Nová Škoda Fabia Combi oficiálně představena (nové foto a info)

Není to tak dávno, co se Škoda vytasila s první oficiální fotografií nové generace Fabie Combi. První snímek ale mnoho detailů neodhaloval, spíše měl učinit přítrž zveřejňování dalších a dalších špionážních fotografií nového modelu. Navíc nepadlo ani slovo o motorech a dalších technických parametrech mladoboleslavské novinky. Skutečné oficiální představení tak přichází až nyní, kdy vám můžeme ukázat alespoň dvě obvyklé footgrafie a přiblížit první technické specifikace.

Nová Fabia Combi bude oproti stávajícímu modelu podle očekávání větší. Novinka je o 7 mm delší a o 46 mm vyšší. Délka 4239 mm, stejně jako šířka 1642 mm a výška 1498 mm tvoří dobrý základ pro prostorný interiér. O 54 litrů větší je také zavazadlový prostor o objemu 480 litrů. Při sklopených zadních sedačkách činí jeho objem 1460 litrů. To odpovídá nárůstu o 235 litrů oproti předchozímu modelu.

Nabídka motorů bude zahrnovat tři zážehové pohonné jednotky, 1,2 12V HTP/51 kW, 1,4 16V/63 kW a 1,6 16V/77 kW, a tři vznětové agregáty 1,4 TDI PD/51 kW, 1,4 TDI PD/59 kW a 1,9 TDI PD/77 kW. Všechny pracují s pětistupňovou manuální převodovkou. Na přání je možno verzi 1,6 16V/77 kW vybavit také šestistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic. Pro oba výkonnější vznětové motory  – 1,4 TDI PD/59 kW a 1,9 TDI PD/77 kW – je k dispozici také filtr pevných částic.

Nový kombík bude uveden na trh letos na podzim a vystřídá v nabídce úspěšnou Fabii Combi první generace. Tu si za dobu její existence zakoupilo více než 630.000 zákazníků na celém světě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová Škoda Fabia Combi
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků