Nová Škoda Fabia Combi nakonec nebude. Vaz jí zlomily nové emisní limity. | Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

Nová Škoda Fabia Combi nakonec nebude. Vaz jí zlomily nové emisní limity. | Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

Nové kombi vycházející ze čtvrté generace mělo na úspěchy předchůdce volně navázat v roce 2023. Prosazení novinky byl jeden z prvních úspěchů Thomase Schäfera. | Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

Nové kombi vycházející ze čtvrté generace mělo na úspěchy předchůdce volně navázat v roce 2023. Prosazení novinky byl jeden z prvních úspěchů Thomase Schäfera. | Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

K tomu ale nakonec nedojde. Automobilka uvedla, že verze kombi nebude mít nástupce, a to zejména kvůli neustále se zpřísňující emisní legislativě v Evropě. | Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

K tomu ale nakonec nedojde. Automobilka uvedla, že verze kombi nebude mít nástupce, a to zejména kvůli neustále se zpřísňující emisní legislativě v Evropě. | Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

Škoda Fabia Combi třetí generace je aktuálně  posledním malým kombi  na trhu. Ve výrobě má zůstat až do roku 2022, a to i přesto, že čtvrtá generace vozu s karoserií hatchback  se již prodává . 

Škoda Fabia Combi třetí generace je aktuálně posledním malým kombi na trhu. Ve výrobě má zůstat až do roku 2022, a to i přesto, že čtvrtá generace vozu s karoserií hatchback se již prodává

Nové kombi vycházející ze čtvrté generace mělo na úspěchy předchůdce volně navázat v roce 2023. Prosazení novinky byl jeden z prvních úspěchů Thomase Schäfera.

Nové kombi vycházející ze čtvrté generace mělo na úspěchy předchůdce volně navázat v roce 2023. Prosazení novinky byl jeden z prvních úspěchů Thomase Schäfera.

K tomu ale nakonec nedojde. Automobilka uvedla, že verze kombi nebude mít nástupce, a to zejména kvůli neustále se zpřísňující emisní legislativě v Evropě.

K tomu ale nakonec nedojde. Automobilka uvedla, že verze kombi nebude mít nástupce, a to zejména kvůli neustále se zpřísňující emisní legislativě v Evropě.

Místo toho se v Mladé Boleslavi zaměří více na elektromobilitu. Podle nové firemní strategie bude mít Škoda do roku 2030 další tři nové modely s čistě elektrickým pohonem.

Místo toho se v Mladé Boleslavi zaměří více na elektromobilitu. Podle nové firemní strategie bude mít Škoda do roku 2030 další tři nové modely s čistě elektrickým pohonem.

​​ „Extrémně přísná emisní norma EU7 nyní ještě dále dramaticky zrychluje transformační proces směrem k elektromobilitě. Potřebujeme proto nejen více elektromobilů, ale musíme se také rychleji, než se plánovalo, rozloučit s některými produkty se spalovacím motorem...

​​„Extrémně přísná emisní norma EU7 nyní ještě dále dramaticky zrychluje transformační proces směrem k elektromobilitě. Potřebujeme proto nejen více elektromobilů, ale musíme se také rychleji, než se plánovalo, rozloučit s některými produkty se spalovacím motorem...

 ...V neposlední řadě proto, že dodržení této emisní normy je spjato s velmi vysokými náklady. Společně jsme se proto rozhodli, že budeme důsledně investovat do budoucnosti a že se včas rozloučíme s  modely se spalovacím motorem, jako je Škoda Fabia Combi“,  uvedl v dopise zaměstnancům předseda představenstva značky Thomas Schäfer.

...V neposlední řadě proto, že dodržení této emisní normy je spjato s velmi vysokými náklady. Společně jsme se proto rozhodli, že budeme důsledně investovat do budoucnosti a že se včas rozloučíme s  modely se spalovacím motorem, jako je Škoda Fabia Combi“, uvedl v dopise zaměstnancům předseda představenstva značky Thomas Schäfer.

A právě rozumná cena má obecně u nové generace Fabie hrát klíčovou roli. Právě proto nemá  dle informací britského Autocaru  přijet ani s mild-hybridní technikou, aby si udržela co nejnižší cenovku.

A právě rozumná cena má obecně u nové generace Fabie hrát klíčovou roli. Právě proto nemá dle informací britského Autocaru přijet ani s mild-hybridní technikou, aby si udržela co nejnižší cenovku.

S pokračujícím vývojem elektrifikovaných pohonů a s jejich postupným snižováním ceny však není vyloučeno, že se v nabídce neobjeví později.

S pokračujícím vývojem elektrifikovaných pohonů a s jejich postupným snižováním ceny však není vyloučeno, že se v nabídce neobjeví později.

Nabídku přeplňovaných benzinových tříválců si Fabia nepochybně udrží. S dieselem nepočítejte. Po vzoru sesterských koncernových modelů se nová generace přesune na platformu MQB A0, již používanou u VW Polo, Seatu Ibiza a Audi A1.

Nabídku přeplňovaných benzinových tříválců si Fabia nepochybně udrží. S dieselem nepočítejte. Po vzoru sesterských koncernových modelů se nová generace přesune na platformu MQB A0, již používanou u VW Polo, Seatu Ibiza a Audi A1.

V interiéru se očekávají lepší materiály, jiné rozhraní, větší displeje, zatímco exteriérový design se má přiblížit současnému crossoveru Kamiq.

V interiéru se očekávají lepší materiály, jiné rozhraní, větší displeje, zatímco exteriérový design se má přiblížit současnému crossoveru Kamiq.

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto

| Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 | Foto: Škoda Auto

Nové kombi vycházející ze čtvrté generace mělo na úspěchy předchůdce volně navázat v roce 2023. Prosazení novinky byl jeden z prvních úspěchů Thomase Schäfera. | Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto
K tomu ale nakonec nedojde. Automobilka uvedla, že verze kombi nebude mít nástupce, a to zejména kvůli neustále se zpřísňující emisní legislativě v Evropě. | Nová Škoda Fabia, Gdaňsk 2021 Foto: Škoda Auto
Škoda Fabia Combi třetí generace je aktuálně  posledním malým kombi  na trhu. Ve výrobě má zůstat až do roku 2022, a to i přesto, že čtvrtá generace vozu s karoserií hatchback  se již prodává . 
Nové kombi vycházející ze čtvrté generace mělo na úspěchy předchůdce volně navázat v roce 2023. Prosazení novinky byl jeden z prvních úspěchů Thomase Schäfera.
31
Fotogalerie

Nová Škoda Fabia kombi zrušena! Škoda ji vyškrtla kvůli emisím i elektromobilům

Nová Škoda Fabia Combi nakonec nebude. Vaz jí zlomily nové emisní limity.

Škoda Fabia Combi třetí generace je aktuálně posledním malým kombi na trhu. Ve výrobě má zůstat až do roku 2022, a to i přesto, že čtvrtá generace vozu s karoserií hatchback se již prodává. Nové kombi vycházející ze čtvrté generace mělo na úspěchy předchůdce volně navázat v roce 2023. Prosazení novinky byl jeden z prvních úspěchů Thomase Schäfera.

K tomu ale nakonec nedojde. Automobilka uvedla, že verze kombi nebude mít nástupce, a to zejména kvůli neustále se zpřísňující emisní legislativě v Evropě. Místo toho se v Mladé Boleslavi zaměří více na elektromobilitu. Podle nové firemní strategie bude mít Škoda do roku 2030 další tři nové modely s čistě elektrickým pohonem.

​​„Extrémně přísná emisní norma EU7 nyní ještě dále dramaticky zrychluje transformační proces směrem k elektromobilitě. Potřebujeme proto nejen více elektromobilů, ale musíme se také rychleji, než se plánovalo, rozloučit s některými produkty se spalovacím motorem. V neposlední řadě proto, že dodržení této emisní normy je spjato s velmi vysokými náklady. Společně jsme se proto rozhodli, že budeme důsledně investovat do budoucnosti a že se včas rozloučíme s  modely se spalovacím motorem, jako je Škoda Fabia Combi“, uvedli v dopise zaměstnancům předseda představenstva značky Thomas Schäfer a Jaroslav Povšík, odborový předák.

Škoda Fabia Combi startuje v Česku na částce 334.900 Kč ve výbavě Active, která zahrnuje manuální klimatizaci či LED denní světlomety. Dostupná je s motory 1.0 TSI a lze je vedle manuálu párovat i dvojspojkovou automatickou převodovkou DSG.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud