Nová Škoda Fabia budí ještě více emocí, pyšný jsem na interiér, říká šéfdesignér

je to pěkný, že cena je od 330tkč, ale v podzámčí se vzdají světel co si neumějí opravit od zdánlivě malýho tuknutí třeba v průjezdu.. Oni nechcou turbomotor s dochlazováním. Ale dizajn je povedený, řekl bych, že má nádech francie.

Odpovědět  |   | 
JanK  |  26. 07. 2021 09:39

Pre mna taka prva Fabia o ktorej by som uvazoval, ak by som nejazdil dialnice. Ale aj tak sa mi asi Ibiza, alebo 208 pacia viac :)

Odpovědět  |   | 

právě ona je určena na dálnici, jak jsem měl FII dvouvačku HTP, tak ta nebyla na dálnici a byla doma ve městě a na okresky.

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 07. 2021 09:39

Jediný emoce, který Fabia umí, je štvát lidi, když se ta ošklivost, která brzdí provoz, objeví na cestě.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 07. 2021 10:39

Kamaráde, ty moc vkusu co se týče aut nemáš, viď? Nová Fabia je krásné malé auto, nechápu tyhle bezobsažné cancy mající jediný cíl a to poblít a urazit.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 07. 2021 11:13

Co ubekáváš, není to náhodou tvůj styl, když se podívám cos napsal k Focusu?

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 07. 2021 11:29

Fabia je krásné malé auto? Kamaráde s tímhle tvrzením si prosím odpusť jakékoli definice vkusu.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 07. 2021 12:33

Ty budeš odborník na design kluku, odhaduji, že si vytvořil už tak 10 pořádných prodejních trháků. Zdejší moulové a diktátoři vkusu s i20 zaparkovanou před panelákem mne opravdu baví.

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 07. 2021 12:55

Dle tvé definice předpokládám, že máš před panelákem onu i20. Byl jsi to totiž ty, kdo se začal vyjadřovat ke vkusu diskutujících, já se vyjadřoval k autu. Ty kluku jeden.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 07. 2021 14:13

To víš, že jo )

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 07. 2021 16:39

Je to hnus ty osle...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 07. 2021 11:17

Hodnotit design podle fotek je zavádějící, já si počkám, jako obvykle, až to uvidím naživo. Zatím to hodnotím jako pokračování stylu nové Octavie.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 07. 2021 12:51

Což o to, vzhledově to není zase až tak špatné, ale jediná pro mě použitelná motorizace 1.5T je opět pouze s automatem, takže zase nic. Já už se asi v B segmentu ničeho silnějšího s manuálem, když nebudu počítat HH, nedočkám.

Odpovědět  |   | 
homer  |  26. 07. 2021 14:08

manual se kupuje z lakoty nebo u auta na dožití

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 07. 2021 14:26

Z lakoty? Tušíš vůbec, co to znamená? Evidentně ne. A to "dožití" je ještě větší nesmysl, navíc ve spojení se Škodou tuplovaný. Sorry, dneska nemáš den.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  26. 07. 2021 15:15

Co furt kňučíš? Tak si vem Mini Cooper S s dvoulitrem 131kw, manuálem a budeš spokojen.

Odpovědět  |   | 
tečka  |  26. 07. 2021 19:52

Prodej mu ho za cenu té Fabie a určitě bude.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  26. 07. 2021 20:26

A kolik si myslíš, že bude stát ta fabia? Počítám, že 600tis. Mini stojí 680 v holobytě. Ale je to auto, které se skvěle řídí.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 07. 2021 21:32

Luke: 600? Safra, tady je dneska znalec vedle znalce. Mrkni se na ceny Scaly s 1.5T a třeba ti docvakne, jakou kravinu jsi plácnul. Jinak Mini je designová katastrofa, takže tudy pro mě cesta nevede.

Odpovědět  |   | 
homer  |  26. 07. 2021 20:23

Všichni by si vzali automat kdyby nebyl za příplatek s výjimkou pozérů a lidí který chtějí auto do smrti. Který slovo je nad tvoje chápání?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 07. 2021 21:36

homer: Chápání? Už jsem ti jednou psal ať nepoužíváš slova, kterým nerozumíš.

Odpovědět  |   | 
homer  |  27. 07. 2021 15:43

lakomej pozér - šílená kombinace

Odpovědět  |   | 

kupovat nebo vyrábět? Ta 1,5 se montuje s automatem protože se počítá, že stím budou jezdit i ti, co s manuálem by se nedostali do eko normy a nechtěli by jezdit na dva válce.

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  27. 07. 2021 12:14

Clio 1.3 TCe má manuál za rozumnou cenu. Zas to teda nepobralo nějak moc síly, ale aspoň je to čtyřválec a nějaký prostor na čip (cca 120 kW) tam je.

Odpovědět  |   | 
allf11  |  26. 07. 2021 15:41

A to nešlo udělat hned Já vím oni by nás soudruzi sežrali i s botama ale dík i za to že už to nevypadá jako krabička o sirek.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  26. 07. 2021 18:00

Je to první fóbie, která se mi líbí a o ktrerý bych si doved představit uvažovat kdybych chtěl něco jen na popojíždění.

Ale ten designér je fakt chudák. Jednak musí papouškovat firemní politiku, jak jsou všichni skvělí a pyšní na to co udělali, přitom všechno, co ten designér musí dělat, je držet pec a držet jednu linii kterou mu diktujou (nebo minimálně schvalujou) soudruzi z NDR. Bez nich si ani neuprdne. Musí udělat interiér plnej displejů, který nikdo nepotřebuje a musí ho přitom udělat podle vzoru větších aut. Jinak ho vyhoděj. Prostor pro seberealizaci má nulovou. Jediný pozitivum na tý práci je jistá vejplata, jistě nemalá, jinak bejt tam designer je politováníhodné.

Odpovědět  |   | 
Luke  |  26. 07. 2021 18:40

Myslím si, že lidé na takových pozicích to chápou. Každá automobilka má definovaného zákazníka. U škody se to nově musí líbit v Rusku, v Asii, nesmí to tolik stárnout. Fabia má být dostupné auto pro mladší, takže displaye. Každou automobilku drží pod krkem akcionáři. A ti jdou na jistotu. I kdyby si někdo prosadil u Fabie hodně divoký design (u akcionářů nemožné), tak pak všechny ostatní modely budou vypadat rázem zastarale. Když si uvědomíš tyto aspekty, není to vůbec lehké vyhovět všem požadavkům na design.

Těšil jsem se na design nových elektromobilů, tam se začíná na zelené louce, aktivitě se meze nekladou. Překrásné je Audi etron gt, zklamání z suv etron, tam se klasicky podělali, ix jsem vůbec nepochopil, a eqs velmi originální a hezké.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 07. 2021 04:48

Hnus

Odpovědět  |   | 
Gumídek  |  27. 07. 2021 08:10

Moc se těším na kombíček. Páč vedle Lamba, potřebuji i něco praktičtějšího na převoz tújí a sazenic afrikánů.

Odpovědět  |   | 
Hroch  |  27. 07. 2021 22:19

Akorat ze zadnej kombik nebude, ani za 2 roky, ani nikdy jindy.

Odpovědět  |   | 
Jan K  |  27. 07. 2021 23:09

Bohužel. ten slavný FIT55 z Bruselu to celé posune úplně jinam.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  27. 07. 2021 12:41

Na 1.pohled KIA 🤔....hlavne tá maska 🥴 !!!

Odpovědět  |   | 
Mirek St  |  27. 07. 2021 13:41

Jen cumim, jake ptakoviny az idiotismy dokazou vyplodit nekteri chudi duchem zde v diskuzi.
Je samozrejme, ze ma kazdy svuj individualni vkus, ale to, co je tady ke cteni, nema s osobnim vkusem nic spolecneho.
Jen upocena snaha nekoho pospinit a pak si v tom libovat… to jsem “jim” to nandal.
Je mi jich lito, jak si dokazou sami sobe zku…. eeee … zkazit svet.

Odpovědět  |   | 
Mondeák  |  27. 07. 2021 17:34

Povedené a pěkné (malé) auto. Mám dojem že už je větší než golf4, který malý nikomu nepřišel. Ten hrozný turbo třivalec má 200 Nm, to dřív neměli ani dvoulitry. Takže to i pojede. Za mě paráda

Odpovědět  |   | 
MichaelsCZ  |  04. 08. 2021 23:14

No koukám na nohy místa vzadu hodně, jen kdyby si pán při přesednutí zepředu dozadu neposunul přední sedačku dopředu. Je to na fotkách vidět.
Asi nejvíce místa vzadu bylo ve FII. Když teď sedím u FIII vpředu (mám normálních 185cm) tak za mnou nesmí už sedět nikdo s klaustrofobií. Opěradlo má kousek před obličejem.

Odpovědět  |   | 
hytlerovo_prave_varle  |  09. 08. 2021 14:39

čumák je fuj, jak Scala. Nemam nic proti Scale ale obsleh na Fabii je proste nechutny. Super ze treti generaci utloukli uplne na dno okousanejma motorama alias 3 valce. A najednou se vraci i 4 valce, jak kouzelne, najednou to jde. To si mohli usetrit. Ta zasrana nadvlada z nemecka je peklo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q5 Sportback 40 TDI quattro: Stylu hodně, válců málo? Ne tak docela

Audi Q5 SB 40 TDI quattro

Stylovější souputník klasické Q5 útočí na city, ale použitelnost bere smrtelně vážně. Kompromisů má opravdu málo.

17.  10.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků
Nový VW Golf R Variant je pořád božsky všestranný a je s ním sranda. I na dráze!

VW Golf R Variant

Novou generaci Volkswagenu Golf R Variant jste si mohli prohlédnout už na konci prázdnin na výstavě Světa motorů Auta na náplavce. My jsme se však poprvé svezli až o měsíc později v Německu a dalo nám to víc, než jsme si vůbec dokázali představit.

15.  10.  2021 | Jan Mička | 24 příspěvků
TEST SsangYong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI: Fachman za cenu brigádníka

SsangYong Musso Grand

Korejský pick-up prošel omlazením, které poznáte na první pohled. Pod novou tváří se toho ale moc nezměnilo. Stačí to k udržení kroku s ostatními?

14.  10.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky

Nejčtenější články

Nádherný Tatraplan v Česku uniknul před smrtí. Teď je na prodej za šílenou cenu

Nádherný Tatraplan v Česku uniknul před smr…

Auto prošlo kompletní renovací na našem území. Jistý Američan si ho přivezl domů a nyní jej prodává na tamním trhu.

10.  10.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránTatra
Raritní Škoda 110 L Cabrio je na prodej v ČR. Vznikla v Bosně, cena je k zamyšlení

Raritní Škoda 110 L Cabrio je na prodej v Č…

Většinou se u inzerátů udržovaných kousků píše, že jsou „jako z muzea“. Tenhle ale opravdu z muzea je, a ještě k tomu velmi raritní.

30.  9.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
ŠkodaZajímavosti
Nová Škoda Superb se už rýsuje. Interiér bude velký krok vpřed, stejně tak motory

Nová Škoda Superb se už rýsuje. Interiér bu…

Na novou generaci Superbu si ještě chvíli počkáme, už nyní ale máme dobrou představu, co čekat.

15.  10.  2021 | | 29 N/A
Daniel Fuglevič
InteriérŠkoda Superb
Ceny Škody Favorit v Česku rostou do neuvěřitelných výšin. Tady je další důkaz

Ceny Škody Favorit v Česku rostou do neuvěř…

Nízký nájezd k cenovce sedí, přesto ale na tomto exempláři pár much najdete.

25.  9.  2021 | | 19 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda FavoritOjetiny
Vzácný Renault Clio Sport V6 je v ČR na prodej. Patří k nejšílenějším autům světa

Vzácný Renault Clio Sport V6 je v ČR na pro…

V případě Clia V6 jsou řeči o moderní klasice na místě. Cenu si drží slušnou.

2.  10.  2021 | | 8 N/A
Daniel Fuglevič
Hot HatchRenault ClioOjetiny