Pitomci pitomý. EU7. Kdyby radši zakázali kontejnerový nenažraný lodě, co sežerou 15tun mazutu za hodinu ve dvouválci bez jakýchkoliv filtrů.
A čím sa potom prevážal tovar? Vzduchlodmi?Fabia kombi s EU7 aj tak nič nemá. Skodovka si vymysli nejake “eko” dôvody, ktorými poteší zelených a druha strana tábora si zase ponadáva na EU. A Skodovka zhrabne väčšie zisky. Šikovní sú chlapci.
https://dfens-cz.com/jak-eu-zakazala-prodavat-... ...
A o kolik mikrogramů bůhvíčeho je dlouhá Fábie horší než krátká? To chce někdo opravdu tvrdit, že těch kolik? - padesát kilo navíc u dlouhé Fábie hraje nějakou ekologickou roli? Krátká Fábie zachrání klima a dlouhá ho zničí? Tohle je už fakt na palici No nic začínám šetřit na elektrickou Fábii s dojezdem 200 km za ideálních okolností a nosností 200 kg za krásných tři čtvrtě mega. :-D Osobně si myslím, že elity tím nemyslím skutečné elity nýbrž ty vychcané a současně vypatlané zkurvysyny nahoře v ekonomické rovině chystají návrat do středověku pro 90 procent těch dole. V ideologické rovině naopak půjdeme stále v před, zpátky ni krok. Ale v reálu? Rozlučte se s mobilitou, rozlučte se s cestováním, rozlučte se s vytápěním, rozlučte se s klimatizací, rozlučte se s cigárama, rozlučte se s chlastem, rozlučte se s masem, rozlučte se se slušnou prací, rozlučte se s demokracií, rozlučte se se svobodou. Přiváží vás k obrazovce, po které budete moct jezdit myší a sledovat hovadiny, předem určené hovadiny, samozřejmě za přísného dohledu. Toť vše. Toť zářná budoucnost západního lidstva. K POBLITÍ.
Škodovka, ale i další automobilky, na elektromobilitu brzy zkrachuje :-D. Naprostá většina lidí nemá na to, kupovat nesmysly s cenou přes 1 meloun. Kde by je také nabíjela ? :-O.
Ty tie marketingové reči Škodovky berieš riadne vážne.
už aby ta jejich zelená revoluce začala požírat svoje děti
Já bych radši nevyráběl ani tu krátkou, vždyť je to hnusný...
V ostatních modelech přece stejný motor bude, tak pravý důvod bude, že místo kombi bude krabice za větší prachy.
Ale houby s octem, nerentuje se to, o malé kombíky není v Evropě zájem a jen pro domácí žvýkání se to nevyplatí.Jen nevím proč lžou, asi už jinak komunikovat neumí ti vnímaví kvalitáři..:-D
Len aby si Schade nevylamala zuby na tej elektromobilite...
Škodovka příliš tříštila výrobní kapacity. Pro svou nenažranost chtěli vyrábět úplně fšecko, aby obsadili trh úplně fším... a to je pitchovina. Normální průřez produktů automobilek je (mini), malé auto, nižší střední, atd, SUV, maximálně crossover. Ale škodovka sekala typů jak Baťa kecky až se tím zadávili. Koďák, eňák, kakák, hovňák. fabie, chcala, octávka, mezi tím rapid takovej a rapid makovej... jinak to nemohlo dopadnout. Jejich "nejlepší mini na trhu" bylo tak nejlepší, že se už snad 2 roky vůbec neprodává, a ostatní budou následovat. Kdo chce moc, nemá nic.
Dělaj to dobře bafuňáři ŠKODY/VW, když podlejzaj těm v Bruseli. Budou mít, co chtěli, když je nezajímají požadavky zákazníků.
:-D národu zahrádkářů a chalupářů nedopřejí combi? fakt idioti... Scalu zrušit
Problém je možná v tom, že ti zahrádkáři a chalupáři málokdy kupují nová auta a místo nich berou ojetiny. Automobilku naopak zajímá výhradně trh s novými auty, a ty v Evropě kupují hlavně firemní zákazníci. No a firmy zase moc nezajímají zahrádkáři ani chalupáři, takže pro tyhle malé kombíky nakonec v celoevropském kontextu prostě nebude existovat dostatečně velký trh.
Mno nevím, ale i firemní zaměstnanci potřebují s sebou často v autě něco převážet. Před lety jsem dělal ve větší IT firmě (pobočky v různých městech) a firemním autem byla právě Fabia Combi (pro management Octavia). Fabia vždy dávala největší smysl jako kombi (jako auto "pracant") na rozdíl od variant s usekanými zadky.
Pozri. Keby bol ten koncept nejake terno tak by Fabia nebola prakticky posledná na trhu. Ocividne o to nie je záujem.
Nelze se divit. když do to cpou především litrový tříhrnky pod turbem.
nevím o co vám jde, já jsem to psal už vícekrát. Škodovka umí udělat auto co je ekologické, ale neumí ho vyrobit.
Fabii měli dělat jen jako kombi. Krátkých prcků vyrábí dost různých ve všech koncernových značkách. Jinak s tou výrobou verze kombi to bylo jen takové lízátko v celofánu.
Fabia combi=scala. Ta je o 1cm širší, byla by stejně dlouhá (u krátké Fabie je rozdíl 25cm) a má kufr 467l. Liší se jen rozvorem o 7cm. Pokud by to bylo jak u Megane, že combi má delší rozvor, vznikne scala. Pokud by se rozvor zachoval, tak bude mít třeba 530l kufr. Malý rozdíl na to, aby se vyplatil. Navíc potřebují zužitkovat starou techniku, tak bude stávající Fabia combi "tour".S elektromobilitou to nemá nic společného.
Samozřejmě netuším, co za zrušením Fabie Combi stojí, ale taky mi připadá, že rozměrově i přepravní kapacitou její místo v pohodě zastane Scala. Kdo chce víc místa, jde do Octavie.
Tiež si myslím. Aj keď netuším aké sú predaje. Logicky sa ale predáva zo všetkých najhoršie, respektíve na nej najmenej zarobia. Tak ju zatrhli. Nejake emisie atd by som za tým nehľadal.
Ty bláho, to je skandální. Sám mám sice krátkou Rally Sport verzi a ..je dobrá do města. Sbohem kombíku ..budeš všem kromě mě chybět:-)
Lžou, chybí lidé, nedokážou to dát do výroby a také tím nutí jít do Scaly, která se moc neprodává.
Jj, všichni lžou jen ty víš vše nejlíp. Holt internet.... :-(
Asi jen AjtaK neslyšel/a o označení koncernu VW jako podvodném/lživém, například při dieselgate. Proč by tedy měl koncern ve své činnosti přestat, když je v tom tak dobrý? Na jaře prohlásili, že fabia kombi prý bude. Na podzim už nebude. Aby jim nechyběly objemy produkce bez levnějších všestranných modelů.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.