Ideální česká Škoda Fabia vypadá zhruba takto. Škaredá není, je tu ale jeden háček

35 komentářů

LOL
21. září • 6:59

Za ty prachy ani náhodou.

Jozef
20. září • 11:56

Ďalší nudný - nemecký - studený čumák bez emócie 🥴

Jan Taraba
20. září • 13:34

Emoce u aut pro junior sales managery, pošťačky, důchodce a nebohaté mamas? A to jako proč?

tonda
20. září • 11:20

Já si představuji pořádnou Fábii tak, že má motor cca 1,8 - 2,0 l benzín, žádnou vyturbovanou 1,0 l. Pak se dá mluvit o autě.... Jinak auto nemá to základní - srdce motoru....

WRC Fabia R2 Twincharger
20. září • 11:16

Čtu tam, že ideální fabii podle českých zákazníků si můžeme představit, vyrobit ji ale podle všeho nelze. Ještěže jsem si pospíšil s koupí jedné echt puristické verze koncem roku 2014B-] Jinak ideální Fabia příjde s 1,5 l hemi a ta podle všech informací vyrobit brzy půjde. Jen bude malinko dražší.

Michal2
20. září • 12:22

Jasně.Malinko dražší +40 amat a tak 40-50motor a můžeme doufat že to půjde ve stylu a né v montecarlu to už by fakt bylo drahé.Pokuď zvednou phm na 50/benzín tak už radši lpg,cng,naftu

Vastar
20. září • 10:26

....jednou pro vždy vy čeští tupci si uvědomte, že ŠKODA není ČESKÁ, ale Německá !!! stejně jako kupříkladu BENZINA, nebo bývalé České stavební firmy

David
21. září • 5:45

Rozhodně víc Česká,než třeba Hnujdaj!!! Který si hraje na České,že su tu montuje neznamená České,jak tvrdí v reklamách! Hnujdajàri

Honza
20. září • 18:34

Nevlastní Benzinu náhodou polský Orlen, ty nadnárodní ekonome ?

Jan
20. září • 10:55

A ty jsi tupec jaky narodnosti ? Nemec co se naucil cesky...nesmysl

homer
20. září • 10:41

a?

tonda
20. září • 10:18

Já si představuji pořádnou Fábii tak, že má motor cca 1,8 - 2,0 l benzín, žádnou vyturbovanou 1,0 l. Pak se dá mluvit o autě.... Jinak auto nemá to základní - srdce motoru....

homer
20. září • 10:48

Už jsme trochu dál než v osmdesátých letech minulého století. Konstruktéři, strojaři, metalurgové, ajťáci a další mezitím chodili do práce. Pokrok se zastavil tam kde se u letiště čeká na potravinovou pomoc a vyhrožuje rezavym kalasnikovem.

Q
20. září • 11:04

Dvoulitr se do Fabie montoval ještě v roce 2007. A že byl starší konstrukce? No a? Bentley vyrábělo svůj osmiválec řady L od roku 1959 do roku 2020 a stěžoval si na to někdo?

Cenda
20. září • 21:23

2.0 atmosféra 2009 v Mazde žere ca 9/100. Golf 8 81kw je živější a jede za 6. Jak mám rád atmosféru motory, nemyslím si, že nutné budou malý motory špatný. V nové trojce bude jezdit za 7l a pružnost bude podobná.

Q
21. září • 7:09

Mazdy před zavedením Skyactive neměly úsporu paliva jako prioritu. Nejde jen o motor, ale celkovou konstrukci auta. Hydraulický posilovač řízení, jednoduchý kompresor klimatizace spínaný přes spojku atd. Není divu, že to žralo tolik. Já jsem jezdil s dvoulitrem za 6,5 až 7. Ano, s 85 kW a spodovou charakteristikou s maximem momentu při 2400 otáčkách to vybízelo spíše k pohodové jízdě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Juraj K.
22. září • 8:39

Lenže manuálnu klímu používaš max 5 mesiacov roku ;-)

Q
22. září • 13:02

Samozřejmě.

Marek71
21. září • 8:19

S Mazdou 6 2.0 103 kW r. 2004 jsem dlouhodobě, cca. 60 tisíc km, jezdil za 7,5 úplně v pohodě. Když jsem se snažil, tak to šlo kolem 7.

Jan Taraba
21. září • 10:24

Jo, já taky dokážu dlouhodobě jezdit s e-tronem za 19 a když se snažím hodně, tak za 17,5. Přesto s ním většina lidí jezdí za 23-26....

k22
20. září • 8:45

Zajímavější je, že s 17" koly naměřil Karpat v testu při 130 km/h 75 dB, to je víc než u nového Sandera....

Michal2
20. září • 11:32

Menší a užší 15"nebo16" bude i menší hluk a záleží i na pneumatice.

k22
20. září • 13:21

tak se pak snad vyrovná Sanderu...B-]

Stealth01
20. září • 7:10

Promiňte, ale v tomto článku marně hledám přidanou hodnotu. Zjistit, jaký je zájem o novou Fabii nebo jakou konfiguraci jste si sestavili může být pro někoho zajímavé.
Mně to spíše připadá jako snaha upozornit na tento nový český vůz bez ohledu na informační hodnotu.

Juraj K.
22. září • 8:36

Asi tak. A v mnohých firmách sa kupujú autá v obraz šéfov, aby si ich neskôr za pár šupov odkúpili ;-)

Q
20. září • 8:36

Problém je spíše v tom, že nevíme, jaký podíl na predobjednavkach mají samotní dealeři, velké leasingovky apod.

smějící se bestie 2
21. září • 7:46

Není to však lidové auto, navíc většinou s blbými motory a mnoha " vymoženostmi ", zvyšující cenu.
A barvy ? Tak 5by jich stačilo.

Jan Taraba
20. září • 9:27

Ono i s těmi "požadovanými" barvami je to takové vachrlaté. Fleetmanažeři to něřěší a berou nejlevnější, operáky totéž a zbylé menšině nezbývá než se spokojit s tím, co vymysleli marketéři výrobce. Což u Škody ještě není takový průšvih jako u VW a nejhůře je na tom Audi, kde si fakt nevyberete, pokud nechcete šedou nebo vyblitou modrou. A obzváště v ohavných barvách excelují jejich tři elektrické modely.

Benzíňák
20. září • 9:45

Nějak se mi to nezdálo, tak jsem koukl do konfigurátoru Audi. I "blbá" A4 má možnost lakování Audi exclusive. To ti namíchají co chceš, ne? Jo, stojí to 86tis. Ale můžeš co chceš.

Jan Taraba
20. září • 10:04

jj, tak se podívej na e-tron, e-tron GT, Q4 e-tron. Katastrofa a u Q4 navíc nejde ani připlatit za individual.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Benzíňák
20. září • 10:39

Fakt, že ano. :-O To se pomátli?

Jan Taraba
20. září • 11:17

Jojo, dočista pomátli.

jogurt
20. září • 11:40

Body color management se v Audi zcela zhroutil někdy před 10 lety. To zrušili všechny barvy a nahradili je padesáti odstíny šedé a následně začali tvrdit, že to je paleta nejprodávanějších odstínů. S občasným záchvatem normality jako VulcanRot, Granatrot, Sepangblau, ale jen na chvíli a jen u velmi omezeného sortimentu modelových verzí, zpravidla jen S a RS.
To by tak hrálo, aby si klienti diktovali barvy u řad A a Q.....
A to co provedli u všech verzí e-tronů, to už je naprostá zhovadilost.

Q
20. září • 9:32

Škodovka je v nabídce barev nadstandardní. Spousta mainstreamovych výrobců drasticky omezila nabídku. Audi nevím, nikdy ho kupovat nebudu, takže nesleduju.

Milan
20. září • 7:56

Ano, autor článku si asi jen lečí své malé ego, článek o ničem, pána asi platí a sponzoruje korea :)

Doporučujeme

Články odjinud