Na novou Fabii Combi si počkáte do roku 2023. Tu starou nechá Škoda ve výrobě

61 komentářů

jenkolemjdoucí
20. prosince • 2:50

krásné vánoce všem https://www.youtube.com/watch... a Petr Umr prosím pro tentokrát nekomentovat,díky.Pohodové svátky všem petrolheadům i všem lidem dobré vůle...

F.K.
18. prosince • 17:08

Proč jsou Škodovky čím dál hnusnější?

Gazoo
18. prosince • 18:03

Aby ty jsi mohl byt krasnejsi

Michal2
18. prosince • 5:55

A teď vážně.Na kolik vyjde auto téhle velikosti když bude mít plugin i základní motor od normy euro7?

.
18. prosince • 8:54

CitiGo -e bez slevy je ta cena asi, takže neprodejné

.
18. prosince • 8:53

CitiGo -e

joe
17. prosince • 20:28

Už teď je stará, nevzhledná - další 2 roky nedá, nevěřím že se bude tahle pixla kupovat...B-]

Hugo
18. prosince • 5:44

To já zas Fabii technicky věřím. Bohužel se do 3 generace moc nevejdu. Jinak fajný :-))

YANR
17. prosince • 23:39

Bohužel z jakéhosi pomateného vlastenectví ke Škodě se kupovat bude .
Ikdyž poslední Dacia je srovnatelná a levnější.
Velký rozdíl v kvalitě bych tam neviděl a spolehlivost? Postarej se a bude to ok. Žádná tragédie to nebude.
Akorát moc lidé neskousne to,že je to jen Dacia.
Záleží no.

Michal2
17. prosince • 19:11

Já si počkám na fabiu4 kombi(ibiza,polo nemaj kufr) s 1.5esi v manuálu.Když nebude vemu za vděk scalu RS a když ani ta no tak po 50ce něco jako X4,X5,SQ5-7 pokuď možno s V6 né plugin ale bazarovku.

Q
17. prosince • 20:19

Fabia 1.5 TSI manuál, v to nemůže věřit ani největší optimista. Stejně jako ve Scalu RS.

Michal2
17. prosince • 21:54

V polu chvílku 1.5 byla.Pak ještě gti verze za dobrou cenu.Prostě ať to má dynamiku.No 1.0tsi by stačilo ale v citigu,upu je a ty jsou zas malé.Landcruiser moc velký a bez motoru.Vypadá že ještě dlouho budu u svého auta a občas ňáký tuning pro změnu vzhledu bude lepší i levnější než pořizovat nové.

Q
18. prosince • 9:19

Současná Fabie taky neměla žádnou dynamickou verzi, pouze limitovanou Edition R5, ale ani ta nemohla mít klasický manuál, bylo tam povinně robotizované DSGéčko. Tí méně to lze čekat u následujíhí generace, protože VW jasně deklaroval, že Škodovce přistřihne křídla.

YANR
18. prosince • 3:14
.
17. prosince • 22:16

Land Cruiser ze nema motor
Ale ma poradny V8
Kdo chce mit opicku,musi mit i na banany
Ma i diesely,nesmrtelne
A nebo Highlander

.
17. prosince • 19:35

X4
pozer cigan leda tohle koupi
Land Cruiser a mas vystarano, hlavo

CHmmm
17. prosince • 18:23

Děkujeme za informaci. Jen si tak po zhlédnutí nové Dacie říkáme, jestli je to ještě vůbec dačiaizace nebo už spíš ladaizace a nebo dokonce tataizace...

.
17. prosince • 18:33

A VY ROHUJETE ZA KONCERN ANEBO HYUNDAI
co

Chmmm
17. prosince • 18:49

1. nevím, proč mi vykáš
2. zasekl se ti CapsLock
3. na konec věty tázací patří otazník
4. ten tvůj blábol je úplně mimo, za nějaké koncerny rohují možná tak děti na pískovišti a jim inteligencí podobná individua

.
17. prosince • 18:56

Ja myslel,ze vas je vic,protoze jeden prece tak blby byt nemuze,ale mylka,muze.
Chudaku,skoc do zdi a skonci to drive,nez bude pozde,nez na to prijde vice lidi,co jsi za .......

Chmmm
17. prosince • 19:00

Chmmm, vidím, že jsi tedy zářný kus zoufalce...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
17. prosince • 19:10

.......

YANR
17. prosince • 23:34

CHmmmm, puberťáci si hrají na dospělé.
Máte ještě čas , děti. Běžte si hrát

POZOR
17. prosince • 14:49

Software VW, který švindloval emise, byl nelegální, rozhodl soud EU
před 3 hod 5
Software, který německá automobilka Volkswagen instalovala do svých vozů kvůli manipulaci s emisemi, byl nelegální. Rozhodl o tom Soudní dvůr Evropské unie.
Někdo se možná dočká nějakých peněz

CHmmm
17. prosince • 18:27

Jo, jo, každý takový ignorant (rozuměj majitel dieselového smradláka VW) by měl být ostatními opičany žalován, že je podvodně trávil dieselovým smradem a jedem. Zmíněný ignorat, ať si to pak vymáhá po VW jak chce, jejich vskutku perverzní vztah mě jako diesely tráveného opičana opravdu nezajímá.

.
17. prosince • 18:36

Ajsme doma Hyundai FANATIK

petr r. (petrumr)
17. prosince • 15:40

u nás to nebude, ale byl článek v HN, že škoda má největší ztráty v koncernu i největší pokles prodeje a včil je tady nové sandero a lidi si řeknou novou fábii nebo sandero nebo něco českýho hybridního? S tím kombíkem čekají na prodej i30 kombi, kde ve výpočtu cen by nová fabia kombi lezla cenou právě do větší i30 a přesahovala by cenou třeba clio atd. Prostě vyhodnotí situaci a nemusí to začít vyrábět vůbec. Jestli neudělají fábii elektro, hybrid a spalovák, tak nemá cenu ani tu krátkou vyrábět.

Karcher Tool
17. prosince • 17:34

Vyrabet Fabiu ma cenu! Jde jen o to, aby vyrobce neprepalil to, co za ni bude chtit.

petr r. (petrumr)
17. prosince • 18:19

ANO, ale jestli to vyrobí za akceptovatelnou trhovou cenu. Ti co nakupovali octávie momentálně kupují bmw 3, ti co si koupili fábii III si ji nechají a ti co ji nemají se podívají ke konkurenci protože generace fabieII mají jinou značku. Scala není levná a manažeři si mysleli, že k ní pujdou majitelé právě FII nebo prvních octávií a to se nestalo a scala je podle VW propadák, u nás nepomůže ani to slevnování o 60tkč.

.
17. prosince • 18:34

A zase Ti MRDLO UMRDE

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
17. prosince • 20:16

na seznamu je článek o všech majitelech nadupaných škodovek, že jste jim zavařili pěkně, kdyby jste kupovali auta co mají pod 100CO2 a elektrovozy škoda, tak by nemuseli chodit do banky pro tu pokutu.

YANR
17. prosince • 23:40

Stále pomatené komenty.
No,co už.

doktor
17. prosince • 20:31

UMRDE , UMRDE, je to nutne
Ktere skodne jsou pod 100 ,krom iV a Enyi

17. prosince • 18:06

Peníze 💸
Jsem si jistý, že bude chtít peníze 💰
Amoooooc

P.UMRD
17. prosince • 16:08

Jåj, já su tak chytré.
Ale moc vážně mňa neberte, pil sęm.

simson33
17. prosince • 14:42

Že si Fabia 4 “udrží” tříválce, to je opravdu povedené slovní spojení. Myslím, že na ně tedy zrovna nikdo s napětím nečeká, protože nic slabšího než litrový tříválec koncern ani nemá...Stejně tak “očekávaný” Enyaq kupé asi taky nebude zrovna prodejní trhák.

Kozyk
17. prosince • 15:01

Počet válců začíná být jedno. Stejně ho většina bežných motoristů v cizím voze nepozná. A síla pohonu se začíná dělit mezi spalovák a elektro. Podstatnější je tedy výdrž baterky, mít kde nabíjet (já bych třeba ani neměl kde) nebo jak se povede oba pohony sladit. U Enyaqu myslím nikdo prodeje nečeká. Kdo chce machrovinku, koupí si jí od machrovské značky. Škoda je víc od "Kauflandu s Fabií" až po do "práce/na jednání s Octávií".

Q
17. prosince • 20:31

Běžných ne, ale je potřeba předpokládát, že na servery jako autorevue chodí lidé, kteří očekávají od auta něco víc. Třeba to, že v nízkých otáčách sešlápnou pedál plynu a auto v klidu akceleruje. A ne že drnčí a lapá po dechu.

Kozyk
18. prosince • 0:29

Nemyslím si, žeby se 1.0TSI zvedal od volnoběhu výrazně hůž než 1.4 16V MPI. A kdo z čtenárů čeká něco víc, nebude mít nejmenší auto značky Shade. Ale třeba MB CLS nebo S7 a tak ;-)

Q
18. prosince • 9:26

Tak to má tedy autorevue hodně bohaté čtenáře :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kozyk
18. prosince • 9:41

Bohaté čtenáře a hloupé troly, že ;-)

Q
18. prosince • 15:48

Já jsem Fabii měl a až na malé sedačky bez bočního vedení jsem byl víceméně spokojen. Některé detaily byly vyřešené dokonce lépe než u auta o dvě generace mladšího a třídu většího, které mám teď. A na zátah dvoulitru z nízkých otáček se mi dodnes stýská :-P

kari
18. prosince • 11:11

I sem bych přidal svůj cár slizu:-/

kokot
17. prosince • 13:34

Postavení Škody je celkem jasné. Od roku 2013 se přetahují se Seatem, kdo bude ten na chvostu. Leon dostane ledková světla, která může Octavia roky jen závidět, stejně jako el. ručku. Škodě je "povolen" Kodiaq a Superb, auta, která Seat nemá/neměl, ale zase mu dovolí udělat Ibizu na moderní architektuře a Škodě nechají archaický základ pro Fabii až do roku 2013 - jeden generační cyklus. A aby toho nebylo málo, tak Škodě nařídí mrzácké auto Rapid a aby Seat neostrouhal, tak z toho Rapidu udělají pro Seat Toledo a tyhle skosty konkurující akorát tak Dacii Logan prodávají za nehorázný peníz pomalu do konce životního cyklu trojkové oktávky a Leon, aut, které jsou o 2 generace dál. Když se Škoda někde trochu vyšvihne a ukáže, že umí, tak jí hned VW přistřihne křídla. Prostě skopčácké řízení v přímém přenosu a je mi na blití z jedinců, kteří si pořád myslí, že ta automobilka je "naše" a mají k ní dokonce takový nějaký vlastenecký vztah. Jak se VW dostatečně nasere, tak mašiny odveze někam do Rumunska a z fabrik udělá montovny baterií pro elektro - to pak to vlastenectví některých jedinců asi i trochu utrpí.

Michal2
17. prosince • 22:05

Kokot souhlasím.Zapoměl jsi dodat vlečnou nápravu(levnější,lehčí,prostorově menší toť výhody pro výrobce né pro řidiče) u octy do 110kw včetně.Leon a golf od 110kw včetně.Led světla líp jen vypadají a už je má i Škůdka.

Michal2
17. prosince • 22:06

Leon,golf 110kw včetně víceprvek.

Cory Chase
17. prosince • 14:31

To je stará taktika. Vyvineme A, ale do prodeje zatím dáme B, protože konkurence má v nabídce B-C. Když by jsme moc excelovali, oni zvýší laťku taky a vzájemně se vyčerpáme. Celkem jim to vychází a pokryté mají široké spektrum trhu. Díly a know how může díky tomu vydělat ve větším množství modelových řad. Lidé zápasí zda Golf nebo Octaviu. Přitom je to zcela jedno, zda jim zisk přiteče z té excelovské kolonky nebo té. Peníze jsou doma tak i tak. Že je koncern hračka od německých akcionářů je jasné. O auta nedejbože naše národní auta vůbec nejde. Říká se tomu tvrdý kapitalismus, jde o zisk, ne aby nějaký zákazník Franta měl hezké vozítko. O zákazníka Frantu jde možná když je bohatej, jinak nikoho nezajímá. Při dopravní nehodě taky nidko nepomůže, jen se za Frantu udělá čárka do statistiky a lidé jsou naštvaní, že se udělá kolona. Ohledně F combi, do 2023 je dlouhá doba. Kdoví co bude. Současný kombík totiž ještě nevyčerpal svůj potenciál a stále se jako nové prodávají. Už jen proto, protože malých kombíků není na trhu mnoho. Téměř žádné. Krátká si to dovolit nemůže, proto bude daleko dřív. Logiku to má, z pragmatického hlediska bych řízení koncernu tak černě neviděl. Co mě vyděsilo víc je, úvahy, žeby Passat zcela zkončil bez náhrady ve prospěch elektriky. Transformovat Passat proč ne, ale utnout nevím. Toyota se po Aurisech také vrátila ke Corolle. A Golf všechno neutáhne, zejména 8ka ne.

YANR
17. prosince • 23:32

Passat zkončil. Hotová věc.
Pouze v kombíku zůstane nějaká jeho derivace.Arteon asi.

.
17. prosince • 13:39

A tak se i stane .
Odbory to podepsaly svym jednanim .
Model za modelem se bude lifrovat jinde.
Kdo chce moc,nema nic.

YANR
17. prosince • 23:30

No,více než pravda.
Škodovácké odbory si podepsaly rozsudek smrti

17. prosince • 13:07

Tak to jsem opravdu zvědavý, jaké komenty se tu objeví.
Nemůžu se dočkat.

Michal2
17. prosince • 13:30

No počkám až bude.

kari
17. prosince • 14:43

já čekám na peťu umrda..

YANR
17. prosince • 23:29

Tak čekej , průpovídko.

kari
17. prosince • 13:15

Tak třeba já, kanálový kripl svázaný zlobou a vychcaný podvraťák říkám, že závidím jak spratecký ksindl ze dna společnosti, protože i tamto CTHE tehdy, bylo jistě bezva fáro!

......
17. prosince • 13:52

kari,kanálovej kriple,ty musíš bejt těžkej dement,že tě ty ubohosti furt baví.Takto postižený člověk co předvádíš by se ještě dal pochopit,ale hrát si na to a vyžívat se v tom tak to je fakt síla.Potřeboval bys řádně do huby,nebo spíš jít makat,očividně se velmi nudíš.

Cestuj Korsikou
17. prosince • 20:19

Az budes x mesicu diky cinskemu viru bez prace, poznas co je to nuda. Dny jsou jak hodiny, vsecky stejny. Pecko shlednute, ale nadobi nebo podlahu stejne neumyjes. Ven nebo nekam jet se stejne moc neda. Jo Kari nasel nahrazku zivota. Autorevue a objednane jidlo. Jeste si uzijeme.

kari
17. prosince • 22:12

Duchem tlející, mrzký obejda jako já na Vás můžu vyhřeznout jen svou zlost:-/

.
17. prosince • 14:03

Nemyslim si,ze by my chybely penize.
Mam ten pocit,ze si dela srandu,protoze ma vsechno a jeste neco navic.
Muj dojem

karipasta
17. prosince • 14:42

má prostě radost..:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud