a Lada......u Maybachu s Porschetem bych to chápal, protože jsou to fakt drahý auta, ale Lada? Připadalo mi jako by se báli, aby jí někdo nezkusil zevnitř....kamarád v ní jednou seděl a říkal že ten zápach je strašnej, prej jak když si usere Stalin......no toť vše k mojí zkušenosti s Ladou......

JiVi
18. dubna • 16:12

Kalina je uz v prodeji?

Vít Pešek
18. dubna • 18:02

jj, uz je a docela se divim, ze se neprezentuji na nejakych mensich autosalonech v CR... tu se da koupit:
http://www.lada.cz/default.asp?p=kalina

Milan
18. dubna • 13:07

Škoda dělá už delší dobu hodně kvalitní auta. Kdo to nevidí má asi nějakej komplex. Mám 3 roky Octavii II a jsem nadšen.

doubt
18. dubna • 15:54

Buď nadšen, Octavia II má totiž jako jediná Škodovka něco do sebe B-]

Deli
18. dubna • 11:38

To to trvalo...:-D

spokojený
18. dubna • 11:19

Titulů bude pro Fabii II jenom přibývat, čímž odborné poroty, samozřejmě uplacené Škodou, jenom potvrdí kvality vozu. A navzdory plkání místních pubošů a socek se bude Fabia II prodávat velmi dobře stejně jako se velmi dobře prodává, místními puboši a sockami zatracovaný, Roomster :-DFabia II je kvalitní auto!Hop na hrazdu, kašpárci.

el
18. dubna • 19:03

pokud tebe ovlivňuje to,jestli má dané auto titul "vůz roku"tak si ho asi kupuješ jenom kvůli image a nálepce.:-P.Já si ho radši ozkouším osobně a zeptám se kámošů jak který auto se nejvíc s*** a kolik co na něj stojí,když se něco stane.Takže když má titul je potěšující,nic víc.Buď v klidu:-D

Vít Pešek
18. dubna • 15:25

Samozrejme, ze je to kvalitni auto. To se snad da rict o kazdem novem aute z koncernu VW prodavanem v evrope... jen se mi zda, ze fabiaI byla na svou dobu lepsi, a fabiaII krome designu nic nepridava.... a ten design je jeste vyrazne inspirovany konkurenci.... myslim ze ve svem segmentu ma dost prostoru, a to ze se bude dost prodavat je celkem jasne... me taky nevadi, kdyz nekdo zkopiruje peknej design a udela tim dalsi pekny auto. A roomster je jeste lepsi, a nejlepsi na nem je ze se da prodavat jako rodiny auto i jako nahrada mensi "dodavky" pro remeslniky. takova skode chybela... ja bych si ji ale nekoupil, a to ani kdybych shanel nove auto. myslim te cena Octavie TOUR se fabiiII nebo I combi s podobnými motory vyrovná... a ochcávka je lepsi auto..A co se tyka motoru 1.2 HTP, tak ten svoje ocekavani nesplnil... Jeho vyroba je na polovine planovane kapacity.. i tak je to ale docela dobre.. nejakych 1000 motoru za mesic.. Je to zakladni motor, ktery, pokud chcete jen solidni priblizovadlo staci..

DEFF
18. dubna • 10:48

Skoda Auto pro model Fabia II. koupila v Srbsku titul....

šmankote
18. dubna • 11:08

Čekal jsem, který trotl s tím přijde :-D Gratuluji, jsi první. Nyní následuje dotaz - Proč by to Škoda dělala.

DEFF
18. dubna • 18:07

PREMYSLEJ.
a kdyz na nic neprides, tak napis neco o trotlovi a ja ti odepisu.

Brouk
18. dubna • 10:28

Ze se stane nova fabia autem roku 2008 v CR je jistejsi, nez ze pristi tyden nevyhasne slunce. jen nechapu, jak letos mohl vyhrat opel corsa. penize urcene na uplatky porote zrejme skoncili na kontach osob, ktere byli poverene k uplaceni. doufam, ze uz z toho skoda vyvodila dusledky a ze se nalezite poucila. pristi rok se neponecha nic nahode.

J.a.r.d.a.87
18. dubna • 9:31

No moc nechápu jak může tahle splátanina být v Srbsku autem roku....leda že by na tamějším trhu nebyla žádná jiná konkurence. Mě osobně se ta FII nelíbí, ŠKODA za takový auto vůbec dávat peníze

bubla
18. dubna • 19:30

na trhu kde je staré Punto prodáváno jako nová Zastava atd.není těžko zvítezit.Navíc jsem zvědav kolik těch aut roku se tam prodá dejme tomu 150-300ks za rok.Nechcí podceňovat trh ani auto ale podle mého si to umístění Škoda do ramečku nedá/neměla dávat

sneget
18. dubna • 9:40

že se nelíbí tobě neznamená, že se nelibí dalším lidem 3-[

Ilya
18. dubna • 9:57

nová fabka ma neproporcionalní karoserii...vypada jako nepovedena kopie swifta a přitom stojí randal, oproti swiftu: škoda fabia 1.2htp nějakych 60-65k, přední el. okna, to asi bude všchno, cena 320 000kč
suzuki swift 1.3 90-95k, okna , klima a dalši blbosti, cena 320 000-340 000takže vubec nechapu jak někdo muže rozumově vybrat fabku...a chtěl bych vidět člověka, který by koupil fabku z duvodu, že je to jeho srdeční zaležitost.

Iša
17. října • 19:27

Když už přidám na délku, přidám i dost na výšku, a na šířku nepřidám ( nebo ještě malinko uberu ), jak to může asi vypadat:-/ asi jako nová Fábia. Vždy jsem měl rád Oktávii I i II, Fábia nebyl můj favorit, dnes se mně Fabia I v trochu vyšší výbavě líbí víc jak nová. V čem tkví prodejní úspěch škodovky taky nevím.

el
18. dubna • 18:51

Tady se ve většině vypisují ti,kterým se fabka II nelíbí,nám co se líbí se zase nelíběj jiný auta a tak to bude vždycky!Jenže těch co se jim líbí fabka II je ve skutečnosti více a proto vyhrála a jistě i jinde bude bodovat!Věřím,že to bude u nás nejprodávanější vůz,mě osobně se líbí v závodní úpravě S2000,to je pérko:-D

Tomm
18. dubna • 11:59

Máš tam asi nějakou chybku kamaráde. FII 1.2htp nějakých 60k, přední el. okna, el. zrcátka, klima, centrál, 4x airbag, ABS a další blbosti stojí těsně pod 300 tis. Což je o dost méně než o půl metru kratší a o třídu menší Swift... :-O Překvápko!!! Tak už víš proč si někdo může FII rozumově vybrat???

Brouk
18. dubna • 12:25

Máš tam asi nějakou chybku kamaráde.. první Fabka, která ma ve vybave klimu je 1.2 htp sport:-D a stoji 320 000 kc. k tomu metlu, vono se to nabali. ale sportak to je, to se musi uznat...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomm
18. dubna • 12:55

To seš vedle jak ta jedle. Ambiente + klima za 20.000,-. Tak asi tak, a je to bez chybky :-))

Kocour
18. dubna • 15:40

No jo, ale to je htp 44kw s obyč barvou a bez rádia. Obávám se, že když zapnu klimu tak to auto budu muset do kopce tlačit ... :-P

Tomm
18. dubna • 16:22

Ten můj příspěvek byl reakcí na Ilyu, který dost mylně uváděl, že FII s 60PS stojí bez klimy 320tis a že je Swift výhodnější. Jen jsem uvedl že není. Jinak 44kW s klimou není samozřejmě žádný trhač asfaltu a třeba červená by mě neurážela. Ano je to bez rádia.

Haya
18. dubna • 18:17

to Tomm: neplatí tě PR Škody? :-))

Shimi
18. dubna • 12:14

to Tomm: Tak tys mě dostal kámo :))))))) "...než o půl metru kratší a o třídu menší Swift " Hlavně to " o třídu menší " :))) Ty si v nové Fábce asi neseděl, co? Repektive jaké konkrétní zkušenosti máš s oběma vozy? Protože takovou kravovinu jsem už dlouho neslyšel. Já už jenom čekám na to, až se začne FII řadit do nižší střední třídy:)) Lidi, proberte se.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
majklef
19. dubna • 11:01

A proč by jsme se měli probírat??O třídu větší je asi fakt blbost,ale jestli je Swift o 30 cm kratší.........To se na mě nezlob ale z pohledu potencionálních zákazníků je to uplně jiná třída...I kdyby stál Swift stejně jako Fábia,což nestojí proč si budu kupovat auto o 30 cm kratší??Nechápu.Jenom abych neměl Škodovku??To snad ne:-)

Tomm
18. dubna • 13:01

No právě že jsem obě auta testoval a mám s oběma osobní zkušenosti. Chápu a uznávám, že rozdělení tříd je dost problematické, ale že je Swift velikostí vzdálen Fabii asi tak jako Octavia Passatu je prostě pravda. V obou autech jsem seděl a zejména vzadu je ten rozdíl na světelné roky. O kufru se nemá smysl bavit... Jinak je Swift fajn auto, celkem slušný motor, i když soudě podle papírového výkonu bych čekal víc.

Radek Ondrášík
18. dubna • 12:04

O třídu menší Swift? :-O Jsem rád, že to konečně někdo řekl férově. Fabia bude totiž příští týden zatříděna do kategorie velkoprostorových MPV.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomm
18. dubna • 12:11

:-D No nevím jak jinak označit auto, které je o 30cm kratší, má o devět centimetrů míň místa pro kolena na zadních sedačkách a kufr o téměř sto litrů menší... Že by byl Swift MPV :-D

Radek Ondrášík
18. dubna • 12:20

Já to chápu, ale přesto, že Fabia je větší, tak není o třídu větší auto. V každé třídě jsou velké rozdíly v délce. Navíc Fabie je ve svém segmentu spíše menším vozem a co se týká velikosti jsou zde dalekově tětší soupeři z třídy malých vozů ;-)

Tomm
18. dubna • 13:16

To si dovolím nesouhlasit. Fabie I byla oproti svým vrstevníkům své doby zásadně větší a v okamžiku kdy konkurenti s následníkama povyrostli a Fabia II zůstala, došlo pouze k dorovnání základních rozměrů. Co do délky je delší pouze GP a 207 (o cca 4cm) jo a ještě Corsa o 7mm. Jiná situace je v rozvoru a šířce, kde Fabia II patří k podprůměru. Zajímavé ale je přes tento handicap, že v oblasti loktů třeba o 3,5 cm širší než GP, které má vnější šířku o 4,5cm větší. Jinak je vevnitř FII širší i než 207, Clio atd. Takže se nedá asi říct, že by byla Fabia II spíše menším vozem v rámci své třídy, podle mého je takovým slušným standardem, který někde vyniká (zavazadlový prostor, místo pro kolena) a jinde propadá (vnější šířka).

Radek Ondrášík
18. dubna • 13:35

ZavazadelníkCitroen C3 - 279/1150
Grande PUnto 275/1030
Fiesta - 284/947
Hyundai Getz 254/977
Kia Rio - 270/1145
Mazda2 - 267/1044
Mitsubishi Colt - 220/1070
Nissan Micra - 251/584300/1163Takže reálně má kufr větší o 20-30 litrů, než konkurence. To je v těchto rozměrech absolutně zanedbatelná hodnota. Ano, je největší, ale 20 litrů opravdu vůbec nic neřeší.

Valdauf
19. dubna • 20:42

C3 základ 305l,mám před sebou manuál,ale jinak mu dej,fandím Ti Ráďo:-D

Vít Pešek
18. dubna • 15:41

ja si ale mslim ze zavazadelnik u auta celkem nerozhoduje..... ale v cehach mozna ano, a proto byla octaviaI velka jen zavazadelnikem, ale posadka na zadnich sedadlech vylozene trpela...
rozhodujici je prostor pro lidi.... akdyz nechcete vozit lidi na zadnich sedadlech takje kazde auopo sklopeni sedacek vhodne pro spravneho cechacka :-P

Tomm
18. dubna • 16:27

Je pravda, že u nás zavazadelník není rozhodně na posledním místě v kritériích při výběru auta a tak je fajn každý litr navíc. Jinak souhlas s prostorem pro lidi, tam je nová Fabka na špičce ve třídě a to jsem chtěl přesně říct. Je mi celkem jedno, jestli je 207 o čtyři cm delší nebo Swift o 30cm kratší, důležitý je, aby se tam dalo sedět, což je v obou případech horší než u FII.

Tomm
18. dubna • 14:29

No nevím jestli řeší nebo neřeší, ale je to cca 10% a to mi zas tak málo nepřijde, ale je to něco využitelného navíc a v této třídě těžko očekávat rozdíl ještě větší... Každopádně pokud mi přijde něco daleko zbytečnější, tak je to třeba mít "nafouklejší" nárazníky jako 207 a prsit se největší délkou, která nikomu nic nepřináší. Nebo zmíněná šířka GP... Takže osobně budu upřednoťňovat možnost naložit do kufru o jednu svačinu víc než mít rádoby široké auto s užším vnitřkem...

MIky
18. dubna • 10:15

Ja bych rek, ze Fabku si vyberou takovy ti: "Mam HTP, kdo je vic?" proste lidi, co nemaj o autech ani sajn :)

trip
18. dubna • 10:19

Ukazalo se, ze Srbove nemaji vubec zadny vkus...:-/

MaPoX
18. dubna • 9:20

3. foto interiéru je ze staré Fabie

bbb32
18. dubna • 20:54

jsou to amatéři...

JiVi
18. dubna • 9:36

viditelne si nedal autor tteto aktuality moc prace .. protoze fotky prevzal z clanku Predstaveni Fabie II, kde i ten iterier byl spatne ... :-/

Doporučujeme

Články odjinud