Nová Škoda Fabia Combi oficiálně představena (nové foto a info)

110 komentářů

Monak
18. srpna • 11:03

Myslím,že se docela povedla.Bude to asi nejprodávanější kombík u nás. Pokud to někdo srovnává s Renaultem Clio,tak ať se podívá na objem zavazadelníku.

gustafučíková
17. srpna • 9:26

Nová Fabia už v krátké verzi vypadá jak zbouchaná kladivem, neestetická, monstrozní, odulá, žádný designerský nápad, žádná elegance. Kombík jen pokračuje, navazuje...kde je celkem slušná elegance a úhlednost kombíku staré verze? Roomsterovský předek který sluší roomsteru u fabie je běs...o krabicovitosti ani nemluvím.

Cynik
16. srpna • 11:40

Podle mě je to super - jak se mi hatchback nelíbí, tak tomuhle dávám za jedna.

Skyline
16. srpna • 21:32

Panove, tak mi to nedalo a sel jsem se k mistnimu dealeru Skody s tou novou fabkou trochu povozit. Sedel jsem ve skodovce poprve v zivote a musim rict, ze to byla parada.
Auticko jen predlo a perfektne vyrovnavalo nerovnosti, interier je ze super materialu a dela dojem, ze je minimalne o tridu lepsi, fakt parada.
Na zitrek mam slibenou Octavii, nemohu se ani dockat!

Skyline
16. srpna • 22:16

Skodifkari vzdycky pobavi:-D:-D:-D Hele, nevadi ti jinak, ze ses tady jako anonym s mym nickem, protoze jako ja se nemuzes prihlasit, ze jo?:-PB-]

Pete
16. srpna • 8:14

Mno nevim, mel jsem chvilku O1 kombi a pri 4 lidech a plnym kufru (>150 kg) to se 55kW motorem pekne zatahlo, spotreba*2, vykon/4... proste ten motor na to nestacil... zajimalo by me jak to bude s F2...

error
17. srpna • 8:46

O1 kombi se s 55KW nikdy nedelala...

Petr
17. srpna • 21:20

Nemyslel pisatel O2??
http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia-combi-1-4-55-kw-podlezani-latky.html

Petr
16. srpna • 20:09

Dnes davaji do O II jako zaklad 1,4 59kw. Takze s plne obsazenym kombi (Celková hmotnost 1905kg) urite docela zahybe. 32,3kg/kw
Fabia I Combi s 1,2 47kw ma celkovou 1605kg. 34,1kg/kw.
Jen pro info.

Valdauf
15. srpna • 22:45

Malou informaci pro redakci.Ano,bylo zaznamenáno,že Škoda má nový hit,ale násilím udržovat článek jako žhavou aktualitu nemá moc cenu a nevypadá to zrovna moc dobře ohledně objektivity.

Globetrotter.XL
15. srpna • 18:24

..nevim proc se kazda diskuse na AR ktera se toci kolem cehokoli co se tyka Skodovky strhne v takovej bordel a demenci... Skoda udela novy auto, OK.. nekomu se libi (vcetne me), nekomu ne, OK. To ze se nekomu libi a nekomu ne, jeste automaticky neznamena ze ten komu se libi je de..il a vydlak co jezdi 120ctkou a kyda hnuj. To je jak kdyby automaticky ten komu se nelibi protoze je mala (tim padem protoze on ma na vetsi auto a uz z principu se mu mala auta nelibi) byl pedofil a velky auto si kupoval jen proto aby moh pred skolkou sbalit vic deti najednou. Skoda proste ma v soucasnosti takovou designovou linku, takovou cenovou politku, takove motory, takovy prostor. Komu to vyhovuje, ten si Skodu koupi, komu ne, tak si ji proste nekoupi a nemusi nadavat vsem z druheho tabora. Me osobne se F2 libi jak kratka tak combi, co se tyce jizdy, neprisla mi o tolik odlisna od F1, ale kdybych uvazoval o aute tehle kategorie, urcite by byla F2 zhavym kandidatem. Sice jsem ted pomerne zhyckany francouzskym pohodlim, ale uz jenom proto ze servis Renaultu je u nas desive kvality bych si auto s pi... ve znaku uz nekoupil.

dastax
18. srpna • 22:18

presne tak,naprosty souhlas

el
16. srpna • 19:51

to s tím rendlem je zajímavej poznatek a utvrzuje mě v jeho (ne)kvalitě

Baryk
15. srpna • 17:51

No, podle obrazku je tohle kombi rozhodne hezci nez hatchback. Ale jediny trochu slusny motor bude ten 1.6 16V. Ta Fabia je tezka. A diesel patri do traktoru. No beztak bych si to nekoupil z nekolika duvodu : za chvili to bude mit kazdy, bude se to krast jako o zavod, cenove se najdou urcite vyhodnejsi vozy a neminim podporovat nechutnou cenovou politiku koncernu VW. Ale chapu, ze pro bezneho ceskeho strejdu je to terno, a bude se to prodavat dobre. Kazdy ma jiny vkus. :-P

Sob
15. srpna • 16:30

ve 206 SW mám nalýtáno docela dost a oproti Fabii ma hrozný zpracování interieru, všechno působí levně a neosobně, stejně jako Seat Cordoba (ibiza) .... tenkej tapecírung na dveřích, vrzání při zavíránípo pár tis. km, ne že by nějak obdivovalškodu ale pokud se s 207 nepolepšili Fabia vyhraje ....

Koba
15. srpna • 10:20

mne sa tento kombik celkom paci... urcite je krajsi ako hatchback... :-) zvlastne, ze u Fabie I je to presne naopak, sedan ani kombik sa mi dizajnovo nepacia ale hatchback ano... :-)
uvidime ako to bude vypadat v reale, lebo Fabia II sa mi az tak nepaci...
ale aj tak, radsej by som bral Roomster ako Fabiu kombi... :-D

Jirka
15. srpna • 6:50

Samozřejmě,že je to DO-DO(dodělej doma)jako všechny předchozí modely.Standartní vybavení(to co nabízejí jioné značky)bude jako obvykle za příplatek.
Pokaď budou lidé hloupí-budou to kupovat-
PS: JE TO od POHLEDU ( B A C H N A) hrůza!

el
16. srpna • 20:02

ne,tady to je jako u blbců.Když se svezu peugeotem,renaultem tak nemůžu přijít na to,proč to lidi kupujou,když to dílenský zpracování vnitřku je fakt k poblití.Ve Škodě,od 1000mb krom favoritu z roku 89 až do teď jsou všechny vnitřky Škodovek vymakaný na několik let dopředu,jak design tak trvanlivost.
To je jako srovnávat Budweiser z Budějovic a "Budweiser" z nějakýho Španělskýho obchodu.To jsem se tenkrát pěkně nachytal:-D

JS
14. srpna • 21:57

To je ale hnus velebnosti ...........
Šmarjá za co platěj desisignéry v MB ?!?!

caesar
14. srpna • 22:53

jdete delat "designera" vy a ukazte svetu zac je toho loket. Pak nebudete muset chodit se spinou za nehtama a smradlavejch monterkach nasranej domu a psat tyhle nic nedavajici vylevy.

Skyline
15. srpna • 10:49

Me vzdycky dostava, jak skodifkari zuri, kdyz na jejich modlu nekdo sahne:-D:-D:-D Nikdo nemusi delat designera na to, aby vedel, co se mu libi a co ne. Jestli te stve, ze tvoje slintani nad skodovackym designem u ostatnich vzbuzuje schovivavy usmev, silackymi prispevky ten mindrak nezmizi:-D:-D:-D

Tomm
15. srpna • 14:34

Skilyne, ruku na srdce. Nejde o to, že by se to auto nemohlo někomu líbit či nelíbit, jde o to, že to tady pár vtipálků nazývá slovy jako hnus apod. Na tom autě není vůbec nic, co by se dalo označit jako hnus. Je to totiž zcela normální, ničím zásadním nevybočující design. Chápu, když někdo označí za hnus Fiat Multipla, nebo třeba i Roomster, který svou nesourodostí může někomu připadat HNUSNÝ, ale u Fabie Combi??? Jsou to pouze zakomplexovaní jedinci, kteří si léčí svůj mindrák závisti a nad kterými nezbývá než mávnout rukou a s úsměvem :-D

Skyline
15. srpna • 15:35

Tonne, krasa je subjektivni. Co se tobe libi, muze jiny povazovat za hnus. Ty tam hnus nevidis? No a co, je kvuli tomu ten, kdo ho tam vidi, idiot? Zkus si predstavit, ze tvoji drahe polovicce se libi Multipla - jsi proto blbec, ze ty v tom vidis hnus? Jsi zamindrakovany zavistivec, nad kterym by mela mavnout s usmevem rukou? Popremyslej nad tim.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomm
15. srpna • 16:05

Ale Ty mi rozumíš... Pokud se někomu líbí Multipla tak to respektuji úplně stejně jako když ji někdo označí za hnusnou, stejně tak třeba Roomster. Jsou to prostě auta neobvyklá, která poměrně zásadně vybočují ze zažitých konvencí. Fabka kombi je zcela standardní auto, které se nemusí líbit, nebo třeba může. Ale říct o tom, že je to hnusný, nejodpornější apod., je stejná blbost jako hodnotit design lahve od Gambáče. Takže, přesto že s Tebou souhlasím, že je krása subjektivní, nevěřím těm, kteří tady píšou o všech těch odporech a hnusech, že to tak skutečně cítí - to se prostě u tohoto typu designu nedá. Proto tyto "odborníky" nazývám tak jak je nazývám, protože jde jen a pouze o jejich vztah ke škodovce. To že je to Škoda je motivuje ke zcela neobjektivnímu hodnocení a kdyby to mělo na kapotě logo třeba Opelu, tak to na tisíc procent Ti stejní jedinci označí jinak (ale objeví se tu jiná - méně početná skupinka "antioplistů" a udělají to samé...)

mrazik
16. srpna • 10:02

Ale me to jako hnus prijde. Pokazde kdyz vidim Fabii 2, prijde mi, ze to je hra na auticko. Je proste na pohled uzka a nejvice mi pripomina takove ty pidi auticka - v jednom jezdil i pan ucetni Fantozzi :-D
Tak a ted muzes napsat, ze jsem zamindrakovany pitomec, ktery ho ma maleho a jezdi ve stare S120

Ja
16. srpna • 15:09

A co kdyz ve Fabii jede zena, taky ho ma maleho? ;)

SKAJA
14. srpna • 20:59

Koho prosímvás napadlo tam dát ty fotky v modelu CMYK?? Na media serveru sice jiné nejsou, ale na ofiko stránkách Škodovky jsou klasický RGB v dostatečným rozlišení....laik se diví, odborník žasne...:-P

Radek.
14. srpna • 21:32

Že by snad speciálně pro tenhle čllánek o další šeredné mladoboleslavské mrdce vymyslel a standardizoval JPG ve CMYK? Možná bych měl tiše žasnout, ale ty bys už neměl tolik hulit...

SKAJA
14. srpna • 22:43

No řekněme, že JPEG a CMYK jsou trošku odlišné věci na sobě nezávislé a kombinovatelné, první je typ komprese a druhé barevný model, takže tvůj emoční výlev je "trošku" mimo. EXPERTE

Radek.
14. srpna • 21:35

Kruci, už by ty duplicitní příspěvky z sessions visících kvůli blbýmu serveru měl někdo z cpressu spravit...

Many
14. srpna • 22:10

Možná bys měl zauvažovat o změně poskytovatele internetu, nepamatuji si, že by mě to někdy blblo ... ;-)

Radek.
14. srpna • 21:30

Že by snad speciálně pro tenhle čllánek o další šeredné mladoboleslavské mrdce vymyslel a standardizoval JPG ve CMYK? Možná bych měl tiše žasnout, ale ty bys už neměl tolik hulit...

zvejkal
14. srpna • 17:48

zozadu este celkom hej, ale ten predok - s tym uz nikto nic nenarobi. Dokonaly humor.

namespace
14. srpna • 20:48

Vidis, mozno si myslia o tebe to iste aj prislusnicky opacneho pohlavia B-]

zvejkal
15. srpna • 8:44

To malo byt co? Mas komplexy?
Alebo mam napisat, ze to auto vyzera dokonalo, aj ked si to nemyslim? Sak ked sa ti to tak paci, tak ok, ale nemaj poznamky, ktore vsetkym prezradia, ze si chudak...

Skyline
15. srpna • 10:46

Hele, tohle je clanek o nejlepsim aute vsech dob! Tady se muze jen chvalit, kritika patri pod clanky o korejskych autech, tos nevedel? Pisou to v Kodexu Skodifkare:-D

dano
14. srpna • 19:00

a to myslim celosvetovo ----hnuuuuuj :-D

PetrM
14. srpna • 17:09

Panečku, Fabia s 1,9 TDi, ta bude trhat asfalt! :-D

Many
14. srpna • 22:08

Kdybys nepsal nesmysly do diskuzí, tak bys věděl, že Fabia 1.9 (74kW) se dělá už dlouho...

Petr
14. srpna • 17:08

Nejni spatna. Mrzi mne ale ze 77kw je maximum. Tu 1,6 benzin by mohli nabizet i ve vykonejsich verzich treba 90kw. Pokud bude mit rozmerove slusnej kufrik, tak to zas tak spatny nebude. No uvidime jak prvni testy.

Look
14. srpna • 17:37

to chces s kombikem resp s beznym autem jezdit trista?

Petr
14. srpna • 19:19

207 SW bude trochu ostrejsi (cca 150kw?). Ja bych jen nerad byl brzda provozu. Casto jezdim na D1 a plne nalozeny. A predjizdet do kopcu na D1 na Vysocine je zuzo. B-]
Treba 77kw bude dostatecny vykon. Uvidime.

Skyline
14. srpna • 17:47

Ne, 400, mluvil prece o 90 kW, ne o 84. Vykon 90 kW totiz k nicemu jinemu u kombiku neni. Vsimni si, jak vzdycky na dalnici kolem tebe projede treba kombi se 150 kW, to jsou ty auta, co jezdi po D1 500+ km/h.

Petr
14. srpna • 19:21

Fabka I se dela s 2.0 85kw. Tak proc by ne i F II s obdobnym vykonem?

Skyline
14. srpna • 19:26

Protoze takovy vykon je jen pro blbce, kteri chteji jezdit 300.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Look
14. srpna • 20:17

Nu ty budes asi mentos jezdici v autoherce vid nebo nemas ani ahnung o nejakem bezpecnem rizeni...kdyz se podivam na silny diesely u mnohem vetsich aut, tak vykon cca kolem 80 kw... a jezdi to 200...jak vidis, fabii rozhejbe i motor o cca 51 kw...kdybys premyslel mozkem a ne prdeli napadlo by te, ze 90kw je pro takovy auto prilis luxus...Tak si odpust pubertani projevy hranicici s trapnosti (odhaduji ze ti je neco do 20 ti let, mentalne urcite)

Skyline
15. srpna • 10:43

:-D:-D:-D Tak jestli to bylo na me (podle razeni prispevku to tak vypada, i kdyz za sve to vzal i Petr), tak diky za pobaveni:-D:-DA nechapu, co se ti nelibi - vzdyt rikam, ze 77 kW je OK na 200 km/h, 90 kW na 300 km/h a 150 kW uz je v klidu na 500 km/h. O bezpecnem rizeni nevim, co to je - vzdycky, kdyz ve sve autoherce jedu 400 km/h po okresce, tak vsichni uhybaji a ja si pripadam jak v bavlnce. Vsak taky mam mokrej ridicak, kazdej prece nejak zacinal, ne? Zdrcujici vykon 90 kW je luxus primo luxusoidni:-D:-D:-DPS: mas nejaky specificky duvod, proc vsechny kolem soudis podle sebe?B-]

Petr
14. srpna • 23:02

Reakce asi na muj prispevek, ze ..... ?
:-)) A do F I davaji 85kw motor. Sic 8 ventil a pekne starouckej. SuperB zacina na 85kw.
A ja jsem mel na mysli benzinovej motor, Turbo naftak ma hodne velkej kroutak oproti benzinu. A o kroutaku to vse je.
Bezpecne rizeni je mimo jine take o bezpecnem predjizdeni, i kdyz predjizdeni je situace v silnicnim prostoru kterou lze vzdy odlozit.
Ale kdo vi, treba 77kw bude plne postacujici. Uvidime testiky. A nebo ze by preci jenom dali do Fabie II 1,4 TSI????

Petr
14. srpna • 19:56

:-D Aha. To jsem nevedel.

Look
14. srpna • 16:44

Renault je odporná značka, dělá odporný auta, má nechutný (plastový) interiéry a spolehlivost francouzských aut je někdo na urovni ciny... To zase zlatá fabia

Pete
16. srpna • 8:20

heh... to by me zajimalo s cim to porovnavate... Drtiva vetsina znacek (krome MB, Jaguar, Bentley...) ma interiery vetsinou na houby a je to vzdy jen kompromis... Francouzi jsou v tom ale zatim daleko nejlepsi... Mekcene plasty v interieru porad jeste nejsou samozrejmosti... Spolehlivost je zel bohu dost miziva... Pravda s koncernovym pristupem zacali prave francouzi, takze si tim dost znicili povest, ale uz davno je dohnaly ostatni automobilky (VW, Ford, GM...).... V soucasne dobe je bohuzel spolehlivost aut (malych az velkych) zcela srovnatelna a pripadne odchylky jsou bohuzel v ramci statistickych chyb (i kdyz se reprezentuji jinak)... Podivejte se na stats ADACu... je to bida

Matěj Gottwald (wizaard)
14. srpna • 20:00

Tak na tohle můžu reagovat pouze takto - :-)) , vtipálku

JanQ
14. srpna • 19:57

co to meles chudaku....

Ivan
14. srpna • 16:41

Prakticky jen pár hodin trvala naděje, že Fabia II Combi se nestane s naprosto zdrcujícím rozdílem a všobjímající převahou nejprodávanější kombíkem v ČR a zároveň nejoblíbenější rodinným vozem tamtéž. Pár hodin od představení specifikací Clia Combi (Grandtour) do uvedení podrobných informací o Fabii II Combi. Nyní ale byly tyto naděje rozbity, zašlapány do země, rozmetány v prach. 480 litrů (považte: je to více než mají mnohé kombíky střední třídy!) to je heslo, to je jméno, to je znělka, to je synonymum nového úspěchu, mnozí kteří si mysleli že 439 litrů Clia je dost, neřkuli skoro hodně, nyní na tyto bláhovosti zapomínají a a už začínají šetřit na svůj nový vůz snů....

Petr
14. srpna • 19:16

480l je peknych. Ale jsem zvedav jestli by se mi do F II Combi vesel kocarek.

Krekro
14. srpna • 14:29

Velký plus dávám prostoru, protože oproti první generaci se dá říkat této fabii opravdu kombík, nebo mini MPV (má větší prostor než Golf Variant IV).Za naprostý průměr mezi považuji desing. Oproti krátké Fabii design nevypadá tak okopírovaně od jiných automobilek a je určitě lepší než u Renaultu Clio Grandtour.Osobně se mi designově líbí nové generace od Fiatu.

Petr
14. srpna • 19:14

.....Velký plus dávám prostoru, protože oproti první generaci se dá říkat této fabii opravdu kombík, nebo mini MPV (má větší prostor než Golf Variant IV)......MiniMPV je Roomster. A na zaklade ceho ma vetsi prostor nez Golf Varinat IV???

KREKRO
15. srpna • 1:36

Je otázka názoru co je vlastně mini MPV - takto označovaný Ford Fusion nebo Nissan Note se rozměry blíží spíše k novému kombíku Fabie. U prostoru jsem myslel objem pro zavazadla - Golf Variant IV měl základní objem kufru 460 l a Golf Variant III 465 l (s prostorem pro cestující to bude u Fabie asi horší).

Petr
15. srpna • 20:39

To ano. Pokud maj Golfy Combi takovy objem kufru.

HrdinaJan
14. srpna • 15:20

Podle me je kombi mnohem povedenejsi nez kratka verze. Myslim, ze zapadne v pohode. Ze se nekomu nelibi je jen a jen jeho problem. Prodavat se bude a to tak ze hodne. O to snad jde hlavne. Taky z toho vyplyva, ze to spatny auto neni. Tech par zaprisahlejch odpurcu tady na tom serveru je mizive procento kupni sily a nehrajou vubec zadnou roli. Myslim, ze vetsina odporuje jenom z principu. Bud nemaj ani korunu a nemuzou si takovy auto dovolit, nebo maj penez mnohem vic a koukaj po jinejch autech. V tom pripade porovnavaj hrusky s jablkama.

Well-being
14. srpna • 14:14

V tomto případě bych dal jedničku fotografovi, který odvedl dobrou práci. Kombík z těchto úhlů nevypadá jako úzká a vysoká krabice, ikdyž ve skutečnosti takový je.

thepupinek
15. srpna • 20:07

Já myslím, že u kombíku to nebude tak markantní. Tvar zadních dveří to auto opticky rozšiřuje, takže to asi nebude takovej hnus (na zadek krátký fabie jsem si už zvykl, ale ze začátku se my fakt nelíbil).

MadMack
14. srpna • 14:00

Dnes jsem ji viděl na dálnici - měla F-kovou značku, drobné maskování a pár metrů za ní jel Roomster s F-kovou značkou, který se na ní neustále tlačil a bránil ostatním se za ni zařadit. Nechápu, proč takové tajnosti, když tentýž den vycházejí oficiální fotky.

marthys
14. srpna • 13:49

My Češi jsme zkrátka takoví. Kritizujeme, nic se nám nezavděčí a pak jdeme a Škodovku koupíme. Vždyť má stále přes 40% podílu na prodeji nových aut u nás. Fiat v domovské Itálii může tiše závidět. Škodovka nás má ráda a proto nám auta prodává ze jedny z nejvyšších cen v Evropě. Marthys.

color
15. srpna • 15:14

Naprostý souhlas. Konečně rozumný příspěvek.

Kocour
15. srpna • 8:23

No hlavně si kydáme hnůj na hlavu, protože nejvíc kritizujeme české věci ...

Jack
15. srpna • 10:48

Proc myslis? Vzdyt skodivky nejsou ceska auta uz hezky dlouho. Jsou to auta nemecka.

a
15. srpna • 14:24

a co potom volvo kdyz ho ma ford to je jako americky??........kazdej kdyz se rekne volvo tak si predstavi svedy....u skodovky cechy:-)

Tomm
15. srpna • 14:37

No a to si představ, že Logan je FRANCOUZSKÝ auto!!!!! Tohle některým týpkům prostě nevysvětlíš... Když už je to dobrý a kvalitní, tak to aspoň není český - něco se vždycky najde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Buffalo
16. srpna • 14:27

tak škodovka vyrábí dobrá a kvalitní auta :-D a toyota s hondou potom vyrábí už co ? :))

Kocour
16. srpna • 16:43

No nevím, já mám jednu hondu doma, a že by byla nějak oslnivě kvalitní, to teda né. Poruchovostí se to dá srovnat s Formanem (kterého taky vlastním a dokonce zhruba ve stejném stáří). Tím nechci říct, že jsou ty auta poruchové, ale občas se něco najde. Není to žádný zázrak ...

Ja
16. srpna • 15:07

Stejne kvalitni auta B-]

Cizinec
14. srpna • 13:57

Je pravda, čuměl jsem, že ve Finsku stojí škodovka 22tis. €, u nás co si vzpomínám okolo 18 tis. € a v Lotyšsku 13 tis. €Zajímalo by mě, co dělá skoro 80% rozdíl mezi jednotlivejma zeměma (Fi, Lot), určitě ne jenom daně...

Honza
15. srpna • 6:54

Hm, kolega z prace (ve Finsku) si koupil Skoda Octavia combi 4x4. Dival jsem se na cenu jeho modelu na webu Skodovky v Cesku, delalo to cca 25,000 euro, ale ve Finsku to stalo 35,000 euro. To docela odpovida jejich snad 40% dani na auta - maji nejakou zkur-enou vyjimku v EU, zaplatis tu dan i pri dovozu ojetin.

streak
14. srpna • 13:40

tak to je ovšem hnus..

kaerts
14. srpna • 17:28

Tipuji si Tě tak na maximálně 20 roků starou prorezavělou Š120 a ta je fakt krásná.Takže se probuď a hajdy na pole rozhazovat hnůj...

novcze
14. srpna • 20:30

jen by mě zajímalo jak povolání či místo bydliště má vliv na estetické cítění jedincebtw. nejsem z vesnice ani nemám Š120 a novou fabii ve všech verzích bych nikdy nekoupil

wl
14. srpna • 16:41

Roomsterovsky dizajn robi so skodovkou divy, zaroven vsak aj so zaludkami okoloiducich, aby nahodou neprisli o zazitok... ostava len dufat, ze podobne nedopadnu vsetky skodovky pre buduci modelovy rok

Tomm
14. srpna • 13:17

Jsem překvapen, že na konkurenčním serveru je víc jak polovina příspěvků pozitivních a jen velmi nepatrná část vyloženě negativních. To znamená, že pokud přičteme opravdové koupěchtivé zákazníky a výhodnost škodovky pro firemní klientelu tak tady máme po octavii combi další prodejní trhák!!!

popo
14. srpna • 16:22

v com spociva vyhodnost pre firemnu klintelu ?

caesar
14. srpna • 22:45

servis v kazde prdeli (coz pri 200 autech ve firme poznate), vyhodne podminky (divil byste se, co vam leasingovky nabidnou u Skody a co u jinych znacek)......

Pete
16. srpna • 8:11

Jo, ale prvnich par let to stejne vsichni servisujou v jedinym servisu a firmy zvlast (maji ramcovou smlouvu nebo dohodu o servisnich ukonech se zajimavyma cenama), takze to je na nic. Spis je to nenapadne auto a kdyz potrebujete par blbejch obchodaku vybavit autem, tak jim tezko date BMW, proste dostanou Fabii a basta (v tom je genialnost obchodnich taktik Skody - nabizi superlevnou variantu bez vybavy a obcas jen s parodii motoru a o to pri nakupu pro firmu jde)

Lasr
19. srpna • 8:54

By ses divil, čím firmy vybavují obchoďáky. Vím, že velké firmy dávají Fabku combi s 1,4 TDI,59kw v plné výbavě Elegance. Jezdil jsem s tím a můžu říct, že jsem byl velmi spokojený, jenom ten drnčivý zvuk motoru mi občas lezl na nervy. Ale proháněl jsem s ní i větší auta a nevěřili, že tam mám 1,4ku!!!B-]

Skyline
14. srpna • 13:08

Pres veskerou snahu byt nejhnusnejsim autem teto tridi i mezi kombiky musim rict, ze se to mladoboleslavskym inzenyrum nepovedlo a kombik na bazi 207 vyhral. Jsem zvedav, az ta dve auta uvidim pred Kauflandem vedle sebe.

Macros
14. srpna • 13:42

Vzhledem k tomu, že zároveň s touto šerednou Fabkou bude nabízen i zcela nový Renault Clio Grandtour http://www.renaultrevue.cz/clanky/1134/renault-clio-grandtour/ , tak dle mého měřítka bude z těchto 3 vozů v tomto segmentu toto pořadí:
1. Clio kombík
2. 207 kombík
3. Fabia kombík

Pepa
14. srpna • 22:50

Srovnavate to se spatnymi auty, fabia combi s kufrem 480l prece muze smele konkurovat treba fordu focus a podobnym. Skudka to ucite v propagaci noveho modelu neopomene vyzdvihnout :-))

Skyline
15. srpna • 11:14

Nepodcenuj tu Fobii, jooo? Fikus je pro ni houby konkurence, fobia s prehledem porazi i BMW 3 Touring! Tak je to skvele auto! Kufr rulezzzz woe!:-D:-D:-D

lazymarmot
15. srpna • 11:26

A keby už konečne zväčšili kufor aj Superbu, nemuseli by si ludia kupovať BMW 7.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
15. srpna • 12:01

to All: No taky jsem se tomu kufru zasmál, ale problém je vtom, že Pepa není daleko od reality. Věřím tomu, že nebude trvat dlouho a hovádka z MB posunou Fábii do nižší střední, tak jako se pořád snaží strkat Octávii do střední. A co mě zaráží nejvíc je fakt, že si na to pomalu lidi začínají zvykat.

thepupinek
15. srpna • 20:01

...ale houby v MB. Dělaj´ to skoro všichni. Auta rostou a když se všechny zvětšej´, vymyslí se "cenovej trhák" v podobě novýho malýho auta.

Shimi
16. srpna • 11:37

to thepupinek: A na to si přišel jak draku? Když to řeknu slušně, tak plantáš nesmysly. Nebo máš snad pocit, že by BMW strkalo do střední třídy 1-čku, nebo že by tam Ford strkal Focuse, VW Golfa, Opel Astru, Citroen C4-ku, Peugeot 307-ku, Renaut Megana, Honda Civica, Mazda 3-ku, Toyota Aurise, Kia Ceeda, Hyundai i30-ku a tak bych mohl pokračovat. Myslím si, že takový pocit nemáš. Ale co vím 100% je fakt, že Škodovka tam svoji Octávii strká co chvíli. Respektive oni už ji tam nestrkaj, oni už ji tam prostě natrvalo zařadili. A je docela usměvné, když si pomyslím, že tohle autíčko by mělo konkurovat BMW 3, Mondeu, Avensisu, Accordu, atd. Tak co si mám teda představit pod tím pojmem "skoro všichni" ??

Ja
16. srpna • 15:06

A muzes nam definovat parametry vozu stredni tridy resp. konkretne kvuli cemu tam treba OII nepatri? Ja osobne radim OII na pomezi nizsi stredni a stredni tridy.To ze Skoda cpe OII do stredni tridy je vyplod mistni antischade komunity, nikde v oficialnim tiskovem materialu Skody MB jsem tuto informaci necetl.

Shimi
16. srpna • 15:56

to Ja: Skyline to udělal za mě.to Skyline: Dík, ušetřil si mě zbytečného vysvětlování.

Skyline
16. srpna • 15:39

Ze se tim Skoda nechlubi neznamena, ze to neni pravda. Takze vez, ze Octavia je ve statistikach SDA razena do stredni tridy proto, ze to chce Skoda, nikoliv proto, ze by to snad usoudil SDA. Ten totiz jen sestavuje statistiky, razeni do trid delaji automobilky. Toz tak, ty jedna antischade komunito neinformovana.A kvuli cemu tam nepatri? Bez se svezt a uvidis. Ze je to bachrata velryba s kufrem jako blazen jeste neznamena, ze je to stredni trida. Zkus se podivat po rozvoru, jizdnich vlastnostech, interieru, vsak uvidis sam.

Ja
16. srpna • 15:49

Kam podle tebe patri Logan, kdyz ma rozvor jako A6? ;)

Shimi
16. srpna • 16:13

to Ja: " Kam podle tebe patri Logan, kdyz ma rozvor jako A6? " Chlape, já ti do toho nechci kecat, ale když si schopen položit takovouhle otázku, tak se na mě nezlob, ale v tom případě si u mě maximální ignorant. Děláš ze sebe hlupáka, to ti nevadí?

Ja
16. srpna • 17:06

Beru zpet A6 a nahrazuji stredotridni A4 ;)

Ja
16. srpna • 16:17

Nevadi

Skyline
16. srpna • 16:06

1) Logan nema rozvor jako A6. Vzdycky me udivuje, jak je mozny, ze jsou skodifkari takovi retardi, ze si ani neoveri tak zakladni veci - priste to zkus, me to zabralo cca 30 sekund. A6: 2833 mm, Logan 2630 mm rozvoru. Logan patri do nizsi stredni.2) radsi mi vysvetli, proc je Golf v nizsi stredni a Octavia ve stredni. Ja tam krome kufru nevidim nic, v cem by Octavia byla jina.

Ja
16. srpna • 16:15

Ja Schade nevlastnim, tak me laskave nenadavej do skodofilu, ty sikmookej rejzozroute :)

Skyline
16. srpna • 16:52

"Skodifkar" je diagnoza, lhostejno, zda nejakou skudku mas ci nikoliv. Tim, zes ingoroval otazky je zrejmy tvuj nedostatek argumentu a uchylujes se k pomerne trapnym nadavkam. Rejzozrout je totiz kde kdo a ma-li to byt nadavka, tak to mozna vytoci tvou matku, ale me fakt ne:-D:-D Jinak jsem taky napriklad spagetozrout a presto nevlastnim zadne italske auto. Co ses ty, rohlikozrout?

Ja
16. srpna • 17:03

Ja jsem rizkozrout :-P

Macros
16. srpna • 15:58

Ach jo, o co Ti proboha jde? OII je prostě nižší třída a přestaň otravovat! Je to auto srovnatelné např. s Renault Mégane, ale ani omylem už s Lagunou, která potří do segmentu střední třídy mezi vozy jake je passat, mondeo, avensis, 407, atp.
A jestli to nevíš, tak to hodnocení se vtahuje komplexně na techniku výroby, instalované technologie, elektroniku, bezpečnost, kvalita materiálů, životnost materiálů, atp. Takže jak už Ti to tu hodně lidí napsalo: OII je NIŽŠÍ TŘÍDA!!! A pokud to nejsi schopen pochopit, tak se běž zajezdit s Avensisem, Lagunou, Passatem, Mondeem, 407, atp. a pak se vlez do té tebou proklamované OII a budeš se cítit hodně trapně.

Ja
16. srpna • 16:12

Ja OII do stredni tridy necpu. Nauc se cist, bambulo ;)Btw. dle Tebou uvedenych parametru patri novy passat do nizsi tredni, staci do nej sednout a jsi v octavce ;)

Ja
15. srpna • 17:20

A me zarazi nejfic fakt, ze nekteri zdejsi pisalci nepouzivaji vlastni mozek.

Ja
15. srpna • 17:21

oprava: nejvic ... ;)

Skyline
14. srpna • 14:25

Jakkoliv se mi Clio nelibi, pripada mi porad lepsi, nez 207. Kazdopadne uvidime zive.

Tomm
14. srpna • 13:53

Skyline ale i přes svůj odpor vůči škodovce uvedl, že Fabka combi vypadá lépe než P207 combi a tudíž P207 vyhrál nejhnusnější combi této třídy... Jinak souhlasím, že Clio se v kombíku podle fotek povedlo a že se dá čekat, že bude Fabii na evropském trhu jediným konkurentem, protože u P207 bezvýhradně souhlasím ze Skyline - je to běs.

Luxus
14. srpna • 12:57

Videl som to i live a ptam se kde je blici smajlik ???3-[

JK
15. srpna • 11:34

Zkus se zeptat v TAZu.

Doporučujeme

Články odjinud