Nová Škoda Fabia budí ještě více emocí, pyšný jsem na interiér, říká šéfdesignér

37 komentářů

Michal
29. března • 18:47

Nechápu proč na prezentačních fotografiích českého auta je na všech digitálních panelech jako jazyk angličtina.

hytlerovo_prave_varle
9. srpna • 14:39

čumák je fuj, jak Scala. Nemam nic proti Scale ale obsleh na Fabii je proste nechutny. Super ze treti generaci utloukli uplne na dno okousanejma motorama alias 3 valce. A najednou se vraci i 4 valce, jak kouzelne, najednou to jde. To si mohli usetrit. Ta zasrana nadvlada z nemecka je peklo.

MichaelsCZ
4. srpna • 23:14

No koukám na nohy místa vzadu hodně, jen kdyby si pán při přesednutí zepředu dozadu neposunul přední sedačku dopředu. Je to na fotkách vidět.
Asi nejvíce místa vzadu bylo ve FII. Když teď sedím u FIII vpředu (mám normálních 185cm) tak za mnou nesmí už sedět nikdo s klaustrofobií. Opěradlo má kousek před obličejem.

Mondeák
27. července • 17:34

Povedené a pěkné (malé) auto. Mám dojem že už je větší než golf4, který malý nikomu nepřišel. Ten hrozný turbo třivalec má 200 Nm, to dřív neměli ani dvoulitry. Takže to i pojede. Za mě paráda

Mirek St
27. července • 13:41

Jen cumim, jake ptakoviny az idiotismy dokazou vyplodit nekteri chudi duchem zde v diskuzi.
Je samozrejme, ze ma kazdy svuj individualni vkus, ale to, co je tady ke cteni, nema s osobnim vkusem nic spolecneho.
Jen upocena snaha nekoho pospinit a pak si v tom libovat… to jsem “jim” to nandal.
Je mi jich lito, jak si dokazou sami sobe zku…. eeee … zkazit svet.

Jozef
27. července • 12:41

Na 1.pohled KIA 🤔....hlavne tá maska 🥴 !!!

Gumídek
27. července • 8:10

Moc se těším na kombíček. Páč vedle Lamba, potřebuji i něco praktičtějšího na převoz tújí a sazenic afrikánů.

Hroch
27. července • 22:19

Akorat ze zadnej kombik nebude, ani za 2 roky, ani nikdy jindy.

Jan K
27. července • 23:09

Bohužel. ten slavný FIT55 z Bruselu to celé posune úplně jinam.

Jan
27. července • 4:48

Hnus

Pantani
26. července • 18:00

Je to první fóbie, která se mi líbí a o ktrerý bych si doved představit uvažovat kdybych chtěl něco jen na popojíždění. Ale ten designér je fakt chudák. Jednak musí papouškovat firemní politiku, jak jsou všichni skvělí a pyšní na to co udělali, přitom všechno, co ten designér musí dělat, je držet pec a držet jednu linii kterou mu diktujou (nebo minimálně schvalujou) soudruzi z NDR. Bez nich si ani neuprdne. Musí udělat interiér plnej displejů, který nikdo nepotřebuje a musí ho přitom udělat podle vzoru větších aut. Jinak ho vyhoděj. Prostor pro seberealizaci má nulovou. Jediný pozitivum na tý práci je jistá vejplata, jistě nemalá, jinak bejt tam designer je politováníhodné.

Luke
26. července • 18:40

Myslím si, že lidé na takových pozicích to chápou. Každá automobilka má definovaného zákazníka. U škody se to nově musí líbit v Rusku, v Asii, nesmí to tolik stárnout. Fabia má být dostupné auto pro mladší, takže displaye. Každou automobilku drží pod krkem akcionáři. A ti jdou na jistotu. I kdyby si někdo prosadil u Fabie hodně divoký design (u akcionářů nemožné), tak pak všechny ostatní modely budou vypadat rázem zastarale. Když si uvědomíš tyto aspekty, není to vůbec lehké vyhovět všem požadavkům na design.Těšil jsem se na design nových elektromobilů, tam se začíná na zelené louce, aktivitě se meze nekladou. Překrásné je Audi etron gt, zklamání z suv etron, tam se klasicky podělali, ix jsem vůbec nepochopil, a eqs velmi originální a hezké.

allf11
26. července • 15:41

A to nešlo udělat hned:-/ Já vím oni by nás soudruzi sežrali i s botama ale dík i za to že už to nevypadá jako krabička o sirek.

Shimi
26. července • 12:51

Což o to, vzhledově to není zase až tak špatné, ale jediná pro mě použitelná motorizace 1.5T je opět pouze s automatem, takže zase nic. Já už se asi v B segmentu ničeho silnějšího s manuálem, když nebudu počítat HH, nedočkám.

Arnie J
27. července • 12:14

Clio 1.3 TCe má manuál za rozumnou cenu. Zas to teda nepobralo nějak moc síly, ale aspoň je to čtyřválec a nějaký prostor na čip (cca 120 kW) tam je.

petr r. (petrumr)
26. července • 19:16

kupovat nebo vyrábět? Ta 1,5 se montuje s automatem protože se počítá, že stím budou jezdit i ti, co s manuálem by se nedostali do eko normy a nechtěli by jezdit na dva válce.

homer
26. července • 14:08

manual se kupuje z lakoty nebo u auta na dožití

Shimi
26. července • 14:26

Z lakoty? Tušíš vůbec, co to znamená? Evidentně ne. A to "dožití" je ještě větší nesmysl, navíc ve spojení se Škodou tuplovaný. Sorry, dneska nemáš den.

homer
26. července • 20:23

Všichni by si vzali automat kdyby nebyl za příplatek s výjimkou pozérů a lidí který chtějí auto do smrti. Který slovo je nad tvoje chápání?

Shimi
26. července • 21:36

homer: Chápání? Už jsem ti jednou psal ať nepoužíváš slova, kterým nerozumíš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
homer
27. července • 15:43

lakomej pozér - šílená kombinace

Luke
26. července • 15:15

Co furt kňučíš? Tak si vem Mini Cooper S s dvoulitrem 131kw, manuálem a budeš spokojen.

tečka
26. července • 19:52

Prodej mu ho za cenu té Fabie a určitě bude.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Luke
26. července • 20:26

A kolik si myslíš, že bude stát ta fabia? Počítám, že 600tis. Mini stojí 680 v holobytě. Ale je to auto, které se skvěle řídí.

Shimi
26. července • 21:32

Luke: 600? :-D Safra, tady je dneska znalec vedle znalce. Mrkni se na ceny Scaly s 1.5T a třeba ti docvakne, jakou kravinu jsi plácnul. Jinak Mini je designová katastrofa, takže tudy pro mě cesta nevede.

Mirek
26. července • 11:17

Hodnotit design podle fotek je zavádějící, já si počkám, jako obvykle, až to uvidím naživo. Zatím to hodnotím jako pokračování stylu nové Octavie.

JK
26. července • 9:39

Jediný emoce, který Fabia umí, je štvát lidi, když se ta ošklivost, která brzdí provoz, objeví na cestě.

Petr
26. července • 10:39

Kamaráde, ty moc vkusu co se týče aut nemáš, viď? Nová Fabia je krásné malé auto, nechápu tyhle bezobsažné cancy mající jediný cíl a to poblít a urazit.

Petr
26. července • 16:39

Je to hnus ty osle...

JK
26. července • 11:29

Fabia je krásné malé auto? Kamaráde s tímhle tvrzením si prosím odpusť jakékoli definice vkusu.

Petr
26. července • 12:33

Ty budeš odborník na design kluku, odhaduji, že si vytvořil už tak 10 pořádných prodejních trháků. Zdejší moulové a diktátoři vkusu s i20 zaparkovanou před panelákem mne opravdu baví.

JK
26. července • 12:55

Dle tvé definice předpokládám, že máš před panelákem onu i20. Byl jsi to totiž ty, kdo se začal vyjadřovat ke vkusu diskutujících, já se vyjadřoval k autu. Ty kluku jeden. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
26. července • 14:13

To víš, že jo :-)))

Mirek
26. července • 11:13

Co ubekáváš, není to náhodou tvůj styl, když se podívám cos napsal k Focusu?

petr r. (petrumr)
26. července • 7:52

je to pěkný, že cena je od 330tkč, ale v podzámčí se vzdají světel co si neumějí opravit od zdánlivě malýho tuknutí třeba v průjezdu.. Oni nechcou turbomotor s dochlazováním. Ale dizajn je povedený, řekl bych, že má nádech francie.

JanK
26. července • 9:39

Pre mna taka prva Fabia o ktorej by som uvazoval, ak by som nejazdil dialnice. Ale aj tak sa mi asi Ibiza, alebo 208 pacia viac :)

petr r. (petrumr)
26. července • 11:27

právě ona je určena na dálnici, jak jsem měl FII dvouvačku HTP, tak ta nebyla na dálnici a byla doma ve městě a na okresky.

Doporučujeme

Články odjinud